Προς το περιεχόμενο

Celeron D s478 temperatures

giannhsg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ti thermokrasies exete stous celeron D sas?

me to pou anoiksa prwti fora to pc me enan celeron D

kai asrock pvm800 mobo, itan karfomenos stous 55c.

Eimai me stock anemistiraki.

Mou fenete ligo ipsili thermokrasia mias kai ston p4 mou

exo 35c max se idle (me kalorifer ktl).

Kapoios pou exei celeron D na postarei thermokrasies please?

Δημοσ.
Ti thermokrasies exete stous celeron D sas?

me to pou anoiksa prwti fora to pc me enan celeron D

kai asrock pvm800 mobo' date=' itan karfomenos stous 55c.

Eimai me stock anemistiraki.

Mou fenete ligo ipsili thermokrasia mias kai ston p4 mou

exo 35c max se idle (me kalorifer ktl).

Kapoios pou exei celeron D na postarei thermokrasies please?[/quote']

gia celeron mou fenetai ligo psila apla na po oti pola mobo anaferoun lanthasmena thermokrasias.px mia msi pou ixa epexe sostan i thermokrasia mono meta apo bios update.opote gia check kai kane kanena mipos ine auto?kai apla na deis oti einai koumpomeni kala i psiktra den exei skoni exei mpei sosta i pasta ktl

Δημοσ.
gia celeron mou fenetai ligo psila apla na po oti pola mobo anaferoun lanthasmena thermokrasias.px mia msi pou ixa epexe sostan i thermokrasia mono meta apo bios update.opote gia check kai kane kanena mipos ine auto?kai apla na deis oti einai koumpomeni kala i psiktra den exei skoni exei mpei sosta i pasta ktl

oxi h mobo einai kainouria! asrock einai.

its ok mallon itan h arxh ! twra pia exo

apo 42-44 vathmous. kai pali psilotsimpimeno

einai, alla gia stock psixtra pisteuw einai ok

Δημοσ.

loipon paides exw ton cel d 2.8 panw se mia albatron pou kaike k einai pros adikatastash twra xwris na exei kapio provlhma i cpu...file giannh i temps sou einai fisiologikes emena sthn arxh mou itan gyro stous 35 se idle k full pigene 45 me stock psixi meta apo ligo kairo anevike afisika stous 45 idle k mou xtipage 55 se full...i cpu ayth einai prescott opws leei o filos parapanw...opote nai einai ligo pio thermos apo alous...episis tha paratiriseis oti an katevaseis to vcore tis cpu ayths tha sou rixei k tis temps prosoxh omws poso tha to rixeis egw to eixa ftasei mexri 1.035v k douleve mia xara pio katw kolage k epefta katw apo tous 40 se idle pleon...twra afou parw pisw to pc tou modaro koytaki me 3 i 4 12arides k psyxtra tis gigabyte 3d rocket pro k eplizw na eimai ok...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...