Stavie Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Xairete, etoimasteite na 8aymasete agnoia sxetika me 3D graphics kai sxetiko software. Oxi oti 8a eprepe na 3erw, biologos eimai o an8rwpos...<BR>Telos pantwn:<BR>a) pws mporw na ftia3w ta dika mou Lightwave objects;<BR> otan paw na kanw import metafile, to opoio omws to eftia3a egw me conversion mias eikonas (apo .psp), sto Cool 3D mou bgazei to e3hs "The Import function only works on closed path data. Unable to find a closed path on this file". Ti mou diafeygei; Ti properties prepei na exei to sxedio gia na ginei 'swsto' metafile;<P>Den einai epeigon, oute einai project - apla kwlobaraw kai eipa na asxolh8w me graphics, erasitexnika. P.x. 8a mou arese na ftia3w mia pista kart mesa sto Lightwave kai na balw thn kamera na trexei sthn pista... De 8elw gelia!
sh4dow Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 boreis na ftiaxeis models (objects) sto lightwave meso modeler.exe (briskete ston idio katalogo me to lightwav.exe) einai ligo palouki mexri na exikiothis me ton modeler (den xreiazete na po sto lightwave...).
Nimrod7 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 α. Φόρτωσε τον Modeler και φτιάξε το object που θές, στο Layout το Animation κλπ.<P>β. Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο format, αλλα πολλές φορες τα convertion μεταξύ προγραμματών ειναι προβληματικά, προτείνο να χρησιμοποιήσεις το Polytrans (http://www.okino.com) για τέτοιες δουλειές. Επίσης καλυτερα δεχεται τα ai (adobe ilustrator) και eps παρά metafiles.<p>[ 04-06-2001: Message edited by: Nimrod7 ]
sh4dow Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 mias kai milame gia to lightwave xerei kaneis pos xreisimopoieis auta ta kataramena bones?
Nimrod7 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by sh4dow:<BR><STRONG>mias kai milame gia to lightwave xerei kaneis pos xreisimopoieis auta ta kataramena bones?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>yep, λοιπον απο το layout, κανεις import ενα object, με το object selected βαζεις ενα bone, το φτιαχνεις rotate, rest length κλπ, μετα βαζεις child bones, μεχρι να φτιάξεις τον σκελετό. Οταν τελειώσεις και τα bones ειναι σε σωστές θέσεις επιλέγεις ενα ενα και πατας το r για να τα κανεις enabled. Απο εδω οταν κανεις rotate scale move το bone κανει deform το object. Για τα Skelegons του modeler απλα φτιαξτα εκει και με το που μπεις στο layout καντα convert σε bones. Τα υπόλοιπα ειναι ιδια. Αν θες inverse kinematics κλπ κοιτα κανενα tutorial στο <A HREF="http://www.flay.com" TARGET=_blank>www.flay.com</A> γιατι θα τελειωσει ο χώρος στο server και ακόμα θα γράφω!
sh4dow Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 egrapses... tipota gia envelops mias kai den exo akoma katalabei tin leitourgia tous.
Nimrod7 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by sh4dow:<BR><STRONG>egrapses... tipota gia envelops mias kai den exo akoma katalabei tin leitourgia tous.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Envelopes ειναι η αλλαγή μιας τιμής στο χρόνο. Ενεργοποιώντας το E σε μια τιμή με την καμπύλη που φτιαχνεις καθορίζεις την αλλαγή της τιμης οπου ο καθετος αξονας ειναι η τιμή και ο οριζόντιος ο χρόνος (frames). Παραδειγμα αν θες μια λαμπα να ανάβει στο frame 10, θα πας στο luminocity του material της λάμπας θα πατήσεις το E, βαζεις στο frame 9 τιμη 0% και ενα στο frame 10 τιμή 100%.
DABOOM Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 Ρε παιδια το ξερω οτι ειναι ασχετο με το post αλλα αν ξερετε πειτε μου που μπορω να βρω το lightwave 6.0 σε warez.Μην γραψετε εδω στειλτε μου email στο [email protected] THANX
Stavie Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2001 An exete link gia to 6.0, kai se mena, giati exw to 5.5 twra pou milame: [email protected] - kapoia links pou htan sto forum einai dead.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.