Προς το περιεχόμενο

Μηπως κανω εγω λαθος? (RMA σε ΜΟΒΟ)


mageor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας κύριοι/ες. Είχα αγοράσει πριν 1-2 μήνες από γνωστό μαγαζί πληροφορικής στην Στουρναρη (όχι Πλαίσιο) μια μητρική ASUS A8N SLI Premium την οποία χρυσοπληρωσα. Την εγκατέστησα και εκεί ηταν που αρχισαν ολα.

Προβληματα τυπου random lockups, αδυναμία αναβαθμισης BIOS, restarts xωρίς εμφανή λόγο. Σημειωτεον ότι εχω αρκετή εμπειρία απο troubleshooting... Να μην σας τα πολυλογώ μετα απο απειρο ψαξιμο σε φορουμς ελληνικα και ξενα καθως και αλλαγες διαφορων υποσυστηματων τροφοδοτικο και μνημες, κατεληξα και το μαγαζι παραδέχτηκε οτι για τα προβληματα μου εφταιγε η ως ανω μητρικη. Αυτο που με ξενισε και ειναι και ο λογος που ποσταρω αυτο το τοπικ ειναι το γεγονος οτι μου ειπε να του φερω την ελλατωματικη μητρικη ετσι σκετη και θα μου την αντικαταστησει με μια άλλη σκετη πλακετα. Μου ανεφερε μαλιστα οτι γνωρίζει οτι η αντιπροσωπεια εχει διαθεσιμοτητα αυτες τις μερες. Εγω ηξερα οτι οταν κατι ειναι χαλασμενο σου το αλλαζουν με κατι καινουργιο του κουτιου. Ποιος με διασφαλιζει οτι αυτο που θα μου δωσουν δεν ειναι ενα παλιο δικο του η ακομα και το ιδιο? Η μητρικη ειναι εντος εγγυησης και εχω την αποδειξη αγορας.

Τι μπορω να κανω σε αυτην την περιπτωση, μηπως ειμαι λάθος?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...