Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr και συμπεριφορά στους πελάτες


nikgl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολύ προσοχή με το e-shop.gr. Προχτές αγόρασα το κινητό sonyericsson απο το κατάστημά τους στο Χαλάνδρι και όταν πήγα να το ανοίξω διαπίστωσα ότι το κουτί δεν ήταν σφραγισμένο. Απέξω έγραφε DE (δηλαδή προορισμός Γερμανία), manual μόνο γερμανικά αλλά με γλώσσα τηλεφώνου μόνο ελληνική/αγγλική. Το κινητό ήταν σε χρώμα λευκό(πράγμα που ήθελα) και απο την 1η στιγμή τα φωτάκια του πληκτρολογίου ήταν τα μισά αναμμένα (σκέφτομαι δε μπορεί τόσο χάλια ποιότητα κατασκευής). Μόλις δοκίμασα να μπώ σε υπόmenu δεν μπορούσε να επιστρέψει πίσω!!! στη συνέχεια κόλλησε. Το ξανανοίγω, περνάω τις επαφές με bluetooth από παλιό Τ610 και στια μισά κολλάει πάλι μένοντας πάντα στη δόνηση. Μόνο αφαιρόντας την μπαταρία ξαναδούλεψε. Νευριασμένος το γυρίζω πίσω (δεν είχε περάσει μισή ώρα) και ζητάω αντικατάσταση την οποία μου αρνήθηκαν προτείνοντάς μου να επισκεφθώ service sonyericsson!!! Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα είπαν "εμείς απλά μεταπωλητές είμαστε", δηλαδή απλά τα λεφτουδάκια σας αρπάζουμε, μετά ούτε που σας ξέρουμε. Στη συνέχεια έγινε χαμός, έκρηξη (το κατάστημα γεμάτο κόσμο) τους είπα ότι δε θέλω αντικατάσταση αλλά επιστροφή χρημάτων, πράγμα που επίσης αρνήθηκε ο υπέυθυνος του καταστήματος. Οι παρευρισκόμενοι μου πρότειναν να τους κάνω μύνηση επειδή δε μου επέστρεφαν τα χρήματα και απαίτηση αποζημίωσης για την ταλαιπωρία. Στο τέλος ο υπέυθυνος του καταστήματος έκαμψε τις αντιρρήσεις του και μου έδωσε 1 νέο, σφραγισμένο αυτή τη φορά, ελληνικότατο αλλά γκρι και έφυγα. Δέν ήθελα πολύ πάντως για να τους μηνύσω σε περίπτωση που δεν το άλλαζαν.

Σημαντικό! στο site τους γράφουν ότι εντός 15 ημερών κάνουν αντικατάσταση όποιασδήποτε συσκευής.

Για όλα τα παραπάνω.... πολύ προσοχή με τα e-shop.

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Και να φανταστεί κανείς ότι πήγα απο το κατάστημά τους. Φαντάζεσαι να το λάμβανα με αποστολή; Δε θέλω να σκέφτομαι την ταλαιπωρία.

Δημοσ.

Το λάθος σου ήταν πως δεν έκανες έλεγχο στο κουτί την στιγμή που το αγόρασες.

 

Το έχω ξαναπεί. Μην αγοράζετε ΠΟΤΕ προϊόντα με ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ. Πάντα σφραγισμένα.

 

Πάντως καλά έκανες και του έκανες φασαρία.

Μήπως πρέπει να στείλεις και ένα mail στα κεντρικά του e-shop ετσι ώστε να ξέρουν τι πράτουν τα υποκαταστηματά τους;

Δημοσ.

Μήπως πρέπει να στείλεις και ένα mail στα κεντρικά του e-shop ετσι ώστε να ξέρουν τι πράτουν τα υποκαταστηματά τους;

Το σκέφτηκα αλλά με τη θετική έκβαση του συμβάντος θα πουν ότι στο τέλος ο υπέυθυνος έπραξε τα δέοντα. Δείχνοντάς μου όμως ότι μου κάνει πολύ ειδική χάρη.

Μήπως νας στείλω τελικά;

Δημοσ.

Μπορείς απλά να παραθέσεις τα γεγονότα.

 

Ότι ναι μεν το κατάστημα δέχτηκε να κάνει αυτό που όφειλε, αλλά η αντιμετωπισή τους ήταν αρχικά αρνητική και δεν είχαν διάθεση να σε εξυπηρετήσουν.

 

Προσωπικά για το e-shop έχω μόνο θετικά σχόλια. Αλλά επειδή πλέον αναπτύσεται με τα e-shop points πρέπει να γίνουν πολύ προσεχτικοί και να μην κάνουν τα λάθη άλλων αλυσίδων. Δε μπορεί ο κάθε πωλητής και κάθε διευθυντής ενός τοπικού υποκαταστήματος να χαλάει την εικόνα μιας ολόκληρης εταιρίας.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Παρακαλώ να δίδετε ιδιαίτερη προσοχή στους χαρακτηρισμούς σας - δεν χρειάζεται να είστε υβριστικοί ή συκοφαντικοί για να πείτε τα παράπονά σας.

Δημοσ.

kai ego re paidia oses fores agorasa kati apo to siggekrimeno katastima ola kai osa exo parei den eixan kanena provlima kai panta ta eixa mesa se 2 meres ektos tin teleutea fora siggekrimena stis 22/12/05 ekana tin paraggelia stis 23:30 to vradi k stis 23/12/05 pleon mou tilefonisan stis 10:00 to prwi kai mou lene stis 19:00 na eiste spiti sas ta fernoume !!!!!!!! emeina kai ligo mal...s ala ok simvenoun kai ta perierga apla prepei na dixnoume kai emeis ligo katanoisi kai me metro pantos sigoura exoun dikio kai polla apo ta paidia pou exoun talaiporithi alla ok simvainoun as elpiszoume apla oti sto prosexos mellon den tha simvainoun pleon tetoies talaipories.

Δημοσ.

όλοι κάνουμε παράπονα αλλα τελικά παο εκεί ψωνίζουμε και δεν μαθαίνουμε απο τα λάθη μας!!!

 

 

ετσι ποτε δεν θα καταλάβουν και θα συνεχίσουν αν μας θεωρούν λαλακες:evil: :evil: :evil:

Δημοσ.

Κοιτάξτε όπως και να έχει το after sales του e-shop είναι πολύ χάλια... Αν από τις δέκα αγορές που κάνει σου τύχει κάτι που θα σε κάνει να βλαστημάς την ώρα και την στιγμή που γεννήθηκες δεν θα σου μείνουν τα καλά στοιχεία αλλά μόνο τα κακά...

 

Θερμοπαρακαλώ τον paredwse κάπως να βρει ένα τρόπο να μαζέψει όλα τα ποστ μαζί γιατί κάθε δυο τρείς μέρες βλέπουμε και ένα καινούριο thread για το e-shop... Ας το ονομάσει παράπονα από τις εταιρείες πληροφορικής...

Δημοσ.

paredwse δεν νομίζω πως κάποιος ήταν υβριστικός ή συκοφαντικός. Το αντίθετο θα έλεγα αφού οι πιο πολλοί κάνουμε θετικά σχόλια για το συγκεκριμένο μαγαζί.

 

Βέβαια ίσως ο τίτλος του post να είναι λίγο υπερβολικός.

 

Απλά πολλές φορές συμβαίνει ένας υπάλληλος ή ένας υπεύθυνος με τις πράξεις του να δημιουργεί προβλήματα στον καταναλωτή. Αυτό δεν χαρακτηρίζει όλη την εκάστοτε εταιρία.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Θερμοπαρακαλώ τον paredwse[/color'] κάπως να βρει ένα τρόπο να μαζέψει όλα τα ποστ μαζί γιατί κάθε δυο τρείς μέρες βλέπουμε και ένα καινούριο thread για το e-shop... Ας το ονομάσει παράπονα από τις εταιρείες πληροφορικής...

Υπάρχουν διάφορες σκέψεις για το συγκεκριμένο θέμα που (ορθότατα) θέτεις. Ευχαριστούμε πάντως για την πρόταση, είναι υπό μελέτη. :)

 

[...]

Βέβαια ίσως ο τίτλος του post να είναι λίγο υπερβολικός.

 

Σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν. ;)

 

Απλά πολλές φορές συμβαίνει ένας υπάλληλος ή ένας υπεύθυνος με τις πράξεις του να δημιουργεί προβλήματα στον καταναλωτή. Αυτό δεν χαρακτηρίζει όλη την εκάστοτε εταιρία.

 

Συμφωνώ απόλυτα!

Δημοσ.
Κοιτάξτε όπως και να έχει το after sales του e-shop είναι πολύ χάλια... Αν από τις δέκα αγορές που κάνει σου τύχει κάτι που θα σε κάνει να βλαστημάς την ώρα και την στιγμή που γεννήθηκες δεν θα σου μείνουν τα καλά στοιχεία αλλά μόνο τα κακά...

Oρίστε και ένα πολύ πρόσφατο παράδειγμα. Μιλάμε για ένα μόντεμ των 7€.

 

Και αυτά μετά από τηλεφωνήματα. Αν δεν ενδιαφερόμουν, ακόμα θα περίμενα ... :evil:

post-16113-129062927925_thumb.jpg

Δημοσ.

Όπερ και εγένετο

 

 

Αγαπητοί κύριοι,

προχτές 9/1 αγόρασα το κινητό sonyericsson Ζ520 απο το κατάστημά σας στο Χαλάνδρι και όταν πήγα να το ανοίξω στο σπίτι διαπίστωσα ότι το κουτί δεν ήταν σφραγισμένο όπως θα έπρεπε. Σκέφτηκα "δε βαριέσαι, μπορεί να το άνοιξαν για να το δείξουν σε κανέναν, μην τρέχω πίσω τώρα".

Αναγνωρίζω βέβαια ότι θα έπρεπε να το έχω ελέγξει λεπτομερώς πριν φύγω απο το κατάστημα. Απ'έξω έγραφε DE (δηλαδή προορισμός Γερμανία), manual μόνο γερμανικά αλλά με γλώσσα τηλεφώνου μόνο ελληνική/αγγλική!!!

Όλα τα παραπάνω με έβαλαν σε σκέψεις. Το κινητό ήταν σε χρώμα λευκό(πράγμα που ήθελα και είχα ζητήσει απο τον πωλητή αλλά εκείνος μου είπε ότι δεν υπήρχε!). Απο την 1η στιγμή τα φωτάκια του πληκτρολογίου ήταν τα μισά αναμμένα (σκέφτομαι δε μπορεί τόσο χάλια ποιότητα κατασκευής). Μόλις δοκίμασα να μπώ σε υπόmenu δεν μπορούσε να επιστρέψει πίσω!!! στη συνέχεια κόλλησε. Το ξανανοίγω, περνάω τις επαφές με bluetooth από παλιό Τ610 και στια μισά κολλάει πάλι μένοντας πάντα στη δόνηση. Μόνο αφαιρόντας την μπαταρία ξαναδούλεψε. Νευριασμένος το γυρίζω πίσω (δεν είχε περάσει ούτε μισή ώρα) και ζητάω αντικατάσταση την οποία μου αρνήθηκαν (ο πωλητής αρχικά και στη συνέχεια και ο υπέυθυνος του καταστήματος) προτείνοντάς μου να επισκεφθώ service sonyericsson!!! Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα είπαν "εμείς απλά μεταπωλητές είμαστε πηγαίνετε στη sonyericsson να σας το αλλάξουν"!!! Λέω ρε παιδιά ανοιχτή συσκευή παρέλαβα, "αποκλείεται" μου λένε, πείτε ότι έβαζα τη sim μου εδώ και δε δούλευε, δε θα μου το αλλάζατε; Μετά την απομάκρυνσή μου απο το ταμείο δεν είμαι πελάτης; Η συσκευασία ήταν αθικτη. Αν ήθελα να το αγοράσω απο την αντιπροσωπεία θα το είχα κάνει αλλά επέλεξα e-shop. Τι θα είχε γίνει αν το είχα παραλάβει με αποστολή στο χώρο μου; Στη συνέχεια έγινε χαμός, και με έκρηξη μου (το κατάστημα γεμάτο κόσμο) τους είπα ότι δε θέλω αντικατάσταση αλλά απαιτώ επιστροφή χρημάτων, πράγμα που επίσης αρνήθηκε ο υπέυθυνος του καταστήματος. Οι παρευρισκόμενοι πελάτες μου πρότειναν να κάνω μήνυση επειδή δε μου επέστρεφαν τα χρήματα και να απαίτησω αποζημίωση για την ταλαιπωρία. Μετά απο πολλές συζητήσεις του ανένδοτου καταστηματάρχη (με την τσίχλα "απλά μεταπωλητές είμαστε", "ειμαστε καλυμμένοι νομικά κάντε ότι θέλετε") στο τέλος και μετά απο κανένα τέταρτο διαφωνιών, ο υπεύθυνος του καταστήματος, έκαμψε τις αντιρρήσεις του (ως δια μαγείας!!!) και μου έδωσε 1 νέο όπως όφειλε, σφραγισμένο αυτή τη φορά, ελληνικότατο αλλά γκρι και λέγοντάς μου ότι είναι μια πολύ ειδική χάρη και ότι δε θα υπάρξει άλλη αλλαγή. Το έκανε με κίνδυνο λέει να χάσει τα χρήματά του απο την μη αντικατάσταση απο την αντιπροσωπεία της ελλατωματικής συσκευής. Δεν το σχολίασα θέλοντας να φύγω και να τελειώσει εκεί η ταλαιπωρία μου και ευχόμενος να δουλέυει σωστά το νέο, όπως και έγινε.

Ημουν έτοιμος για να προχωρήσω σε μήνυση σε περίπτωση που δεν το άλλαζαν. Δε δέχομαι την αδιαφορία εκ μέρους μιας εταιρίας. Δεν ψώνισα απο το περίπτερο.

Σημαντικό! στο site σας γράφετε ότι εντός 15 ημερών από την αγορά γίνετε αντικατάσταση της ελλατωματικής συσκευής. Το διάβασα εκ των υστέρων βέβαια αλλά πιστεύω ότι ο καταστηματάρχης το γνώριζε.

Το σίγουρο είναι ότι δε θα ξαναψωνίσω απο την εταιρεία σας (1η και τελευταία μου φορά) αλλά κρίνω σκόπιμο να σας ενημερώσω γραπτώς για το συμβάν και να ακούσω την επίσημη άποψη της εταιρείας σας σχετικά με το παραπάνω.

 

Απάντηση

 

Αγαπητέ κε χχχχχχχχ

 

Κατ’αρχάς θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμηση που μας δείξατε για τις αγορές σας. Στην συνέχεια, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το κατάστημά μας όπως και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα δεν παρέχουν εγγύηση αλλά μεσολαβεί ώστε να αποσταλεί μια συσκευή στον αντιπρόσωπο (από τον οποίο παρέχεται η εγγύηση και δεν κάνει πώληση) ώστε να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί. Όπως είναι αυτονόητο, καμία εταιρεία δεν επιθυμεί να έχει δυσαρεστημένους πελάτες ή να παρέχει κακό after sales support. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου ο κατασκευαστής είναι κάθετος και ζητά συγκεκριμένη διαδικασία ώστε να αντικαταστήσει τις ελαττωματικές συσκευές του. Από την πλευρά μας, είμαστε υποχρεωμένοι λοιπόν να υποδείξουμε στην πελατεία μας τον ταχύτερο τρόπο εξυπηρέτησής ώστε να έχουν το συντομότερο δυνατό μια νέα συσκευή.

 

Αντιλαμβανόμαστε πλήρως την απογοήτευση που θα νοιώσατε όταν είδατε ότι η καινούρια συσκευή με την οποία σας προμηθεύσαμε να μην λειτουργεί, ερχόμαστε στην θέση σας και λογικά θα είχαμε ίσως παρόμοιο τρόπο αντίδρασης. Όταν όμως υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, δεν μπορεί να παρακαμφθεί και σε αυτό το θέμα ζητούμε την πλήρη κατανόησή σας. Επαναλαμβάνουμε ότι κανένα κατάστημα δεν προχωρά στην άμεση αντικατάσταση από το δικό του stock, πράγμα που μπορείτε πολύ εύκολα να διαπιστώσετε και ο ίδιος.

 

Αναλυτικότερα, σας ενημερώνουμε πως η ελληνική νομοθεσία (αρκεί να καλέσετε στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή – Υπουργείο Ανάπτυξης) αναφέρει σε συγκεκριμένα άρθρα νόμων «περί εγγυήσεων» ότι μετά την αγορά οποιασδήποτε συσκευής το κατάστημα οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στον αντιπρόσωπο ώστε να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί σε εύλογο (πλην όμως αόριστο) διάστημα ακόμα και αν εχει περάσει 1 λεπτό από την πώληση. Φυσικά, εμείς δεν θα ακολουθήσουμε ποτέ τους νόμους κατά γράμμα μιας και συνήθως είναι κατά του καταναλωτή, αλλά πάντα θα προσπαθούμε για το καλύτερο. Υπάρχουν όμως και οι περιπτώσεις που ο κατασκευαστής δεν επιθυμεί το ίδιο με αποτέλεσμα να εκτίθενται καταστήματα μιας και ο τελικός χρήστης απαιτεί από το κατάστημα (το οποίο δεν παρέχει εγγύηση αλλά κάνει μεταπώληση) να προχωρά στην αντικατάσταση των ελαττωματικών συσκευών. Άλλωστε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι κανένα κατάστημα δεν χαίρεται ιδιαίτερα όταν μέσα στον χώρο των πωλήσεων δημιουργείται κακή εικόνα για την εξυπηρέτηση των πελατών του ενόπιων άλλων πελατών .

 

Ολοκληρώνοντας, θα θέλαμε να αναφέρουμε πως πραγματικά έγινε μια εξαίρεση στον κανόνα, μιας και παραπάνω αναφέρουμε ότι η εταιρεία μας είναι ιδιαίτερα ελαστική σε τέτοιες περιπτώσεις. Φυσικά, η αντικατάσταση έγινε επειδή κρίναμε πως έπρεπε να γίνει και όχι επειδή απειληθήκαμε με μήνυση μιας και η διαδικασία που ακολουθούμε είναι απολύτως νόμιμη. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

 

 

 

Με εκτίμηση,

 

χχχχχχχ

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...