Προς το περιεχόμενο

prob?adsl HOL help please!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Gia

Loipon..exo parei kai go tin HOL to 6+6 512 (over PSTN) i opia den exei energopiithei akoma,thelo na rotiso pos ginete i oli sindesmologia giati sto sxedio pou exei mesa stis odigies egkatastasis i kati de kano kala i kati de katalaba.

Exo dio tilefonikes siskeyes,mia sto diko mou domatio kai mia se allo domatio,to kathena stin priza tou..sindeo ta panta opos leei to biblio odigion kai to til sto diko mou domatio den leitourgei eno to allo til sto allo domatio kanei kapia parasita.Agorasa filtra kai bazo to ena sto kalodio pou bgenei apo to LINE tou splitter kai paei sti grammi tou ote..kai to til pali mou de douleyei..ebala kai ena sto mesa til kai eno den ekane parasita otan milas me kapion akougete antilalos...

1)ti den exo kanei sosta?

2)mipos mporei kapios pou exei to idio paketo kai exei energi sindesi na mou pei pos exei kanei tin sidesmologia?

3)mipos prepei prota na ginei i grami mou dsl gia na douleyoun ola sosta?

se enan filo mou pou tou irthe kanonika i sidesi kaname oti akribos elegan oi odigies kai otan kaname connect ebgaze oti den exei balei valid username/password!eno bazame kanonika ayta pou tou dosane..kai episis "the connection could not be sync"...edo ti mporei na ginei?

thanks kai sorry gia ta pola pou egrapsa kai an exei ksanaeipothei to thema..

y.g. mi mou stilete to link ekeino sto site tis adslgr.com pou dixnei pos sindeonte..den ebgala akri..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...