Προς το περιεχόμενο

XBOX 360 Topic v1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 8,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Γνωριζει κανεις αυτο το HD-DVD για το 360 πoτε θα κυκλοφορησει στην Ευρωπη???

Αν δεν κανω λαθος τα HD-DVD's δεν ειναι region locked , οποτε μπορουμε αν θελουμε να παρουμε και usa HD-DVD για το 360 ???

Τελικα βρηκα την απαντηση μονος μου .....:-)

Ειναι Region free .......και δουλευει σε ολες τις χωρες ...Το θεμα ειναι ΠΟΤΕ θα το δουμε και στην Ελλαδιτσα μας ??

tha to pareis kai ayto re thirio? afise kai tipota :)

Δημοσ.
safe, αλλα δεν εχω ιδεα τι κανει..

Αντε να δούμε για πόσο ακόμα θα είναι safe... σε κάθε dashboard update σκιάζομαι λιγάκι :)

Δημοσ.

magkes exo problima agorasa to xbox360 kai exei gia ena mina gold kai ego den ekana sosta to setup den me ekane cold sindeome kanonika sto xbox live, alla fobomai oti an paro 12 mini karta cold an tin peraso den tha tin dextei san cold kai den tha mporo na paizo online me allous, jerete kati ? i na sbiso to profile pou exo dimiourgisei ? help!!!

Δημοσ.
The page you tried could not be found. You may have used an outdated link or typed the URL incorrectly. You may find what you're looking for here

January 2006 System Update for Xbox 360

This free Xbox 360™ update is great news! We've been listening to what the community has been telling us, so we're happy to announce that this update will improve your gaming experience.

Here are some of the changes in this update:

* Improvements to the Xbox Guide.

* Option to retain your saved games when you delete a profile.

* Increased accuracy of "last time played."

* Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands.

* More detailed messaging for unreadable disk or region errors.

This free* update is available to all Xbox Live members. Your console will be updated the next time you sign in to Xbox Live.

*Internet connection fees may apply.

http://www.xbox.com/en-US/community/news/2006/0130-autoupdate.htm

Δημοσ.
magkes exo problima agorasa to xbox360 kai exei gia ena mina gold kai ego den ekana sosta to setup den me ekane cold sindeome kanonika sto xbox live, alla fobomai oti an paro 12 mini karta cold an tin peraso den tha tin dextei san cold kai den tha mporo na paizo online me allous, jerete kati ? i na sbiso to profile pou exo dimiourgisei ? help!!!

Τελικά τι έκανες ? τα κατάφερες να σε κάνει Gold ?

Δημοσ.

kai enas filos mou pou pire to 360 prin apo oute ena mina eixame kanei setup ena account apo to internet kai molis syndedikame xboxlive valame to account alla mas evale silver.. epeidi etsi k allios ithele na parei gold perasame tin pistotiki kai kaname subscribe ola koble.. min fovasai to na min se kanei gold aplws den katalavaino giati den sou dinei apo tin arxi ton enan dwrean mina.. mipos eftiaxes kai esy to account sou apo to internet? egw to eixa ftiaxei apo tin konsola kai den eixa kanena provlima mou evgale kateutheian enan dwrean mina... min fovasai gia gold proxwra eleuthera arkei na valeis swsti dieuthinsi sto exoteriko...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...