Προς το περιεχόμενο

Τι τρέχει με τα Amilo 1667 ;


sp357

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν νομίζω οτι είναι πρόβλημα του G2 συγκεκριμένα. Να σε ρωτήσω κάτι ακόμα. Με ποιό τρόπο τσεκάρεις την συχνότητα του επεξεργαστή?

Δοκίμασε με το πρόγραμμα μετρητή σε real time της AMD που έχει στο site της, ή με το Mobmeter το οποίο δείχνει την πραγματική συχνότητα του επεξεργαστή την δεδομένη στιγμή.

Αν δεις οτι δεν βγάζεις άκρη, σαν έσχατη λύση δοκίμασε formatάκι, μήπως και φάγανε κάνα περίεργο κόλλημα οι drivers!

  • Απαντ. 827
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Δεν νομίζω οτι είναι πρόβλημα του G2 συγκεκριμένα. Να σε ρωτήσω κάτι ακόμα. Με ποιό τρόπο τσεκάρεις την συχνότητα του επεξεργαστή?

Δοκίμασε με το πρόγραμμα μετρητή σε real time της AMD που έχει στο site της' date=' ή με το Mobmeter το οποίο δείχνει την πραγματική συχνότητα του επεξεργαστή την δεδομένη στιγμή.

Αν δεις οτι δεν βγάζεις άκρη, σαν έσχατη λύση δοκίμασε formatάκι, μήπως και φάγανε κάνα περίεργο κόλλημα οι drivers![/quote']

 

Την συχνότητα την βλέπω με το CPU-Z. Και δυστυχώς μόλις προχθές έκανα format για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Απλά ήθελα να δω αν και στα άλλα G2 γίνεται το ίδιο πράγμα.

Δημοσ.

Επειδή δεν το χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο, δεν ξέρω αν σου δείχνει την συχνότητα εκείνη την στιγμή, η αν αλλάζει με τον χρονισμό του επεξεργαστή! Απλά και μόνο για την περίπτωση κατέβασε το AMD Clock μήπως και δείξει σωστά, από εδώ.

Και φυσικά τσέκαρε στο Power Options οτι το έχεις στο minimal power managment.

Δημοσ.

Μόλις πήρε το ματάκι μου το τσαχπίνικο 1 θεματάκι εδώ.

 

Μήπως το ίδιο συμβαίνει και σε σένα και δεν δουλεύει ο ανεμιστήρας? Αν ναι, λόγω θερμοκρασίας μπορεί να κατεβαίνει η συχνότητα του επεξεργαστή! Τσέκαρέ τον οτι δουλεύει στα σίγουρα και πες μας! Κάτι θα σκεφτούμε ακόμα!

Δημοσ.

Μία χαρά δουλεύει το ανεμιστήρι. Μόνο όταν δουλεύω με την μπαταρία έχω αυτό το prob. Το CPU-Z δείχνει realtime την ταχύτητα. Όταν είμαι με ρεύμα και τρέχω το super_pi βλέπω την συχνότητα κολλημένη στα 2GHz.

Δημοσ.

Paidia eimai aftos pou anoikse to thread kai blepw oti akoma yparxoun posts se afto. Anyway

 

Exw to eksis provlima kai thelw na dw an to exoun kai alloi

 

Oi othoni mou einai pio tholi sta aristera, panw apo to start twn windows. Kserei kaneis ti trexei???

Δημοσ.

Αν και δεν ειμαι ο καταλληλος να απαντησει καθως αν διαβασες παραπανω εχω επισης προβληματα με την οθονη κατι τετοιο δεν ειχα παρατηρησει.

Δημοσ.

Γενικά δεν έχω κάποιο από τα προβλήματα που αναφέρετε. Για την οθόνη ίσως αν βάλεις κάποιο προγραμματάκι που με software να σε αφήνει να την κεντράρεις. Για τον επεξεργαστή κάποια στιγμή είχα κάποια περιεργη συμπεριφορά (χωρίς ρεύμα δεν ανέβενε πάνω από 800 και κανένα software δεν με βοηθούσε) αλλά με format το πρόβλημα είχε λυθεί!

Δημοσ.

Ούτε εγώ έχω κανένα πρόβλημα με την οθόνη.

Όσο αφορά τον επεξεργαστή, επειδή έχω dual boot win xp και Linux, στα windows δείχνει 800Mhz στο Linux 2,6 σε full κατάσταση και 800Mhz όταν είναι σε κατάσταση idle, οπότε δουλεύει σωστά.

Δημοσ.

Δεν ξερω αν τα υπολοιπα παιδια εβγαλαν ακρη με το σερβις της fujitsu εγω παντως καμια.Υποτιθεται πως περιμενουν μια οθονη και ενα inverter και μου εχουν πρηξει τα συκωτια.Τη μια μου λενε οτι δεν ηρθε τιποτα και μετα ως δια μαγειας μετα απο συνομιλια με το διευθυντη του τμηματος βρεθηκε η οθονη. Οκ μου λεει προχωραει η ιστορια. Σημερα παιρνω τηλεφωνο τα ιδια ναι μεν εχουμε την οθονη αλλα λειπει το inverter.Ωραια ποτε ερχεται? ρωταω καμια απαντηση. Ως συνηθως δεν δουλευει τιποτα το καλοκαιρι οποτε θα τη πληρωσω τη νυφη κανονικοτατα.

Δημοσ.

γεια σε όλους (μια και ειναι καιρός που εν τα λέμε)....λοιπόν 2 πραγματακια (στο 1 θα κάνω λιγάκι τον δικηγόρο του διαβόλου)....:

1. Αν πάει κανείς στο site της fsc για να κατεβάσει drivers θα δει οτι υπάρχει και ενα ερωτηματολόγιο....εγώ το συμπλήρωσα και στα σχόλια τους είπα να δουν και τα THREADS του εδω forum γιατή to aftersale service στην ελλάδα (από ότι μου λέτε είναι χάλια....) όποιος ενδιαφέρεται ας κάνει τον κόπο να το συμπληρώσει μπας και τους σφίξουν λιγάκι τα λουριά από το εξωτερικό....:)

2. Πριν από κανένα μήνα έκανα επέκταση εγγύησης στον notebook (+1 χρόνος) μέσω των multirama από όπου είχε αγοραστεί, μόνο που τσεκάροντας το s/n του υπολογιστή στο site της fsc εξακολουθούσε να είναι 1 χρόνος... έστειλα λοιπόν ένα email στην fsc (αν δεν κάνω λάθος η φόρμα επικοινωνίας μέσω email στην Ελλάδα είναι καινούργιο φρούτο) και την επόμενη ημέρα με πήραν τηλ. (να σημειωθεί ότι είμαι Ιταλία) και τελικά το πόβλημα λύθηκε άμεσα.....(σε 2 εργάσιμες) έχουν αρχίσει να βελτιωνόνται?

Μέχρι τώρα ρε παιδιά δεν έχω παράπονο μαζί τους....(είμαι τυχερός ή οι υπόλοιποι είναι καντέμηδες?)

 

Johny 81 δοκίμασε να επικοινωνήσεις με την fsc (όχι με την εταιρία που έχει αναλάβει το service) και εξήγησε τους τα όσα έχεις τραβήξει μπας και σπρώξουν λίγο την κατάσταση......αυτά! έλα και τα λέμε! και μην μου απελπίζεστε!

Δημοσ.

Μα για το σερβις της fujitsu αναφερομαι τοσο καιρο οχι καποιο αλλο εξουσιοδοτημενο. Ελειπα και δεν τελειωσα την ιστορια. Μετα το τηλεφωνημα δοκιμασα να μιλησω με τον προισταμενο που ειχα μιλησει η οποιον μπορουσα να βρω γιατι ειναι και οι αδειες στη μεση.Αφηνω στοιχεια και μετα απο 2 ωρες μου τηλεφωνουν οτι απο το σερβις απαντησαν οτι το μηχανημα μου βρισκεται ηδη χανια. Μετα απο τα καλα πλακα μου κανετε ,τι εγινε πεταξε σε δυο ωρες και ηρθε και τα λοιπα, τηλεφωνω στο εδω καταστημα και οντως ειχε ερθει. Τρεχα γυρευε δηλαδη. Αυτη τη στιγμη το εχω στα χερια μου, φαινεται να δουλευει προς το παρον. Το συμπερασμα ηταν οτι τοσο καιρο στο σερβις με δουλευανε με τα ανταλλακτικα επαιζε κασετα μου φαινεται. Το οτι μιλησα με προισταμενο ισως να βοηθησε τη κατασταση αλλα αλιμονο αν πρεπει για να κανουμε δουλεια να κυνηγαμε μονιμως ενα προισταμενο

Δημοσ.

Δε λεω οτι ειναι ολα μαυρα αλλα τα περιμενα σαφως καλυτερα. πχ δεν εχω παραπονο απο καποιον που μου τηλεφωνησε παρασκευη απογευμα να δει τι γινεται ουτε απο την κυρια που αποδειχτηκε η ιδια που μιλησα οταν ξεκινησε η ιστορια, οπου και ενδιαφερον εδειξε και εκανε το κοπο να με εξυπηρετησει αλλα η ελλειψη συνεννοησης σε τρελαινει για κατι που εδωσα ενα σεβαστο ποσο. Στο κατω κατω αυτοι χανουν πελατες γιατι καποιος γνωστος σου να δει τι επαθες σιγουρα θα επηρρεαστει και την ωρα της αγορας θα τραβηξει για αλλου. Παντως καλα που ανεφερες το ερωτηματολογιο γιατι εψαχνα τροπο επικοινωνιας με τα κεντρικα χωρις καποιο ουσιαστικο αποτελεσμα.

Δημοσ.

καλως τα δέχτηκες και ελπίζω να δουλέψει ρολόι από εδώ και πέρα (κρέμασε του και κάμμια χάντρα μην στο ματιάσουν!) :)....

Sorry, αλλά είχα καταλάβει ότι το service το είχε αναλάβει η Αλμαν (αλτμαν, κάτι τέτοιο)......

Δημοσ.
...

Simera eida se diafimistiko oti ta Multirama bgazoun ton 1667 G1 me AMD Turion 4000+ (alla ena xrono eggyhsh) diakosia euro katw apo tin timi pou to edinan mia ebdomada prin. ...

 

Μη σας πιάνουν κορόιδα..Από την Ευρωπαϊκή Ένωση ΟΛΑ τα notebooks έχουν 2 χρόνια εγγύηση. Πάνε στα Multirama πες το και αν σου πουν όχι πάνε κατέβασε το άρθρο και πέτα το στη μούρη τους. Μας βρήκαν μαλάκες και μας πουλάνε και ότι θέλουν και από πάνω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...