bullet2D Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Μπα δεν ισχύει αυτό με το σέξ. Ας πάρουμε για παράδειγμα τις Φιλιππίνες οπου το σέξ εκεί είναι παντού το online gaming μια χαρά ανθεί. Έχω ένα αγγλικό website και γράφω για mmorpgs και ο αριθμός των επισκεπτών απο Φιλιππίνες είναι μεγάλος. Μέχρι και δικό τους Official Server Lineage 2 είχαν, Lineage II SEA.
dark_raider Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Εγώ παλι θυμάμαι τις εποχές που ο κεθένας είχε το pc του και καιγόταν μόνος του στο σπίτι του. Τώρα με τα ΜΜΟ πολύ μπλέκει το πράμα ρε guys. Αμ και δεν έχω παίξει ποτέ ΜΜΟ, απ' ότι διαβάζω εδώ καλύτερα να μην το ξεκινήσω καθόλου. Που ναι οι εποχές που ο καθένας είχε την τρέλα του με το Syberia, Gothic, Morrowind, Total War, AoE, άντε και κανα lan COD ή BF. Γιατί νομίζω πως ο λόγος που έχουν τέτοια άνθιση τα διαδικτυακά πλέον, είναι ότι έτσι καλύπεται η ανάγκη του "ανήκειν" και τίποτα παραπάνω.
alexzzz Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Σε μένα με τα mmorpg συμβαίνει ότι συνέβη και με το τσιγάρο μικρός... ήθελα να το ξεκινήσω αλλά δεν μπορούσα.
bullet2D Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Είναι πολυσύνθετοι και πολυδιάστατοι οι λόγοι που "έπιασαν" τα διαδυκτιακά παιχνίδια σ' ολό τον κόσμο τεχνολογικά αναπτυγμένο ή μή (φυσικά στις χώρες που σημειώνεται γρήγορη τεχνολογική και κυρίως διαδυκτιακή εξέλιξη το φαινόμενο ξεφεύγει μ' εξαίρεση την Ιαπωνία). Ένας βασικός λόγος πιστεύω οτί είναι ή αίσθηση οτι ξεφεύγεις απο τον πραγματικό κόσμο και επειδή η φύση των παιχνιδιών αυτών είναι η επικοινωνία βοηθάει στο να δημιουργείται ένας εικονικός κόσμος ικανό να σε απορροφήσει απο τον πραγματικο.
nicoc89 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Είναι πολυσύνθετοι και πολυδιάστατοι οι λόγοι που "έπιασαν" τα διαδυκτιακά παιχνίδια σ' ολό τον κόσμο τεχνολογικά αναπτυγμένο ή μή (φυσικά στις χώρες που σημειώνεται γρήγορη τεχνολογική και κυρίως διαδυκτιακή εξέλιξη το φαινόμενο ξεφεύγει μ' εξαίρεση την Ιαπωνία). Ένας βασικός λόγος πιστεύω οτί είναι ή αίσθηση οτι ξεφεύγεις απο τον πραγματικό κόσμο και επειδή η φύση των παιχνιδιών αυτών είναι η επικοινωνία βοηθάει στο να δημιουργείται ένας εικονικός κόσμος ικανό να σε απορροφήσει απο τον πραγματικο. Σκέψου τι θα γινόταν αν ήμασταν σε τεχνολογικό επίπεδο να φοράς ένα μαραφέτι στο κεφάλι με αισθητήρες η κάτι τέτοιο και να μπαίνεις σε έναν εικονικό κόσμο που να μοιάζει σαν αληθινός. ΠΙΣΤΕΥΩ πως θα ήταν πολλαπλάσιος ο αριθμός τον εθισμένων ατόμων.
bullet2D Δημοσ. 21 Μαΐου 2011 Δημοσ. 21 Μαΐου 2011 Αυτό δεν πρόκειται να αργήσει πολύ. Η Nintendo αν και πολύ μακρυά απο το να το καταφέρει αυτό τουλάχιστον υλοποίησε πρίν μερικά χρόνια μια ιδέα που κυμαινέται προς αυτήν την κατεύθυνση αν και βρισκόταν σε πολύ αρχικό στάδιο και ούτε κατά φαντασία δεν πραγματοποιήσε αυτό που λές! Φυσικά όπως γνωρίζουμε το Virtua Boy δεν πούλησε. Όταν όμως η τεχνολογία είναι ώριμη αρκετά για να επιταχυνθεί μια τέτοια συσκευή, να είσαι σίγουρος πως οι εταιρείες ανάπτυξης διαδυκτιακών παιχνιδιών, εφαρμογών αλλά και περιεχομένου γενικότερα θα είναι απο τις πρώτες που θα προσπαθήσουν να υιοθετήσουν τέτοιες τεχνολογίες. Πιστεύω κάπου ανάμεσα στο 2040-2050 να εμφανιστούν και τα πρώτα αξιόλογα παραδείγματα.
konstantinos77 Δημοσ. 21 Μαΐου 2011 Δημοσ. 21 Μαΐου 2011 Οπως παντα σε καθε τετοιου ειδους προβληματισμο της συγχρονης εποχης απο νεους (20-35) ακουγονται και γραφονται σωστες αποψεις ,θεωριες ,υποθέσεις αλλα ταυτοχρονα και πολλες υπερβολες.Ποσοι απο εμας δεν εχουμε διαβασει εκατονταδες αρθρα για τις αρνητικες επιπτωσεις που εχει η συνεχης ενασχοληση με το ιντερνετ και τα online παιχνιδια και τους κινδυνους που ελοχευουν.Εγω προσωπικα ειμαι απο τους ανθρωπους που υποστηριζω την θεωρια των συγκοινωνουντων δοχειων ,δηλαδη καθετι που δινουμε παραπανω δοση στην ζωη μας απο το κανονικο οφειλεται σε καποια ελλειψη που εχουμε απο κατι αλλο ή καποιων αλλων πραγματων που ας πουμε δεν τα γευομαστε τοσο οσο θα θελαμε στην καθημερινοτητα μας.Επισης για μενα τετοιου ειδους εθισμοι οφειλονται και στον μονοτονο τροπο διασκεδασης που υπαρχει και παρατηρειται σε πολλες περιπτωσεις ή ακομα και στην διαθεση του καθε ανθρωπου να βρισκει αμεση ,γρηγορη και προσωπικη διαφυγη απο το στρες και την πιεση που δεχεται στην καθημερινοτητα του .Εγω παρατηρησα οτι αρχισα να ασχολουμαι υπερβολικα με το Online gaming απο καποια εποχη στην οποια βαριομουν να βγαινω και να κανω τα ιδια και τα ιδια με την παρεα μου ή και με την εκαστοτε γκομενα αν θελετε.Επιασα τον εαυτο μου πολλες φορες να ξεκιναω να παιζω counter strike το πρωι και να σταματαω το αλλο ξημερωμα με ενα πακετο τσιγαρα διπλα.Παρολαυτα οταν εκοψα το καπνισμα μπηκα και σε ενα τρυπακι να μπορω να ελεγχω τον εαυτο μου σε τετοιου ειδους ναρκωτικα οπως το gaming αλλα απο την αλλη πολλες φορες λεω μεσα μου οτι απο την στιγμη που εκοψα το καπνισμα ας εθιστω σε κατι που ειναι λιγοτερο επιβλαβες για την υγεια εκ των πραγματων ,δεν πειραζει.Αυτη ειναι και η θεωρια των συγκοινωνουντων δοχειων ,χανεις ενα παθος σου θα το βρεις καπου αλλου ...Αποψεις ακραιες του στυλ το οnline gaming ειναι για τους αντικοινωνικους ή αυτους που δεν εχουν γκομενα ή οτι οι πολλες ωρες gaming σου χαλανε το μυαλο κτλ ειναι για εκεινους τους συγχρονους ψευτορητορες δημοσιογραφους-φιλοσοφους-συγγραφεις που χαιρονται και διεγειρονται να κινδυνολογουν ισα ισα για να κανουν εντυπωση .
nicoc89 Δημοσ. 22 Μαΐου 2011 Δημοσ. 22 Μαΐου 2011 Αυτό δεν πρόκειται να αργήσει πολύ. Η Nintendo αν και πολύ μακρυά απο το να το καταφέρει αυτό τουλάχιστον υλοποίησε πρίν μερικά χρόνια μια ιδέα που κυμαινέται προς αυτήν την κατεύθυνση αν και βρισκόταν σε πολύ αρχικό στάδιο και ούτε κατά φαντασία δεν πραγματοποιήσε αυτό που λές! Φυσικά όπως γνωρίζουμε το Virtua Boy δεν πούλησε. Όταν όμως η τεχνολογία είναι ώριμη αρκετά για να επιταχυνθεί μια τέτοια συσκευή, να είσαι σίγουρος πως οι εταιρείες ανάπτυξης διαδυκτιακών παιχνιδιών, εφαρμογών αλλά και περιεχομένου γενικότερα θα είναι απο τις πρώτες που θα προσπαθήσουν να υιοθετήσουν τέτοιες τεχνολογίες. Πιστεύω κάπου ανάμεσα στο 2040-2050 να εμφανιστούν και τα πρώτα αξιόλογα παραδείγματα. Δεν νομίζω πως θα χρειαστούν 30+ χρονια για αυτό. Πιστεύω θα γίνει νωρίτερα.
king2009 Δημοσ. 22 Μαΐου 2011 Δημοσ. 22 Μαΐου 2011 Παιδιά τα πάντα έχουν ένα όριο που δεν πρέπει να το ξεπερνάει κανείς.Ούτε είναι καλό να κάθεσαι 15 ώρες τη μέρα να παίζεις wow ή lineage ούτε είναι καλό και γυρνάς συνέχεια έξω και να κάνεις ότι μ@λ..κια σου κατέβει.Να βγεις έξω να κάνεις το χαβαλέ σου με τα φιλαράκια αλλά να παίξετε και 1-2 ωρίτσες online με αλλα άτομα.Όλα θέλουν μέτρο.Αυτοί που το ξεπερνάνε αυτό είνια καμμένοι(είτε λέγετε online gaming είτε αλκοολισμός είτε γιατί καπνίζεις 3 πακέτα τη μέρα).
nicoc89 Δημοσ. 22 Μαΐου 2011 Δημοσ. 22 Μαΐου 2011 Σε οτιδήποτε και αν κάνουμε κατάχρηση οδηγεί σε αρνητικά αποτελέσματα , αυτό το ξέρουμε όλοι. Τώρα στο θέμα των mmo, για εμενα κάποιος που παίζει 3-4 ώρες την ημερα MMORPG (γιατί mmorpg 1 ώρα την ημερα δεν γίνετε να παίξεις γενικά τρώει ώρα το mmorpg) είναι ok απλά να μην παραμελεί τα σημαντικότερα πράγματα. Δηλαδή , ανάλογα με τον ελεύθερο χρόνο που έχουμε πρέπει να τον μοιράζουμε και να μην τον σπαταλάμε σε μια ασχολία. Το έχω περάσει και εγώ αυτό το στάδιο που πέθαινα στο lineage βέβαια ήμουν μικρότερος και μετά το έκοψα γιατί το σιχάθηκα αλλα πλέον δεν μου κάνει αίσθηση κανένα παιχνίδι. 1000 φορες προτιμότερο να πας βόλτα κάπου με φίλους σου παρα να παίζεις , όμως δεν μπορούμε όλοι μας αλλα και οι φίλοι μας να πηγαίνουμε βόλτες κάθε μέρα όλη μέρα.. οπότε και τα MMO καλά είναι αρκεί να τα χρησιμοποιούμε σαν time killers και όχι life wasters...
ikaruga24 Δημοσ. 23 Μαΐου 2011 Δημοσ. 23 Μαΐου 2011 Το προβλημα με τα mmo σε σχεση με οτιδηποτε αλλο ειναι οτι η καταχρηση ερχεται συνηθως απο εξωτερικους παραγοντες. Πληρωνω και δεν παιζω, αρα χαραμιζω τα λεφτα μου αρα ας παιξω παραπανω. Ωπ τι γινεται εδω, εχει raid και δεν μπορω να παω...ναι αλλα αν δεν παω θα χασω -ισως- το ταδε drop και θα ισως χασω και "αξιοπιστια" στο attendance οποτε ας κατσω να παιξω. Αυτο για εμενα ειναι προβλημα. Το στοιχειο που κανει τα mmo παιχνιδια mmo (community) ειναι και ο ποιο αδυναμος κρικος ο οποιος ομως ειναι η αρχη και το τελος των mmo. Για οποιαδηποτε αλλη καταχρηση σχεδον παντα εισαι ο αποκλειστικος υπευθυνος και υπολογος των πραξεων σου.
bullet2D Δημοσ. 23 Μαΐου 2011 Δημοσ. 23 Μαΐου 2011 Δεν νομίζω πως θα χρειαστούν 30+ χρονια για αυτό. Πιστεύω θα γίνει νωρίτερα. Ίσως, αν και πιστεύω τα πιο σωστά πρώτα δείγματα εικονικής πραγματικότητας θα εμφανιστούν λιγάκι πρίν το 2050 με την τωρινή ανάπτυξη της τεχνολογίας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.