Προς το περιεχόμενο

Πέθανε ο Mark Spoon απο τους Jam & Spoon


robas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χθές (11/1) έμαθα ότι πέθανε ο Mark Spoon απο τους Jam & Spoon συγκρότημα (μαζί με τους Jam-El-Mar και DJ Dag) απο τα ποιό σημαντικά της ηλεκτρονικής μουσικής και όχι μόνο. Με μεγάλες επιτυχείες και στην ελλάδα (stella, right in the night, angel, empty rooms, cynical heart) και υπέύθυνοι για το καλύτερο remix του κομματιού Age Of Love απο τους Age Of Love. O Mark Spoon μαζί με τους υπόλοιπους Jam & Spoon κυκλοφόρισαν και μερικά singles με διάφορα aliases όπως: Tokyo Ghetto Pussy, Storm, Dance 2 Trance όπως και και ένα single σε συνεργασία με τον Paskal F.E.O.S.

 

Rest In Peace mate!

Δημοσ.
ι υπέύθυνοι για το καλύτερο remix του κομματιού Age Of Love[/b']

Συμφωνω...

 

Απ' ο,τι διαβασα δεν εχει γινει γνωστη η αιτια του θανατου του - τον βρηκαν νεκρο στο διαμερισμα του.

 

:(

Δημοσ.

Mark Spoon (real name Markus Löffel), known as one half of 'Jam & Spoon' who produced the unforgettable "Stella" and "Right In The Night" tracks in the early nineties, has been found dead in his Berlin home.

 

Major record company, Universal Music, was unable to provide further details about the circumstances of his death. However it was reported that Mark succumbed to a cardiac infarct (a type of heart attack) on January 10, sending a shockwave to fans around the world.

 

Jam & Spoon came to attention as pioneers of the early trance sound with the release "Stella", and in the mid-nineties found further fame with their remixes of Age Of Love's "The Age Of Love" (featured on Sasha and John Digweed's "Renaissance - The Mix Collection") and the Moby classic "Go".

 

We will keep you updated as we receive more detail but for the moment there are various postings on German based websites for those of you with an understanding of the Deutschland language.

 

 

 

 

hmmm krima htan pragmatika pioneers, an kai den eleipe kai to cheesy stoixeio apo kapies kyklofories tous.

Δημοσ.
To "Right In The Night" ήταν έπος πραγματικά.Ειδικά αυτή η κιθάρα στο ρεφρέν ήταν...

...κλεμμένο απο κλασσικό κομμάτι. Άκου το Asturias και θα καταλάβεις

Δημοσ.

Τι σημασία έχει αν είναι "κλεμμένο" από κάπου κάτι;;; Σε όλα τα είδη μουσικής και όλοι οι παραγωγοί ανάλογα με τα ακούσματά τους χρησιμοποιούν κάποια στιγμή "κάτι που έχουμε ήδη ακούσει".. σημασία έχει πως το διαμορφώνουν ώστε να ακουστεί σαν κάτι διαφορετικό!

Δημοσ.
^^Tι ειναι το Asturias? Εμενα μου θυμιζε το Spanish Caravan των Doors. Κι αυτο εκει ηταν βασισμενο αραγε?

Ναι

 

Τι σημασία έχει αν είναι "κλεμμένο" από κάπου κάτι;;; Σε όλα τα είδη μουσικής και όλοι οι παραγωγοί ανάλογα με τα ακούσματά τους χρησιμοποιούν κάποια στιγμή "κάτι που έχουμε ήδη ακούσει".. σημασία έχει πως το διαμορφώνουν ώστε να ακουστεί σαν κάτι διαφορετικό!

 

Αυτή ακριβώς η άποψη φταίει για την σημερινή εικόνα της μουσικής. Όλοι αντιγράφουν samples από άλλους ελλείψει έμπνευσης. Πιστεύω ότι ο συνθέτης, ο καταξιωμένος συνθέτης, δημιουργεί, δεν "δανείζεται"

Δημοσ.

Από τι πέθανε...; :roll: :(

 

 

 

 

Αυτή ακριβώς η άποψη φταίει για την σημερινή εικόνα της μουσικής. Όλοι αντιγράφουν samples από άλλους ελλείψει έμπνευσης. Πιστεύω ότι ο συνθέτης, ο καταξιωμένος συνθέτης, δημιουργεί, δεν "δανείζεται"

Μέχρι να ανακαλύψεις τί σου θυμίζει αυτό που ακούς, που μέχρι πρώτινος θεωρούσες πρωτότυπο και μοναδικό. :)

 

Τί σημαίνει αυτό;

Πως η μουσική είναι μία. Είναι ενιαία. Υπάρχει μέσα στον καθένα ατόφια, συμπαγής και άρτια, έτοιμη να βγει σε κάθε προσπάθεια μουσικής έκφρασης.

Η μουσική με την οποία έχεις μεγαλώσει, σε έχει συγκινήσει, σε έχει επηρεάσει εισβάλει μέσα στις δικές σου δημιουργίες με κάθε δυνατό τρόπο.

Και αν αναλογιστούμε ότι εδώ και μερικές εκατοντάδες χρόνια μπορούμε να περνούμε μελωδίες από γενιά σε γενιά, μάλλον αναπόφευκτο είναι να μην υπάρχει ακούσια «αντιγραφή».

 

Αυτό συμβαίνει σε όλες τις μορφές της τέχνης ανά τους αιώνες και είναι απολύτως φυσιολογικό και υγειές. :)

Δημοσ.

Cristina παρα εισαι γενικη.

Η μουσική ειναι οντως μια.

Το κατα ποσο υπαρχει στο καθενα μας,συμπαγης και αρτια κτλπ,σηκωνει συζητηση.

Η μουσική με την οποια εχεις μεγαλωσει δεν ειναι απαραιτητο να σε συγκινει καποια στιγμη στο μελλον.

Μελεντώντας -σε θεωρητικο και πρακτικο επιπεδο- την μουσικη και αποκτώντας

μια μουσικη παιδεια,καλλιεργεια,αντιληψη και κουλτουρα μπορει καποιος να διακρινει

την αντιγραφη,απο το δανεισμο("μπολιασμα" που λεω και γω).Και παλι βεβαια ειναι καπως υποκειμενικο.Εδω εχει την αφετηρια του το θεμα του κατα ποσο

ο καλλιτεχνης σεβεται και υπηρετει την μουσικη.Ή μηπως συμβαινει το αντιθετο;

Αν πεσει στα χερια σας το cd του Takis Barberis με τιτλο Porto Kayio,

ακουστε το 4° track με τίτλο Poly P. .

Θα ηθελα ο astrolabos να μου πει αν ο Takis Barberis στο συγκεκριμενο track

κλέβει ή δανείζεται;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...