k_antoni Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 ρε nikgl, χάρη σου έκανε το e-shop που πήρε πίσω την ελλατωματική συσκευή και σου έδωσε νέα. Και όσο αναφορά τη νομοθεσία στην Ελλάδα ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ και δεν προστατεύει τον καταναλωτή. Στις Ευρωπαϊκές χώρες ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν εάν δεν είναι ικανοποιημένος και να πάρει πίσω ολόκληρο το πόσο. ΟΥΤΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ούτε τίποτα. Το e-shop έκανε πάρα πολύ καλή αρχή, έχω πάρει Η/Υ υπολογιστή από εκεί, αλλά εαν μπει στη νοοτροπία των υπόλοιπων αλυσίδων πληροφορικής... άνοιξε Zachs κλείσε Zachs... Κι εκεί περιμένουμε να δούμε τη δική τους απογοήτευση... Διαβάζοντας όλο και περισσότερο το φόρουμ, είμαι σχετικά νέος στην παρέα, αλλά "παιδί" του Pixel, απογοητεύομαι όλο και περισσότερο από τη συμπεριφορά κάποιων. Ήδη βιβλία παραγγέλνω από το εξωτερικό, αν συνεχίσει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση και τα μηχανήματά μου. Υ.Γ Κρατήστε τους τόνους στο ύψος που πρέπει, αποφεύγοντας ακρότητες, προσπαθούμε να βρούμε λύσεις
vetony Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Χμμμμμ! Διάβασα με προσοχή όλα τα παραπάνω και είπα κι εγώ να πω τη γνώμη μου. Κατ'αρχήν έχω ψωνίσει πολλές φορές από το e-shop (τελευταία τα Χριστούγεννα) και δεν είχα ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Μία φορά που χρειάστηκα το Service τους (έσπασε ενω λειτουργούσε το PC η βάση της ψύκτρας της CPU με αποτέλεσμα να μην ακουμπάει καλά πάνω στην CPU και να μου κάψει τον επεξεργαστή) μου αντικατέστησαν motherboard & cpu σε χρόνο dt (μόλις μία εβδομάδα αν υπολογίσει κανεις και τα πήγαινε-έλα λόγω επαρχίας). Σημειώστε ότι το PC το είχα πάρει συναρμολογημένο και όχι σε κομμάτια. Κατά τα άλλα, επειδή εργάζομαι σε μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών και τα προβλήματα με "πελάτες" είναι καθημερινά (δεν μπορείτε να φανταστείτε τι ακούω κάθε μέρα, μέχρι και euro-Pro μου επέστρεψαν επειδή το σιδέρωμα δεν είναι τόσο εύκολο όσο στην διαφήμιση) θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την γνώμη μου. Πρώτον και βασικότερον..... Κανένας μεταπωλητής δεν είναι κατασκευαστής. Αυτό σημαίνει ότι πουλάει το προϊόν που κάποιος άλλος κατασκεύασε. Το μόνο ατόπημα στο οποίο μπορεί να υποπέσει είναι στην υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων που προϊόντος που πουλάει με σκοπό να πείσει τον πελάτη να αγοράσει το προϊόν. Απο'κει και πέρα έρχεται το δύσκολο κομμάτι της παραλαβής του προϊόντος. Ο πελάτης έχει ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ (που όμως αυτό δεν σημαίνει και το αντιστρόφως ανάλογο, δηλ. ο πωλητής δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ) να ελένξει την συσκευή του κατά την παραλαβή. Αυτό σημαίνει ότι ο πωλητής δεν έχει την υποχρέωση να ελένξει την συσκευή αλλά ΑΝ του ζητηθεί πρέπει να το κάνει. Να σημειώσω ότι κανένας κατασκευαστής που σέβεται τον εαυτό του δεν θα άφηνε ελατωματικό προϊόν του να βγει στην αγορά. Υπολογίστε μόνο ότι αυτό που κρατάτε στα χέρια σας έχει έρθει από πολύ μακρυά και δεν έχει ταξιδέψει στην Α' θέση..... Από την στιγμή που το προϊόν φύγει από το κατάστημα και έρθει στα χέρια του πελάτη (με ή χωρίς έλεγχο) το κατάστημα δεν φέρει ΚΑΜΙΑ ευθύνη για την λειτουργία του προϊόντος (το γνωστό "μετά την απομάκρινση εκ του ταμείου ουδεν λάθος αναγνωρίζεται"). Κανένα κατάστημα δεν μπορεί (ή/και δεν θέλει) να ελέγχει την καλή λειτουργία των συσκευών που πουλάει. Επαφίεται στην εμπιστοσύνη του καταναλωτή στο προϊόν που αγοράζει (το επίσης γνωστό "ότι πληρώνει παίρνεις"). Για τον λόγω αυτό κάθε προϊόν εσωκλείει την εγγύηση καλής λειτουργίας του (η οποία μπορεί να είναι τοπική, ευρωπαϊκή ή παγκόσμια, π.χ. αν σου χαλάσει το χ προϊον που αγόσασες από την Ελλάδα και έχεις μεταναστευσει στην Αυστραλία, μπορείς να το φτιάξεις κι εκεί, η αν αγόρασες ένα κινητό από το ταξίδι σου τη Γερμανία μπορείς να το φτιάξεις κι εδώ κλπ) την οποία και πάλι το κατάστημα δεν μπορεί να ξέρει αν ο κατασκευαστής την έχει όντως συμπεριλάβει στην συσκευασία ή κάποιος εργαζόμενος κατά την συσκευασία του προϊόντος κοιμόταν και του ξέφυγε το συγκεκριμένο κουτί που κρατάτε στα χέρια σας. Με λίγα λόγια, ΚΑΝΕΝΑΣ πωλητής από ΚΑΝΕΝΑ κατάστημα δεν έχει ΚΑΜΙΑ διάθεση να σας πουλήσει ελατωματικό προϊόν (αφού ξέρει ότι θα του το φέρετε πίσω ουρλιάζοντας). Αυτά τα ολίγα..... Υ.Γ. Δεν εργάζομαι ούτε στο e-shop, ούτε στο Πλαίσιο ούτε σε καμία αλυσίδα που πουλάει υπολογιστές (για να σας προλάβω)!
red30 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 vetony, ωραια αυτα που γράφεις και θα τα διάβαζα ευχαρίστως σ'ενα μυθιστόρημα ομως τουλάχιστον στα θέματα ευθύνης του εμπόρου ως προς τον αγοραστή δυστυχως δεν εχουν σχέση με την πραγματικότητα. Οταν μιλάμε για εμπορικό δίκαιο διαβάζουμε και απαιτούμε εφαρμογή του νόμου & του συντάγματος. Προσωπικά, δε με αφορά το πως σκέφτεται το θέμα ο καθε μαγαζάτορας απο τον Τύρναβο που πουλησε τα γίδια, ήρθε στην Αθηνα και άνοιξε Gidia-Shop... :p Αν θελεις μπορεις να κοιτάξεις μερικά post πίσω στα αποσπάσματα της νομοθεσίας που εχω παραθέσει αντιγράφοντας απο το http://www.efpolis.gr. Τα δικαιώματα του αγοραστή και οι υποχρεώσεις του πωλητή ειναι ηδη ξεκαθαρισμένα θέματα , δυστυχως οχι τόσο υπερ του καταναλωτή οσο θα έπρεπε.... και κάτι ακόμα: Με λίγα λόγια, ΚΑΝΕΝΑΣ πωλητής από ΚΑΝΕΝΑ κατάστημα δεν έχει ΚΑΜΙΑ διάθεση να σας πουλήσει ελατωματικό προϊόν (αφού ξέρει ότι θα του το φέρετε πίσω ουρλιάζοντας). Δεν πιστεύω κανεις λογικός ανθρωπος να θεωρει οτι ο πωλητης θελει να ξεφορτωθει το χαλασμένο/μεταχειρισμένο/επισκευασμένο χωρις να εχει εντολές ανωθεν... ο νοων νοειτω! Συνηθως ομως ειναι αυτος που πληρωνει (αδικα) το μαρμαρο
Physics_Rulez Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Είναι να μη σου τυχει τελικα.... Εγώ έχω ψωνίσει πολλές φορες από το e-shop χωρίς κανένα πρόβλημα. Ήταν μάλιστα τυπικότατοι. Ελπίζω να μην αλλάξω γνώμη στο μέλλον!
mjmj Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Χμμμμμ! Διάβασα με προσοχή όλα τα παραπάνω και είπα κι εγώ να πω τη γνώμη μου. Κατ'αρχήν έχω ψωνίσει πολλές φορές από το e-shop (τελευταία τα Χριστούγεννα) και δεν είχα ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Μία φορά που χρειάστηκα το Service τους (έσπασε ενω λειτουργούσε το PC η βάση της ψύκτρας της CPU με αποτέλεσμα να μην ακουμπάει καλά πάνω στην CPU και να μου κάψει τον επεξεργαστή) μου αντικατέστησαν motherboard & cpu σε χρόνο dt (μόλις μία εβδομάδα αν υπολογίσει κανεις και τα πήγαινε-έλα λόγω επαρχίας). Σημειώστε ότι το PC το είχα πάρει συναρμολογημένο και όχι σε κομμάτια. Κατά τα άλλα' date=' επειδή εργάζομαι σε μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών και τα προβλήματα με "πελάτες" είναι καθημερινά (δεν μπορείτε να φανταστείτε τι ακούω κάθε μέρα, μέχρι και euro-Pro μου επέστρεψαν επειδή το σιδέρωμα δεν είναι τόσο εύκολο όσο στην διαφήμιση) θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την γνώμη μου. Πρώτον και βασικότερον..... Κανένας μεταπωλητής δεν είναι κατασκευαστής. Αυτό σημαίνει ότι πουλάει το προϊόν που κάποιος άλλος κατασκεύασε. Το μόνο ατόπημα στο οποίο μπορεί να υποπέσει είναι στην υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων που προϊόντος που πουλάει με σκοπό να πείσει τον πελάτη να αγοράσει το προϊόν. Απο'κει και πέρα έρχεται το δύσκολο κομμάτι της παραλαβής του προϊόντος. Ο πελάτης έχει ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ (που όμως αυτό δεν σημαίνει και το αντιστρόφως ανάλογο, δηλ. ο πωλητής δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ) να ελένξει την συσκευή του κατά την παραλαβή. Αυτό σημαίνει ότι ο πωλητής δεν έχει την υποχρέωση να ελένξει την συσκευή αλλά ΑΝ του ζητηθεί πρέπει να το κάνει. Να σημειώσω ότι κανένας κατασκευαστής που σέβεται τον εαυτό του δεν θα άφηνε ελατωματικό προϊόν του να βγει στην αγορά. Υπολογίστε μόνο ότι αυτό που κρατάτε στα χέρια σας έχει έρθει από πολύ μακρυά και δεν έχει ταξιδέψει της Α' θέση..... Από την στιγμή που το προϊόν φύγει από το κατάστημα και έρθει στα χέρια του πελάτη (με ή χωρίς έλεγχο) το κατάστημα δεν φέρει ΚΑΜΙΑ ευθύνη για την λειτουργία του προϊόντος (το γνωστό "μετά την απομάκρινση εκ του ταμείου ουδεν λάθος αναγνωρίζεται"). Κανένα κατάστημα δεν μπορεί (ή/και δεν θέλει) να ελέγχει την καλή λειτουργία των συσκευών που πουλάει. Επαφίεται στην εμπιστοσύνη του καταναλωτή στο προϊόν που αγοράζει (το επίσης γνωστό "ότι πληρώνει παίρνεις"). Για τον λόγω αυτό κάθε προϊόν εσωκλείει την εγγύηση καλής λειτουργίας του (η οποία μπορεί να είναι τοπική, ευρωπαϊκή ή παγκόσμια, π.χ. αν σου χαλάσει το χ προϊον που αγόσασες από την Ελλάδα και έχεις μεταναστευσει στην Αυστραλία, μπορείς να το φτιάξεις κι εκεί, η αν αγόρασες ένα κινητό από το ταξίδι σου τη Γερμανία μπορείς να το φτιάξεις κι εδώ κλπ) την οποία και πάλι το κατάστημα δεν μπορεί να ξέρει αν ο κατασκευαστής την έχει όντως συμπεριλάβει στην συσκευασία ή κάποιος εργαζόμενος κατά την συσκευασία του προϊόντος κοιμόταν και του ξέφυγε το συγκεκριμένο κουτί που κρατάτε στα χέρια σας. Με λίγα λόγια, ΚΑΝΕΝΑΣ πωλητής από ΚΑΝΕΝΑ κατάστημα δεν έχει ΚΑΜΙΑ διάθεση να σας πουλήσει ελατωματικό προϊόν (αφού ξέρει ότι θα του το φέρετε πίσω ουρλιάζοντας). Αυτά τα ολίγα..... Υ.Γ. Δεν εργάζομαι ούτε στο e-shop, ούτε στο Πλαίσιο ούτε σε καμία αλυσίδα που πουλάει υπολογιστές (για να σας προλάβω)![/quote'] Δηλαδη πως να ελεγξει το προιον κατα την παραλαβη? Αν αγορασω καρτα γραφικων πως θα την δοκιμασω επιτοπου? Θα πω 'φερτε μου ενα pc να την βαλω μεσα να δω αν παιζει?'
Voorhees Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 red30 όπως λένε και οι περισσότεροι δεν φταίει το e-shop ή οποιοδήποτε e-shop. Για όλα τα πράγματα όπως κι εδώ υπάρχουν δύο σύνολα. Οι ευχαριστημένοι που αγοράζουν από το e-shop και οι δυσαρεστημένοι οι οποίοι εξακολουθούν να αγοράζουν από το e-shop. Εδώ βγαίνει και ένα 3ο που πάει πακέτο με τα άλλα δύο όπου οι δυσαρεστημένοι έχοντας ξανά αγοράσει και την πάτησαν και πάλι τρεις χειρότερα που έκοψαν κάθε σχέση με το κατάστημα. Εγώ προσωπικά σταμάτησα να κάνω αγορές από την τελευταία μου αποτυχημένη αγορά με κάτι USB Infrared και δυστυχώς δεν έχω ενηλικιωθεί ακόμα ώστε να πατάω στα δικά μου πόδια και όχι στης μαμάς και του μπαμπά για να πάω νομικά αφού για τον λόγο που με κατηγόρησαν έχω τις αποδείξεις(τάχα μου ότι τους συκοφάντησα επειδή δεν πείρα τα χρήματα δύο μέρες μετά που τα βάλανε στην τράπεζα ενώ πήγα και τις δύο και με απόδειξη δεν φαίνεται να υπάρχουν χρήματα στον λογαριασμό) και το σημαντικότερο ότι δεν είχα δει τις γνώσεις σου πάνω σε νομικά θέματα για να σε συμβουλευτώ γιατί βλέπω πως ήταν και αλλού λάθος γιατί μου έλεγαν πως είναι απλά μεταπωλητές και δεν έχουν καμιά απολύτως ευθύνη. Από εμένα και από φίλους το e-shop είχε βγάλει πολύ χρήμα και αν λειτουργούσε το μυαλό τους δεν θα έκαναν αυτά που μου έκαναν. Δεν θυμάμαι ακριβώς το μήνα αλλά δεν έχει περάσει και πάρα πολύς καιρός είχα δώσει μέσα σε ένα μήνα 1500 ευρώ περίπου και είχα σκοπό να κάνω παραγγελία για φίλο προϊόντα αξίας άλλων τόσων αλλά καταλαβαίνεις πως αυτά τα χρήματα τα πήραν τώρα τα Infoshop(κυρίως), Plaisio και Hardshop. Με λίγα λόγια αυτοί με την συμπεριφορά τους θέλουν να χάσουν πελάτες αλλά κάποια άτομα δεν τους κάνουν τη χάρη κάνοντας ξανά και ξανά αγορές από το κατάστημά τους. Να πω πως για την τελευταία μου υπόθεση με τα USB Infrared πήγα την επόμενη μέρα που παρέλαβα τα χρήματα στο Multirama Φλωρίνης και τους εξήγησα τι έγινε στο εν λόγο κατάστημα και μου είπαν <<στόχος μας είναι να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης και θα κάνουμε ότι θέλετε για να βεβαιωθούμε πως δεν θα υπάρξει κάτι παρόμοιο με αυτό που μας αναφέρατε>> και όντως το κάνατε αφού ρέσταραν τα USB εκεί. Εγώ τουλάχιστον πιστεύω πως αυτό το κατάστημα με αυτές τις τιμές και αυτή τη συμπεριφορά θα έχει μέλλον.
tolito_83 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Με αυτό το τελευταίο για τα Multirama γέλασα παρα πολύ.... Όποιος ασχολείται εστω και στο ελάχιστο με την αγορά των υπολογιστών είμαι σιγουρος οτι γνωριζει για τις τιμές Multirama...
red30 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2006 voorhees, δυστυχως ανήκω κι εγω στην 3η κατηγορία που γράφεις, λυπάμαι για το πρόβλημα που ειχες και καταλαβαίνω οτι οσα γράφεις ειναι αληθινά. Απο τις πολλές συναντήσεις & τηλεφωνήματα στα τελευταία 3 χρόνια και χωρις να χρειαστούν ιδιαίτερα πολύπλοκες σκέψεις, κατάλαβα τι μέλλει γενεσθαι : αυξουσα πορεία των κερδων σε συνδιασμό με φθινουσα ποιότητα σε υπηρεσίες και κυριως σε ανθρώπινη συμπεριφορα. Πάντως ΚΑΙ αυτοι ακολουθουν το κλασικό "ελληνικό" μοντέλο (αρπαχτή & αγιος ο θεος) και ισως τελικά να εχουν δικιο αφου εχουν να κάνουν με πολλούς "ελληνες" πελατες. Φαντάζομαι ολοι καταλαβαίνουν τι εννοω μ'αυτο.... Κατι αλλο, για να μη παρεξηγηθω δεν εχω καθόλου νομικές γνώσεις, φαντάζομαι (και ελπίζω) κάποιοι φίλοι εδω να μας διαφωτίσουν περισσότερο για ολα αυτα!! Παντως, αρμόδιοι σ'αυτα τα θέματα ειναι οι συλλογοι προστασίας του καταναλωτή και το υπ. εμπορίου με τις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου. Το http://www.efpolis.gr ειναι τουλάχιστον μια πηγή με απαντήσεις στις απίστευτες δικαιολογίες που μπορει κάποιο μαγαζι να σου πει για να γλιτώσει μια επιστροφή ελλατωματικού είδους.
kondoras Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Διαβάζω απο το efpolis.gr και σας μεταφέρω απο εκει: Κατ'αρχην: Προμηθευτής είναι κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που' date=' κατά την άσκηση της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής του δραστηριότητας, [u']προμηθεύει προϊόντα ή παρέχει υπηρεσίες στον καταναλωτή[/u]. Προμηθευτής είναι και ο διαφημιζόμενος. Προμηθευτής είναι επίσης και ο παραγωγός ως προς την ευθύνη του για ελαττωματικά προϊόντα. Φίλε red30, καλημέρα! Πολύ καλή η προσπάθειά σου να παρουσιάσεις νόμους που λίγο-πολύ είναι άγνωστοι στους καταναλωτές. Δυστυχώς, ενώ οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν τους νόμους που διέπουν τις εμπορικές συναλλαγές, οι εταιρίες, πίστεψέ με, τους γνωρίζουν πολύ καλά! Από την παραπάνω πρόταση που παρέθεσες, το e-shop (όπως και κάθε κατάστημα) είναι ΠΛΗΡΩΣ καλυμμένο σε ό,τι αφορά σε εγγυήσεις προϊόντων. Για ελατωμματικά κινητά, προμηθευτής θεωρείται "ο παραγωγός ως προς την ευθύνη του για ελατωμματικά προϊόντα". Δηλαδή η αντιπροσωπεία της SonyEricsson. Ούτε κι εμένα μου αρέσει, αλλά ο νόμος μας αυτό λέει! ΎΓ. Δεν έχω αγοράσει ποτέ και τίποτα από το e-shop.
sa1901 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 re file kai si peires apo eshop na sou feroun modem ton 7 euro ??!!!..kai paraponiesai..tespa ego agorasa prosfata to k750i.NO PROBLEM!!kai pote den eixa problem me eshop! Aν προσέξεις καλά, το post μου αναφέρεται στο after sale service του e-shop. Επομένως μιλάω για ένα RMA ενός μόντεμ. Δεν ανέφερα αν το αγόρασα σκέτο ή μέσα σε σύνθεση υπολογιστή ή οτιδήποτε άλλο...
Blackjim Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Ευτυχως εγω μαλλον τελειωσα με την ιστορια μου με το eshop. Χτες το απογευμα , με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν οτι η καρτα ηταν οντως ελλατωματικη και οτι σε 2 εργασιμες θα εχω καινουργια. Σημερα το πρωι πηρα και απαντηση στο μεηλ ( ! ) στην οποια λενε οτι υπηρχε καθυστερηση γιατι οι αντιπροσωπιες ειναι κλειστες ( !! ) και τωρα θα την αντικαταστησουν οι ιδιοι. Απλα με πειραξε ρε γμτ που αυτο το απλο πραμα ( που ψιλοαμφιβαλλω οτι μετα τις 4-5 γεναρη οι αντιπροσωπιες ειναι κλειστες ) δε μπορουσαν να το πουνε απο το τηλεφωνο τοσες μερες που τους εχω πεθανει στα τηλεφωνα!
red30 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Από την παραπάνω πρόταση που παρέθεσες, το e-shop (όπως και κάθε κατάστημα) είναι ΠΛΗΡΩΣ καλυμμένο σε ό,τι αφορά σε εγγυήσεις προϊόντων. Για ελατωμματικά κινητά, προμηθευτής θεωρείται "ο παραγωγός ως προς την ευθύνη του για ελατωμματικά προϊόντα". Δηλαδή η αντιπροσωπεία της SonyEricsson. Ούτε κι εμένα μου αρέσει, αλλά ο νόμος μας αυτό λέει! Φιλε kondoras, η ευθυνη για την απόδοση της εγγύησης ειναι του προμηθευτή, δεν υπάρχει αμφιβολία. Ομως με την ευθύνη του προμηθευτή δεν υπάρχει αυτομάτως αναίρεση της ευθύνης του πωλητή ο οποιος ειναι υποχρεωμένος να εφαρμόζει τις αντίστοιχες διαταξεις του Αστικού Δικαίου. Παραθέτω το μικρό απόσπασμα που ειναι αρκετά ευγλωττο, υπογραμμίζω τα σημαντικά: Ν3043 - Άρθρο 537 - Ευθύνη για ελλείψεις Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες , εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. Αυτη ειναι η ευθύνη του πωλητή (οχι του προμηθευτή). Τα δικαιώματα του αγοράστη , που πρεπει να σεβαστεί και να εφαρμόσει ο πωλητής, ειναι αντίστοιχα: Ν3043 Άρθρο 540 - Δικαιώματα του αγοραστήΣτις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. ΟΛΑ αυτα τα παραπάνω πρεπει να δέχεται και να εφαρμόζει ο ΠΩΛΗΤΗΣ κι οχι ο προμηθευτής. Ο "ευλογος χρόνος" που ειναι κάπως ασαφής , ισχύει οταν ο αγοραστής επιλέξει είτε το (1.) είτε το (2.). H επιλογή (3.) ειναι σε απλα ελληνικά η επιστροφή των χρημάτων στον αγοραστή (οχι πιστωτικό σημείωμα βέβαια , αλλα κάποιες φορές καλο ειναι κι αυτο).
dimokritos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Kalispera paidia, An kai polisizitimeno provlima panta exei o kathenas kati na pei. Prosopika to protimo polles fores to e-shop logo ton timon tou apokleistika. Mexri prin 1 mina den xreistika na tsekaro to service tou. Agorasa to dekemvri ena pc kainourgio kai zitisa na min sinarmologithei apo tous texnikous tous alla apo mena. Arketa grigora irthe olokliri i sinthesi. Ton sinarmologisa alla den anoige logo asimvatotitas tis mnimis (Geil) me ti mitriki (Gigabyte). Tis epestrepsa kai stalthikan gia texniko elegxo sta kentrika. Me enimerosan meta apo mia evdomada oti oi mnimes leitourgousan kanonika kai oti tha pistothei to poso pou edosa gia tis mnimes (2 modules itan), oste na agoraso kapoies alles i na mou katatethoun se kapoion logariasmo trapezis. To service mou proteine kapoies markes pou upethetan oti tha einai simvates, xoris omos tin egguisi oti an den douleuan pali sto pc mou tha tis antikatastisoun. Etsi, zitisa na mou katathesoun ta xrimata, pragma pou egine, kai pira tis mnimes apo allou. Ta lefta mpikan sto lagariasmo mou se ligotero apo mia evdomada stin timi pou tis pira.
Voorhees Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 tilito ασχολούμε με αγορές και τα Multirama έχουν τιμές που παρέχουν πολύ καλό after sale. Τι να κάνω το USB απο το e-shop στα 21 ευρώ αφού με το service μου βγήκαν 31; Αν πω πως απο το Multirama ήταν 21 ευρώ άρα για εμένα είναι σθηνότερα απο το Μultirama.
red30 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 dimokritos, αρα μπορούμε να υποθέσουμε οτι η κατάσταση ειναι οπως σου "κάτσει" ; ή να υποθέσω οτι "κοβουν" φάτσες και πράττουν αναλόγως; Εφοσον μπορουν και λειτουργουν εστω μια φορά σωστα (δηλ. ετσι οπως γράφεις), θα μπορούν παρομοίως ευκολα και στους υπόλοιπους καταναλωτές . Εκτός αν συμβαίνει το αλλο, είτε οι εχοντες παράπονα ειναι εγκάθετοι (!!!) είτε οι εχοντες καλα λόγια ειναι μέτοχοι (!!!). Σ'ολες τις υπόλοιπες λογικές περιπτώσεις το θέμα "Σερβις και Επιστροφή" βρωμάει.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.