Wolfidis Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Όπως είπα, είναι custom map μέσω editor και ακόμα δεν έχει βγει για να το δοκιμάσουμε. Wolfidis η Crytek μάλλον δεν ζόρισε όσο γινόταν την CryEngine 2, άρα τέτοια γραφικά λογικά θα δούμε μόνο σε Custom Maps/TC Mods . Επίσης τρέχει σε DX10 (το οποίο είναι πιο αργό από το DX9) και δεν ξέρουμε ποια είναι η πραγματική ανάλυση. Πιστεύω όμως σε 1024x768 + 4xFSAA (ή 16xCSAA) να πηγαίνει με 30fps σε μια 8800GTX/Ultra (και τα 30fps στο Crysis είναι smooth. Δεν είναι τα τέλεια αλλά δεν είναι σαν τα τραγικά 30fps άλλων τίτλων). Όπως και να έχει, είναι απόλυτα λογικό να χρειάζεσαι νέα GPU για τέτοια γραφικά. Δλδ αποκλείεται η Crytek να βγάλει μελλοντικό Patch (παντα για Vista k dx10 k 10.1) που θα πουσάρει στο τέρμα την μηχανή γραφικών? Πάντως όποιος δεν έχεις το κατάλληλο μηχάνημα καλύτερα να το αποφύγει, γιατί κάτω από 30fps κουράζουν πολύ τα πρώτου προσώπου παιχνίδια. Εμένα με πιάνει πονοκέφαλος πάντως....
littlelouievegos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Εκείνα τα παιχνίδια αναλογικά για την εποχή τους και σε σχέση με το Crysis και αυτά που ζητάει ήταν ελαφριά σαν πούπουλα. Nope, και το Far Cry δεν το παιζες με τπτ με πανω απο 1024x768/1280x1024 οταν βγηκε και τοτε ειχα 6800GT@higher than Ultra clocks που ηταν οτι καλυτερο μαζι με τις Radeon, και το Doom3 λιγοτερο βεβαια αλλα ηταν πολυ απαιτητικο και αυτο. Real time dynamic shadows/lightning και τετοια textures εκεινη την εποχη ηταν κατι πρωτογνωρο.Μαλιστα το Doom3 ειχε βγαλει και το ονομα του O/C killer γιατι "σκοτωνε" πολλες gpu που ηταν O/Ced. Να θυμησω επισης τελευταια το FEAR που οταν βγηκε ηταν βαριδι με soft shadows enabled. Και να ταν και σωστα implemented feature παει στο διαολο.. Να θυμησω επισης BF2 οταν βγηκε, το Company of heroes που σε συγκεκριμενα settings ειναι memory hog source, Oblivion ειδικα με mods και πολλα αλλα παλιοτερα που δεν μπορω να θυμηθω τωρα. Eπισης κακιστα ports τυπου Halo στο PC που το εκαναν να σερνεται και χωρις λογο μαλιστα. Yπηρχαν και στο παρελθον περιπτωσεις Crysis και ειδικα ο προκατοχος του Far Cry αλλα τουλαχιστον ειναι games μπροστα απο την εποχη τους με ιδιαιτερα advanced features, οποτε ξαναλεω οτι μην σας κανει την παραμικρη εντυπωση οτι σερνετε σε σημερινα συστηματα.. Nothing new and extraordinary Technical details της CryEngine2 με απλες εξηγησεις απο Wikipedia,που τα χουμε δει πολλες φορες πριν πιασουμε το παιχνιδι στα χερια μας.. Volumetric 3D Clouds Real time Ambient Maps with dynamic lighting and no premade shadows 3D Ocean Technology dynamically modifies the ocean surface based on wind and wave direction and creates moving shadows and highlights underwater Depth of field to focus on certain objects while blurring out the edges and far away places Vector Motion blur on both camera movement and individual objects Dynamic Soft shadows with objects casting realistic shadows in real time Realistic Facial Animation that can be captured from an actor's face Subsurface scattering Breakable Buildings allowing more tactical preplanning on the player's side Breakable Vegetation (with possibly heavy foliage) enabling players and enemy AI to level entire forests as a tactical maneuver or other purposes Advanced Rope Physics showcasing bendable vegetation responding to wind, rain or character movement and realistically interactive rope bridges Component Vehicle Damage giving vehicles different destroyable parts, such as tires on jeeps or helicopter blades HDR lighting Fully interactive and destructible environments Advanced particle system with fire or rain being affected by forces such as wind Time of Day Lighting, with sunrise, and sunset effects ensuring realistic transition between daytime and nighttime Lightbeams and Shafts when light intersects with solid or highly detailed geometry, and can generate "Godray" effects underwater Parallax Occlusion Mapping giving a greater sense of depth to a surface texture, realistically emphasizing the relief surface structure of objects Long Range View Distance of up to 16km from ingame measurements Parametric Skeletal Animation System Procedural Motion Warping
littlelouievegos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δλδ αποκλείεται η Crytek να βγάλει μελλοντικό Patch (παντα για Vista k dx10 k 10.1) που θα πουσάρει στο τέρμα την μηχανή γραφικών? Οχι απαραιτητα αλλωστε το ιδιο εκανε και για να περασει το SM3.0 codepath αργοτερα απο την κυκλοφορια του Far cry back in the dayz. Αλλα και η ιδια η Crytek να μην ασχοληθει ειναι τοσο advanced η Cry Engine 2 που μπορει να κανει παπαδες η mod community. Καποια παραδειγματα τα ειδατε ηδη σε screenshots. Και να φανταστουμε οτι αυτα ειναι κυριως D3D9 features που να βγει στο μελλον μια μηχανη με advanced D3D10 features.. Πάντως όποιος δεν έχεις το κατάλληλο μηχάνημα καλύτερα να το αποφύγει, γιατί κάτω από 30fps κουράζουν πολύ τα πρώτου προσώπου παιχνίδια. Εμένα με πιάνει πονοκέφαλος πάντως....Αν το σκεφτονταν ετσι δεν επρεπε να το βγαλουν καθολου εξ αρχης το παιχνιδι. Σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα ας ριξουμε λιγο την αναλυση ή ας κανουμε μια θυσια σε καποια settings και ας το χαρουμε πληρως σε λιγο καιρο. Εκτος αυτου φαινεται οτι τα 30fps του Crysis ειναι πολυ καλυτερα απο τα 30fps ενος μεσου fps.. Post processing ftw Θα ειναι ενα παιχνιδι οπως το far cry που θα μας κρατησει συντροφια αρκετο καιρο. I know it will last long for me at least..
Moderators Praetorian Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Συμφωνώ, FarCry και Doom 3 και F.E.A.R. όλα όταν βγήκαν, έτρεχαν από προβληματικά έως να σέρνονται στις υψηλότερες αναλύσεις με όλα τα settings στο τέρμα. C'est la vie!
PCM Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Κοιτα, θα προτιμούσα να έβγαινε ας πούμε σε 3-6 μήνες και να ειχε την διπλάσια απόδοση στα frames γιατι ετσι θα το απολαυμβάναμε περισσότερο. Γιατι όσο καλο και να ειναι με 20 FPS ειναι κάπως ενοχλητικό.
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Εκείνα τα παιχνίδια αναλογικά για την εποχή τους και σε σχέση με το Crysis και αυτά που ζητάει ήταν ελαφριά σαν πούπουλα. Το doom 3 στη κυριολεξία σερνόταν στις παλιές κάρτες (9800) και ήρθαν τον ίδιο μήνα που κυκλοφόρησε οι 6800 να σώσουν την κατάσταση.Το far cry από την άλλη ήθελε 1giga ram για να τρέξει καλά και οπωσδήποτε μια καλή κάρτα καινούργιας γενιάς.Έτσι ήταν το pc gaming και δυστηχώς έτσι θα συνεχίσει να είναι.Κατα την άποψη μου (από το demo) το crysis προσφέρει κάτι παραπάνω από εκπληκτικά γραφικά.Έχει πολύ εθιστικό gameplay.Εγώ τουλάχιστον έχω παίξει πάνω από 3 φορές το demo καταστρέφοντας δάση και σπίτια και παίζοντας με τις δυνάμεις της στολής.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Κυκλοφόρησαν οι 169.09. Για δοκιμάστε (έχω σβήσει το demo για να έχω χώρο στο download της ΕΑ). Edit: Πάλι δεν φαίνονται διαφορές όπως γράφουν...
chek2fire Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Ανέβηκε και το review του gamespot σήμερα.Του βάζει ένα επιβλητικό 9.5.Δείτε εδώ http://www.gamespot.com/pc/action/crysis/review.html?page=2&sid=6182739&part=rss&tag=gs_reviews&subj=6182739
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Και του IGN με 9.4. http://www.insomnia.gr/vb3/showpost.php?p=1881984&postcount=2463
overdrivehome Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Paidia anakalipsa kati poly SUPER!!!!den xero an yparxei se proigoumena post. crysis freeze island mod poly kalo koitakte to.... http://www.crymod.com/thread.php?threadid=9616&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1
frou-frou Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Μην περιμένετε τπτ καλύτερο από τους νέους drivers σε απόδοση. Check this. ------------ I tried the new xp beta drivers 169.09 @ (1280x1024 2x enabled) in xp all on high with that special batch file that was posted above that enabled some thigns with directx10 quality It came out to 33.4fps 1fps improvement from 169.04 __________________ X3210(3.52) 1.55v, gigabyte pc35c-ds3r, Seagate 250+320 Sata, 1066 crucial ballistix (1100mhz 5-5-5-15 2.2v) Xfx 8800gt, Thermaltake Armor, (Mcr320+220, Apogee Gt, Mcw30, Mcw60, DD680i, D5)
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 1fps improvement from 169.04 Έλα! Άλλα 15 releases θέλουμε!
frou-frou Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Αν δεν βγεί επίσημο patch σύντομα με οptimize χωρίς να χαλάει τα γραφικά δεν το βλέπω το Crysis να έχει και μεγάλη επιτυχία στα σημερινά συστήματα.
KINGLUCAS Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 i erotisi inai i eksis gaiti argisan i NEXT generation kartes toso poly? edw kai ena xrono 8800GTX vlepo stin koryfi kai akomi einai me tin idia timi
Προτεινόμενες αναρτήσεις