Προς το περιεχόμενο

Crysis


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
exw ena c2d 6750 , 8800 GTX , kai 2GB RAM

 

toulaxiston den pigan xamena ta 1200 euro pou edosa gia anavathmisi prin 4 mines!

 

εχω πιο καλο pc απο σενα, και νερακι δεν τρεχει στα 1920χ1200.

με συστημα απο format και μονο drivers περασμενους.

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

FFS με αυτα που ακουω ρε παιδια.. :rolleyes:

 

Σε D3D10 με [email protected] 8800GTX@650/1100 και 2GB DDR2800, σε very high settings και 1440x900 ειμαι κοντα στα 25fps avg..(w/o AA)

Σε D3D9 με το ιδιο συστημα/αναλυση ειμαι 30-35 αν θυμαμαι καλα avg ..

 

Δοκιμασα 1680x1050 και 1920x1200 και τα frames παιζανε στα teens..Δεν υπαρχει περιπτωση σε αυτες τις αναλυσεις και ειδικα σε 1920x1200 να παιξει καποιος με >20fps και μια GTX.. Χρειαζεται GTX SLI για αυτα τα settings/αναλυσεις..Quad O/Ced και extra ram δινουν συγκριτικα με την gpu ελαχιστα πραγματα..Ισως τα XP σε D3D9 να δινουν περισσοτερα fps σε σχεση με τα Vista αλλα σιγουρα οχι τρελλα πραγματα φανταζομαι θα το δοκιμασω..

Δημοσ.

Το demo αποτίει φόρο τιμής στο αντίστοιχο demo του FarCry..

 

Οι σκηνές στην παραλία με τα ταχύπλοα και τις καλύβες είναι καταπληκτική..

 

Οι περιβαλλοντικοί ήχοι που ακούγονται στην κατάδυση είναι κατευθείαν από το FarCry..

 

Τα physics τέλος, είναι απλά ελεεινά. Τα αντικείμενα δεν έχουν το σωστό βάρος και feel. Δοκιμάστε να πετάξετε ένα άδειο κιβώτιο στο νερό (αναπηδά σα μπαλάκι του τένις) ή στο έδαφος (καταστρέφεται με το που αγγίζει το έδαφος). Εδώ το HalfLife2 παρέδωσε μαθήματα που ο Yerli φαίνεται ότι δεν εμπέδωσε..

Δημοσ.
Το demo αποτίει φόρο τιμής στο αντίστοιχο demo του FarCry..

 

Συμφωνω και οχι μονο σε θεματα IQ αλλα και σε θεματα performance.. Ειναι εμφανες οτι το παιχνιδι θα αποτελεσει benchmark για τα επομενα 2 χρονια.. Ισως λεω ισως με την επομενη γενια να παιζεται επαρκως σε >=UXGA αναλυσεις. Και fluently σε κανα χρονο απο τωρα..Just like far cry..

Δημοσ.

Και εγω κατεβαζω τωρα το demo θελει 9 ωρες ακομα. Το εχει δοκιμασει κανεις με την 8600gt512mb? Θα μπορω να το παιξω στο high σε 1024χ768 με full setting.?

ps: Το συστημα μου εχει τα Windows XP SP2.

Δημοσ.
εχω πιο καλο pc απο σενα, και νερακι δεν τρεχει στα 1920χ1200.

με συστημα απο format και μονο drivers περασμενους.

 

pantos psemata den lew.... poso kalitero pc exeis apo to diko mou? polu kalitero den ginete na exeis,ine idi apo ta polu kala to sustima mou kai sou xana lew pezei polu ikanopiitika,den exw kanena kolima se 1920x1200

 

diladi posa fps exeis?

Δημοσ.

Σε 1024x768 + 16xCSAA + 16xAF + Very High settings (πείραγμα των .cfg files) σε DX9 έχω 20-35fps. Τα γραφικά πάντως είναι απλά ΕΚΘΑΜΒΩΤΙΚΑ. Απλά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο λέμε για την ώρα και είναι απόλυτη ιεροσυλία να συγκρίνει κάποιος αυτά τα γραφικά με τα θολά των Jericho/COD4. Ούτε καν το Gears Of War δεν μπορεί να φτάσει στο ελάχιστο το Crysis. Οπότε λογικό να σέρνεται κάπως με τέτοια γραφικά.

 

ltkmmmymnyfz1mmmjjij.jpg

ogntzjxy3wmhagtddkn5.jpg

2zku1zoxdlnzmolmmmdt.jpg

jztj3jcywmmyt3rnzzjz.jpg

ymzwzzy2yemdlwze4m4m.jpg

whg2yt3tgz2yfjzmzmnm.jpg

Δημοσ.
pantos psemata den lew.... poso kalitero pc exeis apo to diko mou? polu kalitero den ginete na exeis,ine idi apo ta polu kala to sustima mou kai sou xana lew pezei polu ikanopiitika,den exw kanena kolima se 1920x1200

 

diladi posa fps exeis?

 

q6600@3200 4gb 900mhz,8800gtx.

Δημοσ.
Σε 1024x768 + 16xCSAA + 16xAF + Very High settings (πείραγμα των .cfg files) σε DX9 έχω 20-35fps. Τα γραφικά πάντως είναι απλά ΕΚΘΑΜΒΩΤΙΚΑ. Απλά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο λέμε για την ώρα και είναι απόλυτη ιεροσυλία να συγκρίνει κάποιος αυτά τα γραφικά με τα θολά των Jericho/COD4. Ούτε καν το Gears Of War δεν μπορεί να φτάσει στο ελάχιστο το Crysis. Οπότε λογικό να σέρνεται κάπως με τέτοια γραφικά.

 

ltkmmmymnyfz1mmmjjij.jpg

ogntzjxy3wmhagtddkn5.jpg

2zku1zoxdlnzmolmmmdt.jpg

jztj3jcywmmyt3rnzzjz.jpg

ymzwzzy2yemdlwze4m4m.jpg

whg2yt3tgz2yfjzmzmnm.jpg

 

Έλεος ρε παιδιά. Είναι δυνατόν να συγκρίνεις την παπαριά Jericho με το Crysis στα γραφικά. Ήμαρτον όπως λέει και ο Γεωργίου.Μην γράφουμε ότι θέλουμε.

 

Το Crysis θέτει νέα standards και θα αποτελεί το benchmark για τα επόμενα 2-3 χρόνια όπως έκανε το Farcry πριν 3 χρόνια.

Δημοσ.

Για τους ενδιαφερόμενους (use it at your own risk)

 

ys_spec_GameEffects

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

i_lighteffects = 1

g_ragdollMinTime = 13.0

g_ragdollUnseenTime = 2

g_ragdollDistance = 30.0

 

[1]

i_lighteffects = 0

g_ragdollMinTime = 5.0

g_ragdollDistance = 10.0

 

[2]

i_lighteffects = 0

g_ragdollMinTime = 8.0

g_ragdollDistance = 20.0

 

[3]

i_lighteffects = 1

g_ragdollMinTime = 13.0

g_ragdollUnseenTime = 2

g_ragdollDistance = 30.0

 

_____________________________________________________________

sys_spec_ObjectDetail

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

e_obj_quality=3

e_proc_vegetation=1

ca_useDecals=1

e_decals_allow_game_decals=1

e_decals_life_time_scale=2

e_lod_ratio=6

e_lod_min=0

e_lods=1

e_view_dist_ratio_detail=24

e_view_dist_ratio_vegetation=31

e_vegetation_min_size=0

i_rejecteffects=1

e_vegetation_bending=2

sys_flash_curve_tess_error=2

e_view_dist_ratio=60

e_max_view_dst_spec_lerp=1

e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=1

e_vegetation_sprites_distance_ratio=1

e_detail_materials_view_dist_xy=2048

e_detail_materials_view_dist_z=128

es_DebrisLifetimeScale=0.8

e_cbuffer_resolution=256

e_dissolve=1

ca_DrawFaceAttachments=1

 

[1]

e_obj_quality=1

e_proc_vegetation=0

ca_useDecals=0

e_decals_allow_game_decals=0

e_decals_life_time_scale=0.5

e_lod_ratio=3

e_lod_min=2

e_view_dist_ratio_detail=15

e_view_dist_ratio_vegetation=15

e_vegetation_min_size=1.0

i_rejecteffects=0

e_vegetation_bending=1

sys_flash_curve_tess_error=8

e_view_dist_ratio=40

e_max_view_dst_spec_lerp=0

e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=0.5

e_vegetation_sprites_distance_ratio=1

e_detail_materials_view_dist_xy=64

e_detail_materials_view_dist_z=64

es_DebrisLifetimeScale=0.3

e_cbuffer_resolution=128

e_dissolve=0

ca_DrawFaceAttachments=0

 

[2]

e_obj_quality=2

e_lod_ratio=4

e_lod_min=1

e_view_dist_ratio_detail=19

e_view_dist_ratio_vegetation=21

e_vegetation_min_size=0.5

sys_flash_curve_tess_error=4

e_decals_life_time_scale=1

e_max_view_dst_spec_lerp=0.5

e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=0.75

e_vegetation_sprites_distance_ratio=1

es_DebrisLifetimeScale=0.6

e_cbuffer_resolution=128

e_dissolve=0

 

[3]

e_obj_quality=3

e_proc_vegetation=1

ca_useDecals=1

e_decals_allow_game_decals=1

e_decals_life_time_scale=2

e_lod_ratio=6

e_lod_min=0

e_lods=1

e_view_dist_ratio_detail=24

e_view_dist_ratio_vegetation=31

e_vegetation_min_size=0

i_rejecteffects=1

e_vegetation_bending=2

sys_flash_curve_tess_error=2

e_view_dist_ratio=60

e_max_view_dst_spec_lerp=1

e_vegetation_sprites_distance_custom_ratio_min=1

e_vegetation_sprites_distance_ratio=1

e_detail_materials_view_dist_xy=2048

e_detail_materials_view_dist_z=128

es_DebrisLifetimeScale=0.8

e_cbuffer_resolution=256

e_dissolve=1

ca_DrawFaceAttachments=1

 

_____________________________________________________________

sys_spec_Particles

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

e_particles_quality=3

e_particles_lod=1

e_particles_max_emitter_draw_screen=16

r_UseSoftParticles=1

e_water_ocean_soft_particles= 1

e_particles_object_collisions=1

 

[1]

e_particles_quality=1

e_particles_lod=0.75

e_particles_max_emitter_draw_screen=4

r_UseSoftParticles=0

e_water_ocean_soft_particles=0

e_particles_object_collisions=0

 

[2]

e_particles_quality=2

e_particles_max_emitter_draw_screen=8

 

[3]

e_particles_quality=3

e_particles_max_emitter_draw_screen=16

e_particles_lod=1

r_UseSoftParticles=1

e_water_ocean_soft_particles= 1

e_particles_object_collisions=1

_____________________________________________________________

sys_spec_Physics

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

e_cull_veg_activation=50

g_joint_breaking=1

g_tree_cut_reuse_dist=0

p_max_MC_iters=6000

e_phys_foliage=2

es_MaxPhysDist=200

es_MaxPhysDistInvisible=25

e_phys_ocean_cell=0.5

e_foliage_wind_activation_dist=20

g_breakage_particles_limit=200

 

p_max_object_splashes=3

p_splash_dist0=7

p_splash_dist1=30

p_splash_force0=10

p_splash_force1=100

p_splash_vel0=4.5

p_splash_vel1=10

 

[1]

e_cull_veg_activation=20

g_joint_breaking=0

g_tree_cut_reuse_dist=0.7

p_max_MC_iters=4000

e_phys_foliage=1

es_MaxPhysDist=50

es_MaxPhysDistInvisible=10

e_phys_ocean_cell=0

e_foliage_wind_activation_dist=0

g_breakage_particles_limit=80

 

[2]

e_cull_veg_activation=30

g_tree_cut_reuse_dist=0.35

p_max_MC_iters=5000

es_MaxPhysDist=100

es_MaxPhysDistInvisible=15

e_phys_ocean_cell=1

e_foliage_wind_activation_dist=10

g_breakage_particles_limit=130

 

[3]

e_foliage_wind_activation_dist=20

g_breakage_particles_limit=200

e_cull_veg_activation=50

g_joint_breaking=1

g_tree_cut_reuse_dist=0

p_max_MC_iters=6000

e_phys_foliage=2

es_MaxPhysDist=200

es_MaxPhysDistInvisible=25

e_phys_ocean_cell=0.5

p_max_object_splashes=3

p_splash_dist0=7

p_splash_dist1=30

p_splash_force0=10

p_splash_force1=100

p_splash_vel0=4.5

p_splash_vel1=10

 

_____________________________________________________________

sys_spec_PostProcessing

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

r_PostProcessEffects=1

r_DepthOfField=1

r_MotionBlur=1

r_sunshafts=0

r_UseEdgeAA=1

r_Flares=1

r_Coronas=1

r_colorgrading=0

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

 

[1]

r_DepthOfField=0

r_MotionBlur=0

r_Flares=1

r_Coronas=1

r_UseEdgeAA=0

r_sunshafts=0

r_colorgrading=0

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

 

[2]

r_DepthOfField=1

r_sunshafts=0

r_MotionBlur=0

r_UseEdgeAA=0

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

 

[3]

r_DepthOfField=1

r_sunshafts=1

r_MotionBlur=1

r_colorgrading=1

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

r_UseEdgeAA=1

r_Flares=1

r_Coronas=1

r_fsaa = 1

r_FSAA_samples = 2

r_FSAA_quality = 1

r_WaterGodRays = 1

r_TexturesFilteringQuality = 4

r_Texture_Anisotropic_Level = 16

r_TexMaxAnisotropy = 16

r_VegetationSpritesAlphaBlend = 1

r_TexQuality = 4

r_UsePom = 1

_____________________________________________________________

sys_spec_Quality

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

q_ShaderGeneral=2

q_ShaderMetal=2

q_ShaderGlass=2

q_ShaderVegetation=2

q_ShaderIce=2

q_ShaderTerrain=2

q_ShaderShadow=2

q_ShaderFX=2

q_ShaderPostProcess=2

q_ShaderHDR=2

q_ShaderSky=2

q_Renderer=2

r_LightsSinglePass=0

 

[1]

q_ShaderGeneral=0

q_ShaderMetal=0

q_ShaderGlass=0

q_ShaderVegetation=0

q_ShaderIce=0

q_ShaderTerrain=0

q_ShaderShadow=0

q_ShaderFX=0

q_ShaderPostProcess=0

q_ShaderHDR=0

q_ShaderSky=0

q_Renderer=0

r_LightsSinglePass=1

 

[2]

q_ShaderGeneral=1

q_ShaderMetal=1

q_ShaderGlass=1

q_ShaderVegetation=1

q_ShaderIce=1

q_ShaderTerrain=1

q_ShaderShadow=1

q_ShaderFX=1

q_ShaderPostProcess=1

q_ShaderHDR=1

q_ShaderSky=1

q_Renderer=1

 

[3]

q_ShaderGeneral=2

q_ShaderMetal=2

q_ShaderGlass=2

q_ShaderVegetation=2

q_ShaderIce=2

q_ShaderTerrain=2

q_ShaderShadow=2

q_ShaderFX=2

q_ShaderPostProcess=2

q_ShaderHDR=2

q_ShaderSky=2

q_Renderer=2

r_LightsSinglePass=0

 

_____________________________________________________________

sys_spec_Shading

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

sys_spec_Quality=3

e_sky_type=1

e_sky_update_rate=1

r_DetailTextures=1

r_DetailNumLayers=1

r_DetailDistance=8

r_HDRRendering=2

r_SSAO=1

r_SSAO_blur=2

r_SSAO_quality=1

r_SSAO_radius=1.3f

r_refraction=1

e_ram_maps=1

sys_flash_edgeaa=1

e_vegetation_use_terrain_color=1

e_terrain_ao=1

e_terrain_normal_map=1

e_max_entity_lights=11

r_UsePom=1

r_EnvTexUpdateInterval=0.05

r_TexturesFilteringQuality=0

r_HairSortingQuality = 1

r_FillLights = 14

e_particles_lights = 1

 

[1]

sys_spec_Quality=1

e_sky_type=0

e_sky_update_rate=0.12

r_DetailTextures=0

r_DetailNumLayers=0

r_DetailDistance=0

r_HDRRendering=0

r_SSAO=0

r_SSAO_blur=2

r_SSAO_quality=1

r_SSAO_radius=1.3f

e_ram_maps=0

sys_flash_edgeaa=0

e_vegetation_use_terrain_color=0

e_terrain_ao=0

e_terrain_normal_map=0

e_max_entity_lights=4

r_UsePom=0

r_EnvTexUpdateInterval=0.1

r_TexturesFilteringQuality=2

r_HairSortingQuality = 0

r_FillLights = 0

e_particles_lights = 0

 

[2]

sys_spec_Quality=2

e_sky_update_rate=0.5

r_DetailDistance=4

r_HDRRendering=0

r_SSAO=0

r_SSAO_blur=2

r_SSAO_quality=1

r_SSAO_radius=1.3f

e_terrain_ao=0

e_terrain_normal_map=0

r_DetailNumLayers=1

e_max_entity_lights=7

r_UsePom=0

r_EnvTexUpdateInterval=0.075

r_TexturesFilteringQuality=1

r_HairSortingQuality = 0

r_FillLights = 0

e_particles_lights = 0

 

[3]

sys_spec_Quality=3

e_sky_type=1

e_sky_update_rate=1

r_DetailTextures=1

r_DetailNumLayers=1

r_DetailDistance=10

r_HDRRendering=2

r_SSAO=1

r_SSAO_blur=2

r_SSAO_quality=1

r_SSAO_radius=1.3f

r_refraction=1

e_ram_maps=1

sys_flash_edgeaa=1

e_vegetation_use_terrain_color=1

e_terrain_ao=1

e_terrain_normal_map=1

e_max_entity_lights=11

r_UsePom=1

r_EnvTexUpdateInterval=0.05

r_TexturesFilteringQuality=1

r_HairSortingQuality = 1

r_FillLights = 14

e_particles_lights = 1

 

_____________________________________________________________

sys_spec_Shadows

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

e_shadows = 1

r_ShadowBlur=3

e_shadows_max_texture_size=1024

r_ShadowJittering=1

e_gsm_lods_num=5

e_gsm_range=3

e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.53

r_ShadowsMaskResolution=0

e_shadows_on_alpha_blended=1

e_shadows_from_terrain_in_all_lods=1

 

[1]

e_shadows = 0

r_ShadowJittering=0

e_shadows_max_texture_size=512

r_ShadowBlur=0

e_gsm_lods_num=3

e_gsm_range=4

e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.25

r_ShadowsMaskResolution=2

e_shadows_on_alpha_blended=0

e_shadows_from_terrain_in_all_lods=0

 

[2]

e_shadows_max_texture_size=512

r_ShadowJittering=1

r_ShadowBlur=0

e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.35

r_ShadowsMaskResolution=0

e_shadows_on_alpha_blended=0

e_shadows_from_terrain_in_all_lods=0

 

[3]

e_shadows = 1

r_ShadowBlur=3

e_shadows_max_texture_size=1024

r_ShadowJittering=1

e_gsm_lods_num=5

e_gsm_range=3

e_shadows_cast_view_dist_ratio=0.53

r_ShadowsMaskResolution=0

e_shadows_on_alpha_blended=1

e_shadows_from_terrain_in_all_lods=1

 

_____________________________________________________________

sys_spec_Sound

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

s_CacheSize=70

s_MPEGDecoders=32

s_Obstruction=1

s_ObstructionAccuracy=1

s_ObstructionUpdate=0.2

s_SoundMoodsDSP=1

s_VariationLimiter=1.0

s_ReverbType=2

 

[1]

s_CacheSize=50

s_MPEGDecoders=16

s_Obstruction=2

s_ObstructionAccuracy=0

s_ObstructionUpdate=1.0

s_SoundMoodsDSP=0

s_VariationLimiter=0.3

s_ReverbType=0

 

[2]

s_CacheSize=60

s_MPEGDecoders=24

s_Obstruction=2

s_ObstructionAccuracy=1

s_ObstructionUpdate=0.5

s_VariationLimiter=0.6

 

[3]

s_CacheSize=70

s_MPEGDecoders=32

s_Obstruction=1

s_ObstructionAccuracy=1

s_ObstructionUpdate=0.2

s_SoundMoodsDSP=1

s_VariationLimiter=1.0

s_ReverbType=2

_____________________________________________________________

sys_spec_Texture

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

sys_LowSpecPak=0

r_TexSkyResolution=0

r_ImposterRatio=1

r_EnvCMResolution=2

r_EnvTexResolution=3

r_DynTexMaxSize=80

r_TexAtlasSize=1024

r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=32

r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=24

r_VegetationSpritesTexRes=64

r_TexturesStreaming = 2

 

[1]

sys_LowSpecPak=1

r_TexSkyResolution=1

r_ImposterRatio=2

r_EnvCMResolution=0

r_EnvTexResolution=1

r_DynTexMaxSize=50

r_TexAtlasSize=512

r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=24

r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=16

r_TexturesStreaming = 0

 

[2]

sys_LowSpecPak=1

r_ImposterRatio=1.5

r_EnvCMResolution=1

r_EnvTexResolution=2

r_DynTexMaxSize=60

r_TexAtlasSize=1024

r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=24

r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=16

r_TexturesStreaming = 0

 

[3]

sys_LowSpecPak=0

r_TexSkyResolution=0

r_ImposterRatio=1

r_EnvCMResolution=2

r_EnvTexResolution=3

r_DynTexMaxSize=80

r_TexAtlasSize=1024

r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=32

r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=24

r_VegetationSpritesTexRes=128

r_TexturesStreaming = 2

r_TexturesFilteringQuality=2

r_Texture_Anisotropic_Level=16

r_TexMaxAnisotropy=16

r_TextureCompressor=0

r_TexQuality=2

r_TextureCompressor = 0

; "sys_LowSpecPak" is either using lowspec.pak which has textures with half size or emulating that by

; changing "r_TexResolution" and "r_TexBumpResolution"

; those cvars should not be used here

 

_____________________________________________________________

sys_spec_VolumetricEffects

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

r_Beams=3

r_BeamsDistFactor=0.5

r_BeamsMaxSlices=64

e_Clouds=1

r_CloudsUpdateAlways=0

 

[1]

r_Beams=4

r_BeamsDistFactor=1

r_BeamsMaxSlices=16

e_Clouds=0

 

[2]

r_BeamsDistFactor=0.5

r_BeamsMaxSlices=32

 

[3]

r_Beams=3

r_BeamsDistFactor=0.5

r_BeamsMaxSlices=64

e_Clouds=1

r_CloudsUpdateAlways=0

_____________________________________________________________

sys_spec_Water

_____________________________________________________________

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

r_WaterRefractions=1

r_WaterReflections=1

r_WaterUpdateFactor=0.05

e_water_tesselation_amount=7

e_water_tesselation_swath_width=10

r_WaterUpdateDistance=1

r_WaterCaustics=1

r_WaterReflectionsQuality=2

e_water_ocean_fft=0

q_ShaderWater=2

r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05

 

[1]

r_WaterRefractions=0

r_WaterReflections=0

r_WaterUpdateFactor=0.5

e_water_tesselation_amount=1

e_water_tesselation_swath_width=5

r_WaterUpdateDistance=0.2

r_WaterCaustics=0

r_WaterReflectionsQuality=0

e_water_ocean_fft=0

q_ShaderWater=0

r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05

 

[2]

r_WaterRefractions=0

r_WaterUpdateFactor=0.1

e_water_tesselation_amount=6

r_WaterUpdateDistance=1

r_WaterReflectionsQuality=1

e_water_ocean_fft=0

q_ShaderWater=1

r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05

 

[3]

r_WaterRefractions=1

r_WaterReflections=1

r_WaterUpdateFactor=0.05

e_water_tesselation_amount=7

e_water_tesselation_swath_width=10

r_WaterUpdateDistance=1

r_WaterCaustics=1

r_WaterReflectionsQuality=2

e_water_ocean_fft=0

q_ShaderWater=2

r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05

 

____________________________________________________________

System.cfg ***** Should not be forgotten this is what it should be now

____________________________________________________________

g_useProfile = 1

r_ShadersAsyncCompiling = 1

r_driver = "Dx9"

net_wmi_check_interval = 0

r_height = 800

r_width = 1280

sys_budget_videomem = 768

sys_budget_sysmem = 2048

sys_physics = 4

sys_physics_CPU = 1

sys_physics_GPU = 0

sys_LowSpecPak = 0

Δημοσ.

Κακο παιδι Τζον_τουτ_ζιαρ.. Θα σου βαλω πιπερι στο στομα.. Μη λες τετοια πραγματα..:P

Aλλα μονο με 10x7; Παω να το παιξω σε 2560x1600 με 4xTSSAA με την GTX μου!! :lol:

 

Ρε τι αλλο θα ακουσουμε.. Τεσπα enjoy the game ppl.. Μαλλον enjoy the ultimate gfx experience :devil:

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...