Προς το περιεχόμενο

to tilefoniko kentro tis hol einai gtp...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και εγώ με την forthnet δεν μπορώ να πώ οτι είμαι ευχαριστημένος με την αναμονή, πάντως για τα προβλήματα που είχα εγώ τις περισσότερες φορές δίναν λύση...

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

sorceress dikio exei kai pragmati katantaei spastiko kathe ligo kai ligaki na exeis provlima alla 2 arnitika distixos.a.o ote den egiata gia to maximum tis sindesis.b.den eggiate gia to poses ores tha pezei kai c.malon gia tin ellada einai kati new i adsl kai exei poli douleia.opos lene opoios thelei kati monimo pernei misthomeni.to xero oti plironoume oloi gia kati kai den to exoume alla ........... :(

Δημοσ.

Φιλε πριν λιγο καιρο τα ειχα πει και γω για την hol και απο οτι βλεπω δεν ειμαι ο μοναδικος παθον.Εγω οσες φορες χρειαστηκα τεχνικη υποστηρηξη κατεβασα εναν φραπε εκανα ενα πακετο τσιγαρα ασπρισαν τα μαλια μου περισσοτερο και οταν καταφερα να μιλησω με αυτα που ακουσα μου πεσαν και τα μαλια.

Δημοσ.

Αχμμμ... να πω και εγώ πως προχθές κάλεσα στο 121 για να πω για μία βλάβη (που τελικά ήταν λάθος ενημέρωση από την HOLes) και δεν μου επέτρεψε η κοπέλα που με “εξυπηρετούσε” να της δώσω την βλάβη μου γιατί για εμένα λέει θα πρέπει να δίνει τις βλάβες μου ο παροχέας μου... Εγώ όμως της λέω πως την βλάβη την έχω δώσει στον παροχέα μου εδώ και 1 εβδομάδα και γυρνάει η κοπέλα τότε και μου λέει πως στο όνομα μου η στο τηλέφωνο μου δεν υπάρχουν τρέχοντα ζητήματα.

 

Τι θα λέγατε εσείς εκεί?

 

Επίσης να σας πω πως μετά από αυτό το τηλεφώνημα ακολούθησε και ένα επόμενο στην HOLes στο τμήμα των τεχνικών και προσπερνώντας την ατελείωτη ώρα αναμονής προχωράω στο ότι μίλησα εν τέλει με κάποιον τεχνικό τους του έδωσα τον αριθμό μου και μου λέει ότι η βλάβη σας έχει αποσταλεί και ενημερωθεί ο ΠΟΤΕ για αυτή.

 

Και έρχομαι εγώ τώρα κυρίες και κύριοι...

 

ΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ?

 

a) HOLes

B) πΟΤΕ

 

Η βοήθειες του κοινού, του τηλεφώνου και του 50/50 παρακαλώ να αποκλεισθούν...

Έλεος?

Δημοσ.
Αχμμμ... να πω και εγώ πως προχθές κάλεσα στο 121 για να πω για μία βλάβη (που τελικά ήταν λάθος ενημέρωση από την HOLes) και δεν μου επέτρεψε η κοπέλα που με “εξυπηρετούσε” να της δώσω την βλάβη μου γιατί για εμένα λέει θα πρέπει να δίνει τις βλάβες μου ο παροχέας μου... Εγώ όμως της λέω πως την βλάβη την έχω δώσει στον παροχέα μου εδώ και 1 εβδομάδα και γυρνάει η κοπέλα τότε και μου λέει πως στο όνομα μου η στο τηλέφωνο μου δεν υπάρχουν τρέχοντα ζητήματα.

 

Τι θα λέγατε εσείς εκεί?

 

Επίσης να σας πω πως μετά από αυτό το τηλεφώνημα ακολούθησε και ένα επόμενο στην HOLes στο τμήμα των τεχνικών και προσπερνώντας την ατελείωτη ώρα αναμονής προχωράω στο ότι μίλησα εν τέλει με κάποιον τεχνικό τους του έδωσα τον αριθμό μου και μου λέει ότι η βλάβη σας έχει αποσταλεί και ενημερωθεί ο ΠΟΤΕ για αυτή.

 

Και έρχομαι εγώ τώρα κυρίες και κύριοι...

 

ΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ?

 

a) HOLes

B) πΟΤΕ

 

Η βοήθειες του κοινού' date=' του τηλεφώνου και του 50/50 παρακαλώ να αποκλεισθούν...

Έλεος?[/quote']

 

den iparxei kati sigouro kai tha sou po to giati.mporei na exei dothei i blabi kai epidi tin exei dosei o isp na min tin ide i kiria.b.o isp na min tin exei dosei kai na sou ipe oti tin edose kai xafnika na pareis aurio ston ote kai na sou poun oti iparxei.c.na anixtike i vlavi kai ite na eklise epidi den brethike provlima ite na pige se sinereio opote pali klinei i vlavi.sou ftanoun auta gia arxi i theleis kai alla gia na skeftesai olo to bradi?

Δημοσ.
Αχμμμ... να πω και εγώ πως προχθές κάλεσα στο 121 για να πω για μία βλάβη (που τελικά ήταν λάθος ενημέρωση από την HOLes) και δεν μου επέτρεψε η κοπέλα που με “εξυπηρετούσε” να της δώσω την βλάβη μου γιατί για εμένα λέει θα πρέπει να δίνει τις βλάβες μου ο παροχέας μου... Εγώ όμως της λέω πως την βλάβη την έχω δώσει στον παροχέα μου εδώ και 1 εβδομάδα και γυρνάει η κοπέλα τότε και μου λέει πως στο όνομα μου η στο τηλέφωνο μου δεν υπάρχουν τρέχοντα ζητήματα.

 

Τι θα λέγατε εσείς εκεί?

 

Επίσης να σας πω πως μετά από αυτό το τηλεφώνημα ακολούθησε και ένα επόμενο στην HOLes στο τμήμα των τεχνικών και προσπερνώντας την ατελείωτη ώρα αναμονής προχωράω στο ότι μίλησα εν τέλει με κάποιον τεχνικό τους του έδωσα τον αριθμό μου και μου λέει ότι η βλάβη σας έχει αποσταλεί και ενημερωθεί ο ΠΟΤΕ για αυτή.

 

Και έρχομαι εγώ τώρα κυρίες και κύριοι...

 

ΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ?

 

a) HOLes

B) πΟΤΕ

 

Η βοήθειες του κοινού' date=' του τηλεφώνου και του 50/50 παρακαλώ να αποκλεισθούν...

Έλεος?[/quote']

 

Ακριβώς το ίδιο μου έτυχε κι εμένα, τότε οι τόνοι έπαψαν να είναι ήπιοι...

και ανεξάρτητα από το ποιος έλεγε αλήθεια και ψέμματα τα άκουσε η τηλεφωνήτρια που σήκωσε το τηλ. στην HOL γιατί τόλμησε να με ρωτήσει τι τον θέλω τον τεχνικό.

Τι λες να τον θέλω; Να βγούμε για ποτό το βράδυ; Σύνδεσε με και άσε τις αηδίες! Έλεος δηλαδή.

Ο τεχνικός στη συνέχεια ήταν αρκετά έξυπνος ώστε να μην χρειαστεί να τα ακούσει κι εκείνος... Σήμερα περιμένω το νέο μου router, άντε να δούμε..

Δημοσ.
genikos protimiste bradines ores.tote sinithos ine better an kai ine kai ligotera atoma.

Δεν είναι καφενείο να προτιμήσουμε ώρα. Παίρνεις την ώρα που έχεις πρόβλημα. Και όταν έχεις πρόβλημα περιμένεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια άμεση ενημέρωση, αν όχι λύση. Και οι δικοί μου χρόνοι αναμονής το βράδυ (21:30 και 02:25) ήταν 11 και 14 λεπτά αντίστοιχα. Δεν είναι δυνατόν μια εταιρία σαν τη ForthNet που επικαλείται ότι είναι χρόνια στο χώρο (όταν τα λέει αυτά στη διαφήμιση ακουγονται πολύ θελκτικά) και έχει την τεχνογνωσία και την υποδομή, να με αφήνει να περιμένω 14 λεπτά για να ακούσω κάποιον. Υποδομή δεν είναι μόνο οι servers, είναι και το ανθρώπινο δυναμικό.

 

Υ.Γ. Η λύση του router reset είναι απλή και ακίνδυνη. Και είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι που παίρνουν στην υποστήριξη έχουν δοκιμάσει να το κάνουν (τουλάχιστον αυτοί που γνωρίζουν πως δουλεύει. Και ας μη ξεχνάμε ότι δεν είμαστε όλοι γνώστες. Υπάρχει και κόσμος που κάνει τη δουλειά του με αυτό αλλά δε γνωρίζει πως να κάνει restart τη σύνδεση ή είναι σε ένα γραφείο στο οποίο δεν έχει άμεση πρόσβαση στο hardware). Όταν όμως πρέπει να κάνω επανεκκίνηση κάθε τρεις και λίγο, αρχίζει και καταντάει κουραστικό ...

Δημοσ.
Δεν είναι καφενείο να προτιμήσουμε ώρα. Παίρνεις την ώρα που έχεις πρόβλημα. Και όταν έχεις πρόβλημα περιμένεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια άμεση ενημέρωση' date=' αν όχι λύση. Και οι δικοί μου χρόνοι αναμονής το βράδυ (21:30 και 02:25) ήταν 11 και 14 λεπτά αντίστοιχα. Δεν είναι δυνατόν μια εταιρία σαν τη ForthNet που επικαλείται ότι είναι χρόνια στο χώρο (όταν τα λέει αυτά στη διαφήμιση ακουγονται πολύ θελκτικά) και έχει την τεχνογνωσία και την υποδομή, να με αφήνει να περιμένω 14 λεπτά για να ακούσω κάποιον. Υποδομή δεν είναι μόνο οι servers, είναι και το ανθρώπινο δυναμικό.

 

Υ.Γ. Η λύση του router reset είναι απλή και ακίνδυνη. Και είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι που παίρνουν στην υποστήριξη έχουν δοκιμάσει να το κάνουν (τουλάχιστον αυτοί που γνωρίζουν πως δουλεύει. Και ας μη ξεχνάμε ότι δεν είμαστε όλοι γνώστες. Υπάρχει και κόσμος που κάνει τη δουλειά του με αυτό αλλά δε γνωρίζει πως να κάνει restart τη σύνδεση ή είναι σε ένα γραφείο στο οποίο δεν έχει άμεση πρόσβαση στο hardware). Όταν όμως πρέπει να κάνω επανεκκίνηση κάθε τρεις και λίγο, αρχίζει και καταντάει κουραστικό ...[/quote']

den katalaves kati.ego den ipa oti exeis adiko ego aplos protina mia lisi.xixi.mpa poloi ine pou fobountai na kanoun kai ena restart ton router les kai tha dagkosei.anyway.apla enimerotika to ipa.

Δημοσ.

re paidia ti reset to router edo ida prosfata post apo melos mas pou egrapse to problima tou kai meta apo misaoro apantaei monos tou pos ta panta estrosan me ena aplo restart sto mixanima. Pou thelo na katalikso... iparxoun aftoi pou exoun problimata kai prepei na milisoun me texniko iparxoun kai oi tebelides asxetoi pou den exoun ti na kanoun kai pernoun til na perasoun tin ora tous kai na esthanthoun pos kati kanoun....

 

Tis proales erixne karekles kai epese stin perioxi mou to adsl. Ti ekana?? E eleos afou einai pleon gnosto pos otan brexei poli pefti to adsl... ekleisa to pc kai bgika mia bolta. Gnostos mou pou menei stin idia perioxi me pire panikoblimenos na me rotisi to til gia tis blabes.(den to iksera) alla ime sigouros pos tha pire mazi me para pollous allous argosxolous kai tote na deis anamoni.

 

SEBASTEITE aftous pou exoun doulies kai min pernete gia na perasete tin ora sas ta help desk.

 

Pos egine to help desk tis forthnet apo to kalitero to xirotero???poli apla antimetopizei problimata disconect kai iparxei enas soros kosmos pou pernei til kathe ma kathe mera na rotisi giati exei disconnects. les kai tha alaksei tpt. Otan tha to ftiaksoun re paidia tha to katalavete kai aftoi afto theloun.

 

 

Gia na min pareksigitho (pou to theoro veveo) den leo pos einai ola mia xara kai prepei na simbibastoume me ta disconects to pagoma ton grammon ta ipsila ping ktl alla otan iparxei ena gnosto se emas problima min pernoume sinexia giati kapoios allos borei na antimetopizei kati simantikotero (kai pou ksereis kamia fora epilisimo problima)

Δημοσ.
SEBASTEITE aftous pou exoun doulies kai min pernete gia na perasete tin ora sas ta help desk.

 

Pos egine to help desk tis forthnet apo to kalitero to xirotero???poli apla antimetopizei problimata disconect kai iparxei enas soros kosmos pou pernei til kathe ma kathe mera na rotisi giati exei disconnects. les kai tha alaksei tpt. Otan tha to ftiaksoun re paidia tha to katalavete kai aftoi afto theloun....

Όσο κι αν δέχομαι πολλά από αυτά που αναφέρεις, εγώ δε μπορώ να δεχτώ την κοροϊδία. Αν μου απαντούσε ο υπάλληλος "έχουμε κάποιο πρόβλημα με τον server μας στη Θεσσαλονίκη και περιμένουμε λύση σε μια μέρα" δε θα καθόμασταν μετά να ψάξουμε δήθεν τι φταίει στο μόντεμ μου και γιατί πέφτει η γραμμή. Θα είχα κλείσει 3 ολόκληρα λεπτά νωρίτερα το τηλέφωνο για να εξυπηρετηθεί ο επόμενος (οι επόμενοι).

 

Και βέβαια, όλοι αυτοί οι άθλιοι που παίρνουν για να απασχολήσουν απλώς τον υπάλληλο, είναι κατακριτέοι. Όμως εμένα σαν πελάτη δε με απασχολεί. Εγώ θέλω ειλικρίνεια και σοβαρότητα. Δε ζήτησα άμεση λύση στο πρόβλημά μου. Ζήτησα να μη με θεωρούν θύμα. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

 

Και στο κάτω κάτω, πως να το κάνουμε ρε παιδιά, για κάποιους το να βγούνε για βόλτα δεν είναι λύση. Έχει και κρύο τελευταία .... :P

Δημοσ.

giati exei tilefwniko kentro i hol????oxi me tin forthnet oti einai kalitera...meta apo 1 wra anamonis rwtisa to texniko an tha katevazw me 48kb opws katevaza me tin hol k ti mou leei???? "an katevazeis panw apo 40kb me 384 sindesi egw petaw..." einai oloi tous gia to p..... ekei mesa....iparxoun k kapoies exaireseis vevaia alla otan einai 1-2 stous 1000 xanontai anamesa sto plithos....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...