:)ggyo Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2006 hi se olous! pedia exo to exis provlima : exo sindesi 2 pc me windows xp pro kai oi dio me kalodio cross!Exo kani ta share kai sta 2 pc. Eine sto idio workgroup tous vlepo ala otan pao na anixo enan den mou to epitrepei kai zitaei na mou dosi tin prosvasi o diaxiristis!diavasa kai ta proigoumena posts ala tpt den me leitourgise.Παρακαλώ προτείνετε λύσεις! ΥΓ:den exoun firewall kai o enas exi to servise pack2
Exiled2 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2006 Θέλει ή απλά να βάλεις κωδικό ή να κάνεις disable το local security policies -> local policies -> security options -> accounts:Limit local account use of blank passwords to console logon only.
:)ggyo Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2006 Θέλει ή απλά να βάλεις κωδικό ή να κάνεις disable το local security policies -> local policies -> security options -> accounts:Limit local account use of blank passwords to console logon only. kai afto to dokimasa alla tpt!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.