Προς το περιεχόμενο

Crysis


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Σε 2D μόνο; Αν ναι φυσιολογικό μου ακούγεται.Δεν έχω και 3850 για να είμαι 100% σίγουρος αλλά το κάνουν αρκετές κάρτες για λόγους κατανάλωσης/θερμοκρασίας /θορύβου.

 

edit: Α! και κάτι που ήθελα να προτείνω καιρό , σε τοπικ τόσο σημαντικών παιχνιδιών δεν θα ήταν καλή ιδέα να έμπαιναν στο 1ο ποστ όλα τα σημαντικά link π.χ. τα update και πως γίνεται το 'σπάσιμο' για να δουλεύει το very high σε XP ; Θα α

ποφεύγαμε και τις συχνά επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις.

 

Συμφωνω ειναι πολυ καλη ιδεα! Λοιπον ξεκιναω πρωτος! Εκτος απο very high υπαρχει και ULTRA HIGH το οποιο ειναι ανωτερο απο το very high! Για να παιξει ultra high σε xp απλα κατεβαζουμε το tweak http://hardforum.com/showthread.php?t=1241493 απο αυτο το φορουμ και στη συνεχεια το εγκαθιστουμε μεσα στο φακελο του game. Μετα ξεκιναμε το game επιλεγουμε high settings αλλα παιζει με τα γραφικα του ULTRA HIGH!

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
nmodcryru6.jpg

 

Natural mod + Realistic enhacement + 4xAA σε 1280x800 με τα custom very high settings που σου βάζει απο μόνο του το natural mod. :-)

 

Mια χαρα...Εμενα αυτη η εικονα με ικανοποιει...(μεχρι και σεξουαλικος)..:lol::lol::lol:

Δημοσ.
Συμφωνω ειναι πολυ καλη ιδεα! Λοιπον ξεκιναω πρωτος! Εκτος απο very high υπαρχει και ULTRA HIGH το οποιο ειναι ανωτερο απο το very high! Για να παιξει ultra high σε xp απλα κατεβαζουμε το tweak http://hardforum.com/showthread.php?t=1241493 απο αυτο το φορουμ

που ειναι το tweak?

Δημοσ.

Τα λεγόμενα Ultra High δεν είναι τίποτα άλλο από τα Very High με καλύτερο view distance + LOD (και μεγαλύτερη ανάλυση στις σκιές αν χειροκίνητα τις αλλάξεις σε 2048 ή σε 4096, ώστε να σέρνεται εντελώς το παιχνίδι :P). Τίποτα νέο (από πλευράς εφέ) δεν προσφέρουν. Κάποιος δε, τόλμησε να ενεργοποιήσει full distance χωρίς καθόλου LOD και το framerate χτύπησε μονοψήφιους αριθμούς :P. Τέλος εδώ θα βρείτε τις όποιες αλλαγές υπάρχουν μεταξύ Very High και Ultra High (οπότε όπως θα δείτε, μπορείτε να κάνετε και άλλες αλλαγές που να ξεπερνούν τις τιμές των Ultra High) spcvarsnarrowmb8.gif

 

Here is a comparision picture that compares my uber drawdistance tweak with default veryhigh, the picture pretty much speaks for itself;

compareue6.jpg

 

The difference is pretty big as you can see ;)

 

 

 

And here is the cfg:

 

; Game Effects

 

i_lighteffects = 1

g_ragdollMinTime = 40

g_ragdollUnseenTime = 2

g_ragdollDistance = 80

g_battleDust_enable = 1

 

; Object Detail

 

e_obj_quality=4

e_proc_vegetation=1

ca_useDecals=1

e_decals_allow_game_decals=1

e_decals_life_time_scale=2

e_lod_ratio=20

e_lod_max = 0

e_lod_min=0

e_lods=0

e_view_dist_ratio_detail=30

e_view_dist_ratio_vegetation=500

e_terrain_lod_ratio = 0

e_vegetation_min_size=0

i_rejecteffects=1

e_vegetation_bending=2

sys_flash_curve_tess_error=2

e_view_dist_ratio=500

e_view_dist_custom_ratio = 200

e_max_view_dst_spec_lerp=1

e_vegetation_sprites_distance_ratio=5

e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=2

e_detail_materials_view_dist_xy = 8192

e_detail_materials_view_dist_z = 512

es_DebrisLifetimeScale=1

e_cbuffer_resolution=256

e_dissolve=1

ca_DrawFaceAttachments=1

ca_AttachmentCullingRation=200

e_terrain_occlusion_culling_max_dist=200

 

 

; Particles

 

e_particles_quality=4

e_particles_lod=1

e_particles_max_emitter_draw_screen=32

r_UseSoftParticles=1

e_water_ocean_soft_particles= 1

e_particles_object_collisions=1

 

; Physics

 

e_cull_veg_activation=300

g_joint_breaking=1

g_tree_cut_reuse_dist=0

p_max_MC_iters=6000

e_phys_foliage=2

es_MaxPhysDist=200

es_MaxPhysDistInvisible=25

e_phys_ocean_cell=0.5

e_foliage_wind_activation_dist=25

g_breakage_particles_limit=250

p_max_object_splashes=3

p_splash_dist0=7

p_splash_dist1=30

p_splash_force0=10

p_splash_force1=100

p_splash_vel0=4.5

p_splash_vel1=10

v_vehicle_quality=4

p_max_substeps_large_group=5

p_num_bodies_large_group=100

 

; Post Processing

 

r_DepthOfField=2

r_MotionBlur=4

r_sunshafts=1

r_UseEdgeAA=0

r_Flares=1

r_Coronas=1

r_colorgrading=1

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

 

; Quality

 

 

q_ShaderGeneral=3

q_ShaderMetal=3

q_ShaderGlass=3

q_ShaderVegetation=3

q_ShaderIce=3

q_ShaderTerrain=3

q_ShaderShadow=3

q_ShaderFX=3

q_ShaderPostProcess=3

q_ShaderHDR=3

q_ShaderSky=3

q_Renderer=3

 

; Shading

 

e_sky_type=1

e_sky_update_rate=1

r_DetailTextures=1

r_DetailNumLayers=2

r_DetailDistance=20

r_HDRRendering=2

r_SSAO=1

r_SSAO_quality=2

r_SSAO_radius=2

r_refraction=1

e_ram_maps=1

sys_flash_edgeaa=1

e_vegetation_use_terrain_color=1

e_terrain_ao=1

e_terrain_normal_map=1

e_max_entity_lights=16

r_UsePom=0

r_EnvTexUpdateInterval=0.05

r_TexturesFilteringQuality=0

r_HairSortingQuality = 1

r_FillLights = 14

e_particles_lights = 1

 

; Shadows

 

e_shadows = 1

r_ShadowBlur=3

e_shadows_max_texture_size=1024

r_ShadowJittering=2.5

e_gsm_lods_num=7

e_gsm_range=3

e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.8

r_ShadowsMaskResolution=0

e_shadows_on_alpha_blended=1

e_shadows_from_terrain_in_all_lods=1

e_gsm_cache = 0

 

; Sound

 

s_FormatSampleRate=48000

s_CacheSize=80

s_MPEGDecoders=32

s_Obstruction=1

s_ObstructionAccuracy=1

s_ObstructionUpdate=0.1

s_SoundMoodsDSP=1

s_VariationLimiter=1.0

s_ReverbType=2

 

; Texture

 

sys_LowSpecPak=0

r_TexSkyResolution=0

r_ImposterRatio=1

r_EnvCMResolution=2

r_EnvTexResolution=3

r_DynTexMaxSize=80

r_TexAtlasSize=2048

r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=32

r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=32

r_VegetationSpritesTexRes=256

r_TexturesStreaming = 0

e_terrain_texture_lod_ratio = 0

 

; Volumetric Effects

 

r_Beams=1

r_BeamsDistFactor=0.01

r_BeamsMaxSlices=300

e_Clouds=1

r_CloudsUpdateAlways=0

 

; Water

 

r_WaterRefractions=1

r_WaterReflections=1

r_WaterUpdateFactor=0.05

e_water_tesselation_amount=10

e_water_tesselation_swath_width=10

r_WaterUpdateDistance=0.1

r_WaterCaustics=1

r_WaterReflectionsQuality=4

e_water_ocean_fft=1

r_WaterGodRays = 1

q_ShaderWater=2

r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05

 

; Other

 

con_restricted=0

 

Please note that this cfg is for xp users and includes all veryhigh settings and a few ultrahigh ones. POM is disabled for working AF and sharp and nice near distant and distant textures.

 

However this is only for those times you want to take screenshots or just torture your VGA card, nothing u play with. Id bet we need geforce 12 to run that at over 30 fps lol...

Δημοσ.

εγω παλι δεν μπορω να καταλαβω τι τα πεδευεται τα settings αφου σε τετοια settings με μεγαλες αναλυσεις το παιχνιδι δεν θα παιξει ποτε smooth....

Δημοσ.

john,μπορείς να μου πεις πως ενεργοποιώ τα physics στην πυρηνική?

Να κόβει δέντρα,κτλ...

 

Θέλω να δω τα fps να κάνουν βουτιά σαν τον Ζαχό.. :mrgreen:

Δημοσ.

Γεια χαρα κι απο μενα...επειδη εψαξα παρα πολυ σε φορουμ και τελικα το μονο που καταφερα ειναι να ζαλιστω,θελω μια απαντηση κι εγω στο προβλημα μου..Παιζω το Crysis εδω κι καιρο και σε πολλα σημεια μου κολλαει για περιπου μισο λεπτο και μετα συνεχιζω μεχρι που ξανακολλαω...τις ρυθμισεις τις εχω καποιες στο HIGH και καποιες στο MEDIUM και σε αναλυσεις 1680 η και λιγο χαμηλοτερες (πειραματιζομαι συνεχεια αλλα τιποτα).

 

Το συστημα μου ειναι :

O/S Vista Home Premium 32-bit με DX10

Cpu Q6600 quad core 2.4Ghz

M/b Asus P5k Premium WiFi-Ap

3Gb Ram 800Mhz

ATI Gegube 2900XT - 512

Tagan 600Watt

H/d WD 250Gb sata

 

Επεισης εχω βαλει οτι patch κυκλοφορει για το παιχνιδι(απο ati,microssoft,incrysis κτλ.)

 

Τις πταιει επιτελους?!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...