Προς το περιεχόμενο

Service Asus


TNT-STM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
πάρε την asus και αστους να λενε

 

Πήρα στην asus στο 0080044142044 που λέει και στην ελληνική σελίδα της οτι είναι της τεχνικής υποστίρηξης http://www.asus.gr/ και μίλαγε ιταλικά!!!! βέβαια δεν το σήκωσε κανής , μόνο αυτόματη ομιλία είχε (μάλον λόγω σαβάτου) και άντε τη δευτέρα απαντήσουν εγώ πως θα συνενοηθώ!!!!:lol:

Δημοσ.

...καθημερινές μόνο τις ώρες που λέει... Asus Service ... το πολύ μια βδομάδα... εκτός αν έχει σοβαρό πρόβλημα... αλλά καλύτερα με Asus να μιλάς απευθείας παρά με ενδιάμεσσο...

Δημοσ.

Και εγω ειχα προβλημα με ενα asus 1000h που πηρα και ειναι Ιταλια τωρα. Ηρθε την περασμενη Πεμπτη η courier και το παρελαβε. Χθες ελαβα mail απο Ιταλια οτι παραλαβανε το netbook. Ελπιζω μεχρι την Παρασκευη να το εχω. Η μονη βαβουρα ειναι οτι επρεπε να εκτυπωσω τις φορμες που χρειαζοταν καθως και να πακεταρω το μηχανημα. Οφειλω να ομολογησω παντως οτι με το τηλ που επικοινωνησα εδω στην Ελλαδα ηταν πολυ ευγενικοι μαζι μου.

Δημοσ.

Πήρα τηλ σήμερα στο service και με οδήγησε σε σελίδα φόρμα που θα συμπληρώσω και μετά να τους πάρω τηλ να τους δώσω κάποια στοιχεία της φόρμας, να το συσκευάσω σε φάκελο και να στείλουν κούριερ να το παραλάβουν!

Στη φόρμα είχε κάποιους όρους που δεν μου άρεσαν όπως αν κλαπει δεν φέρουν ευθύνη , σε τι κατάσταση θα πάει(φαντάσου να το χτυπήσουν στη μεταφορά και να σου πούνε έτσι μας το έστειλες) και πως μπορεί να έχει χρέωση για χ λόγους κτλ:confused:

 

Οπότε ακολούθησα την εύκολη και σίγουρη λύση! το πήγα στη saturn που είναι στα 300 μέτρα απο το σπίτι μου , εχουν την ευθυνη της αποστολής και επισκευής καθώς μου δώσανε χαρτί οτι το παραλάβανε και πως έχει μόνο το συγκεκριμένο ελάτωμα, θα πάρει χρόνο βέβαια αλλά δεν βιάζομαι μιας και το έχω για δεύτερο βοηθητικό netbook μετά το advent:-)

Δημοσ.

YOU know... :-)

 

Εννοείται πως όλες οι εταιρείες δεν φέρουν ευθύνη για την μεταφορά του προϊοντος (σε περίπτωση κλοπής)... Αλλά δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση άντε να είναι 1 στις 10000 !

 

Απλώς η διαφορά θα ήτανε ότι δεν θα αργούσε να σταλεί και ότι θα μιλούσες απευθείας με το Service... γιατί η αλήθεια είναι ότι και το Πολυκατάστημα θα κάνει ακριβώς την ίδια διαδικασία όπως εσύ αλλά όταν θα έχει ελεύθερο χρόνο...

 

Ελπίζω να μη σου καθυστερήσει και να το πάρεις σαν καινούριο!

Δημοσ.
Χθες παρελαβα το μικρο μου μετα απο το ταξιδακι που εκανε στην Ιταλια. Ολα ΟΚ :-)

 

Καλοριζικο :-D

Δημοσ.

Γεια χαρα.να ρωτησω και εγω κατι?ειχα περισυ τετοια εποχη απο το clove.co.uk το eeepc 900 (12gb ssd 4+8 windows xp).

απο οτι εχω παρατηρησει εχει το γνωστο προβλημα με τον αναγνωστη καρτων μνημης.που πρεπει να απευθυνθω για την εγγυηση?στο σερβις στην ιταλια η στο καταστημα της Αγγλιας για να με κατατοπισει για σερβις στην Αγγλια?

Οποιος μπορει ας βοηθησει.

ΥΓ.υπαρχουν αποδειξεις,κουτια,ολα..

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα παίδες, εδώ είναι και απαντούν.

 

Spett.le Omnitech Wireless Applications SA

ASUS Repair Center

Alonnisou & Samis 15

15344 Gerakas - Athens -Greece

 

και στο εξής εμαιλ που απαντάνε άμεσα και στα ελληνικά:

 

[email protected]

 

τουλάχιστο εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένος (ζήτησα και αγόρασα keyboard replacement για το asus eeepc 1005ha που έχω).

 

ευχαριστώ.

Δημοσ.

παιδιά για το σέρβις χρειάζεται και απόδειξη αγοράς? είναι να πάρω ένα από αγγελία αλλά δεν υπάρχει απόδειξη αλλα είναι αχρησιμοποίητο το asus 1101HA. ευχαριστώ

Δημοσ.

@nellos κατά 99,9% χρειάζεται απόδειξη αγοράς...

 

αν είναι Ελληνας ζήτα του να σου στείλει υπεύθυνη δήλωση για το πότε έχει αγοραστεί απο μεταπωλητή ώστε άν χρειαστεί να ζητήσεις αντίγραφο απόδειξης απο μεταπωλητή!

 

αν δεν είναι κατα ένα μεγάλο ποσοστό παίζει να είναι κλεμμένο η refurbished όπου δεν ισχύει καμια εγγύηση...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...