pscrazy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 κάνεις λάθος... η 8800 GTX είναι G80 ενώ η 9800GTX G92... η πρώτη βγαίνει με 768mb μνήμη ΜΟΝΟ, 384 bit memory bus...ενώ η δεύτερη με 512mb & 1gb και 256bit memory bus... επίσης έχουν γίνει αλλαγές σε TAUs & ROPs... Ναι τα ξερω, η διαφορα στο κυριο μερος shaders δεν υπαρχει! 8800 gt και 8800 gtx και 9800 gtx και 4850 kai 3870 kai 3870x2 kai 9800γχ2 kai 280 και 295 gtx αυτες εχουνε περασει απο τα χερια μου....ξερω τι ειναι και τι βγαζουν! Απλα βελτιωμενο κομματι στα σημεια ειναι....Δεν ηταν και καλα νεα γενια λογω ανυπαρξιας ΑΤΙ , η NVIDIA τοτε πουλησε την ιδια καρτα και καλα 2 φορες! Η επομενη γενια απο το 8800 ηταν το 280
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 μπορεί να μην έχουν διαφορά στα shader units αλλά αυτό δεν τις κάνει ίδιες... του κώλου βελτιωμένο είναι, σε μερικά games είναι μπροστά η 8800GTX/Ultra και σε άλλα η 9800GTX... μην μου λες ότι είναι ίδιες... το ότι έχουν περάσει από τα χέρια σου δεν μου λέει κάτι με το τι ξέρεις...
pscrazy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Καλα thresh εκει σκαλωσες ! Ειπα 10% ειναι πανω κατα κυριο λογω η 9800 gtx .. σε καποιες συνθηκες η 8800 gtx την επιανε!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 ναι προφανώς σκάλωσα γιατί παραπληροφόρησες...
DrFreeman Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Είναι δύο διαφορετικά chips απλώς ανήκουν πάνω κάτω στην ίδια ζώνη επιδόσεων (άλλοτε η μία μπροστά, άλλοτε η άλλη).
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Καπου εχεις χαθει εσυ! Το 8800 GTX ειναι το ιδιο με το 9800 GTX απλα το 9800 εχει χαμηλοτερη καταναλωση και clocks παραπανω (10% διαφορα πες)Η επομενη καρτα απο την 8800 GTX ειναι το 280 GTX οπου στο CRYSIS δινει αρκετα πανω...(+70%) Ποτε να γελασω?
klainmaingr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Ποτε να γελασω? Ποτέ.. η κατάσταση είναι για κλάματα... :\
activex Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Το παραπονο νομιζω ειναι εμφανες. Εχουμε μια καρτα (gtx285) η οποια ειναι αρκετες φορες ισχυροτερη της 8800gtx και το -μονο- που καταφερνει ειναι να δινει ενα, unplayable για εμενα, framerate σε ενα παιχνιδι 2 ετων. Μεχρι και το (κατα γενικη ομολογια) βαρυτερο STALKER clear sky πλεον με αυτες τις καρτες βρισκεται σε εναν παραπανω απο playable επιπεδο και αυτο με ολα αναμενα στο ON και highest. Αυτο σημαινει οτι οι επομενες καρτες θα το "γονατισουν" το συγκεκριμενο παιχνιδι. σαφώς και το crysis είναι βαρύ, άλλα πρέπει να βάλουμε ένα μέτρο σύγκρισης και σε σχέση με το αποτέλεσμα! παραμείνει το κορυφαίο σε γραφικά (και συνολικά τεχνολογικά) παιχνίδι, μετά από τόσο καιρό... οπότε τα αποτελέσματα συγκριτικά με την αύξηση επιδόσεων των καρτών είναι αναμενόμενα! πιο άλλο παιχνίδι δηλαδι έβγαζε με μια gtx 8800 πχ 15 frame και με μια gtx 280 πάνω από 35 στα ίδια settings ; το παιχνίδι ήταν σαφώς εκτός εποχής αλλά έχει ένα αρκετά λογικό scale για το αισθητικό αποτέλεσμα που δίνει! χρόνια μετά και το προβάδισμα αυτό δεν ξεπεράστηκε... αυτό νομίζω είναι ένα πιο εύστοχο "παράπονο" που λύνει ταυτόχρονα και τις όποιες απορίες παρόλα αυτά μπορώ να συμφωνήσω στο κομμάτι ορισμένων αρχικών, τεχνικών επιλογών που έγιναν... πχ με ένα διαφορετικό μοντέλο φυσικής (ας πούμε havok) πιθανό να παίρναμε ένα καλύτερο συνολικά αποτέλεσμα (βασικά και σε ταχύτητα) αλλά αυτό μπορεί να θεωρηθεί ένα άλλο θέμα, που δεν είναι και επί του παρόντος να το εξετάσουμε... Υ.Γ το STALKER μάλλον είναι ατυχές παράδειγμα, μιας και είναι αρκετά κακογραμμένο! αν θυμάμαι καλά ξεκίνησε για dx8 και έφτασε με τσαπατσουλιές στο dx10 ( ; ) πέρα από 2-3 αξιόλογα εφέ, δεν το θεωρώ τεχνολογικά αρτιότερο, ούτε καν ισάξιο ώστε να συγκρίνουμε...
pscrazy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Κρινουν καποιοι οτι το CRYSIS ειναι κακογραμμενο οταν παιζει οπτικα μπαλα μονο του. Το επομενο engine ειναι αιωνες πισω απο το crysis στην αποδοση των γραφικων! Μην ακουσω τιποτα για uncharted, killzone, far cry 2 , stalker, arma 2 και τετοια... σε αυτα γελαμε! Οταν βγει το RAGE τοτε θα δουμε.... αλλα δεν βλεπω να φτανει την οπτικη μαγεια του CRYSIS! Επισης τη σχεση εχει η unreal engine με την cry engine? Η μια ειναι με ψευτο εφεδακια και post processing και η αλλη μια καθαρα dynamic engine! Βεβαια θα ειναι πολυ πιο βαρια η cry engine... Αποψη μου ειναι οτι θα μπορουσε να ειχε καλυτερο scaling σε SLI ....
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Κρινουν καποιοι οτι το CRYSIS ειναι κακογραμμενο οταν παιζει οπτικα μπαλα μονο του. Το επομενο engine ειναι αιωνες πισω απο το crysis στην αποδοση των γραφικων! Μην ακουσω τιποτα για uncharted, killzone, far cry 2 , stalker, arma 2 και τετοια... σε αυτα γελαμε! Οταν βγει το RAGE τοτε θα δουμε.... αλλα δεν βλεπω να φτανει την οπτικη μαγεια του CRYSIS! Επισης τη σχεση εχει η unreal engine με την cry engine? Η μια ειναι με ψευτο εφεδακια και post processing και η αλλη μια καθαρα dynamic engine! Βεβαια θα ειναι πολυ πιο βαρια η cry engine... Αποψη μου ειναι οτι θα μπορουσε να ειχε καλυτερο scaling σε SLI .... Μιλας για την CryEngine 3??....Γιατι η CryEngine 3 σαφως και ειναι καλυτερη απο την 2...Στις κονσολες τρεχανε το game με χαμηλοτερα γραφικα αντιστοιχα medium του CryEngine 2 Στο PC ενοιειται οτι θα ειναι καμια σχεση μην λεμε τα ιδια και τα ιδια....
john2gr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) Όσοι λέτε για SLI scaling, έχετε ενεργοποιημένη την SLI μπάρα για να δείτε ότι έχει αξιοποίηση 90% ; Ή απλά το διαβάσατε κάπου και το πετάτε έτσι για το γαμώτο της υπόθεσης; PS: 1600x1200 + 16xQSAA + 16xAF + modded Very High settings = 15-18fps. unplayable performance (με 8800GTX) 1600x1200 + 16xQSAA + 16xAF + modded Very High settings = 29fps (σε Single GPU mode την GTX295) 1600x1200 + 16xQSAA + 16xAF + modded Very High settings = 46.25fps (σε multi-gpu mode την GTX295) Σοβαρευτείτε λοιπόν λίγο κι αφήστε την ράδιο αρβύλα ότι δεν έχει διαφορά η 8800GTX από την GTX295. Μιλάμε για 100% καλύτερες επιδόσεις (και κάτι παραπάνω)! Κάποιος θα πει ότι θέλει με constant 60fps να παίζει, κοινώς δηλαδή ήθελε τριπλάσιες επιδόσεις από την μια γενιά στην άλλη. Ε απλά LOL αν νομίζατε μερικοί ότι θα δείτε τέτοιο άλμα Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2009 από john2gr
Heatspreader Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 το παιχνίδι ήταν σαφώς εκτός εποχής αλλά έχει ένα αρκετά λογικό scale για το αισθητικό αποτέλεσμα που δίνει! Εγώ πάλι θεωρώ πολύ κακό το αποτέλεσμα που δείχνει σε σχέση με τις επιδόσεις. Το έχω ξαναπεί, γούστα είναι αυτά και απόψεις... Όσοι λέτε για SLI scaling, έχετε ενεργοποιημένη την SLI μπάρα για να δείτε ότι έχει αξιοποίηση 90% ; Ή απλά το διαβάσατε κάπου και το πετάτε έτσι για το γαμώτο της υπόθεσης; Όχι και δεν ξέρω τι είναι αυτή η SLI μπάρα. Επίσης θα σου ήταν εύκολο κάποια στιγμή να φτιάξεις έναν οδηγό για το nTune και μερικά Tips που να κάνουν τη GTX295 και όλες αυτές της διπύρηνες σαχλαμαρίστικες κάρτες να δουλεύουν σωστά?
pscrazy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Όσοι λέτε για SLI scaling, έχετε ενεργοποιημένη την SLI μπάρα για να δείτε ότι έχει αξιοποίηση 90% ; Ή απλά το διαβάσατε κάπου και το πετάτε έτσι για το γαμώτο της υπόθεσης; Οχι john δεν το ηξερα αυτο? Με βαση τους υπολογισμους το ειπα αυτο... Πως την ενεργοποιω?
john2gr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Κατεβάστε το nHancer. Μεταξύ άλλων παρέχει και δυνατότητα για SSAA (Super-Sampling Anti-Aliasing). Από εκεί ενεργοποιήστε την "SLI bar"
pscrazy Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Κατεβάστε το nHancer. Μεταξύ άλλων παρέχει και δυνατότητα για SSAA (Super-Sampling Anti-Aliasing). Από εκεί ενεργοποιήστε την "SLI bar" johny δεν δουλευει στα win 7 rtm 64 bit!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις