Προς το περιεχόμενο

Eurovision 2006


Cristina

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και ένα edit γιατι θα παρεξηγηθώ πάλι...

πώς είσαι σίγουρος πως δεν έγραφε ο Αριστοφάνης όλα αυτά για την πλάκα του? και πως τα διάβασε ένας "κουλτουριάρης" αργότερα όλα αυτα (βάλε μέσα και Όμηρους και Θουκυδήδες κλπ κλπ εκτός του Αριστοφάνη) και τους έδωσε ένα νόημα που ναι μεν μπορεί να ισχύει αλλά είναι άκυρο με ότι σκεφτόταν ο καλλιτέχνης?

 

 

Η μόνη παρεξήγηση που μπορεί να κάνει κάποιος με τα ποστ σου φίλε μου είναι αν τα γράφει ενήλικος, 5χρονος ή άνθρωπος με νοητική καθυστέρηση, διότι επιμένεις να γράφεις για πράγματα που δεν ξέρεις και να μου αποδεικνύεις ότι έχει κι άλλο πάτο το βαρέλι της νεολληνικής "κουλτούρας".

 

Αριστοφάνης : Σατιρικός συγραφέας, κωμωδός, 445-385 π.Χ. περίπου.

Όμηρος : Επικός ποιητής, (ίσως και μυθικός), 750-650 π.Χ. περίπου.

Θουκυδίδης : Ιστορικός, 460-397 π.Χ. περίπου.

 

Σ' εκλιπαρώ, σταμάτα να γίνεσαι Δέσποινα Στυλιανοπούλου του φόρουμ.

  • Απαντ. 736
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Σ' εκλιπαρώ' date=' σταμάτα να γίνεσαι Δέσποινα Στυλιανοπούλου του φόρουμ.[/quote']

Κι εγώ σε εκλιπαρώ να πάψεις τις προσωπικές επιθέσεις με ειρωνίες και να αμολάς εξυπνακισμούς προς σε άλλα μέλη του forum που έχουν διάθεση να συζητήσουν και όχι να κάνουν Τατιανίστικες κουβέντες «επιπέδου».

Δημοσ.
Κι εγώ σε εκλιπαρώ να πάψεις τις προσωπικές επιθέσεις με ειρωνίες και να αμολάς εξυπνακισμούς προς σε άλλα μέλη του forum που έχουν διάθεση να συζητήσουν και όχι να κάνουν Τατιανίστικες κουβέντες «επιπέδου».

 

Σιγά, σου θίξαμε το φιλαράκι.

Δημοσ.
Μπορείς να μου δανίσεις λίγο την μηχανή του χρόνου που έχεις και να πάω πίσω να ρωτήσω τον Αριστοφάνη άν είχε όλα αυτά υπόψη του όταν έγραφε τα έργα του?

 

Και ένα edit γιατι θα παρεξηγηθώ πάλι...

Πώς είσαι σίγουρος πως δεν έγραφε ο Αριστοφάνης όλα αυτά για την πλάκα του? και πως τα διάβασε ένας "κουλτουριάρης" αργότερα όλα αυτά (βάλε μέσα και Όμηρους και Θουκυδίδες κλπ κλπ εκτός του Αριστοφάνη) και τους έδωσε ένα νόημα που ναι μεν μπορεί να ισχύει' date=' αλλά είναι άκυρο με ότι σκεφτόταν ο καλλιτέχνης?[/quote']

 

Μίλησα εγώ για την σημασία και την δομή και και και των έργων του Αριστοφάνη? εγώ είπα κατα πόσο ο Αριστοφάνης έγραψε τα έργα του με αυτή την λογική ή του βγήκαν τυχαία... μπορεί να μου το πει αυτό κανένα βιβλίο ή site? να το διαβάσω τότε...

 

Έλεος!!! Ανοίξτε και κανένα βιβλίο πριν πετάξετε τα βατράχια σας!

Δημοσ.
Η μόνη παρεξήγηση που μπορεί να κάνει κάποιος με τα ποστ σου φίλε μου είναι αν τα γράφει ενήλικος' date=' 5χρονος ή άνθρωπος με νοητική καθυστέρηση, διότι επιμένεις να γράφεις για πράγματα που δεν ξέρεις και να μου αποδεικνύεις ότι έχει κι άλλο πάτο το βαρέλι της νεολληνικής "κουλτούρας".

 

Αριστοφάνης : Σατιρικός συγραφέας, κωμωδός, 445-385 π.Χ. περίπου.

Όμηρος : Επικός ποιητής, (ίσως και μυθικός), 750-650 π.Χ. περίπου.

Θουκυδίδης : Ιστορικός, 460-397 π.Χ. περίπου.

 

Σ' εκλιπαρώ, σταμάτα να γίνεσαι Δέσποινα Στυλιανοπούλου του φόρουμ.[/quote']

 

Ένω εσύ είσαι 100000% σίγουρος πως όλα αυτά ο Όμηρος και ο Αριστοφάνης τα έγραψαν όπως να αναλύουμε σήμερα εμείς...

Είχαν ΑΚΡΙΒΩΣ στο μυαλό τους τους συμβολισμούς και τις κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις που τους δίνουμε σήμερα...

Είσαι 10000000% σίγουρος, έτσι? και μιλάς με τόση "ασφάλεια"?

Δημοσ.
Κι εγώ σε εκλιπαρώ να πάψεις τις προσωπικές επιθέσεις με ειρωνίες και να αμολάς εξυπνακισμούς προς σε άλλα μέλη του forum που έχουν διάθεση να συζητήσουν και όχι να κάνουν Τατιανίστικες κουβέντες «επιπέδου».

 

Ψιτ, άστο. Κι εγώ mod είμαι σε άλλο φόρουμ. Kόψε μου το μήνυμα και στείλε μου pm άμα θες αλλά γελοίες παραινέσεις public για το αν θα αποκαλέσω Δέσποινα Στυλιανοπούλου άνθρωπο που εξισώνει τον Αριστοφάνη με τον Ευαγγελινό δεν δέχομαι.

Δημοσ.

Είπα εγώ πως ο Αριστοφάνης είναι ίσα και όμοια με τον Ευαγγελινό?

 

Εγώ καλά καλά δεν είδα ολοκληρωμένα τι έχει κάνει ο Ευαγγελινός.... :roll:

Δημοσ.

Γιατί ρε Βασιλάκη Kandinsky (έχεις επιλέξει και σπουδαίο nick, γιατί άραγε; ) δεν μετριάζεις λίγο τους χαρακτηρισμούς; Ποιο χαλαρά. Έχω και γω πλακωθεί εδώ μέσα αλλά παραέχεις διδακτικό και ισοπεδωτικό ύφος. Δες λίγο star τώρα να γελάσεις...

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ αλλά οι χιλιάδες χαμένες ώρες πάνω από ένα πληκτρολόγιο σε προσπάθειες να εξηγώ τα αυτονόητα, μου έχουν αποδείξει ότι δεν αξιζει τον κόπο εάν ο άλλος δεν θέλει ή δεν εχει το υπόβαθρο για να καταλάβει.

 

Εν προκειμένω, όποιος θεωρεί ότι ειμαι ισοπεδωτικός ας δει την αρχή της συζήτησης και μετά ας βγάλει εύκολα συμπεράσματα.

 

Over and out.

Δημοσ.

Εντάξει...κι ο Ικτίνος κι ο Καλλικράτης αρχιτέκτονες ήταν οι άνθρωποι, όπως κι ο κυρ Μπάμπης εδώ πιο κάτω που έχτισε μια πολυκατοικία πιο όμορφη κι από τους Lordi σε αϋπνία 8 ημερών, αλλά αυτό δε σημαίνει πως θα μείνει και στην ιστορία, ούτε μπορούμε να χρησιμοποιούμε σαν επιχείρημα πως διαθέτουν την ίδια επαγγελματική ιδιότητα κι αυτό να αρκεί.

 

Προσωπικά είδα μια καταφανή ισοπέδωση, που για μένει έχει τις απαρχές της στην άγνοια. Φυσικά και ταυτίζονται δύο διαμετρικά αντίθετα άκρα, προσβάλλοντας μάλιστα το έργο του ενός το οποίο έχει αποκτήσει διαχρονική αξία κι έχει επηρεάσει γενιές κι γενιές συγγραφέων. Δεν είμαι θιασώτης των θέσφατων, ούτε θεωρώ πως δεν πρέπει να αγγίζουμε τις διάφορες "αυθεντίες", αλλά όταν υποστηρίζουμε πως ο Αριστοφάνης είναι μεγάλος μόνο και μόνο γιατί παρεξηγήθηκε από τους επόμενους (εδώ και 2500 χρόνια στην παρεξήγηση είναι ο άνθρωπος) ή πως κατά τύχη γράφτηκαν όλα αυτά και δεν είχε πρόθεση να σχολιάσει τα όποια κακώς κείμενα της δικής του εποχής κατά τρόπο που να εκπροσωπούν και την όποια άλλη, αλλά ευθύνεται η παγκόσμια σκευωρία των ελληνιστών (κατά το "σιωνιστών") που τα διαστρέβλωσε όλα, τότε μάλλον δεν έχουμε σχέση με το έργο του ανθρώπου και λέμε ό,τι μας κατέβει.

 

Σάτιρα έχουν κάνει χιλιάδες ανά τους αιώνες...σάτιρα ο Σεφερλής, σάτιρα κι οι Monty Pythons, για να μην ξεφύγω κι από τη σύγχρονη εποχή. Κι ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.

 

Όσο για τον Φωκά, προσωπικά απορώ και για το τι είδους σάτιρα μιλάμε. Τι μηνύματα ήθελε να περάσει ο φαεινός αυτός νους; Λοιδόρησε μήπως κάποιο δικαστικό σύστημα; Κατέκρινε τις παιδαγωγικές αντιλήψεις κανενός αντιπάλου; Ανέδειξε τις καταστροφικές επιπτώσεις του πολέμου; Άφησε αιχμές για κοινωνικοπολιτικά φαινόμενα; Τι ακριβώς έκανε ο ποιητής για να αξίζει να μνημονεύεται για τη σατιρική του δράση; Αλλά βέβαια δεν είδες καν καλά καλά τα σπουδαία του, για να έχεις και σφαιρική άποψη...

 

Αναμένω πάντως να αναρωτηθούμε κάποια στιγμή σε τι διέφερε ο Όμηρος από τον παλιό καλό τηλεοπτικό Παραμυθά κι ο Θουκυδίδης από τη Ρίτα Σακελαρίου που με το γνωστό άσμα "Ιστορία μου, αμαρτία μου, πάθος μου μεγάλο" άφηνε να εννοηθεί πως όλο και κάτι σκάμπαζε από το αντικείμενο.

Δημοσ.
Να ρωτησω εγώ ρε παιδιά και κάτι αλλο για αυτον τον Φωκά?? στο τελος εκανε μια αναδρομη στην ελληνικη μουσική... και σε καποια φαση αναφέρει για την εποχη του βυζαντίου και βγάζει κάτι κρητικούς με λύρα.... ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝΕ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ μπορεί να μου πει κάποιος?????

 

όπως το είδα εγώ, οι κρητικοί δεν έκαναν το "σκετς/επεισόδειο Βυζάντιο", απλά οι παρουσιαστές καθυστέρησαν λιγο να πουν περι Βυζαντίου, και μεχρι να τελειώσουν τη φράση τους είχε ήδη ξεκινήσει το "σκετς Ερωτόκριτος" που συμμετειχαν οι λυράρηδες και αναφέρεται σαφώς σε χρόνια μετά το Βυζάντιο.

 

Οπως το ειδα εγώ, επαναλαμβάνω, μετα απο καποιες σκηνές/μουσική αρχαίων, δεν θυμαμαι πιό ακριβώς...

στα σκαλιά του σκηνικού/αμφιθεάτρου προβλήθηκαν κατι εικόνες βυζαντινής εποχής και αγιογραφίες, σε κόκκινο φόντο, και στη σκηνή ηταν άνθρωποι με μαύρα, σχετικά ακινητοι, και ακουστηκε κατι σαν ύμνος...

ηταν μια πάρα πολύ σύντομη αναφορά σε Βυζάντιο. ίσως δεν ειχαν πολλες πηγές θεατρικών και χορευτικών για να στήσουν κατι πιό συγκεκριμένο, και η μουσική αυτης της εποχής που σώζεται ειναι κατα βάση η εκκλησιαστική που δεν θα ταίριαζε στο show.

αμέσως σε δευτερόλεπτα, αυτοί αντικαταστάθηκαν απο τον Ερωτόκριτο, αλλα οι παρουσιαστές ηταν offside..

Δημοσ.

Ενταξει ρε παιδια μην μαλωνετε δεν θα αλλαξει κατι!!!

Δεν μου λετε ξερει κανεις αν υπαρχει το torrent της eurovision 06

αλλα απο το ελληνικο το καναλι Νετ???

Δημοσ.

Edgar, sorry φίλε μου αλλά είσαι off. Μου θύμισες τον γνωστό άτοπο συλλογισμό:

 

Ο αστυνομικός είναι όργανο.

Το μπουζούκι είναι όργανο.

Άρα, ο αστυνομικός είναι μπουζούκι.

 

Θέλεις να το δούμε καθαρά υλιστικά; Ο Αριστοφάνης (και οι λοιποί τραγικοί και κωμωδιογράφοι) συντηρούνταν από την πολιτεία με ένα μικρό μισθό και έγραφαν αυτά που έγραφαν, τα οποία μας έχουν μείνει ως παραδείγματα ~2000 χρόνια μετά. Ο Ευαγγελινός πόσα πήρε για το χορευτικό του; Σιγά μην μάθουμε ποτέ... Όλα τότε ήταν ανοιχτά και το κάνανε για το μεράκι τους. Άραγε ο κ.Ευαγγελινός θα το έκανε ποτέ εθελοντικά ή έστω με ελάχιστα χρήματα; Δεν νομίζω...

 

 

ΥΓ. Kandinsky πρόσεξε λίγο τα νεύρα σου σε παρακαλώ. Ξεφεύγεις, και χάνεις το δίκιο σου. Συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά το θέμα, αλλά με τους χαρακτηρισμούς δεν θα πάμε πουθενά.

Δημοσ.

Εντγκαρ προσβαλεις την νοημοσυνη σου με αυτα που γραφεις.Απορω αν τα πιστευεις η θες να σπασεις πλακα..Αν ειναι ετσι παω πασο...

Και επειδη ειμαι νομικος...ναι,γινεται να υποβαλεις μηνυση για τον εξευτελισμο των αρχαιων θεοτητων.Αν δεχτουμε οτι εγινε ετσι,εγω δεν το ειδα αυτο το κομματι.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...