Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΣΟΧΗ στην αγορά UPS - APC SMART!!!!!!


Green Dragon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα σας πω τι μου συνέβη και θα ήθελα τη γνώμη και τη βοήθεια σας.

 

Χθές παράγγειλα τηλεφωνικά σε γνωστό κατάστημα της Αθήνας το APC Smart 620VA. Μου είπαν ότι το έχουν, συμφωνήσαμε στη τιμή και τους είπα να το κρατήσουν και ότι θα περάσω σήμερα το πρωί να το παραλάβω. Το UPS είναι αυτό:

http://www.apcc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SC620I

Το πρωί πράγματι πήγα στο κατάστημα και το παρέλαβα. Το κουτί είχε απέξω την ένδειξη SMART UPS 620. Όλα καλά λοιπόν.

 

Πρίν λίγο το έφερα στο σπίτι και μόλις άνοιξα τη συσκευασία είδα κατ'αρχήν ότι το UPS δεν ήταν γκρί χρώματος αλλά μπέζ. Ανησύχησα κάπως και μπήκα στο site της APC να δω σε τι χρώματα διατίθεται το συγκεκριμένο μοντέλο. Εκεί γράφει GREY only. Άρα κάτι δεν πάει καλά σκέφτηκα.

Ψάχνοντας παραπέρα βρήκα ότι το μοντέλο που έχει στο site η APC είναι το SMART SC 620 VA. Αυτό που παρέλαβα εγώ είναι το SMART SU 620 VA και δεν υπάρχει πουθενά στο site της APC. Είναι προφανώς το προηγούμενο μοντέλο και έχει αντικατασταθεί.

 

Πήρα αμέσως τηλέφωνο και ο πωλητής στη διαμαρτυρία μου απάντησε ότι μου έδωσαν SMART 620 και τι με πειράζει εμένα αν είναι το προηγούμενο μοντέλο;

 

Για φανταστείτε να πας στην αντιπροσωπεία της π.χ. Ford, να παραγγείλεις το Focus και να σου φέρουν το προηγούμενο μοντέλο και να σου πούν....οκ τι γκρινιάζεις; Focus παράγγειλες, Focus σου φέραμε.

 

Συγγνώμη ρε παιδιά αν σας κούρασα, αλλά έχω στενοχωρηθεί και έχω θυμώσει πολύ και θέλω να μου πείτε τι θα κάνατε εσείς στη θέση μου.

Δημοσ.

Δε μας λές και το όνομα του καταστήματος για να ξέρουμε να μην πάμε????

Έλεος!!! Μήπως το πλήρωσες και στην τιμή του καινούργιου μοντέλου?

Δημοσ.

Μήπως είναι διαφορετική η ονοματολογία των ευρωπαϊκών μοντέλλων, καθώς και το χρώμα τους;;;

Πολλές φορές γίνεται αυτό για να ξεχωρίζουν από αγορά σε αγορά. (ευρωπαϊκή - αμερικάνικη)

Δημοσ.
Μήπως είναι διαφορετική η ονοματολογία των ευρωπαϊκών μοντέλλων' date=' καθώς και το χρώμα τους;;;

Πολλές φορές γίνεται αυτό για να ξεχωρίζουν από αγορά σε αγορά. (ευρωπαϊκή - αμερικάνικη)[/quote']

 

Δεν ξέρω αν είναι τέτοια περίπτωση, όμως η foto που έχει το site του καταστήματος για το συγκεκριμένο ups είναι η ίδια που έχει και το site της APC. Και βέβαια δεν έχει σχέση με αυτό που μου έδωσαν.

 

giorgos δεν είναι το Pl....... Δεν αναφέρω το κατάστημα γιατί τη Δευτέρα σκοπεύω να πάω απο εκεί για να δούμε από κοντά τι έχει γίνει.

Δημοσ.
Δεν ξέρω αν είναι τέτοια περίπτωση' date=' όμως η foto που έχει το site του καταστήματος για το συγκεκριμένο ups είναι η ίδια που έχει και το site της APC. Και βέβαια δεν έχει σχέση με αυτό που μου έδωσαν.

 

giorgos δεν είναι το Pl....... Δεν αναφέρω το κατάστημα γιατί τη Δευτέρα σκοπεύω να πάω απο εκεί για να δούμε από κοντά τι έχει γίνει.[/quote']

 

Καταρχήν έχεις δίκιο να παραπονιέσαι...

Αλλά αν δεν αναφερόταν πουθενά η διάκριση SC, SU τότε δεν φταίει και το κατάστημα.

Στο φινάλε δεν σου έδωσαν και κανένα χαλασμένο μηχάνημα, μια χαρά δουλεύει και αυτό αν κατάλαβα.

 

Ψυχολογικό είναι το θέμα περισσότερο πάντως, μην νομίζεις ότι θα έχουν τίποτα σοβαρές διαφορές μεταξύ τους.

Δημοσ.

Όσοι ενδιαφέρεστε για την αγορά UPS της APC καλό θα είναι να προσέξετε τί θα παραλάβετε.

Με τη βοήθεια του φίλου Outlaw από το forum pctechnology βρήκα τα παρακάτω στοιχεία σχετικά με το UPS SMART της APC.

 

Αυτό που εμφανίζεται στο site του καταστήματος και παράγγειλα είναι αυτό:

http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SC620

φαίνεται καθαρά η ένδειξη NEO.

 

Αυτό που μου παραδώσανε( και ο μαμακας δεν άνοιξα να δω επιτόπου) είναι αυτό:

http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SU620NET

φαίνεται καθαρά η ένδειξη

Part Number : SU620NET

DISCONTINUED : recommended replacement product SC620

 

Το σίγουρο είναι ότι αύριο το πρωί θα πάω στο κατάστημα και θα απαιτήσω να μου φέρουν αυτό που παράγγειλα και που εμφανίζεται και στο site τους.

Αν αντιμετωπίσω πρόβλημα θα σας ενημερώσω και θα δώσω και το κατάστημα

Δημοσ.

Σας είχα υποσχεθεί ότι θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη της υπόθεσης.

Σήμερα το πρωί, ώρα 9.30 μπαίνω στο κατάστημα με το UPS παραμάσχαλα – ήτανε και βαρύ παναθεμά το και είχε και φοβερό κρύο.

- “ καλημέρα ” λέω εγώ,

- “ .................” ο καταστηματάρχης και γυρίζοντας στη ταμία “ κόψτου ένα πιστωτικό και δώστου πίσω τα χρήματα ”.

 

Στο λόγο μου παιδιά, έτσι ακριβώς έγινε. Δεν ανταλλάξαμε ούτε μία κουβέντα. Ούτε πως, ούτε γιατί, ούτε τίποτα. Σε ένα λεπτό είχα πάρει τα χρήματα και είχα φύγει από το κατάστημα.

 

Τι να υποθέσω τώρα; Ότι ο καταστηματάρχης ή κάποιοι υπάλληλοι παρακολουθούν αυτά τα forums και ήταν ενημερωμένοι, οπότε δεν χρειάστηκε να ειπωθεί τίποτα. Γιατί άλλη εξήγηση δεν βρίσκω.

Αν είναι έτσι, τελικά είμαστε μεγάλη δύναμη. Και όσο μιλάμε και μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και ενημερωμένοι βγαίνουμε στη αγορά και προστατευμένοι.

 

Για άλλη μια φορά να σας ευχαριστήσω για όσα έχω μάθει από εσάς και για όλη τη βοήθεια που έχω πάρει.

Και ένα ιδιαίτερα θερμό ευχαριστώ στον Outlaw , super moderator του pctechnology forums.

Δημοσ.

Κάτσε για να καταλάβω. Με το καλημέρα σου και χωρίς να του πεις κάτι άλλο αυτός σου έκοψε αμέσως το πιστωτικό;

 

Αν είναι έτσι τότε...... LOL!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Πάλι καλά να λές πάντως που τελείωσε έτσι.....

Δημοσ.

Αν πάρω και εγώ το δικό μου παραμάσχαλα και με κρύο λέτε να μου κόψει και εμένα πιστωτικό??? λολ...

 

Πάντως και να μην παρακολουθεί το forum ήξερε τι ήθελες και τι ακριβώς πούλαγε....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...