Exoskeletor Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 A tote eise game maniac. sostos elpizo na to kapsoume to multiplayer tou
p3tran Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Ρε σεις παιδια κατι ασχετο..Το xbox 360 εχει dx10?? full dx10 command set δεν εχει. ομως επειδη δεν υπαρχουν λογοι συμβατοτητας h/w οπως στο pc, αυτο δεν ειναι και τοσο προβλημα. περιορισμος στο 360 ειναι οι δυνατοτητες της gpu (οπως σε καθε κονσολα) και οχι οτι δεν "ακουει" σε καποιο συγκεκριμενο προτυπο dx. για να κανει τις δουλειες που κανει το 10, το 360 ειναι εμπλουτισμενο με αλλα features που δεν υπαρχουν στο pc λογω συμβατοτητας (πχ memexport) και μοναδικος περιορισμος ειναι το ποσο θες να ζμπρωξεις την gpu, δηλ. ποσο αντεχει. περα απο αυτο ομως, δεν υπαρχει καποιο εφε στο feature set του dx10 που να μην αναπαραγεται στο 360. αν θες σωνει και καλα να το στριμωξεις σε pc terms, ειναι ενα superset του dx9.x αλλωστε μην ξεχναμε οτι το "X-box" βγαινει απο το "directX-box"
Morton Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 αναπαραραγεται σε simulation το dx10 στο xbx. που σημαινει βαρυς προγραματισμος και ξεσχισμα των cpu. πιστεψε με θα αργησουν πολυ οι devs να επενδυσουν σε κατι τετοιο και αυτο εφοσων τους σπρωξει ο ανταγωνισμος. αλλα και οταν γινει αυτο,τα πισι θα εχουν να επιδειξει ακομα καλυτερα γραφικα τοτε.πως να το κανουμε ειναι ενα απο τα πλεονεχτηματα που εχει η πισι πλατφορμα.
p3tran Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 φιλε μου δεν αναπαραγεται τιποτα με ...simulation
Morton Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 τσου κανεις λαθος. εξομοιωση των αλγοριθμων του dx10 (που ειναι χαραγμενο σε hardware) σε software επιπεδο κανεις. γιαυτο και εκανες λαθος οταν ειπες πως θα ζοριστει η gpu του xbx μολις <τρεξει> dx10.δεν θα ζοριστει η gpu αλλα η cpu. οι dx10 καρτες γραφικων εχουν χαραγμενες στα τσιπακια τους αλγοριθμους που καλει το dx10.οποτε τρεχουν και επεξεργαζονται αμεσα την πληροφορια για τα γραφικα. στο xbx οι αλγοριθμοι αυτοι δεν υπαρχουν πουθενα χαραγμενοι στην gpu του.επομενως τους τρεχουν αναγκαστικα στην cpu του.got it?
p3tran Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 το dX στο pc ειναι στην ουσια software limit σε dX compliant hardware, μια λογικη που εχει νοημα μονο στο pc λογω συμβατοτητας. απο την αλλη το 360 εχει μερικα h/w features που δεν τα εχει πχ το dx10 στα pc. το θεμα ειναι οτι το 360 θα πρεπει να συγκρινεται βαση features, και οχι βαση dΧ pc version. στο pc αναγκαστικα οτι κανεις για games θα πρεπει να ειναι generic υπο το πρισμα του εκαστοτε interface, ενω στην κονσολα ξερεις επακριβως τι τσιπακια εχεις (ναι, και τη cpu), πως προγραμματιζονται, τι χρονο κανει το καθε πραγμα να συμβει, πως και ποσο μεταφερεις data απο το ενα μερος στο αλλο, οποτε γενικα εχεις δυνατοτητες για να παρουσιασεις το ιδιο πραγμα/εφε που επιθυμεις. αλλωστε μην ξεχναμε οτι ο ικανος προγραμματιστης μπορει να μην χρησιμοποιησει στην κονσολα κανενος ειδους software abstraction layer προκειμενου να πετυχει αυτο που θελει, πραγμα που δεν προκειται να συμβει ποτε πχ σε μια 8800φχψ αρα λοιπον, κοιταμε h/w features και λεμε αυτο ισως γινεται, το αλλο ισως δεν γινεται κ.ο.κ. το να θελουμε να βγαλουμε καποιο πορισμα για τα ορια του 360 χαρακτηριζοντας μονο το dX set που υποστηριζει ειναι απλως ..λαθος
Morton Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 ναι αλλα σου διαφευγει κατι το οποιο αναφερα προηγουμενως. ο προγραματιστης του χβχ πρεπει να γραψει συγκεκριμενο κωδικα που θα υποστηριζει πληρως το hardware του μηχανηματος για την βελτιστοποιηση των γραφικων. ο προγραματιστης του pc ομως δεν χρειαζεται να γραψει τιποτα.απλως μεσω του dx10 api θα καλεσει το hardware να κανει αμεσως την βελτιστοποιηση των γραφικων. με λιγα λογια στο pc εχεις ετοιμο και σερβιρισμενο το πιατο με τα γραφικα που θες.στο xbx πρεπει να επενδυσεις χρονο και χρημα για να ετοιμασεις το πιατο που θες. βεβαια γιαυτο εδω μπαινουν στον χορο οι μηχανες γραφικων.αυτες θα ετοιμαζουν απο την αρχη το πιατο για τον προγραματιστη του χβχ. αλλα δεν ξερω τωρα σε τι φαση βρισκονται στο χβχ οσο αφορα την post-dx9 era.νομιζω μονο η unreal4engine και η tech5 ειναι σχεδιασμενες εξολοκληρου στο hardware της κονσολας.αλλα μεχρι να βγουν αυτες,πολυ απλα το χβχ θα βλεπει τις σκονες του crysis...
p3tran Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 ο προγραμματιστης του 360 νομιζω οτι με χαρα θα γραψει, αφου ειναι σιγουρο οτι σε αντιθεση με το pc, και λεφτα θα βγαλει απο τον κοπο του, και οτι κανει θα ειναι εξιδεικευμενο σε ενα κλειστο κομματι h/w, αρα σαφως πιο hassle-free. χρονος και χρημα στο 360 development ρεουν αφθονα, γιαυτο και λεμε οτι ειναι αυτο τον καιρο η καλυτερη λυση για games. υ/γ οσο για το <<σε τι φαση βρισκεται το post-dx9 era στο xbox>>, τελευταια μαθαινω οτι ετοιμαζουνε για τα pcια νεο DirectX api 10.κατι (φυσικα με ολα τα συναφη ) απλως και μονο για να διευκολυνουν την ακριβη μεταφορα κωδικα απο 360 σε pc και τουμπαλιν
liopyr Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 υ/γ οσο για το <<σε τι φαση βρισκεται το post-dx9 era στο xbox>>, τελευταια μαθαινω οτι ετοιμαζουνε για τα pcια νεο DirectX api 10.κατι (φυσικα με ολα τα συναφη ) απλως και μονο για να διευκολυνουν την ακριβη μεταφορα κωδικα απο 360 σε pc και τουμπαλιν παιδιά τελείως off-topic, πάντως στα τόσα post εδώ μέσα για το DX10κάτι, μου έχει μείνει η ενύπωση πως θα εμφανιστεί σε κάμποσα χρόνια, και αμφιβάλω αν και τότε το xbox360 θα είναι η παιχνιδομηχανή αιχμής... οπότε δεν μου φαίνεται να πολυστέκει αυτό με τις ακριβές μεταφορές...
Sed22 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Ωρε μαγκες θα τα σπαει το παιχνιδακι.Τη τρελο video ειναι αυτο? Δεν εχω ξαναδει τετοια physics αλλα και οι κινησεις που εχουν οι στρατιωτες ειναι πολυ αληθοφανει.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Super Moderators Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 pou na to deis kai se full screen se kalyterhs poiothtas video...8a sou pesei to sagoni sto patwma...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Moderators Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Ο στρατιώτης έβαλε το strength mode για να σηκώσει τον χαρακτήρα ή μου φάνηκε; Κρίμα που στο γραφείο δεν έχω ήχο να ακούσω τι λένε. Φαίνεται πάντως πολύ ωραίο ως συνήθως.
unre@l Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 ... re paidia.. min leme oti 8eloume tora... simulation dx 10, einia den einai dx 10 eiani den einia dx9.. i karta grafikon tou xbox360 exei polla apo ta specs pou xreiazetai mia karta gia na xaraktiris8ei "DX10". Katarxas gia tin ka8e version tou D3D uparxei diaforetiki sinartisi gia initialization. Px tou DX10 einai: D3D10CreateDeviceAndSwapChain() gia to 9 einai: IDirect3D9::CreateDevice() Episis mia apo tis diafores dx10 kai dx9 einai i posotita ton instructions stous shaders. to DX9 exei ligotero minimum requirement. Ama tora ena game kanei initialize to D3D me tin D3D10CreateDeviceAndSwapChain() Kai dixnei mia mavri o8oni me ena kivo pou exei ginetai render me enan shader twn 2 instruction ti 8a peite? oti einai D3D 9 i D3D 10? Eidate pou den exei nohma na asxoleiste ama to XBOX einai d3d9 i d3d 10 i ama ta games eiani d3d 9.1324234515 i 9.999999 Apla den uparxei logos Auta SAVE THE WHALES
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Moderators Δημοσ. 30 Αυγούστου 2007 Από την μία νιώθω ότι είναι μακριά η 25 Σεπτεμβρίου, από την άλλη πήγα στην αρχή του thread για να θυμηθώ τι γράφαμε, κοιτώντας πάλι τις ημερομηνίες, ίσως να μην είναι τόσο μακριά τελικά. (btw, Nightwolf, είδα και τα στοιχήματα που είχαμε βάλει )
Προτεινόμενες αναρτήσεις