Προς το περιεχόμενο

Fritz Log - Periergo, xerei kaneis?

Power21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

13.01.06-03:58:43 Clearing Internet connection briefly to prevent the Internet Service Provider from disconnecting you in the immediate future.

13.01.06-03:58:44 Internet connection cleared.

13.01.06-03:58:49 Internet connection established successfully. IP address: 62.XX.XXX.XX, DNS servers: 194.30.220.117 and 194.30.220.114, Gateway: 62.38.0.170

Xerei kaneis giati ginetai auto sinexeia ?? Otan leo sinexeia enoo 1 fora thn hmera.

Δημοσ.

kapoioi isp se kanoun disconect meta apo mia ora innactivity alla ama exeis balei automatic reconect se xanasindeei.isos mono tou kanei kapoia kinisi gia na min ginei auto.alla afou pezei mia xara min to psaxneis ;)

Δημοσ.
kapoioi isp se kanoun disconect meta apo mia ora innactivity alla ama exeis balei automatic reconect se xanasindeei.isos mono tou kanei kapoia kinisi gia na min ginei auto.alla afou pezei mia xara min to psaxneis ;)

Doxa ton theo to Fritzaki einai theiko modem !!!

Mexri kai xipnitiri exei

Δημοσ.
Elpizo oti kaneis plaka e?

plaka gia poio?gia tin pagida gia ton ote?giati san modems ktl den exo parapono.apla epidi ipe oti exei xipnitiri ipa ego oti mipos exei kai pagida gia ton ote.pos leme antidialer leme kai antiote.

Δημοσ.
plaka gia poio?gia tin pagida gia ton ote?giati san modems ktl den exo parapono.apla epidi ipe oti exei xipnitiri ipa ego oti mipos exei kai pagida gia ton ote.pos leme antidialer leme kai antiote.

Kalo, mou arese !!! AntiPote

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...