kostelo Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Εγω εστειλα σημερα φαξ για τη διακοπη και του adsl και του τηλεφωνου και παλευω ολο το απογευμα να πιασω στο 13800 να μαθω αν το πηρανε αλλα τιποτα. θα παρω αυριο πρωι πρωι μηπως πιασω. Μονο και μου πουνε ομως οτι δε το πηρανε το φαξ ή το χασανε και θελουν ξανα να το στειλω. Θα τους παρει ο διαολος.... Για το 13800 εχω χρεωθει τα τρελα λεφτα τον τελευταιο μηνα. Ειναι ΜΑΚΡΑΝ η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ εταιρεια απο πλευρας υποστηριξης. Ντροπη τους μου θελουν και ζιστο και ιδιοκτητα και μλκιες.
thes1os Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Για δες και εδώ τί τράβηξε ο άλλος για να κάνει διακοπή... Καλά ξεμπερδέματα...
kostelo Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Το διαβασα και πηρα σημερα πρωι στις 8 οποτε και επιασα επιτελους γραμμη και οπως ηταν αναμενομενο δεν εχουν λαβει το φαξ το οποιο εστειλα χτες. Μου ειπε ο υπαλληλος να ξαναπαρω προς το μεσημερι μηπως τους εχει ερθει (λες και θελει κανα 24ωρο να παει ενα φαξ...). Πως στο διαολο να γλυτωσω πλεον απο αυτους? :evil:
Wolfidis Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Οπως λες και συ και καλά κάνεις ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΕΛΛΑΣ.... Πάντως οσα φαξ και να στείλεις να ξερεις ότι θα σε χρεώσαουν για ακόμα 1-2 μήνες!!! (μεχρι να λαβουν το φαξ.) Το καλυτερο να πας απο κει και να τους δωσεις προσωπικα ενα ξεχεστίριο (αποχαιρετιστιριο) φαξ... ...και που να δεις την ForthNEt! Πραγματικα προσπάθησαν πολύ και εφτασαν, τελικά, σε αθλιότητα και την Tελλας.... και απο οτι φαίνεται στην πρώτη θέση της γυφτιάς έχουμε ισοπαλία.....
dpurpler Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2007 Στην διεύθυνση http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/CostumerInformation/QuestionCharge.html Υπάρχει ένα πολύ ωραίο εντυπάκι καταγγελίας στην ΕΕΤΤ. Για δοκιμάστε...
econmis Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Αντίστοιχο μπλέξιμο είχα κι εγώ με την TELLAS. Ήμουν για μερικούς μήνες συνδρομητής όμως κάποια στιγμή λόγω αναιτιολόγητων χρεώσεων αλλά και της γενικότερης συμπεριφοράς τους αποφάσισα να φύγω. Μάλιστα έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ κι από οτι φάνηκε τους πίεσαν να σβήσουν τις συγκεκριμένες χρεώσεις. Εκανα ομως το "λάθος" να πάω σε αλλη εταιρία χωρίς προηγουμένως να ζητησω οριστική διακοπή απο την TELLAS πράγμα που παρανόμως εκμεταλλεύτηκαν. Ετσι πριν λίγο καιρό έμαθα τυχαία ότι οι κλήσεις μου δρομολογούνται πάλι μέσω της ΤΕLLAS χωρίς ΠΟΤΕ να έχω ζητήσει κάτι τέτοιο. Πήραν μόνοι τους την πρωτοβουλία και είπαν να με ξαναβάλουν στο δίκτυό τους. Μάλιστα πήραν τηλεφωνο να με ενημερώσουν οτι τους οφείλω χρήματα από προηγούμενο λογαριασμό (ο οποίος φυσικά είχε πληρωθεί). Τώρα για να διακόψω τη σύνδεση μου ζητάνε FAX το οποίο και έστειλα την ίδια στιγμή αλλα δεν έιμαι σίγουρος οτι θα ξεμπερδέψω εύκολα με αυτά που διαβάζω εδώ. Μου κάνει ωστόσο εντύπωση πως για να γίνεις συνδρομητής αρκεί ένα τηλεφώνημα ( ή σε ορισμένες περιπτώσεις ούτε καν αυτό !!!!) ενώ για να φύγεις χρειάζονται ειδικό έντυπο ή κάποια άλλη συγκεκριμένη διαδικασία. Γνωρίζει κανείς αν αυτό καλύπτεται από κάποιο νόμο ή αν το δέχεται η ΕΕΤΤ ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.