Προς το περιεχόμενο

Μακρύ ζεϊμπέκικο για το Jetspeed


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ποτέ δεν θα έχανα ευκαιρία να δώσω τα εύσημα :twisted: σε εταιρείες του ομίλου Ο.Τ.Ε, ή του ομίλου Θείου.

Καταλαβαίνετε την αγαλλίαση μου όταν με ένα σμπάρο πετυχαίνω και τα δύο μου αγαπημένα τρυγόνια να σκοτώνονται για την εξυπηρέτηση του Nick the Greek Citizen.

 

logootenet5tx.gif, εγώ αλλού, εσύ πελάτη πού ?

 

 

τώρα το internet περνάει σε άλλη διάσταση © πΟτέ 2050

 

 

 

 

Πριν 1-2 μήνες η Otenet με επείγουσα ανακοίνωση προς τους πελάτες της ζητούσε για λόγους ασφαλείας να γίνει αναβάθμιση firmware στο ADSL modem Jetspeed της Intrakom (αυτό που δίνει δωρεάν ο ΟΤΕ με κάθε σύνδεση dsl). Επίσης να αλλάξουν όλα τα password σύνδεσης με το μόντεμ και τον ISP.

 

Είχα αφηγηθεί πως έκανα όλες τις ενέργειες' date=' πως η Intrakom στο site της είχε λάθος οδηγίες, πως βρήκα ψάχνοντας το σωστό και ειδοποίησα την Otenet να κάνει την διόρθωση. Έκανα λοιπόν την αναβάθμιση, την κατέγραψα στη στήλη και έστειλα το κείμενο στο RAM.

Και ενώ φαινόταν πως εκεί τελείωσε η ιστορία, δυστυχώς εκεί άρχισε. Ήταν το εορταστικό δώρο που μας έκανα από κοινού ΟΤΕ και Intrakom - οι ευθύνες μοιράζονται.

 

Φαίνεται πως το Jetspeed ήταν εντελώς ανοχύρωτο, χωρίς προστατευτικό λογισμικό. Λίγο καιρό μετά την εγκατάστασή του ήταν προσβάσιμο από παντού. Έτσι, κάποιος χάκερ μπήκε μέσα στο δίκτυο, μάζεψε μερικές χιλιάδες κωδικούς πελατών και έκανε εκβιασμό στην OTEnet (το ράδιο αρβύλα λέει ότι είχε 20.000 password και ζητούσε 40.000 ευρώ). Η αναβάθμιση θα το έκανε πιό ασφαλές.

Ασφαλές ίσως αλλά άχρηστο. Δυστυχώς μετά την αναβάθμιση το Jetspeed δούλεψε μόνο ένα 24ωρο. Ύστερα αρνήθηκε κάθε υπηρεσία - δεν ήταν καν παρόν.

 

Μίλησα με την OTEnet, η οποία μου είπε ότι το θέμα ήταν του ΟΤΕ και έπρεπε να πάρω τη γνωστή γραμμή τεχνικής υποστήριξης DSL, το 1242.

Καλύτερα να φάτε ένα μαγκάλι αναμμένα κάρβουνα παρά να τηλεφωνήσετε στο 1242. Τρεις περιπτώσεις υπάρχουν:

1. Αφού περιμένετε 20-30 λεπτά ακούγοντας να επαναλαμβάνεται συνεχώς μια μουσική φράση του Mozart εναλλάξ με τη φράση "είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε", ξαφνικά η γραμμή κόβεται και ακούγεται ένα σφύριγμα.

2.Πάλι περιμένετε 20-30', βγαίνει κάποιος και σας λέει "ένα λεπτό παρακαλώ", και έπειτα από 10 λεπτά (ή όσο αντέξετε) κλείνετε εσείς το τηλέφωνο.

3.Πάλι περιμένετε 20-30', βγαίνει κάποιος συνεργάτης και -Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ!- ακούει το πρόβλημά σας.

Έπεσα και στις απεργίες των ΔΕΚΟ, έχασα δύο μέρες και μετά στήθηκα (διέθεσα ένα πρωί) στο τηλέφωνο. Κάπου 4 εργάσιμες ώρες (δικές μου) μετά την έναρξη της προσπάθειας συνδέθηκα με κάποιον συνεργάτη, ο οποίος με πληροφόρησε ότι η αρχική αναβάθμιση του λογισμικού που είχε ανεβάσει η Intrakom στο site της είχε κάποια λάθη, αλλά τώρα ανέβασε το σωστό.

 

Φτού κι απ' την αρχή όλη η διαδικασία! Σύνδεση με Intrakom κατεβάζω τα αρχεία. Κάνω επιτυχή αναβάθμιση και ξαναρχίζω την εγκατάσταση του Jetspeed. Τίποτε. Νεκρό! Ξαναμπαίνω στην Intrakom και βλέπω ότι υπάρχουν καινούργιοι driver. Τους κατεβάζω, αρχίζω την εγκατάσταση. Αλλά με αυτούς τους οδηγούς δεν "βλέπονται" καθόλου το PC και το modem. Δεν επικοινωνούν.

[/quote']... ... ..

(τελικά ο Νίκος αποφάσισε να κάνει τη δουλεία του με άλλο μοντεμ, το sagem )

... Ευτυχώς που ο Ολυμπιακός πάει καλά στο πρωτάθλημα.

Νίκος Δήμου

RAM Τεύχος 199 Φεβρουάριος 2006

 

copied ανερυθρίαστα και χωρίς άδεια απο τη στήλη Επεκτάσεις, οσο πιό πιστά μπορούσα

 

κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει....

μήπως αυτό; DSL Modem/Routers - Hack me (if) YOU CAN !!! απο 21-12-2004 :-D :mrgreen: :(

 

Αντε γεία ΜΑΣ!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...