Προς το περιεχόμενο

GT4 Best Lap Times Cap


S2Katana

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ετσι εξηγουνται τα ''ακραια'' αυτοκινητα που ειναι ξεκλειδωμενα.Τα λεμε λοιπον στις 20/7.Καλο αγωνα!!!

  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Όπως και στην προηγούμενη δοκιμασία επειδή έχουμε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα παρουσιάζω περίπου τους χρόνους που έχω κάνει σε κάθε πίστα έτσι σαν πρώτη εντύπωση:

 

George V Paris --> Lotus Elise 111R [<1' 34"]

Twin Ring Motegi Road Course --> Subaru CUSCO SUBARU ADVAN IMPREZA (JGTC) '03 (I LOVE THIS CAR) - [<1' 51"]

Grand Valley Speedway --> Lister Storm V12 Race Car [<1' 44"]

 

Περιττό να τονίσω το πόσο μου άρεσε το Subaru. Πολύ καλά κρατήματα - goes like a train που λένε και οι Αγγλοσάξονες! Οι παραπάνω χρόνοι S2K έγιναν μετά από περίπου 5-6 γύρους σε όλες τις πίστες, αφού σήμερα ήταν η πρώτη μέρα ενασχόλησης μου με την παρούσα challenge.

 

Επειδή είχα και λίγο χρόνο παραπάνω έκανα και καινούργιο ρεκόρ ταχύτητας αλλά και 0-400μ με ένα θαυματουργό built in USA αυτοκινητάκι (μια σταλιά είναι) του οποίου η ονομασία μου διαφεύγει τώρα. Πάντως πηγαίνει πολύ καλά και κρίμα που έχει μόνο 3 ταχύτητες. Πιστεύω αυτό θα έκανε πια ξεκάθαρο για ποιό μιλάω.

 

Θα τα πούμε κατά τις 20/7 πιστεύω με αρκετά καλύτερους χρόνους.

Δημοσ.

Θα ανεβασω και εγω καποιους χρονους ''προκαταρκτικου'' επιπεδου.

Δε μπορω να θυμηθω με τιποτα ποιο ειναι αυτο το αμερικανικο αμαξι στο οποιο αναφερεσαι...

 

Καλο Σ/Κ.

Δημοσ.

Κατ'αρχάς ο αμερικάνικος "πύραυλος" λέγεται Chaparral 2D Race Car '67 και με αυτό κατάφερα τις καλύτερες επιδόσεις στο αντίστοιχο test μέχρι τώρα που είναι:

 

Max Top Speed: 443.03km/h

400m Time (Las Vegas Strip): 09" 446

 

Ακολουθούν οι χρόνοι μου αφού δε νομίζω να καταφέρω να τους κατεβάσω άλλο μέχρι το τέλος της διορίας που θέσαμε.

 

lotus111rparisvig9.jpg

 

listerv12grandvalleyvy7.jpg

 

cuscosubarumontegiroadpj2.jpg

Δημοσ.

Hδη εχεις θεσει ψηλα standarts!Το συντομοτερο δυνατον θα κανω upload τους δικους μου και θα δοκιμασω το λιλιπουτειο αμαξακι στο οποιο αναφερεσαι!

Δημοσ.

Λοιπον εχω κανει χρονους αλλα εχω προβλημα με το να περασω τις φωτο γραφιες στο λαπτοπ μου.

 

Θα τους αναφερω γραπτως και μολις μπορεσω θα κανω upload και τις φωτογραφιες.

 

George V Paris --> Lotus Elise 111R --> 1'30''366

Twin Ring Motegi Road Course --> Subaru CUSCO SUBARU ADVAN IMPREZA (JGTC) '03 -->1'49''569

Grand Valley Speedway --> Lister Storm V12 Race Car -->1'43''395

 

Οσο και να προσπαθησα δεν επεφτε ο χρονος του Lister!!!

Δημοσ.

Για άλλη μια φορά έμεινα... πίσω με τους χρόνους που είδα! Άξιος.

 

Τι λες για άλλη μια τριπλέτα/matchups μέχρι 10 Αυγούστου?

Δημοσ.

Mα ειμαστε πολυ κοντα στους χρονους μας.Εχει ανεβει πολυ το επιπεδο του συναγωνισμου!!!

 

Θες να κανεις εσυ προτασεις για το χρονικο διαστημα ως τις 10/8?

Δημοσ.

Καλά έπαθα πλάκα με το χρόνο απόκρισής σου!... ΟΚ θα ρίξω μια ματιά μέχρι την Τετάρτη και θα σου πω τις προτάσεις μου τότε.

Δημοσ.

Προτείνω να τρέξετε με Saleen S7 στο Circuit de Sarthe χωρίς το Sάκι στο τέλος :D. Αχ, και να παιζε το PS2 μου....

Δημοσ.

Τι εννοεις χωρις το Sακι?Δλδ να το παρακαμψουμε?

 

Ρε συ τι επαθε το PS2 σου?Τωρα τελευταια ειχες βαλει και σκληρο κτλ...

Δημοσ.

Δεν είχα βάλει. No money...

 

Εννοώ ότι το GT4 την έχει σε 2 εκδόσεις. Μια με και μια χωρίς Sάκι στο τέλος της ευθείας.

 

Στο time-trial με το Saleen εργοστασιακό πήγα 350 κοντά εκεί πέρα.

Δημοσ.

Άργησα αρκετά αφού είχα λίγο τρέξιμο με δουλειά αλλά και διασκέδαση...

 

Λοιπόν οι προτάσεις μου, που πιθανότατα θα είναι και οι τελευταίες μέχρι το φθινόπωρο, είναι:

 

1) Nurburgring Nordschleife (ρε που την είχαμε ξεχάσει αυτή τόσο καιρό) - MINOLTA Toyota 88C-V Race Car 1989

2) Circuit de la Sarthe I (δεν έχω ξεκλειδώσει τη ΙΙ ακόμα) - AUDI Nuvolari Quattro ʽ03

3) Côte d'Azur (μια από τις συμπάθειές μου) - CHAPARRAL 2D '67 (νομίζω ότι η πίστα του ταιράζει γάντι του μικρού αυτού θαύματος)

 

Τώρα για διορία θα έβαζα κάπου στις 7/8 γιατί από εκεί και μετά οι περισσότεροι θα αρχίζουν σιγά-σιγά να την κάνουν εκτός βάσης (δυστυχώς όχι και εγώ)... και δε θα έχουμε πολύ καιρό να κάνουμε κανένα χρόνο της προκοπής.

Δημοσ.

Οκ, εξαιρετικα ενδιαφερουσες οι προτασεις σου.Θα βιαστω να κανω χρονους, αλλα εχω προβλημα ως προς το πως να κανω upload τις φωτογραφιες γιατι ειμαι στην εξοχη.

 

Οταν μπορεσω θα τις ανεβασω, αναδρομικα!

Δημοσ.

Μετά από 2 αναγνωριστικούς γύρους σε κάθε πίστα οι πρώτοι χρόνοι μου είναι:

 

1) Nurburgring Nordschleife - MINOLTA Toyota 88C-V Race Car 1989 6:11:837

2) Circuit de la Sarthe I - AUDI Nuvolari Quattro ʽ03 4:09:656

3) Côte d'Azur - CHAPARRAL 2D '67 1:27:216

 

Σίγουρα οι χρόνοι επιδέχονται πολύ βελτίωση αλλά είναι μια πρώτη ένδειξη... Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι το μικρό διαβολάκι θα πήγαινε πολύ καλύτερα στο Μονακό αν μπορούσαμε να κοντύνουμε την πρώτη σχέση. Έτσι όπως έχουν τα πράγματα θέλει να χρησιμοποιείς το φρένο με εξαιρετική φειδώ για να μην πέφτει η ταχύτητα στις στροφές. Το Nuvolari είναι ένα πραγματικό τέρας αφού ενάμισι τόνος με 300+ km/h δε φρενάρει και τόσο εύκολα και το μόνο που με βοήθησε είναι ότι οδηγάω ένα Jeep (με λιγότερα από τα μισά προαναφερθέντα χιλιόμετρα) έτσι ώστε να μπω σχετικά γρήγορα στο πνεύμα της οδήγησής του. Τέλος, το Minolta είναι ένα πραγματικό θαύμα ειδικά μόλις το οδηγάς μετά από το Nuvolari όπως και έκανα εγώ. Επιταχύνει άμεσα, επιβραδύνει στιγμιαία και είναι απόλαυση οδήγησης.

 

Εις το επανιδείν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...