MY80- Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2006 Poly wraios Merikes parathriseis: A) Maximum supersampling se R(v)2xx einai 2x3 IIRC. Theoritika oi >=P650 yposthrizoun T&L mesw vs emulation (opws kai oles oi sygxrones kartes). Praktika...den eimai sigouros mias kai den epese pote kamia sta xeria mou C) Sto teleytaio field, metras pixel ALUs ? An nai, h G70 exei 48 (2 parallhla se kathe fragment pipe). D) Kapou phre to mati mou specs tou S3 S20 Poly kalh douleia genika
Ailuros Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2006 Που να προλάβω να τα δω όλα σε 5 λεπτά. Στα γρήγορα ότι πήρε το μάτι μου: Spectre = PS/VS 1.0 maximum only. Besides 2x/4xRGMS also 2x/4xRGSS. Entry-level Spectre, Rampage core only no SAGE and thus no geometry unit and no HW T&L. To 128 Aniso σε μερικές Radeon τι ακριβώς είναι; Ούτε τον διαχωρισμό μεταξύ SGMS & RGMS καταλαβαίνω στις Radeon. ΄Εχουν από την μάνα τους sparsed sampled gamma corrected multisampling, δεν υπάρχει με ή χωρίς. Στις πρόσφατες GeForce λείπει το 4*4OGSS (up to 1024*768 only). Για τις Kyro έχουμε τα ακόλουθα: αντί για ROPs έχουν Z/stencil units και μάλιστα 16 ανά pipeline. KYRO2 = 32z/stencil * 175MHz stencil fillrate. Α και προς Θεού οι KYRO1/2 υποστήριζαν μόνο 2xAF. 250MHz DDR για την K3, 16x AF, 16xFSAA (hybrid). To τέταρτο κουτάκι δεν θα στο γεμίσω γιατί θα βρω κακό μπελά. Ωστόσο Eurasia/Series5 = D3D10. Πολύ καλή προσπάθεια, αν βρω κάτι άλλο εν τω μεταξύ θα προσθέσω κι άλλες προτάσεις. Bilinear filtering, rather than trilinear, is used on the S3 GammaChrome S18 and S27 series when anisotropic filtering is enabled. Full trilinear, despite filtering testers not detecting it properly.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.