OROKUSAKI Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 Σε 2D μόνο; Αν ναι φυσιολογικό μου ακούγεται.Δεν έχω και 3850 για να είμαι 100% σίγουρος αλλά το κάνουν αρκετές κάρτες για λόγους κατανάλωσης/θερμοκρασίας /θορύβου. edit: Α! και κάτι που ήθελα να προτείνω καιρό , σε τοπικ τόσο σημαντικών παιχνιδιών δεν θα ήταν καλή ιδέα να έμπαιναν στο 1ο ποστ όλα τα σημαντικά link π.χ. τα update και πως γίνεται το 'σπάσιμο' για να δουλεύει το very high σε XP ; Θα α ποφεύγαμε και τις συχνά επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Συμφωνω ειναι πολυ καλη ιδεα! Λοιπον ξεκιναω πρωτος! Εκτος απο very high υπαρχει και ULTRA HIGH το οποιο ειναι ανωτερο απο το very high! Για να παιξει ultra high σε xp απλα κατεβαζουμε το tweak http://hardforum.com/showthread.php?t=1241493 απο αυτο το φορουμ και στη συνεχεια το εγκαθιστουμε μεσα στο φακελο του game. Μετα ξεκιναμε το game επιλεγουμε high settings αλλα παιζει με τα γραφικα του ULTRA HIGH!
pappous_soulis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 Natural mod + Realistic enhacement + 4xAA σε 1280x800 με τα custom very high settings που σου βάζει απο μόνο του το natural mod.
S2Katana Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δοκιμασα το mod που σε βαζει στο Very High settings. Χμ, οκ, τα ειδα ολα!Και με μια χαρα fps θα ελεγα!
Sed22 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Natural mod + Realistic enhacement + 4xAA σε 1280x800 με τα custom very high settings που σου βάζει απο μόνο του το natural mod. Mια χαρα...Εμενα αυτη η εικονα με ικανοποιει...(μεχρι και σεξουαλικος)..:lol:
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 eh eh! "friendly fire" !
Commentator Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Συμφωνω ειναι πολυ καλη ιδεα! Λοιπον ξεκιναω πρωτος! Εκτος απο very high υπαρχει και ULTRA HIGH το οποιο ειναι ανωτερο απο το very high! Για να παιξει ultra high σε xp απλα κατεβαζουμε το tweak http://hardforum.com/showthread.php?t=1241493 απο αυτο το φορουμ που ειναι το tweak?
OROKUSAKI Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 που ειναι το tweak? http://www.k-formula.com/crysis/crysis_ultra_high.zip
john2gr Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Τα λεγόμενα Ultra High δεν είναι τίποτα άλλο από τα Very High με καλύτερο view distance + LOD (και μεγαλύτερη ανάλυση στις σκιές αν χειροκίνητα τις αλλάξεις σε 2048 ή σε 4096, ώστε να σέρνεται εντελώς το παιχνίδι ). Τίποτα νέο (από πλευράς εφέ) δεν προσφέρουν. Κάποιος δε, τόλμησε να ενεργοποιήσει full distance χωρίς καθόλου LOD και το framerate χτύπησε μονοψήφιους αριθμούς . Τέλος εδώ θα βρείτε τις όποιες αλλαγές υπάρχουν μεταξύ Very High και Ultra High (οπότε όπως θα δείτε, μπορείτε να κάνετε και άλλες αλλαγές που να ξεπερνούν τις τιμές των Ultra High) Here is a comparision picture that compares my uber drawdistance tweak with default veryhigh, the picture pretty much speaks for itself; The difference is pretty big as you can see And here is the cfg: ; Game Effects i_lighteffects = 1 g_ragdollMinTime = 40 g_ragdollUnseenTime = 2 g_ragdollDistance = 80 g_battleDust_enable = 1 ; Object Detail e_obj_quality=4 e_proc_vegetation=1 ca_useDecals=1 e_decals_allow_game_decals=1 e_decals_life_time_scale=2 e_lod_ratio=20 e_lod_max = 0 e_lod_min=0 e_lods=0 e_view_dist_ratio_detail=30 e_view_dist_ratio_vegetation=500 e_terrain_lod_ratio = 0 e_vegetation_min_size=0 i_rejecteffects=1 e_vegetation_bending=2 sys_flash_curve_tess_error=2 e_view_dist_ratio=500 e_view_dist_custom_ratio = 200 e_max_view_dst_spec_lerp=1 e_vegetation_sprites_distance_ratio=5 e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=2 e_detail_materials_view_dist_xy = 8192 e_detail_materials_view_dist_z = 512 es_DebrisLifetimeScale=1 e_cbuffer_resolution=256 e_dissolve=1 ca_DrawFaceAttachments=1 ca_AttachmentCullingRation=200 e_terrain_occlusion_culling_max_dist=200 ; Particles e_particles_quality=4 e_particles_lod=1 e_particles_max_emitter_draw_screen=32 r_UseSoftParticles=1 e_water_ocean_soft_particles= 1 e_particles_object_collisions=1 ; Physics e_cull_veg_activation=300 g_joint_breaking=1 g_tree_cut_reuse_dist=0 p_max_MC_iters=6000 e_phys_foliage=2 es_MaxPhysDist=200 es_MaxPhysDistInvisible=25 e_phys_ocean_cell=0.5 e_foliage_wind_activation_dist=25 g_breakage_particles_limit=250 p_max_object_splashes=3 p_splash_dist0=7 p_splash_dist1=30 p_splash_force0=10 p_splash_force1=100 p_splash_vel0=4.5 p_splash_vel1=10 v_vehicle_quality=4 p_max_substeps_large_group=5 p_num_bodies_large_group=100 ; Post Processing r_DepthOfField=2 r_MotionBlur=4 r_sunshafts=1 r_UseEdgeAA=0 r_Flares=1 r_Coronas=1 r_colorgrading=1 r_GlowScreenMultiplier = 0.2 ; Quality q_ShaderGeneral=3 q_ShaderMetal=3 q_ShaderGlass=3 q_ShaderVegetation=3 q_ShaderIce=3 q_ShaderTerrain=3 q_ShaderShadow=3 q_ShaderFX=3 q_ShaderPostProcess=3 q_ShaderHDR=3 q_ShaderSky=3 q_Renderer=3 ; Shading e_sky_type=1 e_sky_update_rate=1 r_DetailTextures=1 r_DetailNumLayers=2 r_DetailDistance=20 r_HDRRendering=2 r_SSAO=1 r_SSAO_quality=2 r_SSAO_radius=2 r_refraction=1 e_ram_maps=1 sys_flash_edgeaa=1 e_vegetation_use_terrain_color=1 e_terrain_ao=1 e_terrain_normal_map=1 e_max_entity_lights=16 r_UsePom=0 r_EnvTexUpdateInterval=0.05 r_TexturesFilteringQuality=0 r_HairSortingQuality = 1 r_FillLights = 14 e_particles_lights = 1 ; Shadows e_shadows = 1 r_ShadowBlur=3 e_shadows_max_texture_size=1024 r_ShadowJittering=2.5 e_gsm_lods_num=7 e_gsm_range=3 e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.8 r_ShadowsMaskResolution=0 e_shadows_on_alpha_blended=1 e_shadows_from_terrain_in_all_lods=1 e_gsm_cache = 0 ; Sound s_FormatSampleRate=48000 s_CacheSize=80 s_MPEGDecoders=32 s_Obstruction=1 s_ObstructionAccuracy=1 s_ObstructionUpdate=0.1 s_SoundMoodsDSP=1 s_VariationLimiter=1.0 s_ReverbType=2 ; Texture sys_LowSpecPak=0 r_TexSkyResolution=0 r_ImposterRatio=1 r_EnvCMResolution=2 r_EnvTexResolution=3 r_DynTexMaxSize=80 r_TexAtlasSize=2048 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=32 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=32 r_VegetationSpritesTexRes=256 r_TexturesStreaming = 0 e_terrain_texture_lod_ratio = 0 ; Volumetric Effects r_Beams=1 r_BeamsDistFactor=0.01 r_BeamsMaxSlices=300 e_Clouds=1 r_CloudsUpdateAlways=0 ; Water r_WaterRefractions=1 r_WaterReflections=1 r_WaterUpdateFactor=0.05 e_water_tesselation_amount=10 e_water_tesselation_swath_width=10 r_WaterUpdateDistance=0.1 r_WaterCaustics=1 r_WaterReflectionsQuality=4 e_water_ocean_fft=1 r_WaterGodRays = 1 q_ShaderWater=2 r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05 ; Other con_restricted=0 Please note that this cfg is for xp users and includes all veryhigh settings and a few ultrahigh ones. POM is disabled for working AF and sharp and nice near distant and distant textures. However this is only for those times you want to take screenshots or just torture your VGA card, nothing u play with. Id bet we need geforce 12 to run that at over 30 fps lol...
Sadman Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 εγω παλι δεν μπορω να καταλαβω τι τα πεδευεται τα settings αφου σε τετοια settings με μεγαλες αναλυσεις το παιχνιδι δεν θα παιξει ποτε smooth....
pappous_soulis Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 john,μπορείς να μου πεις πως ενεργοποιώ τα physics στην πυρηνική? Να κόβει δέντρα,κτλ... Θέλω να δω τα fps να κάνουν βουτιά σαν τον Ζαχό..
S2Katana Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Μεσα απο τα .cfgs, αλλα το πισι κανει χαρακιρι με τις nukes. Με το mod για τα Very High εχασα 8fps, ειμαι σταθερα στα 28-30 τωρα.
kpir Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2008 Γεια χαρα κι απο μενα...επειδη εψαξα παρα πολυ σε φορουμ και τελικα το μονο που καταφερα ειναι να ζαλιστω,θελω μια απαντηση κι εγω στο προβλημα μου..Παιζω το Crysis εδω κι καιρο και σε πολλα σημεια μου κολλαει για περιπου μισο λεπτο και μετα συνεχιζω μεχρι που ξανακολλαω...τις ρυθμισεις τις εχω καποιες στο HIGH και καποιες στο MEDIUM και σε αναλυσεις 1680 η και λιγο χαμηλοτερες (πειραματιζομαι συνεχεια αλλα τιποτα). Το συστημα μου ειναι : O/S Vista Home Premium 32-bit με DX10 Cpu Q6600 quad core 2.4Ghz M/b Asus P5k Premium WiFi-Ap 3Gb Ram 800Mhz ATI Gegube 2900XT - 512 Tagan 600Watt H/d WD 250Gb sata Επεισης εχω βαλει οτι patch κυκλοφορει για το παιχνιδι(απο ati,microssoft,incrysis κτλ.) Τις πταιει επιτελους?!
chill Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2008 Μήπως λέω μήπως το κόλλημα που αναφέρεις παρουσιάζεται στα σημεία που κάνει autosave το παιχνίδι?
S2Katana Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2008 Σωστη απορια. Επισης, εκει εχει τπτ νερα κτλ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις