Voorhees Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Πάντα μιλάμε για μεγάλα ονόματα όπως Kingston, Gigabyte, Asus, Western Digital κ.α. προϊόντα. Θέλω να μάθω αν μπορώ να τα επιστρέψω κατευθείαν στην αντιπροσωπία της κάθε εταιρίας στην Ελλάδα ή πρέπει να τα πάω μέσω του καταστήματος που έκανα την αγορά; Αν μπορώ να το κάνω τότε από που μπορώ να βρω το τηλέφωνο της αντιπροσωπίας για να εξηγήσω το πρόβλημα και μετά να πάει για service;
mandate Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Πάντα μιλάμε για μεγάλα ονόματα όπως Kingston' date=' Gigabyte, Asus, Western Digital κ.α. προϊόντα. Θέλω να μάθω αν μπορώ να τα επιστρέψω κατευθείαν στην αντιπροσωπία της κάθε εταιρίας στην Ελλάδα ή πρέπει να τα πάω μέσω του καταστήματος που έκανα την αγορά;Αν μπορώ να το κάνω τότε από που μπορώ να βρω το τηλέφωνο της αντιπροσωπίας για να εξηγήσω το πρόβλημα και μετά να πάει για service;[/quote']να πας από εκεί που το πήρες με την εγγύηση που σου έδωσαν. και μην τους πεις όχι δε το έχω άμμεση ανάγκη ή με το πάσο σας παιδιά γιατί ούτε σε μήνα δε στο φτιάχνουν. π.χ πήρα asus motherboard με 200 Ε και βγήκε καμμένη τη γύρισα στο πλαίσιο και μου δώσαν νέα .
billpeppas Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Μπορείς να πας ότι θες απευθείας στην Info-Quest και στην Interset & Intersys. Η Oktabit το παίζει μεγάλη κυρά και δεν δέχεται ιδιώτες
Voorhees Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Μάλιστα..... bill δώσε και κανένα site ρε φίλε. mandate επειδή το μόνο e-shop που υπάρχει κοντά στην περιοχή μου είναι το Multirama και επειδή δεν γουστάρω να τρώω χ3σιμο από το service όλων των e-shop της Ελλάδας λέω ότι χαλασμένο μου τυχαίνει να το στέλνω εγώ απευθείας στην αντιπροσωπία.
sotris99 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 τότε σταμάτα να ψωνίζεις από το e-shop. Aν είναι να παίρνεις κάτι με δέκα ευρώ φθηνότερα και να ψάχνεσαι αν είναι ελλατωματικό χίλιες φορές από αλλού, αλλιώς rma και επιστροφή στην έδρα της κατασκευάστριας εταιρείας.
Voorhees Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Ποιος μίλησε για το e-shop ρε sotris99; Αυτό το κατάστημα το έχω διαγράψει προ πολλού αλλά για να μην πάθω το ίδιο με τα άλλα e-shop λέω να εφαρμόσω αυτό. Να μην τα στέλνω δηλαδή σε αυτούς αλλά σε αντιπροσωπίες τα χαλασμένα προϊόντα.
giannisk1 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Γνώμη μου είναι να επιστρέφεις τα ελλατωματικά προϊόντα μέσω του καταστήματος που τα αγόρασες,γιατί αλλιώς μπορεί να χάσεις ακόμα περισσότερο χρόνο αν η αντιπροσωπεία θέλει να σε ταλαιπωρήσει.... Άλλωστε είναι και υποχρέωση του κάθε καταστήματος να σου αλάξει το προϊόν,εφόσον έχει εγγύηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.