Προς το περιεχόμενο

Ακόμα μια ... από το eshop


agent_smith

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για το E-shop ο λόγος:

Παρήγγειλα για τον υπολογιστή μου (Teac), τα παίρνω από την πόλη που είχα επιλέξει επειδή εκείνες τις ημέρες θα βρισκόμουνα εκεί (10/12/2005).

Επιστέφω στον τόπο διαμονής μου, τα συνδέω και διαπιστώνω παράσιτα χωρίς να υπάρχει πηγή ήχου. Επικοινωνώ, συννενοούμαι, τα επιστρέφω (με έξοδα δικά μου φυσικά), αποδέχονται ότι είναι προβληματικά και μου επιτρέπουν να άλλαξω την παραγγελία.

Παραγγέλνω άλλης μάρκας (Creative) ζητώ να τα στείλουν στην πόλη που θα ήμουνα τις διακοπές των Χριστουγέννων, τα παραλαμβάνω (27/12/2005) (με χρέωση δική μου πάντα). Τα δοκιμάζω στο φορητό χωρίς δυνατή ένταση, όλα φαινόταν εντάξει!

Επιστρέφω μετά τις διακοπές (09/01/2006), τα συνδέω στο σταθερό και διαπιστώνω ότι μόλις δυνάμωνε η ένταση πάνω από μισό τα ηχεία μπούκωναν και δεν παρήγαγαν ήχο. Τα συνέδεσα σ' άλλους τρεις υπολογιστές και και κάναν το ίδιο πράγμα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία αφού έγινε και η απαραίτητη επίδειξη πνεύματος από το τμήμα service (πως τα συνδέουμε, πως ρυθμιζουμε το master volume control κ.τ.λ.) μου αποδίδουν κωδικό επιστροφής και τους τα επιστρέφω (πάντα τα έξοδα δικά μου)!

Τα "ελέγχουν", επικοινωνούν μαζί μου, δε διαπιστώνουν πρόβλημα και μου τα επιστρέφουν!

Την ίδια μέρα που τα παρέλαβα επικοινώνησα μαζί τους γιατί πάλι είχαν το ίδιο πρόβλημα, μάλιστα ισχυρίζοταν ότι τα "παίξαν" τόσο δυνατά όταν τα τεστάριζαν που δεν σήκωναν τα τηλέφωνα στο service από τη δυνατή ένταση.

Αφού τους έγινε απόδειξη του προβλήματος από το τηλέφωνο (σύνδεση στην τηλεόραση και το τηλέφωνο στα ηχεία) για να πειστούν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, δέχτηκαν να τα ξαναεπιστρέψω (πάλι τα έξοδα δικά μου)(17/01/2006)!

Μια εβδομάδα μετά (24/01/2006) με ειδοποιούν ότι υπάρχει πρόβλημα στα ηχεία και τα έστειλαν στην αντιπροσωπεία και σε 5 -7 εργάσιμες θα έχουμε απάντηση.

Μέχρι σήμερα μου λένε να κάνω υπομονή, η αντιπροσωπεία να τα ελέγξει και εκείνη και να τους στείλει καινούρια.

Δηλαδή ο καταναλωτής γίνεται μπαλάκι μεταξύ αντιπροσωπείας και E-shop, γιατί δε μου στέλνουν άλλα και να κρατήσουν αυτά που θα στείλει η αντιπροσωπεία (ήδη το έκαναν με τα πρώτα ηχεία).

Αυτά περί της έννοιας "άψογου" καταστήματος και με τα έξοδα που έχω πληρώσει σε μεταφορικά και τηλέφωνα θα έπαιρνα ηχεία >300?

Δημοσ.
Για το E-shop ο λόγος:

Παρήγγειλα για τον υπολογιστή μου (Teac)' date=' τα παίρνω από την πόλη που είχα επιλέξει επειδή εκείνες τις ημέρες θα βρισκόμουνα εκεί (10/12/2005).

Επιστέφω στον τόπο διαμονής μου, τα συνδέω και διαπιστώνω παράσιτα χωρίς να υπάρχει πηγή ήχου. Επικοινωνώ, συννενοούμαι, τα επιστρέφω [u'](με έξοδα δικά μου φυσικά)[/u], αποδέχονται ότι είναι προβληματικά και μου επιτρέπουν να άλλαξω την παραγγελία.

Παραγγέλνω άλλης μάρκας (Creative) ζητώ να τα στείλουν στην πόλη που θα ήμουνα τις διακοπές των Χριστουγέννων, τα παραλαμβάνω (27/12/2005) (με χρέωση δική μου πάντα). Τα δοκιμάζω στο φορητό χωρίς δυνατή ένταση, όλα φαινόταν εντάξει!

Επιστρέφω μετά τις διακοπές (09/01/2006), τα συνδέω στο σταθερό και διαπιστώνω ότι μόλις δυνάμωνε η ένταση πάνω από μισό τα ηχεία μπούκωναν και δεν παρήγαγαν ήχο. Τα συνέδεσα σ' άλλους τρεις υπολογιστές και και κάναν το ίδιο πράγμα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία αφού έγινε και η απαραίτητη επίδειξη πνεύματος από το τμήμα service (πως τα συνδέουμε, πως ρυθμιζουμε το master volume control κ.τ.λ.) μου αποδίδουν κωδικό επιστροφής και τους τα επιστρέφω (πάντα τα έξοδα δικά μου)!

Τα "ελέγχουν", επικοινωνούν μαζί μου, δε διαπιστώνουν πρόβλημα και μου τα επιστρέφουν!

Την ίδια μέρα που τα παρέλαβα επικοινώνησα μαζί τους γιατί πάλι είχαν το ίδιο πρόβλημα, μάλιστα ισχυρίζοταν ότι τα "παίξαν" τόσο δυνατά όταν τα τεστάριζαν που δεν σήκωναν τα τηλέφωνα στο service από τη δυνατή ένταση.

Αφού τους έγινε απόδειξη του προβλήματος από το τηλέφωνο (σύνδεση στην τηλεόραση και το τηλέφωνο στα ηχεία) για να πειστούν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, δέχτηκαν να τα ξαναεπιστρέψω (πάλι τα έξοδα δικά μου)(17/01/2006)!

Μια εβδομάδα μετά (24/01/2006) με ειδοποιούν ότι υπάρχει πρόβλημα στα ηχεία και τα έστειλαν στην αντιπροσωπεία και σε 5 -7 εργάσιμες θα έχουμε απάντηση.

Μέχρι σήμερα μου λένε να κάνω υπομονή, η αντιπροσωπεία να τα ελέγξει και εκείνη και να τους στείλει καινούρια.

Δηλαδή ο καταναλωτής γίνεται μπαλάκι μεταξύ αντιπροσωπείας και E-shop, γιατί δε μου στέλνουν άλλα και να κρατήσουν αυτά που θα στείλει η αντιπροσωπεία (ήδη το έκαναν με τα πρώτα ηχεία).

Αυτά περί της έννοιας "άψογου" καταστήματος και με τα έξοδα που έχω πληρώσει σε μεταφορικά και τηλέφωνα θα έπαιρνα ηχεία >300?

 

 

Kαταρχήν αν τα ηχεία που παρείγγειλες και τις δύο φορές ήταν ΚΑΤΩ από ένα ορισμένο ποσό τότε χρεώνεσαι την αποστολή τους όπως και με ότι άλλο παραγγείλεις αφού αυτό φαίνεται στους όρους πληρωμής.

 

Τώρα αν είχες πρόβλημα με τα ηχεία και η εγγύηση τους ΔΕΝ αναφέρει πουθενά ότι καλύπτεσαι από onsite support (π.χ. Plextor) τότε πάλι χρεώνεσαι τα μεταφορικά, όπως και με ότι άλλο που θα αγόραζες και που δεν το αναφέρει ρητά στην εγγύηση του.

Aλλιώς τα πέρνεις παραμάσχαλα και τους τα πηγαίνεις εσύ ο ίδιος.

 

Το ίδιο θα γινόταν ακόμα και αν τα έστελνες στο εργοστάσιο αντί για το κατάστημα.

Δημοσ.
Kαταρχήν αν τα ηχεία που παρείγγειλες και τις δύο φορές ήταν ΚΑΤΩ από ένα ορισμένο ποσό τότε χρεώνεσαι την αποστολή τους όπως και με ότι άλλο παραγγείλεις αφού αυτό φαίνεται στους όρους πληρωμής.

 

Τώρα αν είχες πρόβλημα με τα ηχεία και η εγγύηση τους ΔΕΝ αναφέρει πουθενά ότι καλύπτεσαι από onsite support (π.χ. Plextor) τότε πάλι χρεώνεσαι τα μεταφορικά' date=' όπως και με ότι άλλο που θα αγόραζες και που δεν το αναφέρει ρητά στην εγγύηση του.

Aλλιώς τα πέρνεις παραμάσχαλα και τους τα πηγαίνεις εσύ ο ίδιος.

 

Το ίδιο θα γινόταν ακόμα και αν τα έστελνες στο εργοστάσιο αντί για το κατάστημα.[/quote']

 

Μιλάμε για την πολιτική που ακολουθούν και όταν πρόκειται για καινούριο προϊόν γίνεται αντικατάσταση (π.χ. Pixmania) και όχι να σε κάνουν μπαλάκι.

Στο κάτω κάτω δική τους ευθύνη ήταν που δε βρήκαν ότι ήταν ελλατωμματικά με την πρώτη φορά και γιατί πρέπει να χρεωθεί ο καταναλωτής τον ελλιπή έλεγχο ή την αδιαφορία του κάθε τεχνικού?

Δημοσ.
Στο κάτω κάτω δική τους ευθύνη ήταν που δε βρήκαν ότι ήταν ελλατωμματικά με την πρώτη φορά και γιατί πρέπει να χρεωθεί ο καταναλωτής τον ελλιπή έλεγχο ή την αδιαφορία του κάθε τεχνικού?

 

Κανονικά ΔΕΝ έπρεπε να χρεωθεί την δεύτερη φορά που επέστρεφε το ίδιο προϊόν αφού ήταν δικό τους το λάθος.

Κακώς που το δέκτηκε ο ίδιος και δεν έκανε φασαρία...

Δημοσ.

Παιδια εγω ψωνιζω απο εκει πανω απο 4 χρονια (απο την πυλωτη στο Μαρουσι...)και δεν ειχα ποτε κανενα παραπονο ισα ισα που 2-3 φορες μου αλλαξαν πραγματα ενω θα μπορουσαν να μην το κανουν...αφου αυτα που αλλαζα δεν ειχαν καποιο προβλημα απλα δεν μου εκαναν ή αλλαζα γνωμη

Δημοσ.

Re paidia pou exoume katanthsei,giati peri katantias prokeitai,na kathgoroume gia to paramikro to e-shop to plaisio klp.Pragmatika k egw otan eida ton titlo perimena na diavasw kati xontro...anti autou diavazw kati pou den egine kan,sto katw katw 2 pragmata prosexoume pou vazoume!E to ena einai h ypografh mas.Ta timologia typwnontai apo ta kentrika tou e-shop kai sta points mono paralavh xrhmatwn kanoune..tespa,ante kalh synexeia!

Δημοσ.

Όλα πρέπει να λέγονται...μικρά ή μεγάλα, μπράβο και αναθέματα, αρκεί να γίνεται με μέτρο και σε σωστή διάσταση, χωρίς υπερβολές, αλλά και χωρίς να μασάμε τα λόγια μας. Στο αλισβερίσι μεταξύ καταστημάτων και πελατών, οι δεύτεροι βγαίνουν συνήθως χαμένοι, ακόμα κι αν αφαιρέσουμε τις ανεδαφικές κατηγορίες που εκτοξεύονται εν βρασμώ ψυχής.

 

Δεν τους λυπάμαι δα...

Δημοσ.

Οταν στειλεις κατι για service στο e-shop πληρωνεις εσυ τα εξοδα αποστολης (3 ευρω με το ταχυδρομειο για συνηθη εξαρτηματα υπολογιστη). Οταν σου επιστρεψουν ομως το προϊον (ειτε μετα απο επισκευη ειτε αντικατασταση με καινουριο) τα εξοδα τα πληρωνουν αυτοι και σου τα στελνουν με κουριερ σε ολη την Ελλαδα.

Δημοσ.
Για το E-shop ο λόγος:

Παρήγγειλα για τον υπολογιστή μου (Teac)' date=' τα παίρνω από την πόλη που είχα επιλέξει επειδή εκείνες τις ημέρες θα βρισκόμουνα εκεί (10/12/2005).

Επιστέφω στον τόπο διαμονής μου, τα συνδέω και διαπιστώνω παράσιτα χωρίς να υπάρχει πηγή ήχου. Επικοινωνώ, συννενοούμαι, τα επιστρέφω [u'](με έξοδα δικά μου φυσικά)[/u], αποδέχονται ότι είναι προβληματικά και μου επιτρέπουν να άλλαξω την παραγγελία.

Παραγγέλνω άλλης μάρκας (Creative) ζητώ να τα στείλουν στην πόλη που θα ήμουνα τις διακοπές των Χριστουγέννων, τα παραλαμβάνω (27/12/2005) (με χρέωση δική μου πάντα). Τα δοκιμάζω στο φορητό χωρίς δυνατή ένταση, όλα φαινόταν εντάξει!

Επιστρέφω μετά τις διακοπές (09/01/2006), τα συνδέω στο σταθερό και διαπιστώνω ότι μόλις δυνάμωνε η ένταση πάνω από μισό τα ηχεία μπούκωναν και δεν παρήγαγαν ήχο. Τα συνέδεσα σ' άλλους τρεις υπολογιστές και και κάναν το ίδιο πράγμα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία αφού έγινε και η απαραίτητη επίδειξη πνεύματος από το τμήμα service (πως τα συνδέουμε, πως ρυθμιζουμε το master volume control κ.τ.λ.) μου αποδίδουν κωδικό επιστροφής και τους τα επιστρέφω (πάντα τα έξοδα δικά μου)!

Τα "ελέγχουν", επικοινωνούν μαζί μου, δε διαπιστώνουν πρόβλημα και μου τα επιστρέφουν!

Την ίδια μέρα που τα παρέλαβα επικοινώνησα μαζί τους γιατί πάλι είχαν το ίδιο πρόβλημα, μάλιστα ισχυρίζοταν ότι τα "παίξαν" τόσο δυνατά όταν τα τεστάριζαν που δεν σήκωναν τα τηλέφωνα στο service από τη δυνατή ένταση.

Αφού τους έγινε απόδειξη του προβλήματος από το τηλέφωνο (σύνδεση στην τηλεόραση και το τηλέφωνο στα ηχεία) για να πειστούν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, δέχτηκαν να τα ξαναεπιστρέψω (πάλι τα έξοδα δικά μου)(17/01/2006)!

Μια εβδομάδα μετά (24/01/2006) με ειδοποιούν ότι υπάρχει πρόβλημα στα ηχεία και τα έστειλαν στην αντιπροσωπεία και σε 5 -7 εργάσιμες θα έχουμε απάντηση.

Μέχρι σήμερα μου λένε να κάνω υπομονή, η αντιπροσωπεία να τα ελέγξει και εκείνη και να τους στείλει καινούρια.

Δηλαδή ο καταναλωτής γίνεται μπαλάκι μεταξύ αντιπροσωπείας και E-shop, γιατί δε μου στέλνουν άλλα και να κρατήσουν αυτά που θα στείλει η αντιπροσωπεία (ήδη το έκαναν με τα πρώτα ηχεία).

Αυτά περί της έννοιας "άψογου" καταστήματος και με τα έξοδα που έχω πληρώσει σε μεταφορικά και τηλέφωνα θα έπαιρνα ηχεία >300?

 

 

Katarxas exeis skeftei thn periptwsh na mhn aneferes swsta to problhma? O texnikos elegxei MONO afto pou anafereis....an eipes oti den paizoun, o texnikos ta evale,akouse hxo kai ta epstrepse. An egrapses oti otan paizoun dynata xanoun thn poiothta tous,auto 8a elegxe. Epishs, exeis skeftei oti oses fores ta steileis me dika sou eksoda,alles toses fores to e-shop 8a sou ta epistrepsei me dika tou eksoda??? Giati dex8hkes na sou ta epistrepsoun apo thn stigmh pou esy hkseres to provlhma enw ekeinoi sou elegan oti den exoun problhma? Emena mia fora mou etyxe na me enhmerwsoun oti den vrhkan provlhma,alla eixa dwsei mia genikevmenh anafora me apotelesma na ginei enas typikos elegxos. Dystyxws filoi mou zoume sthn xwra pou parakalame o tade a8lhths na parei to xryso kai molis to parei 8a ton fame kai 8a leme oti htan sthmeno,oti htan ntoparismenos ktl ktl . Eidika gia ton filo me ta 5 euro den kserw ti na pw! Elpizw na mhn exei parei se kanena kanali na pei ta parapona tou.....kalh synexeia paides

Δημοσ.

Κοίτα Yorps...αρκετοί απλώς παρακαλούν να πάρει ο τάδε αθλητής το χρυσό με θεμιτά μέσα. Αν το ρίξει στη ντόπα επειδή όλοι το κάνουν, επιλήψιμο και μεμπτό είναι. Και δεν είμαι εκτός θέματος...αναλογικά τα γράφω.

Δημοσ.
Katarxas exeis skeftei thn periptwsh na mhn aneferes swsta to problhma? O texnikos elegxei MONO afto pou anafereis....an eipes oti den paizoun, o texnikos ta evale,akouse hxo kai ta epstrepse. An egrapses oti otan paizoun dynata xanoun thn poiothta tous,auto 8a elegxe. Epishs, exeis skeftei oti oses fores ta steileis me dika sou eksoda,alles toses fores to e-shop 8a sou ta epistrepsei me dika tou eksoda??? Giati dex8hkes na sou ta epistrepsoun apo thn stigmh pou esy hkseres to provlhma enw ekeinoi sou elegan oti den exoun problhma? Emena mia fora mou etyxe na me enhmerwsoun oti den vrhkan provlhma,alla eixa dwsei mia genikevmenh anafora me apotelesma na ginei enas typikos elegxos. Dystyxws filoi mou zoume sthn xwra pou parakalame o tade a8lhths na parei to xryso kai molis to parei 8a ton fame kai 8a leme oti htan sthmeno,oti htan ntoparismenos ktl ktl . Eidika gia ton filo me ta 5 euro den kserw ti na pw! Elpizw na mhn exei parei se kanena kanali na pei ta parapona tou.....kalh synexeia paides

 

Όταν με ειδοποίησαν ότι όλα είναι εντάξει του επέστησα την προσοχή και τους παρακάλεσα μάλιστα να τα ξανακοιτάξουν γιατί ήδη είχα ταλαιπωρηθεί με προηγούμενες επιστροφές από τα πρώτα ηχεία. Όταν τα παρέλαβα και επικοινώνησα μου δήλωσαν ότι στη δοκιμή η έντασή τους ήταν τόσο δυνατή που στο τμήμα service δεν μπορούσαν να ακούσουν τα τηλέφωνα!!!!!!! Δεν πρόκειται για θέμα ποιότητας των ηχείων αλλά διακοπής της έντασης που γίνεται αντιληπτό μόλις δυναμώσουν πάνω από το μισό περίπου!!!!

Το ζήτημα είναι ότι τώρα αφού μπόρεσαν και ανακάλυψαν ότι είναι προβληματικά γιατί δεν προχωρούν σε αντικατάστασή τους αλλά περιμένουν να τους το επιβεβαιώσει η αντιπροσωπεία της Creative και πιθανώς να τους στείλει άλλα. Μιλάμε για καινούρια ηχεία που δεν έχει γίνει χρήση τους και δεν έχει περάσει χρονικό διάστημα της εγγύησης. Σ' άλλα site ηλεκτρονικού εμπορίου και στην Ελλάδα η παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων γίνεται με χρέωσή τους.

Δημοσ.

Λοιπόν έκανα μια τηλεφωνική παραγγελία από το e-shop και όπως κλασικά με παίρνουν τηλέφωνο την επόμενη μέρα το πρωί και τους ζήτησα να μου κάνουν την παράδοση απογευματινές ώρες για λόγους εργασίας' date=' ο υπάλληλος μου διευκρίνισε πως η απογευματινή παράδοση θα κοστίσει 5ευρώ. Οκ λοιπόν τι να έκανα δέχτηκα.[/quote']

Άσχετο με την περιπτωση σου, αυτό που θα πω.

 

Αν και αναφέρεται ρητά ότι η απογευματινή παράδοση χρεώνεται με 5€ επιπλέον, τους τελευταίους 6 μήνες όλες οι παραγγελίες που έχω κάνει έρχονται 18.00-21.00 το βράδυ και μάλιστα χωρίς να το έχω ζητήσει και φυσικά χωρίς επιπλέον extra χρέωση. :neutral:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...