Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr και συμπεριφορά στους πελάτες


nikgl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διαβάζω απο το efpolis.gr και σας μεταφέρω απο εκει:

 

Κατ'αρχην: Προμηθευτής είναι κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που, κατά την άσκηση της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής του δραστηριότητας, προμηθεύει προϊόντα ή παρέχει υπηρεσίες στον καταναλωτή. Προμηθευτής είναι και ο διαφημιζόμενος. Προμηθευτής είναι επίσης και ο παραγωγός ως προς την ευθύνη του για ελαττωματικά προϊόντα.

 

 

Άρθρο 5 του Ν. 2251/1994

Παραγραφος 1. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα.

 

Νομιμότητα #1. Προφανώς μια συσκευή οπως ειναι το κινητό ειναι τόσο απλη συσκευή οπως το... κατσαβίδι. Τι να τις κανεις τις οδηγίες στα ελληνικά!

 

Παραγραφος 3. Οταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. <.....>

 

Νομιμότητα #2. Υπήρχε σαφης και ΓΡΑΠΤΗ εγγύηση στα ελληνικά; ΠΟΙΟΣ ειναι ο εγγυητής; μήπως η SonyEricsson Γερμανίας;

 

 

και κλείνω με το Νόμο 3043/2002 :

 

Άρθρο 537 - Ευθύνη για ελλείψεις: Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται

τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.

 

Άρθρο 540 -Δικαιώματα του αγοραστή: Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του

πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

 

Νομιμότητα #3. ΖΗΤΗΣΕ ή οχι ο αγοραστής να υπαναχωρήσει δηλ. να πάρει τα χρήματά του απο το ελλατωματικό προιόν; Τα παραπάνω 1-2-3 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ επιλογές του καταστήματος αλλα του αγοραστή και δεν ειναι καν με σειρά προτεραιότητας! Τουτο διατυπώνεται σαφως και στην Εγκύκλιο Ζ1-71/2003, σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του Ν.3043/2002.

 

 

Για τα παραπάνω σχόλια, ποσώς με ενδιαφέρει αν το κατάστημα λέγεται eshop ή γερμανοσοπ ή πλαισιοσοπ ή οτι φανταστεί ο καθένας για τ'αρπάξει γενναία αλλά πάντα νομιμοφανώς απο το πολυ ελαφρύ κατα τα αλλα, πορτοφόλι μας! Ευχαριστω και συγνώμη για τον παραπανίσιο χώρο που γέμισα.

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

@red30 - Μπράβο! κατατοπιστικότατος.

 

Σημασία έχει πάντως να μάθει ο κόσμος ότι τα e-shops ισχυρίζονται ότι λειτουργούν σε άλλο καθεστώς, όπως μου απάντησε και ο υπέυθυνος της εταιρείας "μεταπωλητών" και όχι εμπόρων, και σε περίπτωση ελλατωματικής συσκευής νίπτουν τας χείρας τους.

Απο εδώ και εμπρός θα προτρέπω όλους τους ανθρώπους που γνωρίζω να μην αγοράζουν συσκευές τουλάχιστον απο το e-shop.gr

Οι άνθρωποι λειτουργούν υπο καθεστώς περιπτέρου, όχι εταιρείας. Ακόμα και ο περιπτεράς βέβαια θα έκανε μια αλλαγή !

Γι'αυτό λοιπόν ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην ενθουσιάζεσται με τις προσφορές που θα δείτε στα e-shops. Σκεφτείτε το "μετά".

Δημοσ.

Το θέμα πάντως της γραπτης εγγύησης είναι μεγάλη ιστορία. Μόνο πρόσφατα το Πλαίσιο πχ. άρχισε να σφαγίζει τις αποδέιξεις/τιμολόγιά με την διάρκεια της εγγύησης όπου αναφέρει όμως ότι "παρέχεται εγύηση από την Sharp Hellas (πχ)" - Μήπως πάνε να γλιτώσουν τον μπελά να τα στέλνουν οι ίδιοι στην αντιπροσωπεία και να σου πουην "Κύριε σου σφραγίσαμε την απόδειξη που λέει ότι η παρέχεται από την Sharp, πήγαινέ το εκεί"

 

Βέβαια και σε αυτό είναι "πρωτοπορο" το eshop που στο site του στο πεδίο "εγγύηση" άρχισε πρώτο εκτός από τη διάρκεια να γράφει τις αντιπροσωπείες με τα τηλέφωνά τους (κοινώς μη μας ενοχλείτε με εγγυήσεις και μ@μ@κίες)

 

Υ.Γ :

 

Πάντως είναι αλήθεια ότι αν δεν ψαρώσεις δε μπορούν να κάνουν και πολλά πολλά. Τις προάλλες πήγα στο Πλαίσιο για να πάρω ένα τηλέφωνο. Δίπλα ήταν ένας που επέστρεψε 2 κινητά Samsung επειδή δεν γράφαν μικρά ελληνικά. Η πωλήτρια του είπε ότι δε πρόκειται για βλάβη συνεπώς δεν επιστρέφονται (η σφραγίδα γράφει "Σε περίπτωση βλάβης") αλλά αυτός άρχισε να τις λέει περί αποφάσεων στην Ευρώπη και Αμερική και ότι γουστάρει να τα επιστρέψει, κι ότι έπρεπε να φράφει στο manual ότι δε γράφει μικρά ελληνικά κλπ κλπ και τελικά τη λύση έδωσε ο Δ/ντής του καταστήματος που τα δεχθηκε επιστροφές)

Δημοσ.

kai to panasonic den egrafe mikra ellinika kai ta ellinika ine meta ta agglika.alla auto pragmati den einai provlima.tha prepe kai o katanalotis na rotisei i na to dei kapou pou to exoun anixto prin to parei opote den einai ipoxreomenos na sto allaxei efoson exei anixtei.ante na to poulisei meta autos.kai na exei ginei kamia gratzounia.meta tha to parei o allos kai tha brizei oti tou poulisan metaxirismeno epidi lipei i zelatina.tora sto manual ama grafei ta panta ine thema antiprosopias .tha prepei na baloun 100 selides manual.as ta grapsei me kefalaia kai autos.kai ama ine na aanixeis ola takinita na diabazeis to manual pigene kapou pou ine idi anixta gia test i rota antiprosopia.den perno to meros tis eterias alla ftaime kai emeis pou den psaxnoume merikes fores.pantos merikes fores protimo na pao antiprosopeia giati px to plaisio mporei na to kratisei 2-3 meres mexri na to paei kai na kratisei kai 2-3 meres afou epistrepsei mexri na me parei til.kai ales 2 meres na erthei apo antiprosopia ktl ktl.opote kalitera antiprosopia i akoma kalitera exoteriko :)

Δημοσ.

να παραθεσω και γω το mail που τους εστειλα το Σαββατο 14/1 και στο οποιο περιμενω απαντηση ( τηλεφωνικα ακομη δεν εχει επικοινωνησει κανεις τους απο την τελευταια φορα που τους πηρα εγω!! )

 

-------------------------------------

Γεια σας.

 

Λέγομαι xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx , και σας γράφω email διότι τηλεφωνικά

έχω συγχυστεί απίστευτα τις τελευταίες 2 εβδομάδες από το eshop.

Και εξηγούμαι ,

τα χριστούγεννα , πήγα στο eshop κοζάνης και παρήγγειλα έναν υπολογιστή

( έκανα εξολοκλήρου την παραγγελια από το eshop διότι ο υπεύθυνος

εκεί με διαβεβαίωσε ότι θα το περάσει ο ίδιος στο πρόγραμμα

Δικτυωθείτε II το οποιο και με ενδιαφέρει ).

Μετά από μερικές μέρες, πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά τις Αθηνας να δω

τι γίνεται με την παραγγελια μου. Μου είπαν ότι όλα τα κομμάτια

υπήρχαν , αλλα θα αργούσε καμια βδομάδα λόγω τις συναρμολόγησης. Γι

αυτό και ζήτησα να μου σταλούν τα κομμάτια στα κουτιά τους , και τα

οποια παρέλαβα την επομενη μέρα. Πήρα το PC και στο σπίτι το

συναρμολόγησα. διαπίστωσα όμως ότι δεν εκκινούσε σωστά ( παραβλέπω

παραπάνω λεπτομέρειες ) και βρήκα ότι η κάρτα γραφικών ήταν

ελαττωματική. Έτσι , πήγα το pc πίσω στο ehop και ζήτησα αλλαγή τις

κάρτας γραφικών. Ο "τεχνικός" εκεί αφού διαπίστωσε μετα από κάποιες

μερες ότι όντως η κάρτα ήταν ελαττωματική , στις 3/1 μου είπε ότι την

στέλνει για αντικατάσταση και σε καμια βδομάδα "τουλαχιστον" , θα

ερχόταν καινούργια. Από τότε δεν είχα καμια ενημέρωση και οποτε έπαιρνα

τηλέφωνο μου έλεγε ότι απλά περιμένει να έρθει!!!

Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο 2115000500 και μετά από ΠΟΛΛΑ λεπτά αναμονής

, έμαθα ότι η ελαττωματική κάρτα ουδέποτε έφτασε στην Αθηνα!!!!

Ο κύριος από το eshop κοζάνης σήμερα μου είπε επί λέξη ότι " η κάρτα

είναι κάθ'οδον " και ότι δεν ευθύνεται αυτός για οποια

καθυστέρηση!!!

Η κάρτα λοιπόν έφυγε από κοζάνη και δεν έφτασε αθηνα , δηλαδή κάπου

περιφέρεται μονη τις εδώ και 10 μέρες!!!!

Το θεωρώ απαράδεκτο να κάθομαι να ψάχνω με τηλεφωνήματα το που

είναι το κομμάτι που περιμένω και από πάνω να παίρνω και τέτοιες

γελοίες απαντήσεις.

Από τα χριστούγεννα που πήρα το PC μου ΔΕΝ έχω καταφέρει να το

χρησιμοποιήσω και θα ήθελα τουλάχιστον μια δανεική κάρτα γραφικών

για να κάνω την δουλειά μου.

Περιμένω μια σοβαρή απαντήση από εδώ ,γιατί τηλεφωνικά πραγματικά έχω

κουραστεί να ασχολούμαι.

 

Το θέμα θα το δημοσιεύσω και σε forum διότι το θεωρώ κοροϊδία και

κρίμα γιατί το eshop το θεωρούσα πολύ καλο μαγαζί. Έπρεπε να πάρω ένα

ελαττωματικό προϊόν για να δω το ωραίο service σας.

 

ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

 

 

eshop κοζάνης 2461023200

"τεχνικός" eshop κοζάνης 69xxxxxxxx

----------------------------------------------------------------

αν ουτε σημερα και αυριο απαντησουν στο mail μου πραγματικα δε ξερω τι αλλο να κανω...

Δημοσ.
re file kai si peires apo eshop na sou feroun modem ton 7 euro ??!!!..kai paraponiesai..tespa ego agorasa prosfata to k750i.NO PROBLEM!!kai pote den eixa problem me eshop!

Ευτυχώς που όταν το άνοιξες δούλευε. Διαφορετικά θα έριχνες μαύρο κλάμα.

Αλήθεια, τα 7 ευρώ που τα είδες; Αφου γράφει ο άνθρωπος αγόρασε το pc σε κομμάτια για συναρμολόγηση. Αλλά ακόμα και 7 ευρώ να αγόραζε κάτι δε θα είχε δίκιο εφόσον το e-shop το πουλάει;

Πολύ απροβλημάτιστο σε βρίσκω. Για διάβασε λιγάκι το thread από την αρχή μπας και δεις πόσο ταλαιπωρείται ο κόσμος του e-shop.gr

Δημοσ.

στην δικια μου περιπτωση παντως , συνεχιζουν να αδιαφορουν προκλητικα.

Σημερα στις 10 το πρωι , πηρα τηλεφωνο στο σερβις και ρωτησα παλι τι γινεται ( αν περιμενα να με παρουν αυτοι ,καηκα!! ).

Ο υπαλληλος εκει μου ειπε οτι μολις χθες εφτασε η ελλατωματικη καρτα στην Αθηνα!!! Δλδ εκανε πανω απο 10 μερες για Κοζανη-Αθηνα ( κολυμποντας απο θεσσαλονικη πηγε!? ).

Τον ρωταω γιατι τοσο μεγαλη καθυστερηση και μου λεει "Ειχαμε απλα μια καθυστερηση στην διακινηση"!

Ε πες ετσι ρε συ , τρομαξα κι εγω τοσες μερες. ( φυσικα χτες που παρελαβαν την καρτα δε μπηκαν στον κοπο να με ενημερωσουν , μαλλον δεν ηθελαν να με ενοχλησουν... )

Ρωτησα τωρα ποτε θα εχω την καρτα και μου λεει " Θα ελεχθει και απο τους τεχνικους εδω και θα σας ενημερωσουμε" ... μολις ακουσα ενημερωση καταλαβα οτι πρεπει παλι να παιρνω καθε μερα τηλεφωνο μπας και ανοιξω καποτε το Pc μου...

Μηπως να την στελνανε και μεχρι το εργοστασιο της Asus στην Ιαπωνια να την ελεγξουν και κει την καρτα?

α ρε ξυλο που θελουν...

Δημοσ.
...α ρε ξυλο που θελουν...

 

Όόόόχι φίλτατε,δεν θέλουν αυτοί ξύλο.Αυτοί τη δουλειά τους κάνουνε.Εμείς θέλουμε ξύλο που χρηματοδοτούμε τις εμπορικές τους ανησυχίες....:oops:

Δημοσ.

Όσο αναφορα το κεντρικό κατάστημα στο Χαλάνδρι ποτέ δεν είχα πρόβλημα, αν και έχω αγοράσει αρκετά προιόντα... Η τελευταία μου αγορά ήταν τα ηχεία Logitech z-5500 τα οποία βρίσκονταν σε ένα κουτί 25 κιλών και με βοήθησαν δύο πολύ εξυπηρετικοί υπάλληλοι του e-shop να τα μεταφέρω στο αμάξι που ήταν αρκετα μακρια..

 

Το μόνο πράγμα που εχω διαπιστώσει πάλι για το κεντρικό καταστημα μιλώντας, είναι οτι κάποιες φορές όταν είσαι εκεί για να παραλάβεις ένα προιόν αργούν λίγάκι να σου το φέρουν. (την τελευταία φορά με τα logitech τα πήρα πολύ γρήγορα)

 

Έχω πάρει απο εκεί στις καλύτερες τιμές της αγοράς (http://www.skroutz.gr) μια ATI 9600xt, ενα Creative Muvo TX MP3 player, μια HP Photosmart r707, ενα memory stick, ενα σκληρό δισκο Maxtror 160GB τα logitech z-5500 και για κανένα μέχρι στιγμής δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.

 

Αν τύχει και χρειαστώ την εγγύση των 2 ετών που εχω για καθε ένα απο αυτά ελπίζω να μην ταλαιπωρηθώ γιατί έχω ακούσει οτι σε τέτοια θέματα επιστροφής ελαττωματικών προιόντων το ανταγωνιστικό plaisio.gr είναι πολύ εξυπηρετικό. Ένας φίλος μου επέστρεψε στο plaisio μία ελαττωματική 6600gt και μετά από λίγη ώρα αφου διαπιστώθηκε η βλάβη του δόθηκε καινούργια αυθημερόν!

Δημοσ.

pragmati to plaisio poles fores sto allazei epitopou.opos katalava to provlima me to eshop ine otan ise eparxia.otan ise athina pas apo ekei kkai bgenei akri.alla osoi ine eparxia ekei ine to provlima apo ta post pou ida.kai ego oti exo parei pou exo paei apo ekei mia xara.den mou exeixalasei kati gia na to giriso pera apo mia cpu filou pou apla meta apo 4-5 meres me piran til na mou poun .that's all

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...