Προς το περιεχόμενο

Παραπλάνηση καταναλωτών από ISPs


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά από πάρα πολύ σκέψη και με σκοπό να γλιτώσω προβλήματα στην ADSL γραμμή που είχα με τον ΟΤΕ (όποτε έβρεχε δεν είχα γραμμή) αποφάσισα να πάω σε μια φαινομενικά σοβαρή εταιρία, και να αγοράσω μία γραμμή ΑDSL καθώς και γραμμή τηλεφώνου. Ακολουθεί η συνέχεια:

Στις 9 Νοεμβρίου 2005 κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μου με την εταιρία Vivodi και ερωτήματος μου αν υπάρχει διαθέσιμη γραμμή ADSL Full LLU στο οποία πήρα θετική απάντηση , προχώρησα σε αίτηση ενεργοποίησης της παραπάνω υπηρεσίας που κατά την Vivodi θα πραγματοποιούνταν το αργότερο μέχρι τις 9 Δεκεμβρίου. Στις 29 Νοεμβρίου 2005 και χωρίς να έχω καμία περαιτέρω ενημέρωση από τους υπευθύνους της Vivodi για την πορεία του παραπάνω αιτήματος μου, επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών όπου με ενημέρωσαν ότι για κάποιο λόγω το αίτημα μου δεν έγινε αποδεκτό από τον ΟΤΕ λόγω λάθους στην διεύθυνση (στην πραγματικότητα η διεύθυνση ποτέ δεν ήταν λάθος και επιβεβαιώθηκε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών). Στις 30 Νοεμβρίου 2005 απογευματινή ώρα και χωρίς να με έχει ενημερώσει κανείς το τι γίνεται από εδώ και πέρα με το αίτημα μου ξανακάλεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών όπου με ενημέρωσαν ότι ξαναέγινε αίτημα και ότι θα πρέπει πλέον να περιμένω μέχρι τις 30 Δεκεμβρίου τουλάχιστον. Στις 15 Δεκεμβρίου χωρίς να με έχει πάρει κανείς να με ενημερώσει για το πότε πρόκειται να παραδοθεί η γραμμή που έχω ζητήσει επικοινώνησα εκ νέου με την Vivodi και με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει κάποιο νέο με την γραμμή μου και ότι πιθανότατα θα την παραλάβω μέχρι και τις 15 Ιανουαρίου. Στις 5 Ιανουαρίου 2006 και ώρα 18:40 επικοινώνησα ξανά ,μια και κατάλαβα ότι η επικοινωνία της εταιρίας Vivodi από την πλευρά της προς τους μελοντικούς της πελάτες στοιχίζει και για αυτό την αποφεύγουν, να μάθω αν έχουμε κάποιο νέο με την γραμμή που έχω ζητήσει και η απάντηση που πήρα ήταν ότι ο ΟΤΕ δεν εχει μάλλον γραμμές ελεύθερες και ότι μάλλον το αίτημα θα καθυστερήσει και ότι μάλλον δεν ξέρουν να μου πούν πότε θα υλοποιηθεί το αίτημα μου.

 

Κατόπιν των παραπάνω αναρωτιέμαι για τα εξής.

Α) Επιτρέπεται εταιρίες όπως η Vivodi να διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία είτε στην πραγματικότητα δεν έχουν είτε κάποιος τρίτος παρεμβάλετε για να τα παραδώσουν παραπλανώντας βέβαια τους καταναλωτές και υποχρεώνοντας τους έμμεσα να υπογράψουν μία αίτηση κοινοποιώντας τα προσωπικά τους στοιχεία χωρίς ποτέ όμως να υλοποιήσουν το αίτημα τους η ακόμα αν θέλετε απλά να τους ενημερώσουν για την πορεία του.

Β) Επιτρέπεται η εταιρία Vivodi να παρουσιάζει την υπηρεσία της ADSL Full LLU ως αποκλειστική δική της υπηρεσία, ενώ στην πραγματικότητα την καλωδίωση αυτής την πραγματοποιεί ο ΟΤΕ με όλα τα προβλήματα που συνεπάγονται από αυτήν την διαδικασία προς τους καταναλωτές.

Γ) Εμείς οι χρήστες σε ποιόν θα πρέπει να ρίχνουμε την ευθύνη στην Vivodi με την οποία έχουμε υπογράψει την σύμβαση ή στον ΟΤΕ με τον οποίο δεν έχουμε υπογράψει τίποτα και ούτε θέλουμε να υπογράψουμε λόγω της μονοπωλιακής πολιτικής που χρησιμοποιεί.

Δ) Επιτέλους θα μπορέσουμε στην Ελλάδα ως ευρωπαίοι πολίτες πλέον να έχουμε τουλάχιστον ένα μέρος των υπηρεσιών ADSL που απολαμβάνουν πλουσιοπάροχα όλοι οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι πολίτες και τι κάνει για αυτό η ΕΕΤΤ (μάλλον τίποτα)

Ε) Τέλος αναρωτιέμαι αν ο ΕΕΤΤ έχει λόγω ύπαρξης μια και ως επίσημη επιτροπή τηλεπικοινωνιών δεν έχει κάνει τίποτα για να βοηθήσει τους χρήστες να μην πέφτουν θύματα παραπλάνησης των ακριβοπληρωμένων διαφημίσεων των ΙSPs και κυρίως του εθνικού μας φορέα τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ.

 

Να δω αν ποτέ μου απαντήσει επίσημα κανείς μαι και την παραπάνω ιστοριούλα την έστειλα και στο ΕΕΤΤ...

Δημοσ.

Για μενα η ΕΕΤΤ οχι μονο λογο υπαρξης δεν εχει, αλλα ειναι κατι σαν τον πουλημενο διαιτητη... Ειναι μια βιτρινα πραπλανησης, οτι και καλα ελεγχεται ο πΟΤΕ και οι υπολοιποι παροχεις υπηρεσιων στις τηλεπικοινωνιες.

 

Ελεγχεται ο πΟΤΕ?? ΑΑΑΧΧΧΧΧΑΧΧΧΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ καλο!!!! :lol: :lol:

Δημοσ.

Ακριβώς το ίδιο συνέβει και σ' εμένα. Εγώ έκανα την αίτηση στα μέσα του Οκτώβρη και μάλιστα σε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη!

Μέχρι σήμερα ουτε φωνή ούτε ακρόαση.

Τελικά το πρόβλημα στο πακέτο είναι το τηλέφωνο (το voip της vivodi) γιατι αν ζητήσεις μόνο ADSL τότε το έχεις σε 8 εργάσιμες μέρες (έτσι λέει η Vivodi) Αυτό λοιπόν που έκανα ήταν να πάρω το DSL Cube με 117€ (512kbps) ολα πληρωμένα για 5 μήνες. (Συμφέρει αν σκεφτείς οτι ούτως ή άλλως θα πλήρωνες ~100€ για τον εξοπλισμό)

Τηλεφώνησα στην Vivodi μόλις πήρα το κουτί στα χέρια μου και ρώτησα τι γίνεται μετά τους 5 μήνες η απάντηση ήταν οτι για την συνέχεια θα πρέπει να πληρώνω 43,κατι το μήνα.

Τόσα θα πλήρωνα και άν μου έδιναν αυτό που ζήτησα στην αρχή που σ' αυτή την τιμή θα είχα και δύο γραμμές τηλεφώνου και 500 λεπτά ομιλίας δωρεάν το μήνα. Θα βολευτώ μέχρι το καλοκαίρι μ' αυτή την λύση και θα δώ τις τότε τιμές και θα αποφασίσω.

 

Τώρα αν σου απαντήσει κάποιος επίσημα πες το μας κι' εμας.

(Κι έγώ δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω....)

Δημοσ.

:mrgreen: :-D :)

Μετά από πάρα πολύ σκέψη και με σκοπό να γλιτώσω προβλήματα ...... αποφάσισα να πάω σε μια φαινομενικά [b']σοβαρή εταιρία[/b]

μπορεί να φτάινε σε πολλά, αλλα αμέσως ομολόγησες το μεγάλο σου λάθος :oops:

 

 

Το πια ακριβώς "φαινόμενα" δικαιολογούν το ανωτέρω επίθετο, ολοι μας πιά αναρωτιώμαστε.

http://www.adslgr.com/forum/forumdisplay.php?f=26

 

 

 

Α) Επιτρέπεται εταιρίες ...να διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία είτε στην πραγματικότητα δεν έχουν είτε κάποιος τρίτος παρεμβάλετε για να τα παραδώσουν

βασικά οτι κανουν ολοι οι isp (με συνεργούς τα καταστήματα λιανικής) με τα "πακέτα" τους, και τα "free-as-gold" internet με κληση 211xxxxx, έτσι ?

Δημοσ.

Β) Επιτρέπεται η εταιρία Vivodi να παρουσιάζει την υπηρεσία της ADSL Full LLU ως αποκλειστική δική της υπηρεσία' date=' ενώ στην πραγματικότητα την καλωδίωση αυτής την πραγματοποιεί ο ΟΤΕ με όλα τα προβλήματα που συνεπάγονται από αυτήν την διαδικασία προς τους καταναλωτές.

[/quote']

Η Vivodi δεν έχει δικές της γραμμές. Απλά έχει δικά της DSLAM, που τα συνδέει με τα κέντρα του ΟΤΕ και χρησιμοποιεί το δίκτυο του ΟΤΕ για την σύνδεση της με τον κάθε συνδρομητή.

Δημοσ.

τα ιδια προβληματα εχω και εγω με την forthnet.

απο τις 15 δεκεμβρη περιμενω και περιμενω και περιμενω..

μου εχαν πει οτι ο νεος χρονος θα με βρει με ADSL αλλα ακομη.

τι θα γινει με αυτη τηνν ιστορια? και με αυτα που διαβαζω μαλλον θα παρει κανα μηνα ακομη δηλαδη?

Δημοσ.

Zitisa shared LLU, se 22 meres to argotero tha tin eixan valei... otan epesan ta xontra mpinelikia kai afou mou eipan vlakies pou oute 5xrono paidi de leei mou evalan tin DSL se 2 meres eno tha ekane akoma 10-15 meres. Oles oi sinomilies einai katagegramenes, an sas tis steilo tha liosete sto gelio kai tha provlimatisteite taxtoxrona. Mexri kai na min ekana aitisi afou den eimai efxaristimenos mou eipan. Auto tha pei epaggelmatismos. Episis mou eipan oti me tis mikres grammes "mpainoun mesa"... xestikame, ki ego mesa mpaino me ta lefta pou dino gia DSL kathe mina se sxesi me afta pou pairno, tous noiazei?

 

Episis tous noiazei pou exo to 1/4 tou bandwidth apo afto pou plirono giati einai xalia oi grammes tous? Merikes fores nomizo pos exo akoma dial-up...

 

Telos panton, meta ta mpinelikia ola kala opote kserete ti na kanete...

 

Kai kati akoma, i EETT einai diamesolavitis para elektis. Oses fores exo apfthinthei kai den einai liges oute mikris simasias to mono pou exoun kanei einai na diamesolavisoun. Dokimaste se sindiasmo me to 1520, grammi eksipiretisis katanaloton. Mas klevoun, de to leo ego, to kseroun oloi, apo ton pOTE os ton texniko pou mas sindeei meta apo tosa mpinelikia.... mi tous afinete isixous...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...