GT1807 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2006 Να πουμε ομως κ την πικρη αληθεια οτι κανενα shop γενικα ή e-shop δεν εχει το τεραστιο service για να τα φτιαχνει ολα σε 2 λεπτα (ισως το πλαισιο να εχει).Κ εγω ειχα παρομοιες εμπειριες κ απλα θελει η δουλεια σπρωξιμο αλλιως δεν γινεται τπτ.Ειχα παρει 200 GB Seagate δισκο κ μου τα εφτυσε 1 μερα μετα την αγορα το οποιο υποτιθεται οτι ειναι Dead On Arrival κ μου ειπαν να μου τον αλλαξουν με MAxtor γιατι δεν ειχαν Seagate.E,τελικα επεμεινα λιγο κ βρηκαν αρκετους για να μου τον αλλαξουν. Τα σέβη μου
poulinos Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2006 Ennoeite pos tha kano kai parapona kai tous eixa exigisei kai to provlima akrivos kai me e-mail kai tilefonika. kapoios kanei lathos.i einai provlima se sena logo asimbatotitas isos an kai den xero ti pires i einai toso zoa pou den mporoun na to broun.ti na po.
Jimmy_BlinD Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2006 έχω πάρει αρκετές φορές απο το εν λόγο μαγαζί , πραγματικά στις παραγγελίες του δεν είναι και τόσο καλό ... φαντάζομαι και στο service (ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχει χρειαστεί τπτ). Αυτό παιδιά που έχω καταλάβει ... είναι ότι (συγχωρέστε με για τα Caps αλλα πρέπει να γίνει κατανοητό) .... ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ -> ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΡΙΞΕΙΣ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ
kondoras Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2006 Φιλε kondoras' date=' η ευθυνη για την απόδοση της εγγύησης ειναι του προμηθευτή, δεν υπάρχει αμφιβολία. Ομως με την ευθύνη του προμηθευτή δεν υπάρχει αυτομάτως αναίρεση της ευθύνης του πωλητή ο οποιος ειναι υποχρεωμένος να εφαρμόζει τις αντίστοιχες διαταξεις του Αστικού Δικαίου. Παραθέτω το μικρό απόσπασμα που ειναι αρκετά ευγλωττο, υπογραμμίζω τα σημαντικά: Ν3043 - Άρθρο 537 - Ευθύνη για ελλείψεις Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες , εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. Αυτη ειναι η ευθύνη του πωλητή (οχι του προμηθευτή). Φίλε Red30, καλημέρα και πάλι. Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι νομικός, αλλά τον εν λόγω κώδικα τον έχω τυπωμένο στο σπίτι μου και τον διαβάζω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ! Οπότε σε παρακαλώ, ΜΗΝ μου τον ξανακάνεις παράθεση, κατάλαβα τί εννοείς! Εγώ όμως ρωτάω κάτι άλλο: Ξεκαθαρίζει πουθενά οποιοσδήποτε νόμος, κώδικας, ή τροπολογία ποιός είναι ο πωλητής; Είναι αυτός που εισάγει το προϊόν (αντιπροσωπεία) ή αυτός που το μεταπωλεί (κατάστημα); Γιατί για σένα και για μένα είναι "λογικό" την ευθύνη της αντικατάστασης να την έχει αυτός στον οποίο ακουμπάω τα λεφτά μου, αλλά αν ο νόμος ορίζει αλλιώς (ή δεν διευκρινίζει...), τότε το κάθε e-shop έχει δίκιο.
poulinos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2006 to basiko einai na koitaxeis an tha xemperdepseis pio grigora me tin eggisi apo to katastima i ton promitheutei kai na miliseis ekei.ego px ena dio pragmata epitopou promitheuti kai brika tin iremia mou.
red30 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2006 Φίλε Red30' date=' καλημέρα και πάλι. Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι νομικός, αλλά τον εν λόγω κώδικα τον έχω τυπωμένο στο σπίτι μου και τον διαβάζω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ! Οπότε σε παρακαλώ, ΜΗΝ μου τον ξανακάνεις παράθεση, κατάλαβα τί εννοείς! Εγώ όμως ρωτάω κάτι άλλο: Ξεκαθαρίζει πουθενά οποιοσδήποτε νόμος, κώδικας, ή τροπολογία [b']ποιός είναι ο πωλητής;[/b] Είναι αυτός που εισάγει το προϊόν (αντιπροσωπεία) ή αυτός που το μεταπωλεί (κατάστημα); Γιατί για σένα και για μένα είναι "λογικό" την ευθύνη της αντικατάστασης να την έχει αυτός στον οποίο ακουμπάω τα λεφτά μου, αλλά αν ο νόμος ορίζει αλλιώς (ή δεν διευκρινίζει...), τότε το κάθε e-shop έχει δίκιο. φιλε kondoras χαιρομαι που διαβάζεις τον κώδικα καθημερινα, τόση μελέτη ισως φανεί χρήσιμη στο μέλλον σε κάποιο χρήστη εδω. Παρ' ολα ΚΑΙ χρειαζόταν η παράθεση ΚΑΙ θα την ξανα-χρησιμοποιήσω ΟΠΟΤΕ ΕΓΩ ΚΡΙΝΩ σκόπιμο χωρις βεβαια να σε ρωτήσω πριν Στο θέμα τώρα, στην ελληνική οι λέξεις "πωλητής" και "προμηθευτής" ειναι 2 διαφορετικές εννοιες. Οταν αναφέρονται αμφότερες στο κείμενο, δείχνουν σαφως 2 διαφορετικούς ανθρώπους (ή εταιρίες, οπως θέλεις πέστο)! Και με την (αχρηστη; ) παράθεσή μου φαίνεται η ευθύνη του πωλητή , ανεξάρτητα απο την -δεδομένη- ευθύνη του προμηθευτή. Εμενα μου φαίνεται απλο....
malanos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2006 Στην Ελλάδα όταν γίνει πολύ θόρυβος για κάτι τρέχουν όλοι σαν τα κοπάδια... Καλλυντικά:στο χόντο σέντερ.. Μάθανε το ι σοπ παραγγέλνουν απ΄πο εκεί....άσχετα αν δεν έχει καμία σχέση με το ισοπ που ήταν στην αρχή... Μήπως η γνώμη της μάζας μετριάζει την ανασφάλειά μας? όλοι το βρίζουν το ι σοπ όλοι από κει παίρνουν.. εγγύηση έχετε? στο τηλέφωνο απαντάνε? wake up!!καλά το γραψα αυτό?
Lemuria Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 παιδια ειμαι παθων του e-shop. πηρα ενα innovator mouse. μετα απο 2 ωρες λειτουργιας τα φτυσε. Μετα απο 3 μερες προσπαθειων καταφερα να επικοινωνησω με το service μου ειπαν οτι θα μου το αλλαξουν αλλα οτι θα εκανε η διαδικασια μια εβδομαδα κι οτι θα επρεπε να παω να το παρω εγς απο το χαλανδρι. Υποψιν οτι μενω Πειριαια. Αφου τους επεισα να μου το φερουν αυτοι ως οφειλαν (ηλεκτρονικο καταστημα ειναι) μετα απο 3 μερες το εφεραν. Λειτουργησε μονο για 1 ωρα μετα τιποτα. Τους ξαναπηρα τηλεφωνο και ειπαν οτι θα μου το ξαναλλλαξουνε. Ακομα περιμενω. Δεν ασχοληθηκα περισσοτερο λογω του οτι ειχα δωσει 17 ευρω και δεν ειχα καμμια διαθεση να γινουν τα νευρα μου τσαταλια. Απλα δεν ξαναψωνισα.
nmtray2 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2006 Υστερα απο τοσα που διαβασα για e-shop, πλαισιο κτλ. ειπα να αναφερω κατι που μου ειπε πωλητης σε αναλογο καταστημα στο εξωτερικο: Εταιρειες ξεστοκαρουν σε χωρες οπως η ελλαδα, βουλγαρια (βαλκανια γενικοτερα) ακομα ποτε-ποτε και ιταλια. Οχι γιατι τις θεωρουν παρακατιανες αλλα γιατι αγοραζονται πιο ευκολα απο μεταπωλητες σε τετοιες χωρες (ας πουμε οτι ειναι 2ης διαλογης και κοστιζουν λιγοτερο ετσι). Αυτο μπορει να ειναι και προσωπικη εκτιμηση του πωλητη αλλα υστερα απο οσα ειδα μπορει να ειναι και η αληθεια.
kondoras Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2006 Φίλε Red30, καλημέρα! Θα προτιμούσα μία λιγότερο ειρωνική απάντηση, αλλά δεν βαριέσαι, ΕΣΥ ΚΡΙΝΕΙΣ πώς απαντάς, "χωρίς βέβαια να με ρωτήσεις πριν". Μια που δεν κατάλαβες λοιπόν το χιούμορ με την "καθημερινή μελέτη", ας σου παραθέσω ένα κομμάτι του νόμου, που ίσως δεν το διάβασες καλά: Άρθρο 5 του Ν. 2251/1994 Παραγραφος 3. Οταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Είτε αναγράφεται σε απλά ελληνικά, είτε μέσω προφορικού λόγου ενημερώνομαι ως καταναλωτής ότι η επωνυμία του εγγυητή είναι Sony-Ericsson Ελλάδος. Έχω εγώ δικαίωμα - βάσει νόμου πάντα - να πάω και να ζητήσω αντικατάσταση από το εκάστοτε e-shop; Απλό δεν είναι; στην ελληνική οι λέξεις "πωλητής" και "προμηθευτής" ειναι 2 διαφορετικές εννοιες. Οταν αναφέρονται αμφότερες στο κείμενο, δείχνουν σαφως 2 διαφορετικούς ανθρώπους Ευχαριστώ για το μάθημα ελληνικών. Η λέξη προμηθευτής αναφέρεται στο κείμενο του Ν. 2251/1994, ενώ η λέξη πωλητής στο Ν. 3043/2002. Όχι μόνο ΔΕΝ "αναφέρονται αμφότερες στο κείμενο", αλλά και η συγγραφή των κειμένων έχει μία χρονική απόσταση οκτώ ετών! Φιλικά.
red30 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2006 Αντιπαρέρχομαι τη διάθεση δημιουργίας έντασης... Για να σου απαντήσω ειλικρινά κι οχι ειρωνικά, οσο κι αν το ψάχνουμε για καυγά ξεστρατίζοντας απο το θέμα, το θέμα καθαυτο ΔΕΝ ειναι καθόλου το πως γράφω κι αν κάνω "παραθέσεις" !! Το ουσιαστικό θέμα προς συζήτηση ειναι: Οι συνήθεις δικαιολογίες των καταστημάτων για να αποφύγουν την ευθύνη που τους αναλογεί (κοινώς πετάνε το μπαλάκι στον προμηθευτή) και πως προστατευεται ο καταναλωτής απο το κάθε "λαμόγιο". Γι'αυτο: 1ον) στο κείμενο του '94 αναφέρεται ρητώς και ο προμηθευτής και ο πωλητής. Ευκολα με ενα search το διαπιστώνεις.... 2ον) υπάρχει αυτο εδω: Εγκύκλιος Ζ1-71/2003, σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του Ν.3043/2002 http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-11.doc . Αυτο το ρημάδι ξεκαθαρίζει πολλά πραγματα που ευτυχως δεν θα παραθέσω για να μη κουράζεσαι να τα ξαναδιαβάσεις 3ον) στο κείμενο του '94 - 7ιδ γράφει: 7.Σε κάθε περίπτωση, καταχρηστικοί είναι ιδίως οι όροι που: ....... ιδ) προβλέπουν τη μετακύληση της ευθύνης του πωλητή ή του εισαγωγέα αποκλειστικά στον παραγωγό του αγαθού ή σε άλλον, 4ον) στο κείμενο του '94 γράφει (τι κι αν εγω τα παραθέτω αφου κανεις δεν τα διαβάζει; ) : Αρθρο 1-4β) Προμηθευτής είναι κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που, κατά την άσκηση της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής του δραστηριότητας, προμηθεύει προϊόντα ή παρέχει υπηρεσίες στον καταναλωτή. Προμηθευτής είναι και ο διαφημιζόμενος. Προμηθευτής είναι επίσης και ο παραγωγός ως προς την ευθύνη του για ελαττωματικά προϊόντα. ----> Ειναι φαντάζομαι κατανοητό το "ΚΑΙ" ανάμεσα στις προτάσεις. Αλοίμονο αν χρειάζεται το δικό μου "μάθημα ελληνικών" για να διαβάσουμε και να κατανοήσουμε μια παράγραφο..... 5ον) με τα παραπάνω και τα προηγούμενα που εχω παραθέσει, ειτε προμηθευτής θες να ειναι το μαγαζι, ειτε ο πωλητής είτε οπως και να το πούμε, εχει την ιδια ευθύνη! Η μετακύληση της ευθύνης στον προμηθευτή, παραγωγό ή κατασκευαστή , την καθιστά καταχρηστικό όρο στη σύμβαση οπότε και ακυρώνεται και ο δυσμοιρος ο πελάτης παίρνει πίσω το παραδάκι και πάει στο καλο.... Τι να λέμε τώρά ; να το κλωθογυρίζουμε μέσα στα άρθρα χωρις νόημα, για να οικονομήσουμε; Τελος, εφοσον δείχνεις να γνωρίζεις (ως δικηγόρος; ) περισσότερα για το θέμα, αντι να σπαταλάς το χρόνο σου να αντιπαρατίθεσαι στα φόρουμ υποστηρίζοντας (χωρις όφελος; ) τα καταστήματα, μπορεις χρησιμοποιώντας τις γνώσεις σου να δώσεις τις σωστές κατευθύνσεις σ'εμας τους αδαείς πολίτες ωστε να κερδίσουμε κατι περισσότερο απ'αυτες τις αντιπαραθέσεις μας με τα καταστήματα! Δεν φαντάζομαι να εχεις κατι να χάσεις αν μας ανοίξεις τα μάτια, εννοω κατι περισσότερο απο το χρόνο σου, ετσι δεν είναι;;;
Yorps Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2006 Υστερα απο τοσα που διαβασα για e-shop' date=' πλαισιο κτλ. ειπα να αναφερω κατι που μου ειπε πωλητης σε αναλογο καταστημα στο εξωτερικο:Εταιρειες ξεστοκαρουν σε χωρες οπως η ελλαδα, βουλγαρια (βαλκανια γενικοτερα) ακομα ποτε-ποτε και ιταλια. Οχι γιατι τις θεωρουν παρακατιανες αλλα γιατι αγοραζονται πιο ευκολα απο μεταπωλητες σε τετοιες χωρες (ας πουμε οτι ειναι 2ης διαλογης και κοστιζουν λιγοτερο ετσι). Αυτο μπορει να ειναι και προσωπικη εκτιμηση του πωλητη αλλα υστερα απο οσα ειδα μπορει να ειναι και η αληθεια.[/quote'] Kala auto pou sou eipe o pwlhths einai h pleon megalh mpourda. Paidia tetoia pragmata mhn ta pistevete...na kserete oti oi kataskevastes den dia8etoun prwths kai deuterhs dialoghs proionta alla kainourgia kai episkevasmena. Sta episkevasmena feroun thn endeiksh "Refurbished" kai APAGOREVETAI na metapwlh8oun. Diati8entai mono pros antikatastash elattwmatikwn syskevwn. Eleos re paidia, mhn akoute oti sas symferei! Ekeinh thn stigmh eprepe na ton rwthseis apo pou eixe auth thn plhroforia kai na proxwrouses kateu8eian se katagelia tou katasthmatos. Allwste ti shmainei B' Dialoghs diskos h' Vga?? Pali den 8a xalasei?Pali den 8a paei sto ergostasio,pali o kataskevasths den 8a thn allaksei? Poio to kerdos loipon? Auto pou isxyei stis o8ones einai oti oi TFT pou se kapoia xwra einai me 0 Pixel eggyhsh, na tis pairnei o kataskevasths kai na tis poulaei se kapoia allh xwra pou dinei eggyhsh sta 4 pixels. Vlepe Sony pou sthn Amerikh exei 0 pixel kai sthn Ellada 4 kai panw!!!
red30 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2006 Kala auto pou sou eipe o pwlhths einai h pleon megalh mpourda. Paidia tetoia pragmata mhn ta pistevete...na kserete oti oi kataskevastes den dia8etoun prwths kai deuterhs dialoghs proionta alla kainourgia kai episkevasmena. Sta episkevasmena feroun thn endeiksh "Refurbished" kai APAGOREVETAI na metapwlh8oun. Diati8entai mono pros antikatastash elattwmatikwn syskevwn. Eleos re paidia, mhn akoute oti sas symferei! χαχαχα ε! οχι και μπούρδα, Makro & Praktiker εχουν βγαλει στα ράφια της παναγιας τα μάτια, πρωτα το πουλάνε και μετα σε στέλνουν στο service μολις το βρεις ελλατωματικό. Εχω αγοράσει τηλ. General Electric απο το Marko με λίστα αμερικάνικων τηλεφώνων (γραμμένα με μολύβι!!!). Εχω επίσης αγοράσει χρησιμοποιημένο κασσετόφωνο αυτοκινήτου με καινούργια φίσα καλωδιών αλλα "περασμένο" σε αμάξι, φαινόταν! (οποιος ασχολείται κατάλαβε τι εννοώ). Θες να σου πώ κι αλλα; Καρέκλες ξαναλυμένες και βαλμένες σε κουτί (προφανως απο δείγματα). Ειναι 100αδες τα περιστατικά! Ξεστοκαρισμα δεν σημαίνει μονο β' διαλογής. Ξεστοκάρισμα ειναι: ** να σπρώχνω παλιά μοντέλα γιατι περιμένω τα καινούργια. ** να δίνω επισκευασμένα ή μικροελλατωματικά ή απλως ανοιγμένες συσκευασίες (ανάλογα την περίσταση) ** να εχω μόνο κάποια επιλεγμένα μοντέλα εταιριας, τη στιγμή που η εταιρία εχει σχεδον ή κυριολεκτικά τα εχει αποσύρει απο ολη την Ευρώπη, ή εχει βγάλει νεότερα προς αντικατάσταση και σαφως καλύτερα στο ιδιο κόστος. ** να προωθώ συστηματικά και αποκλειστικά 2-3 μοντέλα απο μια σειρά ειδών μιας εταιρίας (θεμιτό!) αλλα να λέω δικαιολογίες τύπου "Αυτο που ζητάτε δεν το έχουμε γιατι το κατηργησε η εταιρία, να πάρετε αυτο που σας δίνουμε και ειναι καινούργιο! το καλύτερο" (σημ: μια τακτική που εφαρμόζεται συστηματικά στα καταστήματα Κωτσόβολος & τα συναφή) ...και αλλα τόσα! Βαρέθηκα να γράφω..
nmtray2 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2006 Γεγονος προχθες: Αγορασα dvd rom για 1 φιλο απο Γνωστη αλυσιδα. Οταν πηγα καποιος φωναζε οτι η καρτα γραφικων ειχε προβλημα. Οταν ελεγξα το dvd ειχε προβλημα. Ξαναπαω να το επιστρεψω και ηταν κι ο προηγουμενος εκει και ελεγε οτι κι η δευτερη καρτα που του εδωσαν ειχε προβλημα. Τα συμπερασματα δικα σας
poulinos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2006 Γεγονος προχθες:Αγορασα dvd rom για 1 φιλο απο Γνωστη αλυσιδα. Οταν πηγα καποιος φωναζε οτι η καρτα γραφικων ειχε προβλημα. Οταν ελεγξα το dvd ειχε προβλημα. Ξαναπαω να το επιστρεψω και ηταν κι ο προηγουμενος εκει και ελεγε οτι κι η δευτερη καρτα που του εδωσαν ειχε προβλημα. Τα συμπερασματα δικα σας pantos to katastima na agorase ola ta xalasmena diskolo dioti oute autoi ta dokimazoun.xalasmeni partida isos?bebea na poume kai to anapodo.oti poles fores o tade xristis den mporei na to kanei sosti xrisi kai to bgazei xalasmeno.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.