Προς το περιεχόμενο

Crysis


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε MSI 6770 1GB GDDR5 είναι λογικό να πατώνουν τα FPS στα 20-25 μερικές φορές? Είναι τόσο βαρύ τελικά?

 

αν παίζεις σε μεγάλη ανάλυση και όλα προς το φουλ φυσιολογικότατο..παραμένει ένα απο τα πιο βαριά παιχνίδια και αν ξεκινήσεις και βάζεις και διάφορα mods ίσως και το πιο βαρύ(μαζί με metro σε dx11)

Δημοσ.

Είναι 100% CPU bound.

 

Το καιρό που βγήκε, ναί δέν υπήρχαν οι κάρτες γραφικών που να το ικανοποιούσαν.

 

Είχα κάνει αναλυτικότατα πόστ στο παρελθόν για το Crysis και το τί παίζει σήμερα.

 

Στο σύστημά μου, οι κάρτες μου χασμουριούνται με χρήση κάτω του 50% στο Crysis με τα πάντα στο max τους και 8ΧΑΑ.

 

Αντίθετα τα fps καθορίζονται αποκλειστικά από τη ταχύτητα του επεξεργαστή.

 

Βασικά δεν είναι και από τα πιό optimised παιχνίδια....

 

Ενώ το Metro 2033 είναι ακριβώς το αντίθετο. Κυριολεκτικά ρουφάει την υποδύναμη των καρτών και απογειώνεται.

Δημοσ.

Ενώ τώρα υπάρχουν κάρτες γραφικών ?

 

Καμία Single-GPU δεν το παίζει με 60+ FPS..

 

Τώρα με τις νέες High-End 28nm ίσως παίξει με 60+

 

 

Και το SLI/CF/mGPU έχει τα γνωστά προβλήματα, Micro-Stuttering κλπ οπότε για να το παίξεις όπως πρέπει θα θες μια GTX680/HD7970.

 

Tο Metro2033 θα παιχτεί άνετα με μια GTX680..

 

 

Το Crysis 1 ίσα που τον κοιτάει τον CPU..

Έχω κάνει άπειρες μετρήσεις με το συγκεκριμένο παιχνίδι και αυτό που ζητάει είναι RAW power στην GPU.

Δημοσ.

Microstuttering???? Πού ακριβώς το βλέπεις? Διότι τόσο καιρό με Crossfire, δεν έχω δεί κατι.

 

Όσο για το τί ζητάει το παιχνίδι, μόλις σου το εξήγησα.

 

Single GPU, ή SLI/Crossfire, το θέμα είναι ότι τώρα πλέον μπορείς να του ταίσεις όση ισχύ θές στα γραφικά.

 

Το παιχνίδι σου την φτύνει και τρέχει ανάλογα με τα ρολόγια του επεξεργαστή.

 

Αυτό λέγεται CPU bound.

Δημοσ.

Τι 50% Usage μου λες ?

 

Αυτό είναι πρόβλημα δικό σου..

 

Σε φίλο μου τα 2*GTX580 είναι 99% και έχετε τον ίδιο επεξεργαστή.

 

Μην το πεις πουθενά ότι το Crysis είναι CPU Bound, θα γίνει το ανέκδοτο του χρόνου αν όχι του αιώνα, lol.

 

To Micro-Stuttering το βλέπεις μια χαρά, βάλε δίπλα δίπλα μία Single 6970 και μετά 2*6970 και βάλε Cap στα 30FPS.

 

Η μονή 6970 δείχνει πολύ πιο Smooth.

Δημοσ.

Αυτά για τα περι εμπειρίες φίλων μας, ας τα αφήσουμε στους φίλους μας καλύτερα δεν νομίζεις?

 

To Crysis 1 είναι πλέον CPU bound αγαπητέ και μάλιστα έχει κακό optimisation.

 

Άκου microstuttering.....

 

Μάλλον κάποιοι δεν ξέρουν το vsync...

Δημοσ.

Καταρχήν, γράφεται Optimization..

 

Δεύτερον, μάλλον δεν σε συμφέρει να αναγνωρίσεις το Micro-Stuttering γιατί έχεις CF.

 

Πάρε ένα βίντεο όμως για να καταλάβεις τι είναι το Micro-Stuttering.

 

Ξαναλέω πάντως, μην πεις παραέξω ότι το Crysis είναι CPU Bound..

 

http://www.youtube.com/watch?v=aQa97-ApWvc

Δημοσ.

Λοιπόν, ξεκινάμε το μάθημα:

 

Το microstuterring συμβαίνει επειδή οι διπλές οί τριπλές κάρτες χάνουν το συχρονισμό μεταξύ τους, με αποτέλεσμα η κίνηση να μήν έχει την ομάλότητα που θα είχες με μία.

 

Τα παραπάνω, όταν οι κάρτες δουλεύουν στο φούλ τους!

 

Όταν έχεις ενεργοποιημένο το vsync, όλες οι κάρτες σου συγχρονίζονται με τη συχνότητα του μόνιτορ, με αποτέλεσμα να μήν έχεις το παραπάνω θέμα. Ουδέποτε είχα microstuttering σε οποιοδήποτε παιχνίδι.

 

2ον, πάμε για ένα πραγματικό παράδειγμα (και όχι φίλου, θείου ή παππού).

 

Crysis warhead στο σύστημα της υπογραφής μου.

 

Όλα μάξ, 4ΧΑΑ

 

Ανάλυση 1360Χ768 fps 50-100 GPU usage κάτω του 50%

 

Ανάλυση 1920Χ1080 fps 50-100 GPU usage 100%

 

Τί σημαίνει το παραπάνω?

 

hint: CPU bound....

 

 

Και για να μήν τα λέω μόνο εγώ:

 

O τύπος πήγε από 580 σε 560, και με αλλαγή του επεξεργαστή τα fps του υπερδιπλασσιάστηκαν.

 

i upgraded from a 1090t at 4ghz to a 2600k at 4.5ghz.

 

despite going from a gtx580 to a gtx560 soc, my fps went from 40fps to 85fps in crysis 1 (same settings), from 45fps to 130+fps in starcraft 2 (despite running higher settings on the 2600k), and from 50fps to 130+fps in cod black ops.

 

so yes, you will notice a big ass difference in cpu bound games.

 

http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=4181431

Δημοσ.

Που να δείξω το post αυτό και να μην με πάρουν με τις πέτρες..

 

Για να μην έχεις Micro-Stuttering πρέπει να έχεις 60FPS με Vsync ON, δηλαδή στα βαριά παιχνίδια όπως το Crysis 1, Metro2033 κλπ δεν το γλιτώνεις..

 

Jesus Christ δηλαδή..

 

Στα Forums τα έχω δει/διαβάσει όλα, Μα Την Παναγία δηλαδή..

 

Με GTX295 όταν ήμουν είχα ακόμα τον Core2Duo, πήγα σε Core2Quad και δεν πήρα ούτε 5FPS..

 

Το Crysis είναι καθαρά GPU BOUND παιχνίδι.

 

Απλά τα πράγματα, σε 1920*1080 με ΑΑ δεν παίζει ρόλο ο CPU, πάει και τελείωσε.

 

from 45fps to 130+fps in starcraft 2

 

Από Core2Duo σε SB να πήγαινε, αυτή τη διαφορά δεν θα την έβλεπε.(Αν και το SC2 είναι κατά κάποιο τρόπο CPU BOUND)

Οπότε ή είναι Troll του κερατά και Intel fanboi ή είχε πρόβλημα το PC του.

 

Από 50 στα 130 FPS, τι είναι αυτά ρε στο Black Ops???

 

Ούτε Pentium 4 να είχε, TROLOLOLOL

Δημοσ.

Συγνωμη ρε Panther αλλα ειδα το quote που εκανες αυτον τον τυπα

 

Εσενα σου φαινεται λογικο απο 1090Τ 4ghz σε 2600k 4.5 ghz να βγαινει τετοια διαφορα?

Δηλαδη 100%+ διαφορα?

Και μαλιστα πηγαινοντας απο 580 σε 560?

 

Πηγα προχειρα προχειρα anandtech να τσεκαρω τις διαφορες μεταξυ των 2 cpu

και ειδα διαφορα 9 fps υπερ του 2600k

Και ρωταω 2 πραματα τωρα:

1) Να πιστεψω το site ή τον τυχαιο poster στο guru?

2)Ξερω οτι ειναι stock clocks η συγκριση στο anandtech αλλα πραγματικα τα 500 mhz δινουν +40 fps? gap in logic δεν νομιζεις?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...