ΛΕΥΤΕΡΗΣ Λ. Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 ....oles aftes oi ekpompes exoun ena kai monaviko stoxo.TO KERDOS kai den kitane katholou ma katholou gia talenda kai mousiki. Parte to xampari epitelous. Σ' ευχαριστούμε για την επισήμανση. Φίλε καταλαβαίνω απόλυτα τον πόνο σου. Νά'σαι καλά! Και γω απο μικρός ήθελα να γίνω ρουφιάνος' date=' αλλα πάντα με φτύνανε οι φίλοι μου, οι συγγενείς μου και γενικά όλος ο κύκλος μου.[/quote'] Ποτέ δεν είναι αργά... εισαι σε καλό δρόμο. Συνέχισε να προσπαθείς!
blueviper Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 Αν ήθελα να υπάρξω a priori κυνικός, θα μπορούσα κάλλιστα φίλε Λευτέρη να υποστηρίξω πως ουδείς σου άνοιξε πόρτα, γιατί ενδεχομένως πάσχεις στις απαιτούμενες προϋποθέσεις των εκάστοτε θέσεων...κάτι που ενδέχεται να ισχύει, είτε κατά τρόπο αντικειμενικό, είτε για πλείστους άλλους λόγους που αφορούν συνήθως συμφέροντα, έλλειψη "μέσου" όπως προανέφερες κλπ. Επειδή λοιπόν δε γνωρίζω τα προσόντα σου, δεν μπορώ να σχηματίσω κι άποψη για το αν καλώς ή κακώς έκλεισαν αυτές οι πόρτες... Προσωπικά πάλι δεν έχω κανέναν απολύτως ενδοιασμό να κατακρίνω την επιλογή εκείνων που καταφεύγουν σε ένα FS προκειμένου να εισχωρήσουν ως Δούριοι Ίπποι στο χώρο της μουσικής (που, αρέσει δεν αρέσει, μέρος των τεχνών αποτελεί). Καταρχήν είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν το όποιο καλλιτεχνικό όραμά τους σε μια ψηφοθηρική αρένα, διαπομπεύοντας εαυτούς κατά πλείστους όσους τρόπους, προκειμένου να διατηρηθούν στο "παιχνίδι". Αλλά το πρόβλημα ξεκινάει πολύ νωρίτερα... Λίγο ενδιαφέρει στην επιλογή των συμμετεχόντων το ζήτημα φωνητικές ικανότητες...αν υπάρχουν κι αυτές καλοδεχούμενες, δεν είναι όμως πρωταρχική έγνοια. Αν δεν είσαι φάλτσος μας κάνεις, αρκεί: α) Να έχεις κάθε διάθεση να δείξεις και λίγο μπούτι, από τη στιγμή που το διαθέτεις, ώστε να αποφασίσουν κι οι ιδιοκτήτες των λαμέ νυχτερινών πάλκων αν τους κάνεις για την επόμενη περίοδο. Αν συνδυάζεται και με πλούσιο μπούστο και τρελό μίνι μέχρι τον αφαλό ακόμα καλύτερα. Λίγη ξετσιπωσιά άλλωστε δεν έβλαψε κανέναν, πόσο μάλλον την ηδονοβλεπτική μας εποχή. β) Είσαι ολίγον χαζούλης, αφελής, δαιμόνιος, ταραχοποιός, εριστικός κοκ? Γενικώς...διαφέρεις από το μέσο όρο και το παιδί της διπλανής πόρτας, σε βαθμό τέτοιο που ο συνδυασμός με ένα ιδανικό σχήμα να οδηγήσει σε εντάσεις και τζέρτζελο...καλώς ήλθες στην ακαδημία μας. Ανήκεις σε περιθωριακές ομάδες? Η εισαγωγή σου θα μας προσφέρει και άλλοθι πολιτικής ορθότητας, καθώς και την επιβεβαίωση πως στα reality όλοι έχουν δικαίωμα επιλογής. Διόλου τυχαίο άλλωστε πως στα συγκεκριμένα "show" κερδίζουν όχι οι πλέον ταλαντούχοι και ικανοί (αν μιλάμε για διαγωνισμό ταλέντου κι όχι απλώς παράθεση προσωπικοτήτων), αλλά εκείνοι που θα τραβήξουν πάνω τους τα βλέμματα, είτε γιατί κουβαλάνε δυστυχισμένο παρελθόν, είτε γιατί προκαλούν την ευθυμία του κόσμου. Κι αφού λοιπόν έχει ξεβρακωθεί πλήρως ο καλλιτέχνης μπροστά στα μάτια του αδηφάγου κοινού, στη συνέχεια θα μας πλασαριστεί σαν το μεγάλο αστέρι του πενταγράμμου...ας δούμε λοιπόν τι αποκόμισε η ελληνική μουσική σκηνή από τα συγκεκριμένα θεάματα (: * Πρόδρομος: Το λαϊκό παιδί, το ποδοσφαιρικό είδωλο, σε κομμάτια που θα έκαναν τα κόκαλα του Τσαουσάκη να τρίζουν. * Τσάκας: Ακολούθησε το δρόμο της παράδοσης...έδεσε δε το Ποντιακό στοιχείο με το Hip Hop και τον Eminem σε τραγουδιστικές επιδόσεις υψηλότατες. * Δώρα: Αυτό το κατατρεγμένο πλάσμα βρήκε στην αγκαλιά του μεγάλου μας μουσουργού Ανδρέα-όλα-τα-σφάζω-όλα-τα-μαχαιρώνω-Μικρούτσικου τη μουσική θαλπωρή. Δίσκος ορόσημο στα ελληνικά χρονικά, που πιθανότατα θα τον δίνουν μαζί με τα Κλινέξ δώρο από του χρόνου, ως πολιτιστική προσφορά στην ελληνίδα νοικοκυρά. * Καλομοίρα: Νιάου νιάου βρε γατούλα το φτωχοκόριτσο της ομογένειας, που προσωπικά μου είναι συμπαθής, αλλά δεν έκρινα ποτέ τους τραγουδιστές με βάση τη συμπάθεια, αλλά με πιο αντικειμενικά κριτήρια κι εκεί η Goodfate δεν πιάνει ούτε τη βάση δυστυχώς. * Άσπα: την πάλεψε δεν μπορώ να πω...προσπάθησε να πετάξει σπινθήρες "ποιότητας" από την τριβή της με τη μουσική. Κάηκε κι αυτή από την εικόνα που σχημάτισε στο FS, που κατά τα άλλα αναδεικνύει τις φωνές. Με το χαρακτήρα "στρίγγλας" που σχημάτισε, μπορεί να γυρνάει στα δευτεροκλασάτα μαγαζάκια της ελληνικής επικράτειας άφοβα. * Πετράκος Γρηγόρης: Κρίμα τα πτυχία στην κιθάρα, τις κλασικές σπουδές και τις βολτες στα νησάκια εκεί κοντά στα 20 (τον πέτυχα Μονεμβασιά προσωπικά μαζί με το Γιάννη από τους Motivo4 πίσω στο '97)...Σιδηρόπουλος, Τρύπες, Κατσιμίχα, Χατζιδάκις, Θεοδωράκης κοκ. Πως συνάδουν όλα αυτά με τη γραφικότητα του "Θέλω τους φίλους μου να δώ, που έχουν χαθεί με τις δουλειές τους, με τις γυναίκες τις καλές τους και έχω μήνες να τους δώ"?! Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου... * Καραφώτης, Πετρέλης: Τα νέα φυντάνια που ακολουθούν τα πατήματα του καλύτερου παιδιού Πλούταρχου, που ακολουθούσε αυτά του Πουλόπουλου (πάει μακρυά δηλαδή η βαλίτσα). Να προσθέσουμε και το όνομα του Βαρδή, του τραγουδοποιού που έχει καταντήσει ομώνυμο της μανιέρας και της κοινοτοπίας, καθώς κι εκείνο της Δρούτσα, της εθνικής μας στιχουργού στο όνομα της οποίας πίνουν νερό τόσο η Νικολακοπούλου όσο κι η Παπαγιαννοπούλου (αυτή η τελευταία, αν μπορούσε). * Μίχας: Ο -αχέμ- ροκάς...το παιδί που κοιμάται και ξυπνάει με την εικονίτσα του Παυλίδη κάτω από το προσκεφάλι. Ανάλαφρες καταστάσεις για ερωτοχτυπημένα 12χρονα...εδώ βέβαια δηλώνει ροκ η Βίσση κι η Βανδή, οι Μιχάδες αυτού του κόσμου θα είχαν κόλλημα? * Μάρω: Από τα μεγαλεία της underground αμερικανικής σκηνής, στα λαϊκοφανή λαμέ ελληνικά πάλκα, δεύτερο-τρίτο όνομα πίσω από ιέρειες τύπου Πέγκυ κοκ. Πρέπει να τραφεί βέβαια κι η ελληνική ομογένεια. ...κι άλλοι που δυστυχώς ξεχνάω τη δεδομένη στιγμή...ορίστε η προσφορά των reality... Αυτό που δυσκολεύονται να κατανοήσουν είναι πως το FS και το κάθε FS, μολονότι ενδέχεται (και το "ενδέχεται" δεν μπαίνει τυχαία) να τους ανοίγει την κάνουλα των φράγκων από τα μερο"κάματα" της νυχτερινής πίστας, τους ακυρώνει σαν καλλιτεχνικές οντότητες πλήρως...τους απαξιώνει και τους μηδενίζει στη συνείδηση οποιουδήποτε αρέσκεται μονάχα στο μουσικό ζητούμενο. Τέλος θεωρώ τουλάχιστον απαράδεκτο να θεωρούμε πως τα FS είναι μια διέξοδος. Τόσοι και τόσοι σημαντικότατοι καλλιτέχνες δεν πρόδωσαν την τέχνη, τα ιδεώδη και τα οράματά τους, δεν τα ξεπούλησαν προς άγρα τηλεθεαματικής προβολής, αλλά αποφάσισαν να ακολουθήσουν το δύσκολο δρόμο, να στερηθούν και να υπομένουν μέχρι να διαμορφώσουν τις συνθήκες κοινοποίησης εκείνες που θα σέβονται το έργο τους. Την ξεφτιλίσαμε πολύ τη μουσικούλα μας...
ΛΕΥΤΕΡΗΣ Λ. Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 @blueviper Αν προσθέσεις στη λίστα όλους εκείνους που εμφανίστηκαν στα κυριακάτικα επεισόδια του Fame Story "νομιμοποιώντας" το στη συνείδηση του κόσμου (Τόκας, Σπανός, Κατσαρός, Πλέσσας, Χατζηνάσιος, κα), αυτούς που συνεργάστηκαν άμεσα ή έμμεσα με το "παιχνίδι" (Βαρδής, Ρόκκος, Δάντης, Κραουνάκης, Μοδινός κα) και όλους αυτούς που είτε εμφανίστηκαν ζωντανά στο Fame Story ή τα άλλα realitoπαίχνιδα είτε συνεργάστηκαν στα σχήματα τους με παιδιά των reality (Βανδή, Βίσση, Σφακιανάκης, Κότσιρας κα) γενικώς θα χάσεις το μπούσουλα. Δεν χρειάζεται να μαλώνουμε ως γαϊδαροι σε ξένο αχυρώνα. Με ήπιους τόνους να επισημαίνουμε τα αρνητικά και τα θετικά τόσο αυτού όσο και άλλων τηλεοπτικών προιόντων/υποπροιόντων, ώστε να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα. Να μήν αποδεχόμαστε αδιαμαρτύρητα οτιδήποτε, αλλά ούτε να καταδικάζουμε συλλήβδην τα πάντα. Και να θυμόσαστε το εξής: οι "επαναστάσεις" δεν πρόκειται να γίνουν απο "εφησυχασμένους" 40ρηδες όπως εγώ, αλλά απο νέα παιδιά με διάθεση αμφισβήτησης όπως οι περισσότεροι απο εσάς.
blueviper Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 @blueviperΑν προσθέσεις στη λίστα όλους εκείνους που εμφανίστηκαν στα κυριακάτικα επεισόδια του Fame Story "νομιμοποιώντας" το στη συνείδηση του κόσμου (Τόκας' date=' Σπανός, Κατσαρός, Πλέσσας, Χατζηνάσιος, κα), αυτούς που συνεργάστηκαν άμεσα ή έμμεσα με το "παιχνίδι" (Βαρδής, Ρόκκος, Δάντης, Κραουνάκης, Μοδινός κα) και όλους αυτούς που είτε εμφανίστηκαν ζωντανά στο Fame Story ή τα άλλα realitoπαίχνιδα είτε συνεργάστηκαν στα σχήματα τους με παιδιά των reality (Βανδή, Βίσση, Σφακιανάκης, Κότσιρας κα) γενικώς θα χάσεις το μπούσουλα.[/quote'] Κάποιοι εξ αυτών πίστεψαν πως πολεμούν το δράκο εκ των έσω διαβρώνοντας ένα σύστημα ήδη σαθρό...κάποιοι σπρώχθηκαν από τις ίδιες τις εταιρίες τους (βλέπε Heaven)...κάποιοι κινήθηκαν με αποκλειστικό γνώμονα την προβολή, καθότι περνάει κι η μπογιά τους κι οι κλήσεις από τα media λιγοστεύουν...κάποιοι άλλοι είδαν πόρτα και μπήκαν. Αμφιβάλλω πραγματικά πάντως πως οποιοσδήποτε σώφρων μπορεί να θεωρήσει πως θα μπορούσε να προκύψει οτιδήποτε θετικό από αυτήν το τηλεοπτικό show...και την παρούσα θέση την απέδειξαν περίτρανα τα εκ των υστέρων μουσικά υπο-προϊόντα που παρήχθησαν. Σίγουρα από την ελληνική σκηνή δεν έλειπε δα ούτε η Καλομοίρα, ούτε ο Καραφώτης...είχαμε και περίσσευμα! Edit: Κάτι ακόμα για τα ονόματα που αναφέρθηκαν...ουδείς αυθεντία κι ουδείς αλάνθαστος. Κι ο μέγιστος Χατζιδάκις είχε πει κάποτε τα καλύτερα για το Φλωρινιώτη. Η ιστορική πραγματικότητα όμως δεν τον δικαίωσε. Δεν χρειάζεται να μαλώνουμε ως γαϊδαροι σε ξένο αχυρώνα. Με ήπιους τόνους να επισημαίνουμε τα αρνητικά και τα θετικά τόσο αυτού όσο και άλλων τηλεοπτικών προιόντων/υποπροιόντων, ώστε να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα. Να μήν αποδεχόμαστε αδιαμαρτύρητα οτιδήποτε, αλλά ούτε να καταδικάζουμε συλλήβδην τα πάντα. Δεν αισθάνομαι πως μαλώνω με οποιονδήποτε παραθέτοντας απλώς την προσωπική μου άποψη, που ίσως έρχεται σε αντιπαράθεση με άλλες. Κάποιες φορές αξίζουν καταδίκης τα πάντα, άλλες πάλι όχι. Προσπαθώ επί ματαίω να δω θετικά που μπορεί να προκύπτουν για το σύνολο της κοινωνίας, κυρίως δε για τη μουσική αυτή καθεαυτή, από την ύπαρξη του FS. Αντίθετα μάλλον αρνητικά εκβάλλονται...η μεγαλύτερη σουργελοποίηση συνήθως νικά, η κακομοιριά, η πίκρα κι ο Βασιλάκης Καΐλας επιτυγχάνουν εκεί που το ταλέντο δεν τα καταφέρνει, η κατινιά γίνεται παντιέρα, η δίψα των νοικοκυραίων για εξτρίμ καταστάσεις συνεχώς μεγαλώνει (μαζί με τα όρια ανοχής) κοκ. Κι από την άλλη έχεις και μια σωρεία γελοίων δισκογραφικών καταγραφών. Φυσικά τα θετικά είναι για τους ίδιους τους συμμετέχοντες, συνήθως σε βραχυχρόνια θέαση...ανεβάζουν τα κασέ τους. Μαγκιά τους...αλλά μην το παρουσιάζουμε σαν ακαδημία και άλλες τέτοιες μπαρούφες, όπως κατά καιρούς επιδιώχθηκε να γίνει. Ούτε να γίνει ρομφαία το FS ως μέσο επαγγελματικής αποκατάστασης αναξιοπαθούντων, όταν σε απογυμνώνει από το στοιχείο της αξιοπρέπειας. Και να θυμόσαστε το εξής: οι "επαναστάσεις" δεν πρόκειται να γίνουν απο "εφησυχασμένους" 40ρηδες όπως εγώ, αλλά απο νέα παιδιά με διάθεση αμφισβήτησης όπως οι περισσότεροι απο εσάς. Προσωπικά δεν αισθάνομαι, ούτε είμαι τόσο νέος κι ο ίδιος φίλε Λευτέρη. Και σίγουρα ο εφησυχασμός δεν είναι τόσο προϊόν ηλικιακής κούρασης, όσο ζήτημα παραίτησης ιδανικών.
ANDREAS55 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 Τελικα δε μας εγραψες ομως. Πραγματοποιηθηκε το ονειρο σου? (αστειευομαι)
ANDREAS55 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2006 Τελικα δε μας εγραψες ομως. Πραγματοποιηθηκε το ονειρο σου? (αστειευομαι)
Xvipes Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 Και σίγουρα ο εφησυχασμός δεν είναι τόσο προϊόν ηλικιακής κούρασης' date=' όσο ζήτημα παραίτησης ιδανικών.[/quote'] pali kala pou panw se mia koubenta dixos noima(imo)blepw sovares apanthseis.. egrapses file blueviper
Lucifer Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 Έχετε ξεφύγει έτσι? Χαλαρά υπάρχει κλινικός όρος για την κατάστασή σας. Άκου "επαναστάσεις", "αναζητήσεις" και "βολέματα". Το Νόμπελ στην Καλομοίρα και το Πούλιτζερ στον Τσάκα. Δείτε ποιός κάγκουρας βρίζει ποιόν σκύλο για τα "μάτια" (γιατί να είμαστε λοιπόν αισθηματίες?) του εκάστοτε ξέκωλου, και μετά παρατηρήστε τους γονείς τους να σφάζονται κάτω από την ειδικευμένη ομάδα ψυχολόγων της Λαμπίρη και της Τατιάνας. Επανάσταση φίλε μου, τι διαφωτισμός και μαλακίες, εκεί είναι το μέλλον. Ξέρουμε όλοι ποιός έφυγε την περασμένη βδομάδα από την μουσική ακαδημία (αυτή και το κονσερβατόριο Tchaikovsky), ξέρει κανείς ποιός πήρε το Nobel λογοτεχνίας φέτος? Αναζητήσεις φίλε μου! Αλλά έτσι είναι. Αν έχεις το σπιτάκι σου και τα λεφτάκια σου, τι σε νοιάζει η βιοπάλη ενός φτωχού αμόρφωτου metrosexual που νομίζει πως γαμεύει και δέρνει? Βόλεμα φίλε μου! Κάντε μια ομαδική εκδρομή για bunje-jumping στον Καιάδα. Χωρίς εξοπλισμό. Και θα σας πάρω καλωδιακή. Και σίγουρα ο εφησυχασμός δεν είναι τόσο προϊόν ηλικιακής κούρασης, όσο ζήτημα παραίτησης ιδανικών. Πως ακριβώς εννοείς την κούραση αν όχι σαν παραδοχή των ιδανικών σου ως μάταιων και ουτοπικών?
Cristina Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 Έχετε ξεφύγει έτσι? Χαλαρά υπάρχει κλινικός όρος για την κατάστασή σας.Άκου "επαναστάσεις"' date=' "αναζητήσεις" και "βολέματα". Το Νόμπελ στην Καλομοίρα και το Πούλιτζερ στον Τσάκα. Δείτε ποιός κάγκουρας βρίζει ποιόν σκύλο για τα "μάτια" (γιατί να είμαστε λοιπόν αισθηματίες?) του εκάστοτε ξέκωλου, και μετά παρατηρήστε τους γονείς τους να σφάζονται κάτω από την ειδικευμένη ομάδα ψυχολόγων της Λαμπίρη και της Τατιάνας. Επανάσταση φίλε μου, τι διαφωτισμός και μαλακίες, εκεί είναι το μέλλον. Ξέρουμε όλοι ποιός έφυγε την περασμένη βδομάδα από την μουσική ακαδημία (αυτή και το κονσερβατόριο Tchaikovsky), ξέρει κανείς ποιός πήρε το Nobel λογοτεχνίας φέτος? Αναζητήσεις φίλε μου! Αλλά έτσι είναι. Αν έχεις το σπιτάκι σου και τα λεφτάκια σου, τι σε νοιάζει η βιοπάλη ενός φτωχού αμόρφωτου metrosexual που νομίζει πως γαμεύει και δέρνει? Βόλεμα φίλε μου! Κάντε μια ομαδική εκδρομή για bunje-jumping στον Καιάδα. Χωρίς εξοπλισμό. Και θα σας πάρω καλωδιακή. Πως ακριβώς εννοείς την κούραση αν όχι σαν παραδοχή των ιδανικών σου ως μάταιων και ουτοπικών?[/quote'] Είστε απολαυστικοί!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ Λ. Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 @Lucifer Την επόμενη φορά που θα αποφασίσεις να μας τιμήσεις με τον μαρξιστικό σου brainstorm, θα σε παρακαλούσα να ακολουθήσεις την τακτική του Ben Stiller στην ταινία There's Something About Mary. Αρκεί το "gel" που χρησιμοποιείς για τα "μαλλιά" σου να μην καταλήξει στο forum ...
Lucifer Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2006 Ήμουν σίγουρος πως θα επέλεγες τον φιλόσοφο με το ευκολότερο όνομα.
ANDREAS55 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2006 Καλά ε? Κάποιοι από σας έχετε χάσει τη μπάλλα τελείως.Για να σας παρακολουθήσει κανείς ,χρειάζεται ...να χάσει και αυτός τη μπάλλα. Τέλος πάντων. Βρε παιδιά κάντε σχόλια για το θέμα όπως μιλάτε στην καθημερινότητα για να σας καταλαβαίνει και ο καθένας. Εκτός βέβαια αν αυτός είναι ο τρόπος που μιλάτε συνήθως.Οι φιλοσοφικές συζητήσεις κάποια στιγμή κουράζουν τους αναγνώστες και τους φαίνεται σαν ανταγωνισμός φιλοσοφικών διαλέξεων.
Cristina Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2006 [...] Οι φιλοσοφικές συζητήσεις κάποια στιγμή κουράζουν τους αναγνώστες και τους φαίνεται σαν ανταγωνισμός φιλοσοφικών διαλέξεων. Άνδρέα δεν έχεις πέσει και πολύ έξω. Μερικοί έχουν την εντύπωση πως το forum (και κατ' επέκτασιν το interntet) είναι χώρος επίδειξης γνώσεων και λόγου. Ας μη μπει από τώρα το θέμα στη λίστα με τα υποψήφια topics για κλείδωμα. Αφήστε να ξεκινήσει το Shame Story πρώτα...
ΛΕΥΤΕΡΗΣ Λ. Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2006 Μερικοί έχουν την εντύπωση πως το forum (και κατ' επέκτασιν το interntet) είναι χώρος επίδειξης γνώσεων και λόγου. Μπράβο Χριστίνα μου καλά τους τα λές!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.