NKod Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Η ιστορία μου... τι έχετε να πείτε/προτείνετε? Πρίν απο 3 μηνες μου καηκε το usb stick Mini cruzer 1GB που μου είχε φέρει δώρο ο αδερφός μου απο αμερική...Το συγκεκριμένο προιόν έχει 2 χρόνια εγγύηση. Επειδή λοιπόν είχε αγοραστεί από ένα carrefour και η απόδειξη είχε πεταχτεί, εγώ είπα με τη μία οτι παααει το στικάκι...το κλαίω. Για το γαμώτο όμως γράφτηκα στο official site της εταιρίας, έκανα register το προιόν και τους έστειλα το εξής μπας και καταφέρω τίποτα: Your Question/Problem: This Cruzer mini Sandisk was brought from my brother from America,Ohio, one year ago, as a present for my birthday. I was using it and always removing it from Windows before I pull it out of the USB. Suddenly one day I put it on the computer and windows XP cannot find it. I can see the USB Sandisk's light flashing from the back but the computer doesnt recognize it as a hardware. I'm afraid that probably the USB stick broke down and unfortunately my brother didnt keep the receipt of the place he bought it from America..What can I do for this problem? Αμέσως ξαφνίαστηκα όταν είδα απάντηση μετά απο λίγες ώρες,λέγοντας μου κάποιους τρόπους για επιβεβαίωση του ότι είναι καμένο και στο τέλος να μου λέει: What does it say in the front and back of your Cruzer? What is the part number on the side of your Cruzer? Please answer these questions to help me better assist you. Αμέσως εγώ απάντησα: Hello there... Thank you for answering me... I did whatever you told me to..but nothing works... The drive was working in the past.. I have tried plugging it in another computer as well and it didnt work. I cannot format the drive cause i cant see it in the computer... I cant even find my cruzer mini disc in the Disk Managment.The light of the USB when I plug it in, goes on.In the front and in the back of my cruzer it says "Cruzer mini 1.0 GB" and on the side it says "BB04..mpla mpla serial number"... Thank you for your help Εξυπηρετικότατοι όπως πάντα με συμβουλεύουν να στείλω στην αντιπροσωπεία ασφαλισμενο το προϊόν για την άμεση αντικατάσταση του.... Έκανα και εγω το λάθος να το στειλω...Καιρό τώρα τηλεφωνώ και το μόνο που πέρνω σαν απάντηση είναι: "Δεν έχουμε το προϊόν που ζητάτε..κάντε υπομονή"... Μετά τους πρώτους 2 μήνες πέρνω τηλέφωνο ...πέρνω την ίδια απάντηση και στέλνω ΞΑΝΑ στην SANDISK mail και τους λέω: "Good morning to you... Im in a really need of help. I have had a requestion apout 2-2,5 months ago with REQ ID number 406033. I was contacting misses Stefanie Z. from your technical support and she was so kind and helpful with my problem. Together we found out that my USB cruzer Mini 1 GB stick was not working but still in the warranty and she advised me, to sent it to your Athens Technical support center with the name: Dam***** SA I did so 2 months ago... and from then I have no answer about the changed usb. I am calling all the time but they say that they dont have your products to sent me the new one. I am very happy about your technical support as soon as Ms. Stefanie Z. was very good with me, answering very fast and really helpful. Unfortunately I am very-VERY dissapointed about your greek support and I wanted to tell you so, cause 2 months now I am calling all the time at that place and I get no answer except the same answer:"Call back tommorow etc." Can u help me out with this problem please? Is there anything else that I can do? Thank you very much for any answer.. " Η απάντηση? μετά από λίγες μέρες έλεγε: "Hello Nikos, I talked to George at Dam*******. He should call you today and offer an explanation and an alternative replacement. They are waiting for certain products but maybe he could offer a substitution. Let me know how it goes if there are problems. Sincerely, Darin P. SanDisk Technical Support" Kαι κάπου εδώ εγώ νόμιζα ότι λύθηκε το πρόβλημα μου. ΧΑ!!!! Γελασμένος βγήκα... Δεν έλαβα ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα.... τους ξαναπέρνω τηλέφωνο και τους λέω τι έχει γίνει και μου λένε ότι το θέμα μου το έχει αναλάβει ο ίδιος ο διευθηντής και περιμένουν απάντηση.... 2 βδομάδες μετά (σήμερα) τους πέρνω τηλέφωνο και τους ΞΑΝΑρωτάω για το θέμα μου... απάντηση? "Δεν μας έχει απαντήση ακόμα ο διευθηντής" Τα πέρνω και γώ στο κρανίο και στέλνω άλλο ενα mail στην sandisk λεγοντάς τους τα εξής: "Mr. Darin P. was really helpful and I didnt answer to him cause I was expecting a call from the Greek Support Company. I am really angry with those people, cause I got no asnwer still from them, no call for informing me for anything. I called them and I asked about the product. The answer was that they have forward my subject to Mr. Damkalidis himself, but 2 weeks now there is NO answer... I am already 3 months without my product that I paid for and I need it for my work and Im really furious with them. Can u please help me out? I dont know what else to do... I'm very satisfied from your support as a company but the people in the Greek Support(Sandisk official support) are really rude and inconvenient to me as a customer. I dont want to be rude with your company but your official greek support let me down and I think that If I keep on trying to call them and find out by myself a way to take my product back, I will have to pay even more money than the product itself for calling them in Athens(i have called them already like 50-60 times. Can u please give me a final solution for my problem? I have a hard time without it and I cannot stand waiting 2 or 3 more months for something that I bought for my easiness. I am expecting your answer... Thank you very much for your attention" Τώρα περιμένω απάντηση... Απλά είναι τοσο χάλια το θέμα ότι η ΙΔΙΑ η εταιρία σε ξελασπώνει και σου λέει όλα καλα... και μετά ο μεσολαβητής... που απλά είναι στη χώρα σου.. σε έχει κρεμάσει 3 μήνες... Τι λέτε εσείς? έχετε κατι να προτείνετε μετα από όλα αυτα??
dpolal Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Γνωστή ιστορία σχετικά με την ανικανότητα ή την σταρχ@δ@κή συμπεριφορά των ελληνικών εταιρειών... Παρόμοιο πρόβλημα είχα με USB stick από την Apacer. Γνωστή μάρκα που όμως για κάποιον λόγο κανένας δεν την ήξερε στην Ελλάδα. Τελικά επικοινώνησα με το ίδιο το κατάστημα που την είχα αγοράσει στην Ολλανδία και μέσα σε δύο εβδομάδες μου έστειλαν καινούργιο stick. Να σημειώσω ότι από το ολλανδικό κατάστημα με ενημέρωσαν ότι ΔΕΝ αλλάζουν οι ίδιοι το h/w αλλά επειδή τους είχα εξηγήσει την κατάσταση εδώ έκαναν εξαίρεση για μένα...
blueviper Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Τι?! Γϊνονται αυτά τα πράγματα εκεί έξω? Και δει από Αμερικάνους? Μα νόμιζα πως είναι όλοι redneck κάγκουρες και το ελληνικό στοιχείο υπερισχύει καθότι προέρχεται από το Άλφα Κενταύρου και όπως και να το κάνεις, εκ φύσεως, μια άλφα υποστήριξη την παρέχουμε. Και για να σοβαρευτώ...όσα περιγράφεις φίλε μου δε μου κάνουν καμία εντύπωση. Προσωπικός μου φίλος αναγκάστηκε να στείλει γράμμα στους αρμοδίους της Renault στο εξωτερικό για ένα Megane που παρήγγειλε και λόγω δικής τους υπαιτιότητας και μόνο έπρεπε να πληρώσει παραπάνω από τα προβλεπόμενα και προσυμφωνηθέντα. Η ενημέρωσε είχε ως αποτέλεσμα να βάλουν άμεσα "χέρι" στον έλληνα αντιπρόσωπο και να πάρει το αμάξι ταχύτατα και χωρίς καμία επιβάρυνση. Τα γράφω κι αλλού...ο συνειδητοποιημένος καταναλωτής που δεν το αφήνει να πέσει κάτω και χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να βρει το δίκιο του, όχι μόνο δεν έχει να χάσει πολλά πράγματα, αλλά μακροχρόνια βάζει τις βάσεις για σωστότερη εξυπηρέτηση. Ένα μπράβο για την απόφασή σου κι ελπίζω να κώψουν τίποτα οπίσθια οι υπεύθυνοι της Sandisk.
NKod Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Σε ευχαριστώ για το μπράβο... Την κατάσταση θα την συνεχίσω όσο πάει γιατί εφόσον η ΜΑΜΑ εταιρία μου δίνει το ΟΚ για την αντικατάσταση... και ο πρωθυπουργός να μπεί στη μέση και να μου πει ότι δεν θα τον πάρω θα τον οδηγήσω σε ανασχηματισμό (LOL)... Ειλικρινά θα κάνω τα πάντα για να βρώ το δίκιο μου... και δεν ειναι μόνο τα 85 euro που έσκασε ο αδερφός μου αλλα και το γααμώτο της υπόθεσης...
S2Katana Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2006 Χα, τα γνωστα!Εγω εχω υποστει κατι παρομοιο με γαλλικη εταιρια αυτοκινητων(αψογη) και με την αντιστοιχη αντιποροσωπεια εδω(...ελληνικοτατη σε ολα!)
sotris99 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Μπορεί να τους λέμε αμερικανάκια αλλά βλέπω να κόβουν κ...λους στην ελληνική αντιπροσωπεία... Αλλά μάλλον πρέπει να βγεις και στο τριανταφυλλόπουλο για να βρεις το δίκιο σου... Όρμα μη μασάς...
tolis86 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 ti na pw....eleos....ntropi....gia ftisimo....kai sou leei oti eimastai apogonoi twn arxaiwn ellinwn.....kamia sxesi....dwsame leei ta fwta tou politismou ston kosmo alla mipws ksexasame na ta paroume pisw????
yannis27gr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Τα γράφω κι αλλού...ο συνειδητοποιημένος καταναλωτής που δεν το αφήνει να πέσει κάτω και χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να βρει το δίκιο του, όχι μόνο δεν έχει να χάσει πολλά πράγματα, αλλά μακροχρόνια βάζει τις βάσεις για σωστότερη εξυπηρέτηση. Ένα μπράβο για την απόφασή σου κι ελπίζω να κώψουν τίποτα οπίσθια οι υπεύθυνοι της Sandisk. Έτσι ακριβώς παιδιά. Δουλεύω σε τουριστικό γραφείο κι ένα από τα "μεγάλα" ξενοδοχεία της (δε λέω μέρος) ήταν άθλιο κι όλοι παραπονιόντουσαν ότι έδωσαν παραπάνω λεφτά απ' όσα άξιζε, κανένας όμως δεν έφτασε σε επίπεδα μεγαλύτερα της γκρίνιας. Οι Άγγλοι φυσικά το πήγαν στα δικαστήρια και κέρδισαν (εξωδικαστικά, δε χρειάστηκε να φτάσει σε ακρόαση η υπόθεση) 1 βδομάδα σε καλύτερο ξενοδοχείο δωρεάν διακοπές. Μην αφήνετε να σας εκμεταλλεύονται παιδιά, να διεκδικείτε αυτό που σας ανήκει!
takis456 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Απλά μας έχουν βρει κορόιδα και δεν ενδιαφέρονται για μας αλλά μόνο για το πως να μας τα απάρξουν. Btw, έχω και εγώ ένα ίδιο usb stick (512MB) και έχει τα ίδια προβλήματα. Το πρόβλημα είναι ότι το πήρα από Κίνα.. μπορώ να κάνω τίποτα?
tom-f Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Είναι λίγο ευαίσθητα μου φαίνεται αυτά τα usb sticks εχω το ίδιο πρόβλημα με transcend.Εγώ το πήρα απο Ελλάδα(ρα) αλλά έχει τελειώσει η εγγύηση.Nkod σωστός πάλεψε το.
firewalker Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Μέχρι να βγάλεις άκρη θα περάσουν τα δύο χρόνια και μετά θα σου πούνε από ελλάδα ότι είναι εκτός εγγύησης... Δάγκωσε τους !!!
NKod Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 takis 456 kane oti ekana kai egw..mpes sto official site...kane register sto proion... kai meta eidopoihse tous oti exei provlima...to usb stick grafei panw to serial kai pisteyw oti ola tha pane kala.. mono MHN to steileis sthn elliniki antiprosopeia alla sthn ameriki AMESWS gia allagi... ki ama sou poun giati anefere thn istoria mou....tha katalavoun... Paides egw tha synexisw na to paleyw mias kai eimai ths apopsis oti an kati sou anikei prepei na to diekdikeis kai na mhn ta paratas gia ton kathe mala*a.... Molis exw kapoia newtera tha to grapsw kai edw pera...giati istoria xwris telos den einai kan istoria...etsi?
beastgr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Εννοείται να το παλέψεις. Αν θέλουμε να βελτιωθούν τα πράγματα πρέπει να το κυνηγάμε μέχρι τέλους.Αλλιώς οι ελληνάρες δεν αλλάζουν συμπεριφορά και νοτροπία με τίποτα. Ξέρετε τι μου τι δίνει περισσότερο; Ότι οι ίδιες εταιρίες στο εξωτερικό συμπεριφέρονται αλλιώς και στην Ελλάδα μασ γράφουν κανονικά στα @@ τους. Τόσο ελεύθερες είναι πια αυτές οι αντιπροσωπείες και κάνουν ότι θέλουν; Η εμπειρία μου από αγγλία είναι στους laptop όπου έτυχε να χαλάσουν και να θέλουν service. Και οι δυο δεν αγοράστηκαν απο αγγλία. Ε με το που πήραμε τηλ αντιπροσωπείες και δώσαμε το serial, την επόμενη ήρθε οδηγός πήρε το laptop πακεταρισμένο απο το σπίτι μας και σε 7 μέρες το έφερε πίσω επιδιορθωμένο. fujitsu siemens και toshiba. Στην ελλάδα οι ίδιες εταιρίες αμφιβάλλω αν τα κάνουν αυτά Μόνο αν το κυνηγάμε θα διορθωθούν τα πράγματα....
NKod Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2006 και ιδου η συνέχιση της οδύσσειας για ενα στίκ... Λαμβάνω σήμερα email από την sandisk που μου έχει αποστείλει ενα RMA αριθμό για επιστροφή του προιόντος..και μου λέει αναλυτικά... Εκτυπώστε αυτήν την σελίδα και στείλτε αυτό το προιόν στην ολλάνδία στην τάδε διεύθηνση για άμεση αντικατάστασή του... Αμέσως τηλεφώνησα στην εταιρία (αντιπροσωπεία) στην αθήνα.. και τους είπα τις κινήσεις μου...(μίλησα με μια υπεύθηνη, πολύ καλή γυναίκα και άκρως εξυπηρετική... μου έδωσε το ονοματεπώνυμο της, και μου ζήτησε και το τηλέφωνό μου, κάτι που ΚΑΝΕΙΣ μέχρι τώρα απο την αντιπροσωπεία δεν είχε κάνει....), τους είπα λοιπόν ότι η εταιρία μου είπε αυτά τα πράγματα και αν μέχρι αυριο δεν έχω κάποιο νέο να μου στείλουν το usb stick πίσω για να το στείλω στην ολλάνδία... Τί να πώ...το θέμα είναι ότι μάλλον ατιμώρητοι θα μείνουν και πάλι λεφτά από την τσέπη μου θα βάλω για μεταφορικά και ασφαλίσεις... Όπως και να έχει αύριο θα ξέρω άν θα έχω αντικατάσταση του προιόντος με κάποιο άλλο και θα συνεχίσω την ιστορία και εδώ... Ίδομεν...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.