panosru Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2006 den eimai idikos ekei, isos kapoio allos sou dosei kalyterh apanthsh.. alla theoro pos kalo tha htan n' arxhseis apo kati eykolo (Visual Basic) na matheis pano kato pos douleyei o antikeimenostrafhs tropos programatismou giati h VB den einai antikeimenostrafhs esy ftiaxneis tis classes sou den exeis eksorismou kapoia to structure tou element -> method -> property , na matheis kai programatismo (programatismos den eina h glosses einai o tropos xrhseos ton glosson) argotera na mpeis poio bathia.. C (ap' oso gnorizo xoris na eimai apolyta sigouros h C einai antikeimnostrafhs glossa, douleyei me elemens methos kai propeties) h diafora ths C me thn C++ eilhkrina den ksero poia einai mou eixan pei pos h C++ exei kai grafiko perilbalon se antithesh me thn C alla den ksero kata poso ysxiei kati tetoio (sorry an eipa blakeia )
Sta Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Η C δεν είναι αντικειμενοστραφής, ενώ C++, VB είναι. Εγώ θα έλεγα να ξεκινήσεις με μία απλή (διδακτικού περιεχομένου) γλώσσα, όπως π.χ. είναι η Pascal.
panosru Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Η C δεν είναι αντικειμενοστραφής, ενώ C++, VB είναι. Εγώ θα έλεγα να ξεκινήσεις με μία απλή (διδακτικού περιεχομένου) γλώσσα, όπως π.χ. είναι η Pascal. shmfono apolyta me ton Sta nomiza pos h C htan kai oxi h C++ lol na sou po ayto pou eixa diabasei pos mono h c mporei na kanei mia se mia class extent pano apo 2 class ysxiei?
boutsak Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 shmfono apolyta me ton Sta nomiza pos h C htan kai oxi h C++ lol na sou po ayto pou eixa diabasei pos mono h c mporei na kanei mia se mia class extent pano apo 2 class ysxiei? Αφού λέμε ότι η C δεν είναι Object Oriented, άρα δεν έχει και classes, ούτε κληρονομικότητα ούτε Objects. Φίλε μου μάθε C. Αν μάθεις C, τότε τα υπόλοιπα σου φαίνονται παιχνιδάκι.
RaVeN__ Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Asseeeeeeeeeeemblyyyyyy!!!!!!!!! :PP:PPPP Asembly rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!! handlers ftw Sto thema mas twra, an den exeis idea apo programmatismo, h estw elaxistes gnwseis, gia mena oi kalyteres glwsses gia na ksekinhseis einai h C kai h pascal, me thn pascal na einai ligo pio eykolh gia na pareis tis arxikes gnwseis alla h C pio (hm pws to lene) pio mathainw_na_programmatizw_me_ena_tropo_pou_xrhsimopoieitai_kai_apo_alles_glwsses something like that
Diomedes Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Όντως η C είναι μια από τις καλύτερες γλώσσες για αρχή (και όχι μόνο). Όμως καλό είναι να μαθαίνεις παράλληλα και κάποια άλλη (π.χ. Matlab) μέχρι να μπεις στο νόημα γιατί η C είναι αρκετά σπασαρχ... στην αρχή μέχρι να πάρεις το κολάη (ξεχνάς ένα ; ή δεν μηδενίζεις κάποιο array και παίρνεις τον πούλο, χωρίς να καταλαβαίνεις το γιατί). Το Matlab τουλάχιστον είναι πιο ξεκάθαρο και αρκετά πιο απλό στην εκμάθηση. Επίσης, συνεργάζεται με C, C++, COM & Java. Όμως αν θέλεις πιο πολύ να φτιάχνεις εφαρμογούλες για Windows, η VB είναι μια πολύ καλή επιλογή.
Sta Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 shmfono apolyta me ton Sta nomiza pos h C htan kai oxi h C++ lol na sou po ayto pou eixa diabasei pos mono h c mporei na kanei mia se mia class extent pano apo 2 class ysxiei? Η C++ είναι OO, και ναι μία κλάση μπορεί να κάνει "extend" παραπάνω από μία άλλη κλάση, σε αντίθεση π.χ. με τη Java.
freskas Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Ξεκινα με C μετα C++ μετα ... (ριξε 1 ματια)
Dionisos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ξεχωρίσεις αν θέλεις να φτιάξεις software ή να προγραμματίσεις στο web. Επίσης δε βλέπω το λόγο γιατί να περιορίσεις αυτά που φτιάχνεις σε ένα λειτουργικό. Για να μην έχεις τους παραπάνω περιορισμούς, τότε μπορείς να μάθεις Java. Με ένα εργαλείο όπως είναι το Netbeans, μπορείς να προγραμματίσεις σε Java από μία εφαρμογή για κινητό, μέχρι μια παραθυρική εφαρμογή για υπολογιστή ή μια πολύπλοκη web εφαρμογή. Με το netbeans μπορείς να φτιάξεις φόρμες για εφαρμογές με απλό drag n drop, και με λίγο κώδικα να κάνεις λειτουργική την εφαρμογή. Η Java μπορεί πια να εξυπηρετήσει και το σκοπό της απλής γλώσσας για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει. Η Java ανήκει στην C family των γλωσσών προγραμματισμού, που σημαίνει ότι περιέχει τα περισσότερα στοιχεία που θα βρεις στη C. Μερικά στοιχεία όμως γίνονται πια αυτόματα (καθώς κάποιες δουλειές ο υπολογιστής τις κάνει καλύτερα από εμάς), όπως είναι η διαχείρηση μνήμης, που είναι και το δύσκολο κομμάτι της C, ή κάποια στοιχεία έχουν επίτηδες εξαιρεθεί γιατί ήταν επιρρεπή σε bug (όπως το multiple inheritance από classes - στη Java μπορείς να κάνεις single inheritance απο classes αλλά multiple inheritance από interfaces). Ετσι, αν μάθεις Java, μπορείς πολύ εύκολα να μεταπηδήσεις σε C ή C++, αν το θελήσεις. Η Java είναι μια "καθαρή" object oriented γλώσσα, και οι αυστηροί κανόνες της θα σου επιτρέψουν να μάθεις σωστό object oriented προγραμματισμό, που είναι και ένας από τους πιο ευέλικτους και γρήγορους τρόπους δημιουργίας εφαρμογών. Η Java και το Netbeans είναι δωρεάν και μπορείς να τα κατεβάσεις και να αρχίσεις να δουλεύεις/διαβάζεις αμέσως. H Sun έχει ένα πολύ καλό βοήθημα/βιβλίο online, από το οποίο μπορείς να μάθεις πολύ εύκολα τις βασικές αρχές, ενώ και το netbeans.org έχει κάποια βοηθήματα που εξηγούν πως μπορείς να δημιουργήσεις γρήγορα (σε λίγα λεπτά) από απλές μέχρι και πιο πολύπλοκες εφαρμογές. Οι εφαρμογές Java τρέχουν σε πάρα πολλά λειτουργικά και πλατφόρμες, πρακτικά χωρίς καμία αλλάγη στον κώδικα. Μερικά από τα λειτουργικά είναι Windows, Linux, MacOS κλπ. Μερικές από τις πλατφόρμες είναι PC, PPC (Apple), κινητά κλπ.
panosru Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 koita poloi (opos ego) ksexorizoun tis glosses pou einai gia web kai tis glosses pou einai gia software , ontos me thn java mporeis na kaneis ta panta!
spkr Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 poly kalh h java alla einai ligo argh gia kapoia pragmata. Apo oti exw akousei den synistatai gia hxo me thn kamoia.
msnhulk Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Με λίγα λόγια ,να ξεκινήσω με λίγο με c++ (που έχει και γραφικό περιβάλλων) και λίγο με Visual basic (έχω ασχοληθεί λιγάκι) Η c++ ή η visual basic είναι πιο εύκολη; είναι διαφορετικές μεταξύ τους οι εντολές; Οι Asembly και η Pascal πάλι τι είναι αυτές; Είναι ίδιες με τις παραπάνω ; είναι εντελώς διαφορετικές γλώσσες; Και πάλη ευχαριστώ
freskas Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2006 Η C(συναρτησιακη/διαδικαστικη) κ' C++/Java(αντικειμενοστραφεις) ειναι σαν αλυσιδα και η γνωση της 1ας βοηθαει στη μαθηση των υπολοιπων. Η VBasic λογικα ειναι ποιο απλη για να τη μαθεις αλλα ειναι + χαμηλοτερων δυνατοτητων απο τις παραπανω (κανει για plattform games παντως). Η Pascal δεν ειναι τοσο συγχρονη γλωσσα. Ειναι διαφορετικη(απ' τις προϋγουμενες), σε βαζει γρηγορα στο νοημα του προγραμματισμου αλλα δεν εχει καποιο χαρακτηριστικο που να λειπει απ' τις υπολοιπες / δε κανει για συγχρονες εφαρμογες (τη μαθαινεις απο hobby ποιο πολυ). Η Assembly απ' την αλλη ειναι η ποιο χαμηλου επιπεδου (κοντα στο hardware) απ' τις προϋγουμενες (1 βημα πριν τα 01 που καταλαβαινει η CPU / ειναι με ψευδοεντολες LOAD ΒΥΤΕ / STORE...). Οι εντολες της ειναι του τυπου (φορτωσε την ταδε τιμη στον ταδε καταχωρητη / σκεφτεσαι ακριβως τι πληροφορια θες και που). Το καλο της ειναι οτι ειναι η ποιο γρηγορη απ'ολες μαζι και η ποιο combact (τα demos με 3Dγραφικα κ' ηχο 10λεπτων μερικα Kb ειναι σε Assembly) αλλα ειναι καψιμο για να τη μαθεις. (δες 1 video με Lego) το θυμαμαι ποιο μικρο σε μεγεθος(σε Assembly φτιαγμενο, αλλα μονο αυτο βρηκα(δε ξερω αυτο αν ειναι Assembly, εχει πλακα παντως). Στην τελικη, ξεκινα απο καπου και θα βρεις το δρομο σου .
panosru Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2006 poly oraia ola ayta! na sou po kai kai to cs etsi ftiaxthke alla mhpos ksereis me poia glossa?
freskas Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2006 Δε ξερω συγκεκριμενα να σου πω. Τα συγχρονα games θελουν συνδιασμο γλωσσων/εφαρμογων για να γινουν. -Σχεδιασμος: Περιβαλλον/Αντικειμενα -Υφες/Φωτισμοι -Φυσικη -A.I. Για να τα ενωσεις αυτα , φτιαχνεις σε καποια γλωσσα (C/C++) 1 εφαρμογη, τη μηχανη του παιχνιδιου και μεσω αυτης δημιουργεις τις πιστες/χαραστηρες που θες. 1 Site που εχει για μηχανες παιχνιδιων-> http://www.devmaster.net/ κ' http://www.gamedev.net/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.