Προς το περιεχόμενο

Bioshock {Απο τους δημιουργούς του System Shock 2}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 685
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

SPOILERS

 

 

Οι big daddies γίνονται εύκολοι έως γελιοι με το plasmid που τους επιτίθονται οι κάμερες.Απλά το μόνο που πρέπει να φροντίσεις είναι να μείνουν στην εμβέλια της κάμερας και να τους ρίχνεις συχνά το plasmid αυτό.Έτσι ούτε health ούτε ammo χάνεις.Στο μελίσσι απλά αγνoείς τους splisers και ψάχνεις τα μελίσια για να βρείς αυτό που θέλεις πριν τελειώσει ο χρόνος της επίδρασης του gas.Γενικά το παιχνίδι είναι εύκολο χωρίς όμως να κόβει κάτι από την όλη εμπειρία.

Δημοσ.

Ω Χριστός και Παναγία!

 

 

Μπαίνω σ'ένα δωμάτιο και βγαίνουν ατμοί παντού και δεν βλέπω την τύφλα μου.Αφού φεύγουν οι ατμοί γυρνάω 180° και είμαι μούρη με μούρη μ'ενα spliccer.

 

Μιλάμε χέστηκα στην κυριολεξία,μούδιασε το πίσω μέρος του κεφαλιού μου,και μάλιστα εκεί που δεν το περίμενα. :mrgreen:

 

  • Moderators
Δημοσ.

Το F.E.A.R. και κάποια άλλα πιστεύω ότι είναι περισσότερο horror, ενώ το Bioshock δεν σε τρομάζει, αλλά σε κάνει να νιώθεις περίεργα για τον κόσμο που από κανονικοί άνθρωποι, έγιναν τέτοια πλάσματα κι έχουν ακόμα τα (όσα) λογικά τους. Έχει και μερικά "Α!" σημεία, αλλά είναι άλλο το στυλ της ατμόσφαιρας του νομίζω. :)

 

Δεν με χαλάει πάντως ούτε το horror, ούτε το στυλ του BS. :D

Δημοσ.

Δεν θα μπορούσανε να μην έλειπαν οι ελληνες από μια πόλη σαν την Raptor.Bρήκα μερικά στοιχεία για την ύπαρξη ελληνικής κοινότητας στην Raptor :)

Πιστεύω να το έχει βρει και κανας άλλος

Δημοσ.

kai ego pappou_souli ekl@s@ pano mou se ekeino to simeio!

kai malista itan nyxta batheia, pisa skotadi kai foraga kai kati wireless akoustika kai itan apisteuto to kl@simo :P

Δημοσ.

Σόρυ για το οφτόπικ αλλά μιας και λέμε για κλ@σίματα και αναφερθήκαμε και στο fear (όντως γ@μω το κοριτσάκι γ@μω, πολύ χέσιμο), εγώ να πω ότι το χέσιμο που έριξα στο condemned(τρελή παιχνιδάρα, φουλ χέσιμο, όποιος δεν το έχει παίξει ας κάνει την καλή), εκεί που βγάζεις φωτογραφία το πτώμα στο ντουλάπι του σχολείου δεν το έχω ξαναρίξει ποτέ μου!!! Η παύση για πε΄ριπου ένα λεπτό ήταν απαραίτητη!!!

Δημοσ.

Επιτέλους το πήρα και εγώ.

Είναι από τα παιχνίδια που αναβαθμίζουν τα computer games και μας κάνουν να συζητάμε αν είναι τέχνη ή όχι. Είναι το δεύτερο τόσο "μελετημένο" shooter που παίζω μετά τα HL2. Όλα γίνονται για κάποιο λόγο, όλα είναι τοποθετημένα με σκέψη. Από τα δυο-τρία πιο καλοστημένα fps που έχω δει.

Για πρώτη φορά σε shooter προχωράω τόσο αργά. Ο λόγος είναι ότι θέλω να διαβάσω όλες τις επιγραφές, να περιεργαστώ όλα τα αντικείμενα, να σταθώ σε όλες τις "vistas" (όπως λένε στο HL2 τα μέρη όπου κάθεσαι και χαζεύεις ένα τοπίο) και να χαζέψω τα ντεκόρ.

Το σενάριο είναι πολύ ανατριχιαστικο, έχει σκηνές φρικιαστικές. Ίσω θα έπρεπε να ανοίξουμε ένα spoiler topic, όπου να γράψουμε όλα τα φριχτά που μας τάραξαν στο παιχνιδι. Δεν είναι πραγματικά τρομακτικό, είναι πολύ ενοχλητικό όμως. Η εποχή που διάλεξαν είναι επίσης κορυφαία και πολύ πρωτότυπη. Είναι η εποχή που τέθηκαν οι βάσεις της προπαγάνδας και της διαφήμισης όπως την ξέρουμε σήμερα. Απλά μόνο να θυμήσω μία παρόμοια εποχή έχει αναπαρασταθεί επίσης εκπληκτικά και από τα Fallout.

Στον τεχνικό τομέα δεν μου λέει και τόσο πολλά. Και τα γραφικά του και ο ήχος του είναι στα γνωστά κορυφαία επίπεδα που μας έχουν συνηθίσει και όλες οι άλλες πρωτοκλασάτες παραγωγές. Αλλά αυτό που είναι αξοπερίεργο είναι η ποιότητά της μηχανής. Με όλα στο φουλ sta 1280X1024 παίζει πάρα πολύ καλά, με ελάχιστα, σπάνια κολλήματα. Ένα άλλο επίσης σπουδαίο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι ότι δεν έχει καθόλου ανάγκη το FSAA, δεν το έχω ενεργοποιημένο και όμως δεν υπάρχουν ενοχλητικά jaggies. Έχω παίξει πολλά παιχνίδια που απλά δεν παίζονται χωρίς FSAA, αλλά για το bioshock είναι απλή πολυτέλεια.

Από gameplay είναι νωρίς να το χαρακτηρίσω ακόμη. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ως τώρα είναι ο απλός χειρισμός του. Αργότερα βλέπουμε.

Τα πολλά τα έγραψα. Από εδώ και πέρα θα ασχολούμαι μόνο με την απίστευτη ατμόσφαιρα, το απίστευτο στήσιμο του παιχνιδιού και το σενάριό του.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...