Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων


Voorhees

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντα μιλάμε για μεγάλα ονόματα όπως Kingston, Gigabyte, Asus, Western Digital κ.α. προϊόντα. Θέλω να μάθω αν μπορώ να τα επιστρέψω κατευθείαν στην αντιπροσωπία της κάθε εταιρίας στην Ελλάδα ή πρέπει να τα πάω μέσω του καταστήματος που έκανα την αγορά;

Αν μπορώ να το κάνω τότε από που μπορώ να βρω το τηλέφωνο της αντιπροσωπίας για να εξηγήσω το πρόβλημα και μετά να πάει για service;

Δημοσ.
Πάντα μιλάμε για μεγάλα ονόματα όπως Kingston' date=' Gigabyte, Asus, Western Digital κ.α. προϊόντα. Θέλω να μάθω αν μπορώ να τα επιστρέψω κατευθείαν στην αντιπροσωπία της κάθε εταιρίας στην Ελλάδα ή πρέπει να τα πάω μέσω του καταστήματος που έκανα την αγορά;

Αν μπορώ να το κάνω τότε από που μπορώ να βρω το τηλέφωνο της αντιπροσωπίας για να εξηγήσω το πρόβλημα και μετά να πάει για service;[/quote']να πας από εκεί που το πήρες με την εγγύηση που σου έδωσαν.

και μην τους πεις όχι δε το έχω άμμεση ανάγκη ή με το πάσο σας παιδιά

γιατί ούτε σε μήνα δε στο φτιάχνουν.

π.χ πήρα asus motherboard με 200 Ε και βγήκε καμμένη

τη γύρισα στο πλαίσιο και μου δώσαν νέα .

Δημοσ.

Μάλιστα.....

bill δώσε και κανένα site ρε φίλε. :)

mandate επειδή το μόνο e-shop που υπάρχει κοντά στην περιοχή μου είναι το Multirama και επειδή δεν γουστάρω να τρώω χ3σιμο από το service όλων των e-shop της Ελλάδας λέω ότι χαλασμένο μου τυχαίνει να το στέλνω εγώ απευθείας στην αντιπροσωπία.

Δημοσ.

τότε σταμάτα να ψωνίζεις από το e-shop. Aν είναι να παίρνεις κάτι με δέκα ευρώ φθηνότερα και να ψάχνεσαι αν είναι ελλατωματικό χίλιες φορές από αλλού, αλλιώς rma και επιστροφή στην έδρα της κατασκευάστριας εταιρείας.

Δημοσ.

Ποιος μίλησε για το e-shop ρε sotris99;

Αυτό το κατάστημα το έχω διαγράψει προ πολλού αλλά για να μην πάθω το ίδιο με τα άλλα e-shop λέω να εφαρμόσω αυτό. Να μην τα στέλνω δηλαδή σε αυτούς αλλά σε αντιπροσωπίες τα χαλασμένα προϊόντα.

Δημοσ.

Γνώμη μου είναι να επιστρέφεις τα ελλατωματικά προϊόντα μέσω του καταστήματος που τα αγόρασες,γιατί αλλιώς μπορεί να χάσεις ακόμα περισσότερο χρόνο αν η αντιπροσωπεία θέλει να σε ταλαιπωρήσει....

Άλλωστε είναι και υποχρέωση του κάθε καταστήματος να σου αλάξει το προϊόν,εφόσον έχει εγγύηση.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...