teen_spirit Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 den antexetai allo auto re paidia gia na sindetheis me texniko tis hol prepei na exeis gaidourini ipomoni... kala tha kanoun na ginoun ligo pio epagelmaties oi tipoi
Power21 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2006 den antexetai allo auto re paidia gia na sindetheis me texniko tis hol prepei na exeis gaidourini ipomoni... kala tha kanoun na ginoun ligo pio epagelmaties oi tipoi Kai den les tipota megale !!!! Gia ton Pou_ _o KAVALA !
poulinos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2006 den einai oi monoi....b.i hol ixe live support kati san chat.mipos ekei ine pio grigora?
tzoykas Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2006 3 φορές χρειάστηκα support από την HOL και ήταν σαφώς γρηγορότεροι από τη FOrthNET που την είχα και σε εκτίμηση. 14 λεπτά αναμονή την ημέρα και 11 λεπτά αναμονή το βράδυ ....
poulinos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2006 ine pos tha sou tixei.tin imera to forto tin ora.alla kai emeis exoume ena kako sinitheio.den dokimazoume tipota ama den paroume to support oute kan ena restart to pc kai ton router pou diorthonei poles fores kai b.me to pou ginei ena provlima amesos oloi pernoun tilefono na doun ti egine.les kai den exoun xanadei adsl na peftei.perimente 10-15 lepta.den tha ginei tipota ama den pexei kapoios ena paixnidi.katalavenete ti ennoo oti kai athela mas poles fores logo tis biasinis ginetai auto.entaxei tin eteria pou thelei na exei internet tin katalaveno giati ine ergaleio douleias alla tora ton 15 xrono pou thelei na pexei age of empires online kai pernei til giati den mporei na pexei 10 lepta e ekei ligo tsantizome.giati mesa stin anamoni tha perimenei kai autos pou to exei pragmatika anagki pou isos kapoioi apo esas douleuete me auto.beba kai sta support bazoun liga atoma poles fores.
faulpelz Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2006 Pesta pouline dioti...o allos pou douleyei san to mayro kato apo skatosinthikes kaneis den ton lamvanei ipopsi tou..
broylis1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Pesta pouline dioti...o allos pou douleyei san to mayro kato apo skatosinthikes kaneis den ton lamvanei ipopsi tou.. Συμφωνό φίλε! μπορεί εμείς να θέλουμε μονίμως την ταχύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα μας καθώς και εξυπηρέτηση, αλλά ποτέ δε σκεπτόμαστε τι ζόρι τραβάνε αυτού του είδους οι εργαζόμενοι! Δούλεψα 1.5 μήνα σε τμήμα πωλήσεων μιας εταιρείας εδω Κρήτη και πραγματικά μέχρι τις 4 το απόγευμα δεν μπορόυσα να πάω ούτε για κατούρημα απο τα απανωτά τηλέφωνα...:twisted: Μπορεί να ψιλοφωνάζω, αλλά καταλαβαίνω απόλυτα τα παιδιά και στη ΗΟΙ καθώς και σ'ολες τις ιδιωτικές εταιρίες που λόγω του κάλου που έχουν στον εγκέφαλο οι "διευθυντάδες" απασχολούν κάτω απο το μίνιμουμ των απαιτούμενων υπαλλήλων για να βάλουν και το τελευταίο cent στη τσέπη... Αυτό βέβαια δεν ισχύει και για τον ΠΟΤΕ όπου εκεί τα παλληκάρια...εκτος του ότι είναι άσχετα με το άθλημα εντελώς, πρέπει να σου απαντήσουν αφού έχουν πιει ήδη το 5 φραπεδάκι τους, έχουν ξυστεί λίγο και διαβάσει όλη την espresso:evil: Υπομονή λοιπόν, ευγένια, άσχετα το πόσο ικανοποιημένοι είμαστε ή όχι και θετικές σκέψεις και ίσως όλα πάνε καλύτερα Πάντως εγώ σήμερα, είχα μια πολύ σύντομη σε χρόνο αναμονή μετην ΗΟΙ.Ελπίζω αν ήταν τυχαίο γεγονός να επαναλαμβάνεται συχνότερα στο μέλλον αν και το καλύτερο είναι να είναι αχρειαστή Συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά με έπιασε το συνδικαλιστικό μου με αφορμή τη προσωπική μου εμπειρία και το παραπάνω post
tzoykas Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Σύμφωνοι κύριοι αλλά ο πελάτης αυτά δε τα γνωρίζει και στο κάτω κάτω δεν τον ενδιαφέρει. Κρίνουμε την υποστήριξη της εταιρίας εν γένει καί όχι τους μεμονωμένους υπαλλήλους. Ο πελάτης πληρώνει και μάλιστα αδρά για να έχει εξυπηρέτηση και όταν δεν την έχει, του δίνεται κάθε δικαίωμα να ενίσταται. Βέβαια όχι με εκφράσεις όπως "γτπ" αλλά το δίκιο στην προκειμένη είναι με το μέρος του πελάτη. Θεωρώ απαράδεκτο να παίρνω στο support και να ρωτάω "υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους servers σας στη Θεσσαλονίκη;", να μου απαντάει ο υπάλληλος "όχι, το modem σας έχει πρόβλημα" και μετά από 5 μέρες να βγάζει ανακοίνωση η εταιρία ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα .....
Challenger Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δεν πιστεύω ότι συγκρίνεται με την NTL (Αγγλία). 1 βδομάδα τους κυνηγούσα, με πολλές δεκαπεντάλεπτες αναμονές στο τηλέφωνο, χωρίς να απαντάει κανείς. Το χειρότερο technical support που έχω δει σε οποιαδήποτε υπηρεσία. Ξεπεράσανε και το ελληνικό δημόσιο!
sorceress Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δε μου έχει τύχει να περιμένω ποτέ λιγότερο από 20-25 λεπτά στην HOL. Και επίσης δεν ήταν καθόλου λίγες οι φορές που έπεσα σε τελείως άσχετο τεχνικό που μου έδωσε ωραιότατες οδηγίες για να καταστρέψω όλες μου τις ρυθμίσεις. Κι έπειτα, το internet δε το θέλω μόνο για να παίζω ή να κατεβάζω, πολλές φορές ο χρόνος έχει σημασία και δεν μπορώ να περιμένω πότε και αν θα απαντήσει κανείς στο τηλ ούτε αν θα διορθώσουν έγκαιρα το πρόβλημα για να προλάβω να κάνω κι εγώ τις δουλειές μου πριν λήξουν οι προθεσμίες. Όσο για την ψυχραιμία, προσπαθώ πάντα να διατηρώ ήπιους τόνους κι ας μου έχει πει κατάμουτρα υπάλληλος της ΗΟL πως είμαι τόσο άσχετη που δεν ξέρω να γράψω σωστά το password μου.. "εκεί οφείλονται οι συχνές αποσυνδέσεις σας", είπε με απόλυτη σιγουριά. (Τα σχόλια δικά σας) Αναφέρθηκε κάτι για τον ΟΤΕ, όσες φορές τηλεφώνησα στο 134(το ίδιο και το 121 για τις βλάβες αλλά και το 12** -δε θυμάμαι το υπόλοιπο- για τις ADSL συνδέσεις) απάντησαν αμέσως, δεν μπήκα καν σε αναμονή. Έχουν περισσότερους υπαλλήλους; Δεν έχουν δουλειά; Δε με νοιάζει! Αρκεί να μπορώ να κάνω κι εγώ τη δουλειά μου! Sorry που σας κούρασα!
polaki Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Αυτό βέβαια δεν ισχύει και για τον ΠΟΤΕ όπου εκεί τα παλληκάρια...εκτος του ότι είναι άσχετα με το άθλημα εντελώς, πρέπει να σου απαντήσουν αφού έχουν πιει ήδη το 5 φραπεδάκι τους, έχουν ξυστεί λίγο και διαβάσει όλη την espresso:evil: Κιομως εγω όσες φορες τους έχω πάρει και για τηλέφωνικό πρόβλημα αλλά και για DSL (έχουμε γυρω στις 55 συνδέσεις DSL οπότε καταλαβαίνετε.....) πάνω από 3 λεπτά ποτέ δεν περιμένω.....!!!!
polaki Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δε μου έχει τύχει να περιμένω ποτέ λιγότερο από 20-25 λεπτά στην HOL. Εννοείς φαντάζομαι να πέσει η γραμμή (που πέφτει στα 14-μιση λεπτά) και να ξαναπάρεις.... Και εγώ καπου εκει παίζω. Οσο για το live support.... ας μην το σχολιάσω καν.... Το θέατρο του παραλόγου.
Icecut Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2006 Pantws egw ex8es me tis polles anamones eftasa tis 2 wres gia na mporesw na vgalw akrh sto provlhma mou!Olo me synedean me kapoion allo pou den h3ere oute k autos me apotelesma na perimenw k na perimenw...sto telos do3a to 8ew kapoios vre8hke na me enhmerwsei!
poulinos Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Συμφωνό φίλε! μπορεί εμείς να θέλουμε μονίμως την ταχύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα μας καθώς και εξυπηρέτηση, αλλά ποτέ δε σκεπτόμαστε τι ζόρι τραβάνε αυτού του είδους οι εργαζόμενοι! Δούλεψα 1.5 μήνα σε τμήμα πωλήσεων μιας εταιρείας εδω Κρήτη και πραγματικά μέχρι τις 4 το απόγευμα δεν μπορόυσα να πάω ούτε για κατούρημα απο τα απανωτά τηλέφωνα...:twisted: Μπορεί να ψιλοφωνάζω, αλλά καταλαβαίνω απόλυτα τα παιδιά και στη ΗΟΙ καθώς και σ'ολες τις ιδιωτικές εταιρίες που λόγω του κάλου που έχουν στον εγκέφαλο οι "διευθυντάδες" απασχολούν κάτω απο το μίνιμουμ των απαιτούμενων υπαλλήλων για να βάλουν και το τελευταίο cent στη τσέπη... Αυτό βέβαια δεν ισχύει και για τον ΠΟΤΕ όπου εκεί τα παλληκάρια...εκτος του ότι είναι άσχετα με το άθλημα εντελώς, πρέπει να σου απαντήσουν αφού έχουν πιει ήδη το 5 φραπεδάκι τους, έχουν ξυστεί λίγο και διαβάσει όλη την espresso:evil: Υπομονή λοιπόν, ευγένια, άσχετα το πόσο ικανοποιημένοι είμαστε ή όχι και θετικές σκέψεις και ίσως όλα πάνε καλύτερα Πάντως εγώ σήμερα, είχα μια πολύ σύντομη σε χρόνο αναμονή μετην ΗΟΙ.Ελπίζω αν ήταν τυχαίο γεγονός να επαναλαμβάνεται συχνότερα στο μέλλον αν και το καλύτερο είναι να είναι αχρειαστή Συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά με έπιασε το συνδικαλιστικό μου με αφορμή τη προσωπική μου εμπειρία και το παραπάνω post kai ego simfono oti i eugeneia xriazetai ite kataferei na se boithisei ite oxi.giati pragmati oi pio poloi OXI OLOI kanoun oti mporoun alla o kathenas mas to ekmetaleuetai kai zitaei kai alla.to leo kai apo psiloprosopiki empiria se kapoio allo tomea.pragmati bebea plironeis gia na exipiretise alla einai kai pragmata pou ekeini tin stigmi mporei na min xerei o ipalilos pou ofiletai alla pantou iparxoun oi kaloi kai pantou oi kakoi ipaliloi.apla merikoi einai poli epifilaktikoi kai tous les kati kai den to pisteuoun.afou dne to pisteueis giati pires?les kai thes to kako tous. sorceress sto 121 to kathe til einai miso lepto.den einai support einai gia na dineis blabi ghia auto den exei anamoni.pragmati se pola support lene blakies opos sou ipan kai sena.tora opoios thelei 24 ores to 24 oro internet exei kai backup isdn na min stiriazetai stin adsl kai meta kleei oti den mporei na doulepsei.
sorceress Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2006 sorceress sto 121 to kathe til einai miso lepto.den einai support einai gia na dineis blabi ghia auto den exei anamoni.pragmati se pola support lene blakies opos sou ipan kai sena.tora opoios thelei 24 ores to 24 oro internet exei kai backup isdn na min stiriazetai stin adsl kai meta kleei oti den mporei na doulepsei. Εννοείται πως έχω και backup σύνδεση, δεν θα εμπιστευόμουν ποτέ καμία HOL και κανέναν ΟΤΕ αγαπητέ. Απλά μου αρέσει να γκρινιάζω, στο κάτω κάτω πληρώνω για να έχω 24 ώρες το 24-ωρο internet. Έτσι δεν είναι; Οκ, δικαιολογώ να με πετάξει μια φορά τη μέρα(γίνονται συνεχώς αναβαθμίσεις, έργα κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο) αλλά όχι 10 φορές τη μέρα, καταντάει βαρετό!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.