littlelouievegos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Παιδια οτι και να λενε ατομα κολημενα με την ΑΤΙ απο την στιγμη που η Ιδια δεχεται πως ακολουθει τα βηματα της Nvidia δεν νομιζω πως πρεπει να λεμε κατι αλλο...Εβγαλαν 3 μηνες μετα την 7800gtx 512 την X1900xtx και σε 1 μηνα βγαινει η 7900....o νοων νοειτο.. Καπως μπερδεμενα τα χεις στο μυαλο σου... Η x1800xt ειναι της ιδιας γενιας με την 7800gtx. Απλα καθυστερησε να βγει λογω προβληματων. Το R580 ετοιμαζοτανε παραλληλα απο αλλο σχεδιαστικο team της ΑΤΙ και ηταν προγραμματισμενο να βγει τωρα.. Δεν βγηκε σαν απαντηση στην Nvidia γιατι πολυ απλα δεν ανηκουν στην ιδια γενια και δεν ειναι refresh του r520. H g71 θα ειναι της ιδιας γενιας με το r580.Απλα λογω της καθυστερησης του r520 σου φανηκε ετσι και ο νοων νοειτω Η Nvidia με την gtx512 εκανε αυτο που την επερνε να κανει. Εβγαλε ενα refresh για την 7800gtx καθως το timetable της πηγε ρολοι. Aυτο που μενει ειναι να δουμε αν η Nvidia με το G71 θα ξεπερναει το r580. btw μπορεις να μου δωσεις την επισημη/ανεπισημη ανακοινωση της παραδοχης της ΑΤΙ οτι ακολουθει τα βηματα της Nvidia γιατι τετοιο πραγμα φιλε μου ουτε ο big I δεν θα το λεγε ..
billpeppas Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Aυτο που μενει ειναι να δουμε αν η Nvidia με το G71 θα ξεπερναει το r580. Και φυσικά να δούμε μην κάνει κανά μπάμ έπειτα η καναδέζα ( ATi ) Δύσκολο...αλλά λέμε τώρα. btw μπορεις να μου δωσεις την επισημη/ανεπισημη ανακοινωση της παραδοχης της ΑΤΙ οτι ακολουθει τα βηματα της Nvidia γιατι τετοιο πραγμα φιλε μου ουτε ο big I δεν θα το λεγε ..
Stratos2004 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Καλα τωρα αληθεια λεει η Sapphire για 48 pipelines......?????
MY80- Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Aυτο που μενει ειναι να δουμε αν η Nvidia με το G71 θα ξεπερναει το r580. Proswpika to kovw h mnhmh na paizei poly megalo rolo sthn apodwsh tous sta twrina games. De tha mou fainotan periergo an doume kana refresh me grhgoroteres mnhmes apo opoiadhpote etairia, prin doume tipota apo dx10. Καλα τωρα αληθεια λεει η Sapphire για 48 pipelines......????? Ta pipelines exoun katanthsei ena arketa anousio metro sygrishs stis meres mas. Einai anakriveia, opws einai anakriveia na peis oti to g70 exei 24 pixel pipelines. That's marketing for you.
Ailuros Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Καλα τωρα αληθεια λεει η Sapphire[/url'] για 48 pipelines......????? Παραπλανητική ορολογία είναι τα "pipelines". ΄Εχουμε πάψει να μετράμε pipelines εδώ και αρκετό καιρό στις κάρτες γραφικών. Εδώ και χρόνια από την εποχή του R3xx/NV3x μετράμε κανάλια SIMD ή τετράδες (4 SIMD channels = 1 quad). Αναφορικά κάποιες μονάδες είναι: SIMD channel/pixel quads TMU = texture processing unit ALU = arithmetic logic unit ROP = render outputs κλπ. κλπ. Εδώ οι δύο εταιρίες έχουν διαμετρικά διαφορετικές αρχιτεκτονικές, όπου η ΑΤΙ στις R520/580 έχει 4 τετράδες (16 κανάλια SIMD) ενώ η NVIDIA στις G70 έχει 6 τετράδες (24 κανάλια SIMD) και φυσικά αντιστοίχως 16 και 24 TMUs/μονάδες επεξεργασίας υφών. Στον τομέα της αριθμητικής επάρκειας η R520 σε σχετικό βαθμό ήταν κάπως αδύναμη και εδώ ήρθε να "ανασκουμπώσει" το R580 τριπλασιάζοντας τις αριθμητικές μονάδες από 16 (R520) σε 48 (R580). ΄Οπως σε όλες τις αρχιτεκτονικές quad!=quad, ALU!=ALU κλπ. Κυριώς εξαρτάται από τις δυνατότητες και την επάρκεια της κάθε μονάδας και την αλληλουχία της με όλες τις υπόλοιπες μονάδες σε μια GPU. Aναλύοντας λοιπόν τις δυνατότητες κάθε μονάδας ALU ανάλογα με το πόσες εντολές floating point υποστηρίζει η κάθε μία έχουμε: multiply (MUL) = 4 floating point operations (FLOPs) add (ADD) = 4 FLOPs multiply + add (MADD) = 8 FLOPs R520/580 ALU: 4D MADD 4D ADD ---------------------------- 12 FLOPs ---------------------------- ---------------------------- G7x ALU: 4D MADD 4D MADD ---------------------------- 16 FLOPs Αν τώρα θέλουμε να υπολογίσουμε καθαρά σε θεωρητικό επίπεδο την αριθμητική επάρκεια: R520 = 16 SIMD channels * 12 FLOPs * 0.625GHz = 120 GFLOPs G70 = 24 SIMD channels * 16 FLOPs * 0.43GHz = 165 GFLOPs 24 SIMD channels * 16 FLOPs * 0.55GHz = 211 GFLOPs R580= 16 SIMD channels * 36 FLOPs * 0.65GHz = 374 GFLOPs Και εδώ ούτε καν τελειώνει το μπέρδεμα. Αφενός τα ADDs μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις Radeon μόνο κάτω από προυποθέσεις (που σημαίνει ότι αν υπολογίσει κανείς μόνο τα MADDs είναι μόλις 80 GFLOPs = R520 & 250 GFLOPs = R580) αλλά και στις GeForce αφαιρείται ένα τμήμα από την αριθμητική επάρκεια από τα texture operations. Μόνο πραγματικές εφαρμογές μπορούν να λύσουν τον πιο πάνω γόρδιο δεσμό
Ailuros Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Ta pipelines exoun katanthsei ena arketa anousio metro sygrishs stis meres mas. Einai anakriveia' date=' opws einai anakriveia na peis oti to g70 exei 24 pixel pipelines. That's marketing for you.[/quote'] 24 SIMD κανάλια είναι με 24 ΤMUs αλλά με 16 ROPs και 48 fragment pipelines. Στα 430MHz έχουμε 10.32 GTexels/s και 6.88 GPixels/s. Oύτε καθορίζει ο αριθμός των ROPs τον πραγματικό αριθμό "pipelines" (όπως λανθασμένα αποκαλείται) ούτε χρειάζονται περισσότερα από 16 σήμερα, πόσο μάλλον που το single-texturing είναι σαφώς αδιάφορο. Με την λογική αυτή κάποιος θα έλεγε απλά ότι το Xenos έχει "8 pipelines"; Τραγικό λάθος. ΄Εχει 8 ROPs συνολικά που χάρη στο 4xMSAA έχει δυνατότητες μέχρι 32c/64z ανά κύκλο. Ουσιαστικά είναι 3* 16-way SIMD ή αλλιώς 48 ALUs (capable of both PS/VS). Πες μου τι μετράς στο δεύτερο να σου πω αν μετράς σωστά στο πρώτο
Ailuros Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Καπως μπερδεμενα τα χεις στο μυαλο σου...Η x1800xt ειναι της ιδιας γενιας με την 7800gtx. Απλα καθυστερησε να βγει λογω προβληματων. Το R580 ετοιμαζοτανε παραλληλα απο αλλο σχεδιαστικο team της ΑΤΙ και ηταν προγραμματισμενο να βγει τωρα.. Δεν βγηκε σαν απαντηση στην Nvidia γιατι πολυ απλα δεν ανηκουν στην ιδια γενια και δεν ειναι refresh του r520. H g71 θα ειναι της ιδιας γενιας με το r580.Απλα λογω της καθυστερησης του r520 σου φανηκε ετσι και ο νοων νοειτω Η Nvidia με την gtx512 εκανε αυτο που την επερνε να κανει. Εβγαλε ενα refresh για την 7800gtx καθως το timetable της πηγε ρολοι. Aυτο που μενει ειναι να δουμε αν η Nvidia με το G71 θα ξεπερναει το r580. btw μπορεις να μου δωσεις την επισημη/ανεπισημη ανακοινωση της παραδοχης της ΑΤΙ οτι ακολουθει τα βηματα της Nvidia γιατι τετοιο πραγμα φιλε μου ουτε ο big I δεν θα το λεγε .. Nα το πάρουμε από την αρχή για να δούμε και τις ανάλογες αλλαγές στα εκάστοτε roadmaps; Projected roadmaps 2005: Spring 2005: G70/R520 Fall 2005: G71/R580 Για του λόγου το αληθές NVIDIA's Vice President of Investor Relations and Communications' date=' Michael Hara: “Well, from an architecture standpoint we’re just still at the beginning of shader model 3.0. And we need to give the programmers out there some time to continue to really learn about that architecture. So in the spring refresh what you’ll see is a little bit faster versions... ...I think you’ll see the industry move up a little bit in performance. But I don’t think you’ll see any radical changes in architecture. I doubt you’ll see any radical changes in architecture even in the fall. When we came out with GeForce 6, we tend to create a revolutionary architecture about every actually two years. And then we derive from it for the following time. So even the devices that we announced this fall, that will be I think a lot more powerful than the ones we actually had a year ago. Architecturally we’re still in the shader model three type era.” “If you look at when we go to 90, my guess will be is we’ll have one or two products this year going from 90 in the second half”. http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=17878 Eric Demers, ATI's Desktop Graphics Engineering group: When we designed the R520, we were already starting the design of the R580. The R580 (X1900) was designed to be both the next high end after R520, but was also designed to be more balanced overall for the newest applications. We designed the R520 first with a Spring 05 introduction target, and it was a reasonable design for that time, that introduced many new technologies. We might of done a 2x ALU, but there was already so much new technology in R520, that we decided against that. But it ended up being delayed, and so lost some of its steam due to that. I feel that for the current newest applications today, R580 is a better balanced part (given that it often doubles the performance of R520, I think that's reasonable). But in Spring 05, R520 would have rocked Προκύψανε προβλήματα με 3rd party IP και καθυστέρησε η ΑΤΙ στο τελευταίο στάδιο τόσο με το R520 όσο με το R580 μιας και το πρόβλημα ήταν κοινό και δεν ήταν άμεσα συνδεμένο με low-k 90nm@TSMC. Τώρα γιατί μετατοπίστηκαν τα σχέδια της NVIDIA θα αργήσουμε να το μάθουμε, αλλά υποψιάζομαι ότι είναι εσκεμμένο μιας και συνδέεται άμεσα με το G80 με τα στοιχεία που έχω μέχρι στιγμής. To G71 δεν θα έχει μικρό χρόνο ζωής όπως μερικοί ίσως φανταστούν απλά θα συνυπάρξει από ένα σημείο και μετά με το G80 στην κορυφή του high end από τεχνολογικής άποψης. ***edit: η GTX 512 δεν ήταν στα πρωταρχικά σχέδια της NV. Αποφασίστηκε αρκετά αργότερα για να γεφυρώσει κάτα κάποιο τρόπο το χάσμα μεταξύ GTX 256 και G71. A και πριν ρωτήσει κανείς τι θα μπορούσε να είναι το G80, δηλώνω απόλυτη άγνοια. Για το τι κατεύθυνση πιθανότατα πάρει το R600, το Χenos/C1 μας δίνει αρκετά στοιχεία για τις πιθανότητες του μέλλοντος. Στην NVIDIA το τοπίο είναι αρκετά θωλό ακόμα. ΄Εχουν δει τα ματάκια μου κάποια πειραματικά layouts το ένα εκ των οποίων ένα USC και το άλλο ένα DR, αλλά με ένα πιστόλι στον κρόταφο θα πόνταρα περισσότερο σε ένα massively multi-threaded design με ενοποιημένες μονάδες γεωμετρίας μόνο (για πρώτη δόση).
sno0py Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Ailuroos n1 analush k gnwseis... keep up the good work!
MY80- Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 24 SIMD κανάλια είναι με 24 ΤMUs αλλά με 16 ROPs και 48 fragment pipelines. Στα 430MHz έχουμε 10.32 GTexels/s και 6.88 GPixels/s. Oύτε καθορίζει ο αριθμός των ROPs τον πραγματικό αριθμό "pipelines" (όπως λανθασμένα αποκαλείται) ούτε χρειάζονται περισσότερα από 16 σήμερα' date=' πόσο μάλλον που το single-texturing είναι σαφώς αδιάφορο. Με την λογική αυτή κάποιος θα έλεγε απλά ότι το Xenos έχει "8 pipelines"; Τραγικό λάθος. ΄Εχει 8 ROPs συνολικά που χάρη στο 4xMSAA έχει δυνατότητες μέχρι 32c/64z ανά κύκλο. Ουσιαστικά είναι 3* 16-way SIMD ή αλλιώς 48 ALUs (capable of both PS/VS). Πες μου τι μετράς στο δεύτερο να σου πω αν μετράς σωστά στο πρώτο [/quote'] De metraw kati, apla lew oti h frash "24 pixel pipelines" den perigrafei me akriveia to G70. Kata thn tapeinh mou gnwmh, otan arxise na xrhsimopoieitai o oros pipeline (an kai de stekei toso poly arxitektonika) shmaine ousiastika to posa pixel borei na grapsei sto framebuffer se ena clock to X hardware. Apo tote autos o oros exei metallaxtei polles fores kai to kathe marketing department ton kanei oti thelei. Tha mporouse kapoios me th logikh tou "To G70 exei 24 pipelines epeidh borei na kanei shade 24 pixels se ena cycle" na pei oti to R580 exei 48. To thema einai omws oti synithws ta marketing departments eite epikentrwnontai apokleistika sto meros pou h arxitektonikh tous einai isxyroterh, h sygrinoun mhla me portokalia. 1 grammh sigoura den einai ikanh IMHO na peripgrapsei ena chip, estw kai se poly "mpakaliko" epipedo. O monos tropos pou mporei kapoios na analysei ortha th symperifora mias arxitektonikhs se ena application apaitei, ektws apo plhrh katanohsh tou pws leitourgei h sygekrimenh arxitektonikh, gnwseis tou ti entoles xrhsimopoiei to application, poso syxna tis xrhsimopoiei, ti kanei me autes tis entoles o shader compiler kai polla alla stoixeia pou synithws einai ligo dyskolo na vrei kapoios. Auto pou thelw na pw genika einai oti tha protimousa na evlepa osous den exoun to endoiaferon na xwthoun ligo vathytera, (aka, o mesos pelaths ston opoion apeythinontai statements opws "X pixel pipelines") na kanoun sygriseis me thn apodwsh twn games pou tous endoiaferoun para na trwne auta pou tous taizei to marketing peri "X pipelines" "Extreme pipelines" "Vertex shaders : Maximum" kai na ta sygrinoun me tis antistoixes anakriveies tou antipalou marketing department.
Ailuros Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 De metraw kati, apla lew oti h frash "24 pixel pipelines" den perigrafei me akriveia to G70. Συνήθως pipelines σκέτο γράφουνε και υπό αυτή την έννοια εφόσον τα κλασικά fixed function pipelines έχουν αντικατασταθεί από pixel quads ή SIMD channels είναι όντως 24 ή 6 τετράδες. Δεν είναι ούτε 16 "pipelines" από την άλλη μιας και ο αριθμός των ROPs είναι το τελευταίο που θα καθόριζε μια "pipeline". Θα μπορούσε άνετα να έχει 24 ROPs και το G70 απλά θα ήταν περιττά. Θα θυμάσαι ασφαλώς την πάλαι ποτέ KYRO. Σαν tile based deferred renderer είναι φυσικό να έχει από την φύση πολλές μονάδες Z/stencil. ΄Ηταν ωστόσο 2 pipelines, 2 TMUs, 32 Z/stencil units. Εδώ τα Z/stencil κάνουν την ίδια δουλειά όπως τα ROPs σήμερα. Να πω δηλαδή ότι οι ΚΥRO είχαν 32 "pipelines"; Θα μας πάρουν με τις πέτρες. Στα 175MHz = 175MPixels/s single textured, 350MTexels multi textured, 5.6GPixels/s stencil fill-rates (4bpp only). Z/stencil fillrate σε μια G70 είναι 430*32 = 13.76 GPixels/s (χωρίς χρωματάκια πάντα ) Kata thn tapeinh mou gnwmh, otan arxise na xrhsimopoieitai o oros pipeline (an kai de stekei toso poly arxitektonika) shmaine ousiastika to posa pixel borei na grapsei sto framebuffer se ena clock to X hardware. Apo tote autos o oros exei metallaxtei polles fores kai to kathe marketing department ton kanei oti thelei. Δεν άλλαξε η περιγραφή κάθε αυτού, απλά οι αρχιτεκτονικές έγιναν πιο πολύπλοκες. Αν και για output θα έπρεπε να μιλάμε και εδώ όσων αφορά τα pixels, τα megapixels βγαίνανε από τα RΟPs και τα megatexels από τον αριθμό των ΤΜU. Eδώ παλιότερα συχνά πυκνά είχαμε πλέον του ενός TMU ανά pipeline. Tha mporouse kapoios me th logikh tou "To G70 exei 24 pipelines epeidh borei na kanei shade 24 pixels se ena cycle" na pei oti to R580 exei 48. To thema einai omws oti synithws ta marketing departments eite epikentrwnontai apokleistika sto meros pou h arxitektonikh tous einai isxyroterh, h sygrinoun mhla me portokalia. 1 grammh sigoura den einai ikanh IMHO na peripgrapsei ena chip, estw kai se poly "mpakaliko" epipedo. Μια μονάδα ALU είναι μονάδα επεξεργασία αριθμητικής. Μπορώ να διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό "pipeline" αλλά έλα να εξηγήσεις μέσα σε μια λέξη στον απλό καταναλωτή από την άλλη τι είναι ALU και τι δουλειά κάνει. Το Xenos έχει ένα και μοναδικό pipeline (3-way) που αποτελείται από 48 (general purpose) ΑLUs. 48 ALUs έχει και το R580 και αν το mini-ALU που είναι ικανό μόνο για ΑDDs μπορούσε να μετρήσει σαν αυτούσια μονάδα, θα έλεγα ότι έχει 96. Το G70 έχει 48 ALUs ήδη, μιας και είναι ικανό το κάθε ένα να εκτελέσει ένα MADD ή 2 FP32 εντολές, με την διαφορά ότι η μία μονάδα είναι και ικανή να επεξεργάζεται texture OPs. http://www.beyond3d.com/previews/nvidia/g70/index.php?p=01#chip Κατά σειρά όπως το παρουσιάζει το διάγραμμα και με την λογική σειρά που έχει και η κυκλοφορία δεδομένων στην αρχιτεκτονική: 8 VS MIMDs (8 ALUs) 6 (2*2) pixel quads (4 TMUs/8 ALUs each) 16 ROPs Fragment shader layout: http://www.beyond3d.com/previews/nvidia/g70/index.php?p=02 The net result is that G70 features 48 fragment shaders of the same capabilities, with one of them having to handle the texture processing instructions. O monos tropos pou mporei kapoios na analysei ortha th symperifora mias arxitektonikhs se ena application apaitei, ektws apo plhrh katanohsh tou pws leitourgei h sygekrimenh arxitektonikh, gnwseis tou ti entoles xrhsimopoiei to application, poso syxna tis xrhsimopoiei, ti kanei me autes tis entoles o shader compiler kai polla alla stoixeia pou synithws einai ligo dyskolo na vrei kapoios. Υπάρχουν όλα παραπάνω. Υπάρχουν συνθετικές εφαρμογές που θα σου μετρήσουν το triangle rate, single-texturing fill-rate, multi-texturing fill-rate, arithmetic efficiency κλπ. κλπ. Δεν είναι απλοί αριθμούληδες πεταμένοι στον αέρα. To ΑLU-throughput μετριέται με το GPUbench, μόνο που θέλει λίγο παραπάνω εμπειρία για να το χειριστεί κανείς. Θεωρητικούς αριθμούς και πάλι θα εξαγάγεις όπως θεωρητικοί είναι και οι ρυθμοί πλήρωσης ή το triangle rate σε παλιότερες αρχιτεκτονικές με "παραδοσιακά" pipelines. Kαι στην δεύτερη περίπτωση υπήρχε πάντα μια απόσταση από την θεωρία στην πράξη, ιδιαίτερα όταν οι GPU δεν είχαν ακόμα τις σημερινές βελτιστοποιήσεις εξοικονόμησης εύρους μνήμης. Auto pou thelw na pw genika einai oti tha protimousa na evlepa osous den exoun to endoiaferon na xwthoun ligo vathytera, (aka, o mesos pelaths ston opoion apeythinontai statements opws "X pixel pipelines") na kanoun sygriseis me thn apodwsh twn games pou tous endoiaferoun para na trwne auta pou tous taizei to marketing peri "X pipelines" "Extreme pipelines" "Vertex shaders : Maximum" kai na ta sygrinoun me tis antistoixes anakriveies tou antipalou marketing department. Δόξα τω Θεό έχουμε και άρθρα και αρκετούς σε αρκετά forums να μας βοηθήσουμε να καταλάβουμε τις διαφορές. Παράδειγμα για το εν λόγω θέμα: http://www.beyond3d.com//reviews/ati/r580/index.php?p=03 Πως θα ονομάσει ο καθένας τι λιγότερο με ενδιαφέρει προσωπικά, αρκεί να αντιλαμβάνεται περί τίνος πρόκειται.
littlelouievegos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Τώρα γιατί μετατοπίστηκαν τα σχέδια της NVIDIA θα αργήσουμε να το μάθουμε' date=' αλλά υποψιάζομαι ότι είναι εσκεμμένο μιας και συνδέεται άμεσα με το G80 με τα στοιχεία που έχω μέχρι στιγμής. To G71 δεν θα έχει μικρό χρόνο ζωής όπως μερικοί ίσως φανταστούν απλά θα συνυπάρξει από ένα σημείο και μετά με το G80 στην κορυφή του high end από τεχνολογικής άποψης.[/quote'] Το κανεις λιγο πιο "λιανα" αν μπορεις. Πως ειναι δυνατον να καθυστερησει το G71 (αν το εχει ετοιμο) εχωντας κανει τοσο καλη χρονια απο πλευρας launch dates and availability περισυ και ενω ταυτοχρονα εχει ηδη βγει το r580? Επισης πως ειναι δυνατον να συνυπαρξει στο high end το g71 με το g80 εαν και εφοσον το δευτερο υποθετικα θα ειναι SM4.0 και ισως να εχει και ενοποιημενες μοναδες και εν πασει περιπτωσει θα ειναι μια d3d10 gpu περα απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα του; ***edit: η GTX 512 δεν ήταν στα πρωταρχικά σχέδια της NV. Αποφασίστηκε αρκετά αργότερα για να γεφυρώσει κάτα κάποιο τρόπο το χάσμα μεταξύ GTX 256 και G71. Εγω πιο πολυ σαν μια ευκαιρια να παρει τα πρωτεια και το πρεστιζ στο τελος μιας επιτυχημενης χρονιας το βλεπω αλλα ισως να ειμαι και λαθος. Proswpika to kovw h mnhmh na paizei poly megalo rolo sthn apodwsh tous sta twrina games. De tha mou fainotan periergo an doume kana refresh me grhgoroteres mnhmes apo opoiadhpote etairia, prin doume tipota apo dx10. Σιγουρα παιζει ρολο το memory bandwith αλλα δεν νομιζω να παιξει τοσο πολυ http://www.beyond3d.com/reviews/ati/r580/index.php?p=02 There's been two primary trends in graphics over recent years, with both the pixel shader (programmable math) capabilities and application utilisation of said shaders increasing, while memory bandwidth hasn't increased as much as the potential capabilities of the graphics cards. Και συνεχιζει με χρησιμες πληροφοριες..
MY80- Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Συνήθως pipelines σκέτο γράφουνε και υπό αυτή την έννοια εφόσον τα κλασικά fixed function pipelines έχουν αντικατασταθεί από pixel quads ή SIMD channels είναι όντως 24 ή 6 τετράδες. Synithws...alla oxi sthn periptwsh ths sapphire. Δεν άλλαξε η περιγραφή κάθε αυτού, απλά οι αρχιτεκτονικές έγιναν πιο πολύπλοκες. Efoson prospathoun na perigrapsoun mia pio periplokh arxitektonikh me enan tetoio oro, kai de shmainei pia auto pou shmaine palia, thewrw oti allaxe. Exw milisei me diafora atoma pou mou exoune pei oti to g70 exei 16, 24 kai 32 pipelines antistoixa. To periergo ths ypotheshs einai oti me ton orismo pou eixan sto myalo tous, oloi htan swstoi. Μια μονάδα ALU είναι μονάδα επεξεργασία αριθμητικής. Μπορώ να διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό "pipeline" αλλά έλα να εξηγήσεις μέσα σε μια λέξη στον απλό καταναλωτή από την άλλη τι είναι ALU και τι δουλειά κάνει. Akrivws gi auto anarwtiemai...giati na to exhghseis sto meso katanalwth ? Υπάρχουν όλα παραπάνω. Υπάρχουν συνθετικές εφαρμογές που θα σου μετρήσουν το triangle rate, single-texturing fill-rate, multi-texturing fill-rate, arithmetic efficiency κλπ. κλπ. Sigoura, alla de milousa gia megista ypo idanikes synthikes ktl, ennoousa mesa se game. An yparxoun tools pou metrane tetoia pragmata mesa se games, tha to ektimousa idiaitera an mou ta ekanes mia pasa Πως θα ονομάσει ο καθένας τι λιγότερο με ενδιαφέρει προσωπικά, αρκεί να αντιλαμβάνεται περί τίνος πρόκειται. Symfwnw apolyta. To thema einai omws oti dystyxws, o mesos katanalwths, den antilamvanetai peri tinos prokeitai...
HellasVagabond Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Εγω απλα λεω πως εκτος του οτι η ΑΤΙ βιαστηκε πολυ να βγαλει την Χ1900 ωστε να βγει μπροστα ( Δεν ειναι τυχαιο πως οι Χ1800ΧΤ δεν εχουν ουτε 1 μηνα στην αγορα ) δεν εκανε και αρκετα καλη δουλεια εφοσον η Χ1900 υποσχοταν τρομερες διαφορες σε σχεση με τις ως τωρα Nvidia πραγμα που εγω δεν εχω δει σε κανενα Review. Τωρα για το αν το R580 ειναι μια Refresh εκδοση του R520 αφηνω να κανετε μια γυρα στο ιντερνετ και στα reviews της X1900. Το G71 θα βγαζει καλυτερες επιδοσεις απο το R580 και το G80 συμφωνα με πληροφοριες θα ειναι το πρωτο GPU που θα χρησιμοποιει τις νεες μνημες τις Samsung που θα φτανουν τα 2500mhz συμφωνα παντα με την Samsung.... Τωρα οποιος πιστευει οτι η ΑΤΙ δεν ειναι ενα βημα πισω δικαιωμα του.
Ailuros Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2006 Το κανεις λιγο πιο "λιανα" αν μπορεις. Πως ειναι δυνατον να καθυστερησει το G71 (αν το εχει ετοιμο) εχωντας κανει τοσο καλη χρονια απο πλευρας launch dates and availability περισυ και ενω ταυτοχρονα εχει ηδη βγει το r580? Επισης πως ειναι δυνατον να συνυπαρξει στο high end το g71 με το g80 εαν και εφοσον το δευτερο υποθετικα θα ειναι SM4.0 και ισως να εχει και ενοποιημενες μοναδες και εν πασει περιπτωσει θα ειναι μια d3d10 gpu περα απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα του; Μώρε έτοιμο το έχει ως ένα σημείο, αυτό που υποψιάζομαι εγώ είναι ότι ενισχύθηκε από resources η oμάδα G80 για να επιταχυνθεί η κυκλοφορία του τελευταία θυσιάζοντας 2-3 μηνάκια στην πλάτη του G71. Φυσικά και μπορεί να συνυπάρξουν τα δύο. Θα αργήσουν αρκετά να παρουσιαστούν mainstream/budget μοντέλα G8x. Πρώτη φορά θα΄ναι; Αρχές Φεβρουαρίου παρουσιάζεται η πλήρης πλέον γραμμή προιόντων G7x@low-k 90nm. Το αν θα έχει τι μονάδες προς το παρών άστο. Καμία συγκεκριμένη πληροφορία. Απλά θεωρώ πιθανότερο να δούμε GS/VS<-->PS, παρά πλήρως ενοποιημένες μονάδες τουλάχιστον για την πρώτη γενιά. Αργότερα με απόλυτη σιγουριά. Εγω πιο πολυ σαν μια ευκαιρια να παρει τα πρωτεια και το πρεστιζ στο τελος μιας επιτυχημενης χρονιας το βλεπω αλλα ισως να ειμαι και λαθος. Το G71 ήταν αρχικά σχεδιασμένο για αργότερα πριν τις γιορτές. Το G71 δηλαδή τι θα είναι εκτός από refresh του refresh; Σιγουρα παιζει ρολο το memory bandwith αλλα δεν νομιζω να παιξει τοσο πολυ GDDR4 και το ξεκίνημα θα γίνει με 64GB/s.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.