panther_512 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2011 Συμφωνώ με τον John και επιμένω σε αυτό που είπα και διαφαίνεται και στο performance analysis που είχα κάνει. Στο Crysis, σε αντίθεση με τα παιχνίδια που θεωρούμε καθαρά GPU-bound, πάρα πολύ εύκολα βλέπεις πού σταματάει να χρησιμοποιεί την υποδύναμη των καρτών σου και πού εξαρτάσαι από τον επεξεργαστή. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και στα σημερινά high-end συστήματα, το Crysis βουτάει κάτω των 60 fps σε ορισμένες περιπτώσεις. Σε αυτό όμως δεν φταίει η υποδύναμη των GPU σου, στη περίπτωση φυσικά που έχεις high-end κάρτες. Αν κάποιον τον ενδιέφερε να φτάσει τα 60 fps μίνιμουμ, ανεξαρτήτως ανάλυσης, με όλα στο φούλ, θα διαπιστώσει ότι αυτά δέν καθορίζονται από την υποδύναμη των καρτών του. Από πλευράς μου, του έχω δώσει όση GPU ισχύ ήθελε, αλλά και πάλι το παιχνίδι πέφτει κάτω των 60 fps, χωρίς να αξιοποιεί το 100% των GPU. Με λίγα λόγια, οι κάρτες γραφικών για το Crysis έχουν βγεί. Ο επεξεργαστής δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Εκτός και αν ο 2500Κ στα 4.5 το καλύπτει (το παιχνίδι το έπαιζα σε i5-750 στα 3.6). Πρέπει να επαναγκαταστήσω το παιχνίδι και να δώ...
Obsidian Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Κατ'αρχάς γράφεται ιπποδύναμη, εκτός αν εννοείς ότι όλες οι κάρτες είναι underpowered. Μπορεί να είναι και κάποιος Κύπριος περιεργομυστήριος νεολογισμός που χρησιμοποιείτε, οπότε συγχωρείσαι. Το λοιπόν για να το συνοψίζουμε. Όταν χρησιμοποιούμε όρους, καμιά φορά ο ένας όρος αποκλείει τον άλλο. Όπως όταν λέμε ότι κάποιος είναι δεξιόχειρας, δεν σημαίνει οτι είναι αριστερόχειρας και το αντίστροφο. Όταν κάποιος είναι και τα δυο, υπάρχει συγκεκριμενη λέξη γι'αυτο (βλ. αμφιδέξιος). Έτσι όταν λέμε ότι ένα παιχνίδι είναι CPU-bound σημαίνει οτι ΔΕΝ είναι κιόλας GPU-bound. Resource hog, κακογραμμένο, απαιτητικό. Όχι και τα δύο. Αυτά περί semantics. Τα ευρήματα του john μας, δείχνουν ότι η CPU επηρρεάζει την ταχύτητα του Crysis. Aλοίμονο, δεν είπαμε ότι μπορείς να τον τρέξεις με έναν Athlon 64 X2. Ωστόσο άλλο επηρρεάζει και άλλο είναι bound από αυτό. Επίσης στο θέμα CPU χτυπάς πολύ εύκολα ταβάνι, όπως φαίνεται από το δεύτερο γράφημα. Μην ξεχνάμε ότι ο i7 920 βγήκε ένα χρόνο μετά το Crysis (τέλη 2008). Συγκριτικά, τότε είχε βγει και η 4870. Ας μην παραλείψουμε το ότι ο i7 920 εκτός των άλλων, έχει και πολύ καλύτερο memory bandwidth. Όλα αυτά βέβαια γίνονται για να τροφοδοτήσουν τις κάρτες που είναι στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας της απόδοσης.
john2gr Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Επίσης στο θέμα CPU χτυπάς πολύ εύκολα ταβάνι, όπως φαίνεται από το δεύτερο γράφημα. Μην ξεχνάμε ότι ο i7 920 βγήκε ένα χρόνο μετά το Crysis (τέλη 2008). Συγκριτικά, τότε είχε βγει και η 4870. Ας μην παραλείψουμε το ότι ο i7 920 εκτός των άλλων, έχει και πολύ καλύτερο memory bandwidth. Όλα αυτά βέβαια γίνονται για να τροφοδοτήσουν τις κάρτες που είναι στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας της απόδοσης.[/color][/size][/font] Το θέμα δυστυχώς Obsidian είναι ότι στην παρούσα γενιά, έχουμε μείνει εδώ και πολύ καιρό με τους iX της Intel. Για να σου φέρω ένα παράδειγμα, οι διαφορές ενός overclocked Q6600 στα 3.6Ghz κι ενός Q9650 στα 4.2Ghz είναι μικρές. Ειδικά μετά τα 4.0Ghz, η διαφορά είναι σχεδόν μηδαμινή. Αν δεν είχαμε τους iX, εύλογα κάποιος θα έλεγε ότι τα παιχνίδια πλέον είναι GPU bound (μιας και αυτό δείχνουν οι μικρές διαφορές στα frames). Ήρθαν όμως οι iX με την νέα αρχιτεκτονική και πρόσφεραν απίστευτες διαφορές (ακόμα και στις clock-to-clock περιπτώσεις). Δεν ξέρουμε λοιπόν αν η επόμενη γενιά CPU μας προσφέρει ανάλογο άλμα. Σε περίπτωση που το προσφέρουν, τότε όντως ήμασταν - την τωρινή στιγμή - CPU limited. Σαφώς και το Crysis όταν βγήκε ήταν GPU bound. Βγήκαν όμως τόσες κάρτες (και ειδικά αν πάει κάποιος σε SLI λύσεις με τις τωρινές high-end κάρτες γραφικών, δεν υπάρχει καν λόγος να μιλάμε για GPU limitation) με αποτέλεσμα να έχουμε πλέον το απαιτούμενο raw power. Η CPU όμως έμεινε στάσιμη τόσα χρόνια οπότε λογικό με το πέρασμα των χρόνων να μετατραπεί το παιχνίδι σε CPU bound PS: Όλα αυτά βέβαια σε normal περιπτώσεις. Γιατί κάποιος μπορεί να πει ότι θέλει να παίζει με άπειρο LOD και SSAA σε 1080p. Ε τότε πολύ απλά θα φάει ένα epic fail από τις κάρτες του PS2: Στο θέμα με το παλικάρι από το Guru3D (από όπου ξεκίνησε η κουβέντα), λέει κάτι σημαντικό που δεν παρατηρήσατε. Δεν μιλάει για max settings, λέει για same settings. Δεν ξέρουμε λοιπόν αν είχε High settings, Custom, ή οτιδήποτε που να μην ζορίζουν την κάρτα του (ταυτόχρονα δικαιολογεί κάτι τέτοιο και το ότι δεν παρατήρησε πτώση με το να βάλει μιας χαμηλότερης ισχύς κάρτα). Ενδέχεται κοινώς να είδε όντως τόση διαφορά.
Obsidian Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 John γενικά συμφωνώ. Πάλι, βέβαια, είναι θέμα πόσο ο επεξεργαστής θα πουσάρει την κάρτα. Γιατί έτσι είναι ο κώδικας των παιχνιδιών. Στην τελική σημασία δεν έχει το hardware αλλά το software -- και πόσο καλά αυτό χρησιμοποιεί το hardware. Ακόμα και αν έχεις Tri-SLI αν οι drivers είναι σκάρτοι και το scaling ανεπαρκές, τι να τα κάνεις? Raw power υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό.. Άλλωστε μιλάμε για κυνήγι απόλυτων επιδόσεων. Γιατί και με τον [as usual clocked] Q9650 @ 4.2 μια χαρά κάνεις τη δουλειά σου..
panther_512 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2011 Κατ'αρχάς γράφεται ιπποδύναμη, εκτός αν εννοείς ότι όλες οι κάρτες είναι underpowered. Μπορεί να είναι και κάποιος Κύπριος περιεργομυστήριος νεολογισμός που χρησιμοποιείτε, οπότε συγχωρείσαι. Τα συγχαρητήριά μου. Πολύ ωραίος τρόπος να ξεφτιλίζεις μιά συζήτηση. By the way, Θεσσαλονικιός ο πάνθηρας και ευχαριστώ για την ευγενέστατη ψευτορατσιστικού ύφους διόρθωση. Το λοιπόν για να το συνοψίζουμε. Όταν χρησιμοποιούμε όρους, καμιά φορά ο ένας όρος αποκλείει τον άλλο. Όπως όταν λέμε ότι κάποιος είναι δεξιόχειρας, δεν σημαίνει οτι είναι αριστερόχειρας και το αντίστροφο. Όταν κάποιος είναι και τα δυο, υπάρχει συγκεκριμενη λέξη γι'αυτο (βλ. αμφιδέξιος). Έτσι όταν λέμε ότι ένα παιχνίδι είναι CPU-bound σημαίνει οτι ΔΕΝ είναι κιόλας GPU-bound. Resource hog, κακογραμμένο, απαιτητικό. Όχι και τα δύο. Αυτά περί semantics. Στην προηγούμενη κιόλας σελίδα έγραφα: "Αν δεν αρέσει ο όρος CPU bound, το κακογραμμένο παιχνίδι επίσης νομίζω ταιριάζει. " Kατά τα άλλα συμφωνείς με τον john που γράφει: Δεν ξέρουμε λοιπόν αν η επόμενη γενιά CPU μας προσφέρει ανάλογο άλμα. Σε περίπτωση που το προσφέρουν, τότε όντως ήμασταν - την τωρινή στιγμή - CPU limited. Σαφώς και το Crysis όταν βγήκε ήταν GPU bound. Βγήκαν όμως τόσες κάρτες (και ειδικά αν πάει κάποιος σε SLI λύσεις με τις τωρινές high-end κάρτες γραφικών, δεν υπάρχει καν λόγος να μιλάμε για GPU limitation) με αποτέλεσμα να έχουμε πλέον το απαιτούμενο raw power. Η CPU όμως έμεινε στάσιμη τόσα χρόνια οπότε λογικό με το πέρασμα των χρόνων να μετατραπεί το παιχνίδι σε CPU bound Αλλά διαφωνείς με εμένα που έγραψα ότι: Από πλευράς μου, του έχω δώσει όση GPU ισχύ ήθελε, αλλά και πάλι το παιχνίδι πέφτει κάτω των 60 fps, χωρίς να αξιοποιεί το 100% των GPU. Με λίγα λόγια, οι κάρτες γραφικών για το Crysis έχουν βγεί. Ο επεξεργαστής δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Στην τελική, ευχαριστώ που συμφωνείς μαζί μου, παρ'όλο που δεν το παραδέχεσαι. Το απλό αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι στο σύστημά μου, σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ανάλυση από 1920Χ1080 και κάτω με τα πάντα φούλ και 4ΧΑΑ, το Crysis είναι φουλαρισμένο από την υποδύναμη των GPU και δεν θέλει άλλο. Άρα το ότι κάνει βουτιές κάτω των 60 fps αφορά το οτιδήποτε άλλο εκτός των GPU. Άρα εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να μιλάμε για GPU-bound παιχνίδι. Διάλεξε ότι ορολογία γουστάρεις. Eγώ μαζί σου.
Obsidian Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια σου, τα δέχομαι. Δέξου αδιαμαρτύρητα και εσύ όμως μια φιλική διόρθωση γιατί το είδα 2-3 φορές γιατί είναι κάτι που αλλάζει το όλο νόημα. Επίσης δεν υπήρχε ψήγμα ρατσισμού προς εσένα (που δεν είσαι Κύπριος έτσι κι αλλιώς), ούτε προς τη γλώσσα τους -- είχα μελετήσει το thread για τους Κύπριους και επιβεβαίωσε την ανοιχτοκαρδιά τους. Αν ΔΕΝ το κατάλαβες ουσιαστικά σε δικαιολογησα και άφησα ένα παραθυράκι ανοικτό για την περίπτωση που υπάρχει αυτή η λέξη επειδή δεν κατέχω την Κυπριακή (το υπο μπορεί να σημαίνει ίππο, who knows?) οπότε μπορεί και να μάθαινα κάτι. Το να μιλάμε σωστά Ελληνικά δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη επιτακτική. Αν εσύ το λες αυτό ξεφτιλισμό συζήτησης, εγώ θεωρώ μεγαλύτερη ξεφτίλα το να κάνεις ένα λάθος, να σε διορθώνουν και να παρεξηγείσαι ή να το γυρνάς περί ρατσισμού. Είπαμε, ο έξυπνος παράδεχεται, ο πονηρός δικαιολογείται. Συμφώνησα με τον John ως προς τις εκπλήξεις που μας παρουσίασε η νέα γενιά επεξεργαστών. Δεν έπιασες μάλλον τη λέξη γενικά που είπα αλλά είδες όσα εσύ θα ήθελες να δεις. Δεν αναφέρθηκα στο Crysis που είναι το δέντρο, για το δάσος έκανα λόγο. Τώρα όσον αφορά το Crysis, για πολλοστή φορά λέω οτι ο επεξεργαστής επηρρεάζει. Αυτό ΔΕΝ το κάνει bound από αυτό. Δες τι είπα και πριν για τη χρησιμοποίηση των όρων, μπας και καταλάβεις. Δεν είναι τι αρέσει σε μένα να χρησιμοποιώ, οι όροι αυτο το πλεονέκτημα έχουν: είναι απόλυτοι. Μάθε να τους χρησιμοποιείς λοιπόν. Επίσης, performance analysis δεν είναι "αραδιάζω δύο προτάσεις" και αυτό ήταν. Θέλει shots και διαφορετικές μετρήσεις. Αν θες να μιλήσεις για το πόσο επηρρεάζει η CPU κάνε μετρήσεις με τον 2500Κ σε διαφορετικούς χρονισμούς (π.χ. 2.0, 2.8, 3.4) και με ενεργοποιημένο/απενεργοποιημένο το CrossFire για να εξαγάγουμε ένα λογικό συμπέρασμα.
panther_512 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Επίσης, performance analysis δεν είναι "αραδιάζω δύο προτάσεις" και αυτό ήταν. Θέλει shots και διαφορετικές μετρήσεις. Αν θες να μιλήσεις για το πόσο επηρρεάζει η CPU κάνε μετρήσεις με τον 2500Κ σε διαφορετικούς χρονισμούς (π.χ. 2.0, 2.8, 3.4) και με ενεργοποιημένο/απενεργοποιημένο το CrossFire για να εξαγάγουμε ένα λογικό συμπέρασμα. [/color][/size][/font] Δέν υπάρχει φιλική διάθεση ή ύφος, όταν με αφορμή ορθογραφικά λάθη ενός, αναφέρεσαι υποτιμητικά σε κοινωνικές ομάδες. Αλλά χειρότερο δέ, όταν πάς να διορθώσεις τον άλλο για ορθογραφικά/γραμματικά λάθη και κάνεις και εσύ ο ίδιος. Τελείως φιλικά, δέν είναι Κύπριος νεολογισμός, αλλά Κυπριακός. Τέλος απ'ότι βλέπω ικανοποιείσαι από τα 2 γραφήματα του John, τα οποία περιλαμβάνουν το κάθε ένα 5 μετρήσεις, αλλά είναι αράδιασμα δύο προτάσεων οι δικές μου μετρήσεις που μάντεψε πόσες είναι: 5 μετρήσεις με μία ή δύο κάρτες που είχα γράψει το Φεβρουάριο, σύν 3 ακομα σε μεταγενέστερη χρονική στιγμή που πόσταρα εδώ.... Βάζοντας στην άκρη βέβαια τόπικ 8 σελιδών όπου είχα ποστάρει και γραφήματα συγκρητικών από άλλα sites... Δέχομαι το γεγονός ότι δέν έκατσα να γράψω με απόλυτη ακρίβεια min και max για το δικό μου σύστημα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε "ξεπέταμα" στη διαδικασία που οδήγησε στα συμπεράσματά μου. Που θα βρώ λίγο χρόνο και όρεξη θα ξαναεγκαταστήσω το παιχνίδι στον i5-2500K να κάνω κάνα γράφημα να νιώσουμε όλοι μας καλύτερα. Σίγουρα θα διαφωτιστώ και εγώ καλύτερα.
Obsidian Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2011 Ω ναι, Κυπριακός! Κεκτημένη ταχύτητα. Το παραδέχομαι. Βέβαια δεν θα ήθελες να αρχίσω να καταμετρώ τα oρθογραφικά/γραμματικά λάθη σου. Αυτό που έκανες ήταν ετυμολογικό btw.. Ουδέποτε μείωσα κανέναν, γιατί το εκλαμβάνεις έτσι; Ίσως σου φαίνεται δύσκολο το να κατανοήσεις ότι ένας Αθηναίος αγαπά τη Θεσσαλονίκη περισσότερο από την Αθήνα ή οτι δεν έχω προβλημα με τους Κυπριους. Το ποιος είναι ρατσιστής είναι άλλο θέμα.. Περί Crysis, οι εικόνες του John μου έδωσαν να κατανοήσω πως game υπάρχει κάτι σαν CPU:GPU ratio. Για παράδειγμα είχα δοκιμάσει μια 4870 σε Phenom II @ 4.2GHz και σε έναν Ε5300 δεν είδα διαφορά στα frames. Yπάρχει ταβάνι στον επεξεργαστή ως προς την κάρτα γραφικών, αλλά σε κάθε περίπτωση η κάρτα πρεπει να πολλαπλάσια δυνατότερη απο τον επεξεργαστή -- γι'αυτο μου φάνηκε άτοπο το περί cpu bound. To ratio που αναφέρω γίνεται πολύ αισθητό στο δεύτερο γράφημα του John, όπου το ο/c του 920 κάνει τη διαφορά μόνο κατά το Tri-SLI. Αυτό που μου έκανε εντύπωση από το αραιό χτένισμα στο thread σου ήταν ότι έχεις βάλει μόνο το ένα CF bridge. Mε ένα γρήγορο ψάξιμο δες εδώ και εδώ. Kαι στο πόστερ-αφίσα της MSI που είχα έδειχνε τις κάρτες με τα δύο bridges. Τα χαιρετίσματα μου στην όμορφη Κύπρο.
panther_512 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Thanks για τα χαιρετίσματα. Βάζω νερό στο κρασί μου και συνεχίζω. Το 2o Crossfire bridge έχει μπεί από τότε (Φεβρουάριο) στο Crossfire, οπότε δεν παίζει θέμα. Δεν έκανε πουθενά την οποιαδήποτε διαφορά. Λοιπόν, ώρα για γραφικές παραστάσεις. Έκανα εγκατάσταση το Crysis Warhead και ακολούθησα πολύ αυστηρή μεθοδολογία. Οι κύριες κατηγορίες είναι : i5-2500K στα 4.5GHz/3.3GHz και 6950 / 2Χ6950. Οι αναλύσεις λόγω τηλεόρασης είναι χαμηλές: 800X600, 1024X768, 1360X768. Σε όλες τις περιπτώσεις τα γραφικά είναι στο φούλ (Enthusiast) με 4ΧΑΑ. Πάμε λοιπόν: Min-Max fps 4.5GHz/3.3GHz 6950 vs 2X6950 Average fps 4.5GHz/3.3GHz 6950 vs 2X6950 GPU usage 4.5GHz/3.3GHz 6950 vs 2X6950 Σε όλες τις περιπτώσεις που οι κάρτες δουλεύουν κάτω του 99%, το CPU usage κυμαίνεται στο 85% περίπου. Όπου οι κάρτες δουλεύουν στο 99%, το CPU usage κυμαίνεται μεταξύ 40% και 80%. Aναμένω τα συμεράσματά σας. Επίσης θα ήθελα να μου δώσετε και τις 5 ώρες από τη ζωή μου που έφαγα για να κάνω τις παραπάνω μετρήσεις.
panther_512 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Βλέπω δεν πόσταρε κάποιος, οπότε θα σας βοηθήσω στο τί λένε οι γραφικές παραστάσεις. Οι γραφικές παραστάσεις λένε ότι το Crysis θέλει α) Πάρα πολύ γρήγορο επεξεργαστή. Φαίνεται ότι του αρέσουν τα πολλά GHz β) Πολύ καλή κάρτα γραφικών Τώρα το framerate σου θα εξαρτηθεί από ποιό θα τερματίσει πρώτο. Όπως είπα όμως και πρίν, είναι πολύ εύκολο να δείς πού σε κόβει το παιχνίδι λόγω επεξεργαστή. Δείτε τη γραφική παράσταση με τον i5-2500k στα 3.3GHz και με μία μόνο 6950. Μέχρι τα 1360Χ768 δέν αξιοποιεί κάν τη μία 6950 πλήρως, γιατί το παιχνίδι τραβάει πίσω από τον επεξεργαστή. Και δεν πιάσαμε και κάνα τρελό νούμερο (200-φεύγα fps) να πείς ότι λογικό είναι να μήν προλαβαίνει ο επεξεργαστής. Όλο κι όλο στα 60 fps είμαστε on average. Μόλις τον υπερχρονίσεις όμως, σταματάς να τρώς κόψιμο από τον επεξεργαστή και τρώς κόψιμο από τη κάρτα, που τώρα δουλεύει στο φούλ της. Τα ίδια και στο Crossfire. Και πάλι το παιχνίδι τραβάει πίσω από τον επεξεργαστή και το framerate εκτοξεύεται μόλις υπερχρονίσεις τον i5. Το crossfire ειδικά δεν αποδίδει κάν με τον i5 σε στόκ ρολόγια (80 fps στα 4.5GHz vs 58 στα 3.3GHz). Μιλάμε για διαφορά σχεδόν 30% Άρα? Άρα? Άρα για το Crysis οι κάρτες που να το ικανοποιούν έχουν βγεί. Στον επεξεργαστή μας τα χαλάει λίγο, αν και ο 2500K στα 4.5 φαίνεται να του αρέσει. Κατι μικροβουτιές στα 50-κάτι fps όμως εξακολουθούν να υπάρχουν.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 σε 1920x1200 & 2560x1600 συμβαίνει το ίδιο όμως?
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν δυστυχώς..
Dennisbest Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Με τα benchmarks έγινε ξεκάθαρο πλέον( αν και είχα αντίθετη άποψη στην αρχή) , αν τα fps ήταν μονίμως πάνω απο 60 έστω και στις χαμηλές αναλύσεις τότε δεν θα μιλούσαμε για cpu bound, αφού όμως δεν μπορείς να έχεις stable 60 fps λόγω του επεξεργαστή τότε όντως υπάρχει θέμα.Με λίγα λόγια και σε μεγάλες αναλύσεις , ακόμα και να βάλεις quad sli κλπ. ποτέ δεν θα έχεις μόνιμα >60fps λόγω cpu.
panther_512 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Αυτό είναι που δυστυχώς δεν κατάλαβαν οι φίλοι και το οποίο έλεγα συνεχώς. Τα μέγιστα fps που θα μπορούσες να φτάσεις όσες κάρτες και να βάλεις, σε όποια ανάλυση και να παίξεις, καθορίζονται από τον επεξεργαστή και δυστυχώς ακόμα και με i5-2500K σε στόκ ρολόγια βρίσκεσαι οριακά στα 60 fps, με πολλές βουτιές παρακάτω. Μόνο με υπερχρονισμό καταφέρνεις και βγαίνεις από πάνω, όπου βλέπετε ότι υπάρχει αύξηση στα fps μέχρι και 30%. Δέν ξέρω πόσο πιό ξεκαθαρά να εξηγήσω πλέον, τη πασιφανή εξάρτηση του παιχνιδιού από τη CPU, εξάρτηση που κρατάει χαμηλά τα fps. Εκτός βέβαια και αν κάποιος νομίζει ότι τα 60 fps σε 1360 Χ 768 θα γίνουν περισσότερα αν ανεβάσουμε την ανάλυση. Σε αυτή τη περίπτωση προειδοποιείστε με, να αρχίσω τα ξύδια, διότι διαφορετικά δεν θα προχωρήσει η συζήτηση.
Bigi444444 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δεν ισχυρίζονται αυτό που λες εσύ στην τελευταία πρότασή σου.Λένε απλώς ότι σε full hd (και βάλε) ανάλυση, η διαφορά στην απόδοση που θα προκύψει από τον υπερχρονισμό του (όποιου) cpu θα είναι πολύ μικρότερη από αυτή στα 1024 και στις άλλες πολύ χαμηλές για τα σημερινά δεδομένα αναλύσεις που εσύ μέτρησες. (και νομίζω είναι λογικό, αν και βέβαια αυτό ισχύει σε όλα τα παιχνίδια από ένα σημείο και έπειτα θαρρώ)
Προτεινόμενες αναρτήσεις