platongr Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 Ήμουν συνδρομητής της forthnet για 1 χρόνο περίπου, συνέχεια με 3μήνες ανανεώσεις, μέχρι που πήρα την προσφορά του RAM+ΗΟL όπου και είπα να το δοκιμάσω. Μερικές μέρες μετά από την λήξη του 3μήνου της forthnet, με πήρε μια κοπελιά τηλέφωνο και με ρώτησε αν ήθελα να ανανεώσω και της απάντησα αρνητικά λέγοντας πως θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιον άλλο provider. Η ίδια με ρώτησε αν εννοώ την HOL με την προσφορά και της είπα ναι και μου είπε ok. Πριν λίγες μέρες και ενώ χρησιμοποιώ ακόμη την HOL, μου ήρθε ένα email με τίτλο "Welcome to Forthnet", το γνωστό που στέλνει η forthnet όταν ανανεώνεις ή κάνεις καινούργιο account και αναφέρει το προηγούμενο username που είχα, με το ίδιο password και στην ημερομηνία λήξης έχει ένα - (δεν αναφέρει δηλαδή). Το περίεργο είναι ότι ο λογαριασμός δουλεύει και είναι 512 (όπως η γραμμή μου). Αυτό που θέλω να ρωτήσω τώρα είναι... Το έχουν γυρίσει σε αορίστου και θα μου στείλουν κανα λογαριασμό ???? Και αν ναι, ποιον ρώτησαν για να το γυρίσουν, γιατί εμένα δεν με ρώτησε κανένας τίποτα. Υπάρχει πιθανότητα από κανένα software bug να έγινε καμιά ανανέωση μόνη της, και αν ναι, ποιον χρέωσε ??? ( Την κάρτα μου ίσως, από προηγούμεν συναλλαγή?) Να το αφήσω έτσι και όσο παέι, ή να επικοινωνήσω μαζί τους ??
sotos65 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 Δεν αφήνουν τέτοια θέματα σε αμφιβολία φίλε platongr. Πάρε τους τηλέφωνο να μάθεις τι συμβαίνει, είναι το καλύτερο.
Godfath3r Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 Ναι και γώ αυτό λέω.Πάρτους γιατί μπορεί όντως να το γυρίσανε σε αορίστου.Πράγμα που δεν είναι σωστό βέβαια σε καμμία περίπτωση. Υπάρχει λέτε καμμια περίπτωση να σου δώσανε δωρεάν ένα μήνα?
platongr Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2006 Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπα ότι φαίνετε πως έχει γίνει ανανέωση online με χρέωση κάρτας. Το θέμα είναι πως έλεγξα τις κάρτες μου στην τράπεζα και δεν υπάρχει καμία χρέωση, ούτε αναμονή για χρέωση, ενώ στην forthnet μου λένε ότι έχει χρεωθεί. Τώρα ή κάποιος κακομοίρης χρέωση την κάρτα του και μου ανανέωσε το account ή κάποιο λάθος σε αυτούς. Αυτοί μου είπα να τους στείλω ένα mail και να αμφισβητήσω την συναλλαγή που έγινε με την κάρτα ΜΟΥ. Μα, δεν υπάρχει κάποια συναλλαγή με κάρτα ΜΟΥ. Το άλλο θέμα είναι πως εγώ, έτσι κ αλλιώς θα ανανέωνα σε forthnet αλλά σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι να μου κάνουν ανανέωση με το έτσι θέλω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.