dre@mc@tcher Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 polla logia leme genikos gia xbox360 kai ps3 kai bla bla bla bla! apodeiknietai omos pos mporoume na perimenoume ligo akoma prin metapidisoume sti nea genia! opoios simfonei as kanei post edo! xaraktiristika anafero 4 paixnidia pou tha kikloforisoun kai aksizei na ta paroume! Shadow of the collosus(fantastiko!!!) kingdom hearts 2(sinexeia tou fantastikou protou paixnidiou) to kainourgio onimusha(onimusha 3 rulz) kai to black(prepei na einai katapliktiko fps an kai den to exo dei akoma).
stormrider Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 eida prosftata ta grafika tou kainourgioy resident evil. apistefto pws vgazei tetoia grafika mia konsola me ypologistiki dynami pentium3. re, an theloun oi programmatistes alla 2 xronia tha kratousan oi 2hs genias. ypenthimizw stous palious ti grafika evgaze sta teleftaia tou to SNES (donkey kong) den mporw na fantastw to ps3 ti tha vgazei otan wrimasei!!! (dual core CPUs, giga mnimi, ktl)
Olorin Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Επειδή είχα την τύχη να παίξω και να τερματίσω το Shadow of the Colossus, σας προτρέπω να το δοκιμάσετε πάση θυσία... Πρόκειται για μια πραγματικά ξεχωριστή εμπειρία, ενώ έχει ίσως το καλύτερο και πιο συγκινητικό (και ίσως μεγαλύτερο σε διάρκεια...) φινάλε που έχω δει ποτέ σε παιχνίδι... Δεν είναι τυχαίο ότι είναι το μόνο σύγχρονο παιχνίδι μαζί με τα Burnout και PES (εντάξει, καμία σχέση ως είδος και ατμόσφαιρα), που το κατατάσσω στο ΤΟΡ-10 των προτιμήσεών μου... Αν αφεθείτε στον κόσμο του και δεν το δέιτε απλώς ως ένα παιχνίδι του στυλ "περπατάω-σκοτώνω-τερματίζω-πάμε για το επόμενο παιχνίδι" (η μάλλον γενικότερα ως ένα "παιχνίδι"), τότε θα σας ρουφήξει στον κόσμο του και θα νιώσετε κι εσείς να ταυτίζεστε με τον Wanda, κάτι που θα σας ξυπνήσει ανέλπιστα συναισθήματα... Αυτά τα παιχνίδια είναι πραγματική τέχνη που δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να ξεπεράσουν τα (ομολογουμένως απίστευτα) γραφικα του Project Gotham Racing για Xbox 360...
dre@mc@tcher Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Επειδή είχα την τύχη να παίξω και να τερματίσω το Shadow of the Colossus, pote? pos? vgike? to thelo!!!
Olorin Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Nope...δεν έχει βγει ακόμα (τουλάχιστον όχι εκτός Ιαπωνίας). Κάτι έχω ακούσει για αρχές Μαρτίου... Απλώς, επειδή τυχαίνει να γράφω σε περιοδικό του χώρου, μας έστειλε πριν 2 μήνες η Sony μια review code για να γράψω το review και ως εκ τούτου ήμουν από τους λίγους τυχερούς που είχα την τύχη να το τερματίσω αρκετό καιρό πριν την κυκλοφορία του... Υ.Γ: Εγώ πάντως στην πιο πάνω λίστα, θα πρόσθετα και το Okami... Κι αυτό με καθαρά ιαπωνική ατμόσφαιρα, αλλά σε εντελώς διαφορετικό στυλ, υπολογίζεται κι αυτό κάπου προς Μάρτιο...
Bigi444444 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Απλώς' date=' επειδή τυχαίνει να γράφω σε περιοδικό του χώρου...[/quote'] Χμμμ, αν κρίνω από το αβατάρ κιόλας...Νότης; Πάντως θέλω και εγώ να το δοκιμάσω αυτό το παιχνίδι.Φαίνεται καταπληκτικό.Και πάντως ακόμα δεν πιστεύω πως έχουμε μπει στην νέα γενιά.Μόνο το xbox2 έχει βγει από τις νέες κονσόλες και εκείνο με παιχνίδια που μετριούνται στα δάχτυλα των χεριών και που φυσικά δεν προκαλούν αναστάτωση (αφήστε που σχεδόν όλα βγαίνουν σε όλες σχεδόν τις πλατφόμες χωρίς τίποτα αναβαθμίσεις σπουδαίες).Να βγουν και οι άλλες κονσόλες, να κυκλοφορήσουν παιχνίδια αρκετά και μετά βλέπουμε.Τώρα νομίζω είναι πολύ νωρίς.Καμία κονσόλα δεν έδειξε, όπως είναι λογικό, τις δυνατότητές της στα πρώτα της παιχνίδια.
dismiss Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Για μένα, τα Soul Calibur 3 και Shadow of the Colossus είναι πολύ πιο σημαντικά από τα πανέμορφα, αλλά όχι το ίδιο ποιοτικά, Kameo και DOA4 του Xbox 360. Λογικό όμως, ακόμα το 360 είναι στην αρχή. Τo PS2 έχει 5-6 χρόνια στην πλάτη του...
Olorin Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Χμμμ' date=' αν κρίνω από το αβατάρ κιόλας...Νότης; [/quote'] Ακριβώς... Όσο για τα περί παιχνιδομηχανών νέας γενιάς, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως είναι πολύ νωρίς ακόμα για να κρίνουμε τις δυνατότητες των νέων μηχανημάτων (δηλαδή του ΧΒΟΧ360, αφού τα άλλα 2 ακόμα αργούν). Οι προγραμματιστές ακόμα πειραματίζονται με τα νέα χαρακτηριστικά και λογικό είναι να μην έχουν ξεφυγει τόσο από τη λογική της παρούσας γενιάς... Ωστόσο, για να είμαι ειλικρινής, δεδομένου του υψηλού επιπέδου που βρίσκεται η παρούσα γενιά, το θεωρώ σχεδόν απίθανο η νέα γενιά να εξελίξει τόσο πολύ το gaming όσο η προηγούμενη. Για να καταλάβετε τι εννοώ, δεν πιστεύω ότι ανάμεσα στα παιχνίδια του PS3 και του PS2 θα υπάρχουν τόσες διαφορές όσες ανάμεσα σε αυτά του PS2 και του PSX... Τα περιθώρια εξέλιξης άλλωστε, δεν είναι πια τόσο πολλά... Μακάρι να διαψευστώ πάντως...
Bigi444444 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Ναι, όντως.Δηλαδή και εγώ κοιτάζοντας παιχνίδια ακόμα και του 2002 που τα θεωρώ, για έναν ανεξήγητο λόγο, λες και βγήκαν χθες, βλέπω -από γραφικής τουλάχιστον πλευράς- μια χασματώδη εξέλιξη.Και πραγματικά αναρωτιέμαι που μπορεί να φτάσει αυτό το πράγμα.Και πώς θα είναι τα παιχνίδια μετά από 3-4 ακόμα χρόνια.Πάντα υπάρχουν όμως βελτιώσεις.Κι εγώ πραγματικά όμως δεν ξέρω αν θα είναι οι αλλαγές τόσο αισθητές από γενιά σε γενιά όσο παλιότερα.Αισθάνομαι όμως ότι θα είναι όπως και παλιά!
dre@mc@tcher Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Απλώς' date=' επειδή τυχαίνει να γράφω σε περιοδικό του χώρου Υ.Γ: Εγώ πάντως στην πιο πάνω λίστα, θα πρόσθετα και το Okami....[/quote'] Opa! exoume kai reviewer stin parea! epitrepetai na peis se poio? sigoura kai to okami prepei na prostethei kai opoios allos thelei na prosthesei kati as to kanei!
Olorin Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Δεν έχω πρόβλημα προσωπικά, αρκεί να μη θεωρηθεί διαφήμιση... Άλλωστε, οι περισσότεροι εδώ μέσα το γνωρίζουν κι από άλλες συζητήσεις... Από "κονσολικά" περιοδικά λοιπόν, γράφω στο "PlayOn!" (σχετικά καινούριο, μόλις τώρα θα κυκλοφορήσει το 4ο τεύχος), ενώ από "υπολογιστικά" στο "PC Master"
p3tran Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 σαφως και ειναι μεγαλες οι διαφορες στα games στη "νεα γενια". σε ολα τα ειδη παιχνιδιων μεχρι σημερα, υπηρχανε hardware bottlenecks που παντα "κοβανε" καποια στοιχεια. ετσι κανενα -αντε ελαχιστα- games ητανε πληρη παντου. πχ racing games. no cockpit view, no extended damage, no κολοτουμπες, συνηθως σχετικα πλουσια μοντελα αυτοκινητου με σχετικα φτωχα backgrounds κλπ ενω πχ σε fps οι περιορισμοι ειναι ακομα μεγαλυτεροι.. ολα αυτα (σε αρκετα μεγαλο βαθμο) σιγα-σιγα θα παψουνε. το τελευταιο burnout που βγαινει συντομα στο 360, αυτο που ηδη κυκλοφορει σε ps2/xbox, ισως θα δειξει παραστατικα τι διαφορες μπορει να περιμενει κανεις στη νεα γενια..
dre@mc@tcher Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Από "κονσολικά" περιοδικά λοιπόν, γράφω στο "PlayOn!" (σχετικά καινούριο, μόλις τώρα θα κυκλοφορήσει το 4ο τεύχος), ενώ από "υπολογιστικά" στο [b']"PC Master"[/b] mporo na po pos eimoun sxedon sigouros gia auto. distixos exasa to proto teuxos alla ta ipoloipa ta exo parei kai mporo na po pos kanete poli kali douleia. eidika i stili me ta nea einai apaixti. esi egrapses to review gia to shadow of the colossus? POLI KALO! enai alitheia pos tha kikloforisei kai spesial edition tou paixnidiou i opoia tha exei mazi kai to ico?
Olorin Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Ναι, εγώ το είχα γράψει και πίστεψέ με, αν είχα χώρο θα έγραφα άλλες 4 σελίδες! Όσο για το ICO, επειδή μας ήρθε και αυτό σε Review Code μετά από μερικές εβδομάδες, δυστυχώς, δεν είναι ακόμα γνωστό αν θα επανακυκλοφορήσει μαζί με το SotC ή ξεχωριστά... Έχουν ακουστεί φήμες και για τις δυο περιπτώσεις... Πάντως και για αυτό έγραψα review (3 σελίδες αυτή τη φορά) το οποίο θα βρίσκεται στο καινούριο τεύχος που θα κυκλοφορήσει πιθανότατα μέσα στην εβδομάδα...
dre@mc@tcher Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 to oti tha vgei pantos kai to ico einai poi kalo giati otan eixe vgei tote den katalava pote vgike kai pote eksafanistike apo ta katastimata! poli kali douleia pantos to play on! sinexiste etsi...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.