Toufas Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 exw ena c2d 6750 , 8800 GTX , kai 2GB RAM toulaxiston den pigan xamena ta 1200 euro pou edosa gia anavathmisi prin 4 mines! εχω πιο καλο pc απο σενα, και νερακι δεν τρεχει στα 1920χ1200. με συστημα απο format και μονο drivers περασμενους.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Toufa blame Vista
littlelouievegos Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 FFS με αυτα που ακουω ρε παιδια.. Σε D3D10 με [email protected] 8800GTX@650/1100 και 2GB DDR2800, σε very high settings και 1440x900 ειμαι κοντα στα 25fps avg..(w/o AA) Σε D3D9 με το ιδιο συστημα/αναλυση ειμαι 30-35 αν θυμαμαι καλα avg .. Δοκιμασα 1680x1050 και 1920x1200 και τα frames παιζανε στα teens..Δεν υπαρχει περιπτωση σε αυτες τις αναλυσεις και ειδικα σε 1920x1200 να παιξει καποιος με >20fps και μια GTX.. Χρειαζεται GTX SLI για αυτα τα settings/αναλυσεις..Quad O/Ced και extra ram δινουν συγκριτικα με την gpu ελαχιστα πραγματα..Ισως τα XP σε D3D9 να δινουν περισσοτερα fps σε σχεση με τα Vista αλλα σιγουρα οχι τρελλα πραγματα φανταζομαι θα το δοκιμασω..
bter128 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Το demo αποτίει φόρο τιμής στο αντίστοιχο demo του FarCry.. Οι σκηνές στην παραλία με τα ταχύπλοα και τις καλύβες είναι καταπληκτική.. Οι περιβαλλοντικοί ήχοι που ακούγονται στην κατάδυση είναι κατευθείαν από το FarCry.. Τα physics τέλος, είναι απλά ελεεινά. Τα αντικείμενα δεν έχουν το σωστό βάρος και feel. Δοκιμάστε να πετάξετε ένα άδειο κιβώτιο στο νερό (αναπηδά σα μπαλάκι του τένις) ή στο έδαφος (καταστρέφεται με το που αγγίζει το έδαφος). Εδώ το HalfLife2 παρέδωσε μαθήματα που ο Yerli φαίνεται ότι δεν εμπέδωσε..
littlelouievegos Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Το demo αποτίει φόρο τιμής στο αντίστοιχο demo του FarCry.. Συμφωνω και οχι μονο σε θεματα IQ αλλα και σε θεματα performance.. Ειναι εμφανες οτι το παιχνιδι θα αποτελεσει benchmark για τα επομενα 2 χρονια.. Ισως λεω ισως με την επομενη γενια να παιζεται επαρκως σε >=UXGA αναλυσεις. Και fluently σε κανα χρονο απο τωρα..Just like far cry..
OROKUSAKI Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Και εγω κατεβαζω τωρα το demo θελει 9 ωρες ακομα. Το εχει δοκιμασει κανεις με την 8600gt512mb? Θα μπορω να το παιξω στο high σε 1024χ768 με full setting.? ps: Το συστημα μου εχει τα Windows XP SP2.
tonypapadovic Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Aν είδες πιο πάνω εγώ με 8600gts και quad 6600 με αυτές τις ρυθμίσεις μου φάνηκε αρκετά playable... Τώρα ακριβώς με την gt δεν ξέρω...
ababapanos Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 εχω πιο καλο pc απο σενα, και νερακι δεν τρεχει στα 1920χ1200.με συστημα απο format και μονο drivers περασμενους. pantos psemata den lew.... poso kalitero pc exeis apo to diko mou? polu kalitero den ginete na exeis,ine idi apo ta polu kala to sustima mou kai sou xana lew pezei polu ikanopiitika,den exw kanena kolima se 1920x1200 diladi posa fps exeis?
john2gr Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Σε 1024x768 + 16xCSAA + 16xAF + Very High settings (πείραγμα των .cfg files) σε DX9 έχω 20-35fps. Τα γραφικά πάντως είναι απλά ΕΚΘΑΜΒΩΤΙΚΑ. Απλά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο λέμε για την ώρα και είναι απόλυτη ιεροσυλία να συγκρίνει κάποιος αυτά τα γραφικά με τα θολά των Jericho/COD4. Ούτε καν το Gears Of War δεν μπορεί να φτάσει στο ελάχιστο το Crysis. Οπότε λογικό να σέρνεται κάπως με τέτοια γραφικά.
Toufas Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 pantos psemata den lew.... poso kalitero pc exeis apo to diko mou? polu kalitero den ginete na exeis,ine idi apo ta polu kala to sustima mou kai sou xana lew pezei polu ikanopiitika,den exw kanena kolima se 1920x1200 diladi posa fps exeis? q6600@3200 4gb 900mhz,8800gtx.
tonypapadovic Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Είναι λογικό να σέρνεται το σύμπαν (και στα μενού) άμα βάλω ΑΑ ακόμη και 2χ? (q6600,8600gts)
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Να βάλω κι εγώ. Dx10, 1024x768, no AA, no AF (bleh...). Όλα very high. Για να δείτε σε πιο αδύναμα PCs πως φαίνεται.
frou-frou Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Σε 1024x768 + 16xCSAA + 16xAF + Very High settings (πείραγμα των .cfg files) σε DX9 έχω 20-35fps. Τα γραφικά πάντως είναι απλά ΕΚΘΑΜΒΩΤΙΚΑ. Απλά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο λέμε για την ώρα και είναι απόλυτη ιεροσυλία να συγκρίνει κάποιος αυτά τα γραφικά με τα θολά των Jericho/COD4. Ούτε καν το Gears Of War δεν μπορεί να φτάσει στο ελάχιστο το Crysis. Οπότε λογικό να σέρνεται κάπως με τέτοια γραφικά. Έλεος ρε παιδιά. Είναι δυνατόν να συγκρίνεις την παπαριά Jericho με το Crysis στα γραφικά. Ήμαρτον όπως λέει και ο Γεωργίου.Μην γράφουμε ότι θέλουμε. Το Crysis θέτει νέα standards και θα αποτελεί το benchmark για τα επόμενα 2-3 χρόνια όπως έκανε το Farcry πριν 3 χρόνια.
john2gr Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Για τους ενδιαφερόμενους (use it at your own risk) ys_spec_GameEffects _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 i_lighteffects = 1 g_ragdollMinTime = 13.0 g_ragdollUnseenTime = 2 g_ragdollDistance = 30.0 [1] i_lighteffects = 0 g_ragdollMinTime = 5.0 g_ragdollDistance = 10.0 [2] i_lighteffects = 0 g_ragdollMinTime = 8.0 g_ragdollDistance = 20.0 [3] i_lighteffects = 1 g_ragdollMinTime = 13.0 g_ragdollUnseenTime = 2 g_ragdollDistance = 30.0 _____________________________________________________________ sys_spec_ObjectDetail _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 e_obj_quality=3 e_proc_vegetation=1 ca_useDecals=1 e_decals_allow_game_decals=1 e_decals_life_time_scale=2 e_lod_ratio=6 e_lod_min=0 e_lods=1 e_view_dist_ratio_detail=24 e_view_dist_ratio_vegetation=31 e_vegetation_min_size=0 i_rejecteffects=1 e_vegetation_bending=2 sys_flash_curve_tess_error=2 e_view_dist_ratio=60 e_max_view_dst_spec_lerp=1 e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=1 e_vegetation_sprites_distance_ratio=1 e_detail_materials_view_dist_xy=2048 e_detail_materials_view_dist_z=128 es_DebrisLifetimeScale=0.8 e_cbuffer_resolution=256 e_dissolve=1 ca_DrawFaceAttachments=1 [1] e_obj_quality=1 e_proc_vegetation=0 ca_useDecals=0 e_decals_allow_game_decals=0 e_decals_life_time_scale=0.5 e_lod_ratio=3 e_lod_min=2 e_view_dist_ratio_detail=15 e_view_dist_ratio_vegetation=15 e_vegetation_min_size=1.0 i_rejecteffects=0 e_vegetation_bending=1 sys_flash_curve_tess_error=8 e_view_dist_ratio=40 e_max_view_dst_spec_lerp=0 e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=0.5 e_vegetation_sprites_distance_ratio=1 e_detail_materials_view_dist_xy=64 e_detail_materials_view_dist_z=64 es_DebrisLifetimeScale=0.3 e_cbuffer_resolution=128 e_dissolve=0 ca_DrawFaceAttachments=0 [2] e_obj_quality=2 e_lod_ratio=4 e_lod_min=1 e_view_dist_ratio_detail=19 e_view_dist_ratio_vegetation=21 e_vegetation_min_size=0.5 sys_flash_curve_tess_error=4 e_decals_life_time_scale=1 e_max_view_dst_spec_lerp=0.5 e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=0.75 e_vegetation_sprites_distance_ratio=1 es_DebrisLifetimeScale=0.6 e_cbuffer_resolution=128 e_dissolve=0 [3] e_obj_quality=3 e_proc_vegetation=1 ca_useDecals=1 e_decals_allow_game_decals=1 e_decals_life_time_scale=2 e_lod_ratio=6 e_lod_min=0 e_lods=1 e_view_dist_ratio_detail=24 e_view_dist_ratio_vegetation=31 e_vegetation_min_size=0 i_rejecteffects=1 e_vegetation_bending=2 sys_flash_curve_tess_error=2 e_view_dist_ratio=60 e_max_view_dst_spec_lerp=1 e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=1 e_vegetation_sprites_distance_ratio=1 e_detail_materials_view_dist_xy=2048 e_detail_materials_view_dist_z=128 es_DebrisLifetimeScale=0.8 e_cbuffer_resolution=256 e_dissolve=1 ca_DrawFaceAttachments=1 _____________________________________________________________ sys_spec_Particles _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 e_particles_quality=3 e_particles_lod=1 e_particles_max_emitter_draw_screen=16 r_UseSoftParticles=1 e_water_ocean_soft_particles= 1 e_particles_object_collisions=1 [1] e_particles_quality=1 e_particles_lod=0.75 e_particles_max_emitter_draw_screen=4 r_UseSoftParticles=0 e_water_ocean_soft_particles=0 e_particles_object_collisions=0 [2] e_particles_quality=2 e_particles_max_emitter_draw_screen=8 [3] e_particles_quality=3 e_particles_max_emitter_draw_screen=16 e_particles_lod=1 r_UseSoftParticles=1 e_water_ocean_soft_particles= 1 e_particles_object_collisions=1 _____________________________________________________________ sys_spec_Physics _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 e_cull_veg_activation=50 g_joint_breaking=1 g_tree_cut_reuse_dist=0 p_max_MC_iters=6000 e_phys_foliage=2 es_MaxPhysDist=200 es_MaxPhysDistInvisible=25 e_phys_ocean_cell=0.5 e_foliage_wind_activation_dist=20 g_breakage_particles_limit=200 p_max_object_splashes=3 p_splash_dist0=7 p_splash_dist1=30 p_splash_force0=10 p_splash_force1=100 p_splash_vel0=4.5 p_splash_vel1=10 [1] e_cull_veg_activation=20 g_joint_breaking=0 g_tree_cut_reuse_dist=0.7 p_max_MC_iters=4000 e_phys_foliage=1 es_MaxPhysDist=50 es_MaxPhysDistInvisible=10 e_phys_ocean_cell=0 e_foliage_wind_activation_dist=0 g_breakage_particles_limit=80 [2] e_cull_veg_activation=30 g_tree_cut_reuse_dist=0.35 p_max_MC_iters=5000 es_MaxPhysDist=100 es_MaxPhysDistInvisible=15 e_phys_ocean_cell=1 e_foliage_wind_activation_dist=10 g_breakage_particles_limit=130 [3] e_foliage_wind_activation_dist=20 g_breakage_particles_limit=200 e_cull_veg_activation=50 g_joint_breaking=1 g_tree_cut_reuse_dist=0 p_max_MC_iters=6000 e_phys_foliage=2 es_MaxPhysDist=200 es_MaxPhysDistInvisible=25 e_phys_ocean_cell=0.5 p_max_object_splashes=3 p_splash_dist0=7 p_splash_dist1=30 p_splash_force0=10 p_splash_force1=100 p_splash_vel0=4.5 p_splash_vel1=10 _____________________________________________________________ sys_spec_PostProcessing _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 r_PostProcessEffects=1 r_DepthOfField=1 r_MotionBlur=1 r_sunshafts=0 r_UseEdgeAA=1 r_Flares=1 r_Coronas=1 r_colorgrading=0 r_GlowScreenMultiplier = 0.2 [1] r_DepthOfField=0 r_MotionBlur=0 r_Flares=1 r_Coronas=1 r_UseEdgeAA=0 r_sunshafts=0 r_colorgrading=0 r_GlowScreenMultiplier = 0.2 [2] r_DepthOfField=1 r_sunshafts=0 r_MotionBlur=0 r_UseEdgeAA=0 r_GlowScreenMultiplier = 0.2 [3] r_DepthOfField=1 r_sunshafts=1 r_MotionBlur=1 r_colorgrading=1 r_GlowScreenMultiplier = 0.2 r_UseEdgeAA=1 r_Flares=1 r_Coronas=1 r_fsaa = 1 r_FSAA_samples = 2 r_FSAA_quality = 1 r_WaterGodRays = 1 r_TexturesFilteringQuality = 4 r_Texture_Anisotropic_Level = 16 r_TexMaxAnisotropy = 16 r_VegetationSpritesAlphaBlend = 1 r_TexQuality = 4 r_UsePom = 1 _____________________________________________________________ sys_spec_Quality _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 q_ShaderGeneral=2 q_ShaderMetal=2 q_ShaderGlass=2 q_ShaderVegetation=2 q_ShaderIce=2 q_ShaderTerrain=2 q_ShaderShadow=2 q_ShaderFX=2 q_ShaderPostProcess=2 q_ShaderHDR=2 q_ShaderSky=2 q_Renderer=2 r_LightsSinglePass=0 [1] q_ShaderGeneral=0 q_ShaderMetal=0 q_ShaderGlass=0 q_ShaderVegetation=0 q_ShaderIce=0 q_ShaderTerrain=0 q_ShaderShadow=0 q_ShaderFX=0 q_ShaderPostProcess=0 q_ShaderHDR=0 q_ShaderSky=0 q_Renderer=0 r_LightsSinglePass=1 [2] q_ShaderGeneral=1 q_ShaderMetal=1 q_ShaderGlass=1 q_ShaderVegetation=1 q_ShaderIce=1 q_ShaderTerrain=1 q_ShaderShadow=1 q_ShaderFX=1 q_ShaderPostProcess=1 q_ShaderHDR=1 q_ShaderSky=1 q_Renderer=1 [3] q_ShaderGeneral=2 q_ShaderMetal=2 q_ShaderGlass=2 q_ShaderVegetation=2 q_ShaderIce=2 q_ShaderTerrain=2 q_ShaderShadow=2 q_ShaderFX=2 q_ShaderPostProcess=2 q_ShaderHDR=2 q_ShaderSky=2 q_Renderer=2 r_LightsSinglePass=0 _____________________________________________________________ sys_spec_Shading _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 sys_spec_Quality=3 e_sky_type=1 e_sky_update_rate=1 r_DetailTextures=1 r_DetailNumLayers=1 r_DetailDistance=8 r_HDRRendering=2 r_SSAO=1 r_SSAO_blur=2 r_SSAO_quality=1 r_SSAO_radius=1.3f r_refraction=1 e_ram_maps=1 sys_flash_edgeaa=1 e_vegetation_use_terrain_color=1 e_terrain_ao=1 e_terrain_normal_map=1 e_max_entity_lights=11 r_UsePom=1 r_EnvTexUpdateInterval=0.05 r_TexturesFilteringQuality=0 r_HairSortingQuality = 1 r_FillLights = 14 e_particles_lights = 1 [1] sys_spec_Quality=1 e_sky_type=0 e_sky_update_rate=0.12 r_DetailTextures=0 r_DetailNumLayers=0 r_DetailDistance=0 r_HDRRendering=0 r_SSAO=0 r_SSAO_blur=2 r_SSAO_quality=1 r_SSAO_radius=1.3f e_ram_maps=0 sys_flash_edgeaa=0 e_vegetation_use_terrain_color=0 e_terrain_ao=0 e_terrain_normal_map=0 e_max_entity_lights=4 r_UsePom=0 r_EnvTexUpdateInterval=0.1 r_TexturesFilteringQuality=2 r_HairSortingQuality = 0 r_FillLights = 0 e_particles_lights = 0 [2] sys_spec_Quality=2 e_sky_update_rate=0.5 r_DetailDistance=4 r_HDRRendering=0 r_SSAO=0 r_SSAO_blur=2 r_SSAO_quality=1 r_SSAO_radius=1.3f e_terrain_ao=0 e_terrain_normal_map=0 r_DetailNumLayers=1 e_max_entity_lights=7 r_UsePom=0 r_EnvTexUpdateInterval=0.075 r_TexturesFilteringQuality=1 r_HairSortingQuality = 0 r_FillLights = 0 e_particles_lights = 0 [3] sys_spec_Quality=3 e_sky_type=1 e_sky_update_rate=1 r_DetailTextures=1 r_DetailNumLayers=1 r_DetailDistance=10 r_HDRRendering=2 r_SSAO=1 r_SSAO_blur=2 r_SSAO_quality=1 r_SSAO_radius=1.3f r_refraction=1 e_ram_maps=1 sys_flash_edgeaa=1 e_vegetation_use_terrain_color=1 e_terrain_ao=1 e_terrain_normal_map=1 e_max_entity_lights=11 r_UsePom=1 r_EnvTexUpdateInterval=0.05 r_TexturesFilteringQuality=1 r_HairSortingQuality = 1 r_FillLights = 14 e_particles_lights = 1 _____________________________________________________________ sys_spec_Shadows _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 e_shadows = 1 r_ShadowBlur=3 e_shadows_max_texture_size=1024 r_ShadowJittering=1 e_gsm_lods_num=5 e_gsm_range=3 e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.53 r_ShadowsMaskResolution=0 e_shadows_on_alpha_blended=1 e_shadows_from_terrain_in_all_lods=1 [1] e_shadows = 0 r_ShadowJittering=0 e_shadows_max_texture_size=512 r_ShadowBlur=0 e_gsm_lods_num=3 e_gsm_range=4 e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.25 r_ShadowsMaskResolution=2 e_shadows_on_alpha_blended=0 e_shadows_from_terrain_in_all_lods=0 [2] e_shadows_max_texture_size=512 r_ShadowJittering=1 r_ShadowBlur=0 e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.35 r_ShadowsMaskResolution=0 e_shadows_on_alpha_blended=0 e_shadows_from_terrain_in_all_lods=0 [3] e_shadows = 1 r_ShadowBlur=3 e_shadows_max_texture_size=1024 r_ShadowJittering=1 e_gsm_lods_num=5 e_gsm_range=3 e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.53 r_ShadowsMaskResolution=0 e_shadows_on_alpha_blended=1 e_shadows_from_terrain_in_all_lods=1 _____________________________________________________________ sys_spec_Sound _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 s_CacheSize=70 s_MPEGDecoders=32 s_Obstruction=1 s_ObstructionAccuracy=1 s_ObstructionUpdate=0.2 s_SoundMoodsDSP=1 s_VariationLimiter=1.0 s_ReverbType=2 [1] s_CacheSize=50 s_MPEGDecoders=16 s_Obstruction=2 s_ObstructionAccuracy=0 s_ObstructionUpdate=1.0 s_SoundMoodsDSP=0 s_VariationLimiter=0.3 s_ReverbType=0 [2] s_CacheSize=60 s_MPEGDecoders=24 s_Obstruction=2 s_ObstructionAccuracy=1 s_ObstructionUpdate=0.5 s_VariationLimiter=0.6 [3] s_CacheSize=70 s_MPEGDecoders=32 s_Obstruction=1 s_ObstructionAccuracy=1 s_ObstructionUpdate=0.2 s_SoundMoodsDSP=1 s_VariationLimiter=1.0 s_ReverbType=2 _____________________________________________________________ sys_spec_Texture _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 sys_LowSpecPak=0 r_TexSkyResolution=0 r_ImposterRatio=1 r_EnvCMResolution=2 r_EnvTexResolution=3 r_DynTexMaxSize=80 r_TexAtlasSize=1024 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=32 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=24 r_VegetationSpritesTexRes=64 r_TexturesStreaming = 2 [1] sys_LowSpecPak=1 r_TexSkyResolution=1 r_ImposterRatio=2 r_EnvCMResolution=0 r_EnvTexResolution=1 r_DynTexMaxSize=50 r_TexAtlasSize=512 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=24 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=16 r_TexturesStreaming = 0 [2] sys_LowSpecPak=1 r_ImposterRatio=1.5 r_EnvCMResolution=1 r_EnvTexResolution=2 r_DynTexMaxSize=60 r_TexAtlasSize=1024 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=24 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=16 r_TexturesStreaming = 0 [3] sys_LowSpecPak=0 r_TexSkyResolution=0 r_ImposterRatio=1 r_EnvCMResolution=2 r_EnvTexResolution=3 r_DynTexMaxSize=80 r_TexAtlasSize=1024 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=32 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=24 r_VegetationSpritesTexRes=128 r_TexturesStreaming = 2 r_TexturesFilteringQuality=2 r_Texture_Anisotropic_Level=16 r_TexMaxAnisotropy=16 r_TextureCompressor=0 r_TexQuality=2 r_TextureCompressor = 0 ; "sys_LowSpecPak" is either using lowspec.pak which has textures with half size or emulating that by ; changing "r_TexResolution" and "r_TexBumpResolution" ; those cvars should not be used here _____________________________________________________________ sys_spec_VolumetricEffects _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 r_Beams=3 r_BeamsDistFactor=0.5 r_BeamsMaxSlices=64 e_Clouds=1 r_CloudsUpdateAlways=0 [1] r_Beams=4 r_BeamsDistFactor=1 r_BeamsMaxSlices=16 e_Clouds=0 [2] r_BeamsDistFactor=0.5 r_BeamsMaxSlices=32 [3] r_Beams=3 r_BeamsDistFactor=0.5 r_BeamsMaxSlices=64 e_Clouds=1 r_CloudsUpdateAlways=0 _____________________________________________________________ sys_spec_Water _____________________________________________________________ [default] ; default of this CVarGroup = 4 r_WaterRefractions=1 r_WaterReflections=1 r_WaterUpdateFactor=0.05 e_water_tesselation_amount=7 e_water_tesselation_swath_width=10 r_WaterUpdateDistance=1 r_WaterCaustics=1 r_WaterReflectionsQuality=2 e_water_ocean_fft=0 q_ShaderWater=2 r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05 [1] r_WaterRefractions=0 r_WaterReflections=0 r_WaterUpdateFactor=0.5 e_water_tesselation_amount=1 e_water_tesselation_swath_width=5 r_WaterUpdateDistance=0.2 r_WaterCaustics=0 r_WaterReflectionsQuality=0 e_water_ocean_fft=0 q_ShaderWater=0 r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05 [2] r_WaterRefractions=0 r_WaterUpdateFactor=0.1 e_water_tesselation_amount=6 r_WaterUpdateDistance=1 r_WaterReflectionsQuality=1 e_water_ocean_fft=0 q_ShaderWater=1 r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05 [3] r_WaterRefractions=1 r_WaterReflections=1 r_WaterUpdateFactor=0.05 e_water_tesselation_amount=7 e_water_tesselation_swath_width=10 r_WaterUpdateDistance=1 r_WaterCaustics=1 r_WaterReflectionsQuality=2 e_water_ocean_fft=0 q_ShaderWater=2 r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05 ____________________________________________________________ System.cfg ***** Should not be forgotten this is what it should be now ____________________________________________________________ g_useProfile = 1 r_ShadersAsyncCompiling = 1 r_driver = "Dx9" net_wmi_check_interval = 0 r_height = 800 r_width = 1280 sys_budget_videomem = 768 sys_budget_sysmem = 2048 sys_physics = 4 sys_physics_CPU = 1 sys_physics_GPU = 0 sys_LowSpecPak = 0
littlelouievegos Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Κακο παιδι Τζον_τουτ_ζιαρ.. Θα σου βαλω πιπερι στο στομα.. Μη λες τετοια πραγματα.. Aλλα μονο με 10x7; Παω να το παιξω σε 2560x1600 με 4xTSSAA με την GTX μου!! Ρε τι αλλο θα ακουσουμε.. Τεσπα enjoy the game ppl.. Μαλλον enjoy the ultimate gfx experience
Προτεινόμενες αναρτήσεις