Προς το περιεχόμενο

E-Shop και παρατράγουδα!


blueviper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Να υποθέσω πως έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα και στις λοιπές χώρς του εξωτερικού?
,

 

ακριβώς έτσι έχουν

 

Ανεξάρτητα από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, που δεν το αμφισβητώ...ίσως μάλιστα θα έπρεπε να το είχαν δοκιμάσει στο κατάστημα πρώτα.

 

 

Αυτό είναι στην διακριτική σου ευχέρεια σαν καταναλωτής. Κανονικά θα έπρεπε να το κάνουν όλοι αλλά στην χώρα του "ωχ αδελφέ" και του "δεν βαριέσαι" αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις..

 

 

Δεν ξέρω αν αυτό είναι το σωστό...το καθεστώς είναι σίγουρα πάντως. Κι αυτό το καθεστώς συνιστά ταλαιπωρία για τον καταναλωτή, για ευθύνες μάλιστα που συνήθως δεν τον βαραίνουν, αλλά τον επιβαρύνουν.

 

Επηδεί έχω δουλέψει σε customer care σου λέω ότι η συγκεκριμένη μέθοδος είναι η μόνη που διασφαλίζει αγοραστή, κατάστημα και προμηθευτή. Να σου πω ένα σενάριο. Έστω ότι ο χ πελάτης πηγαίνει και αγοράζει το ψ προϊόν από ένα κατάστημα. Αμέσως μετά την αγορά πηγαίνει σπίτι του και από κάποιο γεγονός τυχαίο το προϊόν παρουσιάζετε ως ελαττωματικό. Το προϊόν όμως δεν μπορεί να ανοιχθεί από τον ίδιο με ένα κατσαβίδι για να δει το τι έχει γιατί τότε θα χάσει την εγγύηση και έτσι το επιστρέφει στο κατάστημα. Το κατάστημα λοιπόν βρίσκετε στην ίδια ακριβώς κατάσταση. Δεν μπορεί να ανοίξει την συσευή γιατί θα χάσει την εγγύηση. Ο μόνος τρόπος να μην χαθεί η εγγύηση είναι να πάει στο επίσημο service της αντιπροσωπέιας. Μόνο αυτοί μπορεί να βάλουν χέρι στην συσκευή και μόνο αυτοί μπορούν να διαπιστώσουν αν επισκευάζετε ή αν θα πρέπει να αλλαχθεί από νέα συσκευή...

 

Σε πειρπτώσεις όπου ο χρόνος αγοράς με τον χρόνο διαπίστωσης της βλάβης διαφέρουν κατα 3-5 μέρε κάποιες αντιπροσωπείες χαρακτηρίζουν το προϊόν DOA (Dead On Arrival) και προχωρούν σε άμεση αντικατάσταση. Κάποιες πάλι έχουν δώσει το δικαίωμα της αντικατάστασης και στα εμπορικά καταστήματα (λίγες όμως). Όλες οι υπόλοιπες προτιμούν να κάνουν οι ίδιοι τον έλεγχο για να έχουν σιγουρότερα αποτελέσματα...

 

 

 

 

 

Φαντάσου να ήταν χαλασμένα (στην εξαιρετικότατη αυτή περίπτωση) τα cd-rom, μητρική, μνήμες και κάρτα γραφικών που πήρε την ίδια στιγμή από το ίδιο κατάστημα......Το δε κατάστημα αρκείται στην αποστολή του...τα προϊόντα τα πούλησε.

 

Σε αυτή την περίπτωση οι επίσημοι συναρμολογητές (όχι τα μαγαζάκαι της γειτονιάς) έχουν ειδικά συμβόλαια με τους προμηθευτές που προβλέπουν την άμεσ αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων. Ξανατονίζω ότι αυτο ισχύει μόνο για τους επίσημους συναρμολογητές...

 

 

 

Όπως είπα δεν προσδοκώ από το κατάστημα να αλλάξει άρδην τις μεταβλητές...οργανώσεις προστασίας του καταναλωτή έχω τέτοιες αξιώσεις.

 

Όσο περιμένουμε από άλλους να μας λύσουν τα προβλήματα τα ίδια θα συμβαίνουν. Καταναλωτική συνείδηση χρειάζεται και οχι πργανώσεις καρεκλοκένταυρων...

 

 

Το έχω καταλάβει μια χαρά. Ας όψονται οι μικροοικονομικές μου σπουδές. Αμφιβάλλω όμως πως όλοι μονάχα ενδιαφέρονται για το πλέον φθηνό...αλλά όταν δε σου δίνεται κι άλλη επιλογή, δικαίως διαμαρτύρεσαι.

 

Αν κανείς δεν ενδιαφέρονταν για το φθηνό τότε όλες οι μεγάλες αλυσίδες και τα διαδυκτιακά καταστήματα θα είχαν κλείσει. Και απ' ότι βλέπω αυτά που κλείνουν είναι τα μικρομάγαζα και όχι οι αλυσίδες...

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Θα μου επιτρέψετε να πω την ταπεινή μου άποψη. Είμαι αρκετά χρόνια πελάτης του συγκεκριμένου on-line καταστήματος και δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα με τις πολλές παραγγελίες μου. Το θεωρώ λοιπόν από τα πιο αξιόπιστα στη χώρα μας. Τώρα αν παρουσιάστηκε αυτό το ζήτημα με το φίλο μας (που δεν μου φάνηκε και τόσο σοβαρό) θα έλεγα ότι είναι μεμονωμένο περιστατικό που σίγουρα δεν επηρεάζει την εν γένει εικόνα του καταστήματος. Έχω δει τόσα και τόσα με τους εμπόρους που ακόμα και η ευγένεια είναι είδος προς εξαφάνιση. Βεβαίως συμμερίζομαι την αγωνία και το άγχος του blueviper. Καλή χρονιά.

Δημοσ.

Ρε παιδιά στο εξωτερικό αν δεν μείνεις ευχαριστημένος με κάποιον προιον έχεις δικαίωμα να το επιστρέψεις πίσω μέσα σε 15μερες και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω!

Προσέξετε αν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σου, ούτε καν να είναι ελαττωματικό!

Εδώ ποιό κωλο-μάγαζο το κάνει? Ποιός σου επιστρέφει τα χρήματά σου πίσω?

 

Εγω αγόρασα έναν προβληματικό δίσκο απ' το infoshop και με άφηναν και περίμενα μια βδομάδα "πότε θα γυρίσει απ' την αντιπροσωπεία"...

Με ρώτησαν εμένα αν χρειάζομαι τον δίσκο και πώς θα κάνω τη δουλειά μου?

Ας έδιναν άλλο προιον μέχρι να ελεγχθει το συγκεκριμένο...

Αλλα τί λέμε τώρα...

 

Και βέβαια επειδή υπήρχε έλλειψη στο συγκεκριμένο προιον μου πρότειναν να μου δώσουν υποδεεστερο.

Ε, αφού πήγα από κει πέρα και τους πήρε ο διάλος και τους σήκωσε μου έδωσαν τα λεφτά μου πίσω. Μόνο με τις φωνές καταλαβαίνει ο έλληνας έμπορος...

Και να φανταστείτε ότι τελικά τον δίσκο τον είχαν ακόμα στην αποθήκη τους και τον καμάρωναν. Ούτε καν στην αντιπροσωπεία δεν τον είχαν στείλει...

 

Αμα είναι να αγοράζουμε κατευθείαν απ' τις αντιπροσωπείες. Ποιός ο λόγος των μεσατζήδων? Για να πληρώνουμε το νταβατζιλίκι τους?

Δημοσ.

Στο πρώτο μου post στην παρέα του Insomnia να παραθέσω κ εγώ ενα "μεμονωμένο" περιστατικό και αύτο από το e-shop. Παρήγγειλα Η/Υ στις 12.12 και τους πήρα τηλέφωνο στις 21.12... γιατί η παραγγελία μου είχε κολήσει στον "Έλεγχο Διαθεσιμότητας Προϊόντων". Η επίσημη δικαιολογία ήταν ότι δεν είχα "τσεκάρει το κουτάκι για να το συναρμολογήσουν και τα κορίτσια με έψαχναν (μα που είχα πάει τελοσπάντων; Ούτε τηλέφωνα σήκωνα, ούτε mail κατέβαζα ούτε τίποτα...) μέρες τώρα". Δεν έχω λόγω να μην τους πιστεύω, αλλά την επόμενη φορά που θα παραγγείλω, εαν δεν το χω σε 3 μέρες στα χέρια μου απλά θα ακυρώσω την παραγγελία μου.

 

Υ.Γ: Και το κουτάκι ήταν τσεκαρισμένο

Δημοσ.
ακριβώς έτσι έχουν

 

Χμμμ...περίεργο. Όταν βρέθηκα στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια τιμή είχανε ξεχάσει να τοποθετήσουν σε κάτι σεντόνια και μόνο στα πόδια μου που δεν είχε πέσει ο υπάλληλος, προκειμένου να με προλάβει πριν φτάσω στο ταμείο και διαπιστωθεί το λάθος. Τα δε σωματεία προστασίας καταναλωτή λύνουν και δένουν...μύρια τα προβλήματα κι εκεί σε πολλούς τομείς, αλλά την εξυπηρέτηση του καταναλωτή την έχουν κάνει επιστήμη (κι αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό).

 

Αυτό είναι στην διακριτική σου ευχέρεια σαν καταναλωτής. Κανονικά θα έπρεπε να το κάνουν όλοι αλλά στην χώρα του "ωχ αδελφέ" και του "δεν βαριέσαι" αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις..

 

Η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι το αποφεύγουν, για να γλυτώσουν τη δυσαρεστημένη έκφραση του πωλητή και τα μπινελίκια που θα λέει από μέσα του (αν τελικώς δεχτεί να το κάνει) που αξίωσες το προφανές...μα είναι ποτέ δυνατόν να τον βάλεις να σου ανοίξει την οθόνη την ώρα που τον περιμένει η πελατεία? Το πιθανότερο είναι να καεί κανένα πίξελ από τις κατάρες που θα ρίχνει. :-D

 

Επηδεί έχω δουλέψει σε customer care σου λέω ότι η συγκεκριμένη μέθοδος είναι η μόνη που διασφαλίζει αγοραστή, κατάστημα και προμηθευτή. Να σου πω ένα σενάριο. Έστω ότι ο χ πελάτης πηγαίνει και αγοράζει το ψ προϊόν από ένα κατάστημα. Αμέσως μετά την αγορά πηγαίνει σπίτι του και από κάποιο γεγονός τυχαίο το προϊόν παρουσιάζετε ως ελαττωματικό. Το προϊόν όμως δεν μπορεί να ανοιχθεί από τον ίδιο με ένα κατσαβίδι για να δει το τι έχει γιατί τότε θα χάσει την εγγύηση και έτσι το επιστρέφει στο κατάστημα. Το κατάστημα λοιπόν βρίσκετε στην ίδια ακριβώς κατάσταση. Δεν μπορεί να ανοίξει την συσευή γιατί θα χάσει την εγγύηση. Ο μόνος τρόπος να μην χαθεί η εγγύηση είναι να πάει στο επίσημο service της αντιπροσωπέιας. Μόνο αυτοί μπορεί να βάλουν χέρι στην συσκευή και μόνο αυτοί μπορούν να διαπιστώσουν αν επισκευάζετε ή αν θα πρέπει να αλλαχθεί από νέα συσκευή...

 

Κι ακόμα δυσκολεύομαι να κατανοήσω γιατί το σενάριο που θέλει τον πελάτη να επιστρέφει το ελαττωματικό/προβληματικό προϊόν στην εταιρία, αυτή να το δοκιμάζει άμεσα και να του δίνει πάραυτα ένα άλλο σε περίπτωση που πράγματι δε λειτουργεί και να τα βρίσκει έπειτα η ίδια με την αντιπροσωπεία, δεν είναι πιο δελεαστικό και πιο πρόσφορο για την πλευρά του καταναλωτή. Αντίθετα το μόνο εύκολο θα ήταν να υπάρχει συνεννόηση μεταξύ εταιρίας και αντιπροσωπείας, ώστε η τελευταία να παίρνει τα ελαττωματικά κομμάτια που επιστρέφονται. Από τη στιγμή που ως πελάτης προμηθεύομαι ένα προϊόν που δε λειτουργεί κατά τον ενδεδειγμένο τρόπο, γιατί θα πρέπει εγώ να επιβαρύνομαι με το τραχαλητό της επιδιόρθωσής του κι όχι εκείνοι που μου το πούλησαν? Ποια λοιπόν ακριβώς η χρησιμότητα ενός καταστήματος? Η παροχή της βιτρίνας, που συνοδεύεται τελικά κι από αυξημένο κόστος για τον καταναλωτή?

 

Σε αυτή την περίπτωση οι επίσημοι συναρμολογητές (όχι τα μαγαζάκαι της γειτονιάς) έχουν ειδικά συμβόλαια με τους προμηθευτές που προβλέπουν την άμεσ αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων. Ξανατονίζω ότι αυτο ισχύει μόνο για τους επίσημους συναρμολογητές...

 

Δε μιλάω για τη συναρμολόγηση ενός συστήματος, αλλά για την περίπτωση που προκύπτουν ταυτόχρονα προβλήματα από τη συναρμολόγηση ενός συστήματος από εσένα τον ίδιο...μπορεί να έχεις κάνει τα πάντα σωστά, αλλά το χαλασμένο τροφοδοτικό που μόλις πήρες να σου κάψει μητρική και κάρτα γραφικών που αγόρασες μαζί...τρεχάτε ποδαράκια μου λοιπόν από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία.

 

Όσο περιμένουμε από άλλους να μας λύσουν τα προβλήματα τα ίδια θα συμβαίνουν. Καταναλωτική συνείδηση χρειάζεται και οχι πργανώσεις καρεκλοκένταυρων...

 

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Χρησιμότατη κι επιβεβλημένη η καταναλωτική συνείδηση, αλλά δεν έρχεται ως μάννα εξ ουρανού κι απαιτεί χρόνο και παιδεία. Απαραίτητη κι η κάλυψη από τους θεσμούς, τις οργανώσεις και τα σωματεία, που όταν λειτουργούν μέσα στα προβλεπόμενα πλαίσια, συνιστούν ασπίδα συμφερόντων, που συνήθως καταπατώνται από τις παραεξουσίες. Δε σημαίνει πως οποιαδήποτε συνάθροιση μετατρέπεται εξ ορισμού σε μάζωξη καρεκλοκένταυρων. Κι οι καταγγελίες επιβεβλημένες είναι όταν παραβαίνονται τα συμφωνηθέντα.

 

Αν κανείς δεν ενδιαφέρονταν για το φθηνό τότε όλες οι μεγάλες αλυσίδες και τα διαδυκτιακά καταστήματα θα είχαν κλείσει. Και απ' ότι βλέπω αυτά που κλείνουν είναι τα μικρομάγαζα και όχι οι αλυσίδες...

 

ποτέ δεν είπα πως κανείς δεν ενδιαφέρεται για το φθηνό...είπα το προφανές, πως δεν είναι το μοναδικό ζητούμενο σε μια οποιαδήποτε αγοραπωλησία. Υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την κρίση και την επιλογή του καταναλωτή. Η χαμηλή τιμή είναι ένα σημαντικό ζητούμενο, ειδικά σε καιρούς χαλεπούς...η τεχνική κάλυψη, η εκ των υστέρων μέριμνα, οι εγγυήσεις που παρέχονται κι όλες οι λοιπές κοινές συνιστώσες δεν είναι αμελητέοι παράγοντες διαμόρφωσης της επιλογής.

 

@Teacher

 

Τώρα αν παρουσιάστηκε αυτό το ζήτημα με το φίλο μας (που δεν μου φάνηκε και τόσο σοβαρό) θα έλεγα ότι είναι μεμονωμένο περιστατικό που σίγουρα δεν επηρεάζει την εν γένει εικόνα του καταστήματος.

 

Δεν έχω στοιχεία που να συνηγορούν πως δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό κι ούτε φυσικά επιδίωξή μου ήταν να το παρουσιάσω ως κοινό τόπο...αντίθετα, αν κάτι ήθελα να τονίσω είναι τις μεθόδους που έπρεπε να μεταχειριστώ προκειμένου να αποκτήσω τελικά "εγκαίρως" (πριν το dead-line της ακύρωσης δηλαδή) το σύστημα. Επίσης, ουδείς εξ αυτών των κυρίων κι οποιουδήποτε άλλου μπορεί να γνωρίζει τι επιπτώσεις μπορεί να έχει για τον εκάστοτε καταναλωτή η μη τήρηση της χρονικής συμφωνίας. Γι' αυτό κι η σοβαρότητά του δεν έχει να κάνει με ένα απλό "ε, στο άργησαν 4-5 μέρες και τι έγινε?", γιατί στο μεταξύ αυτές τις 4-5 μέρες μπορεί να είχε μια άλφα χρησιμότητα η παρουσία του υπολογιστή, που κανείς δεν μπορεί παρά μόνο ο χρήστης του να γνωρίζει.

 

@doc1000

 

Αμα είναι να αγοράζουμε κατευθείαν απ' τις αντιπροσωπείες. Ποιός ο λόγος των μεσατζήδων? Για να πληρώνουμε το νταβατζιλίκι τους?

 

Ομολογώ πως κι εγώ δεν αντιλαμβάνομαι τη χρησιμότητά τους...μπορώ να τη δεχτώ φυσικά σαν μια κοινωνική προσφορά...μειώνεται η ανεργία!:mrgreen:

Δημοσ.

Ας ελπισουμε οτι τα πραματα θα διορθωθουν στις on-line αγορες μας

Η αληθεια ειναι οτι τα τελευταια 2 χρονια οτι πηρα απο το e-shop ηταν ok και εφτασε πολυ γρηγορα μαλιστα αν λαβεις υποψην οτι μενω εκτος (ΑΡΙΔΑΙΑ-Ν.ΠΕΛΛΑΣ) ηταν πολυ γρηγοροι π.χ. παραγγελια τριτη βραδυ, στη πορτα μου πεμπτη πρωι.

Δημοσ.
Η επίσημη δικαιολογία ήταν ότι δεν είχα "τσεκάρει το κουτάκι για να το συναρμολογήσουν και τα κορίτσια με έψαχναν (μα που είχα πάει τελοσπάντων; Ούτε τηλέφωνα σήκωνα, ούτε mail κατέβαζα ούτε τίποτα...) μέρες τώρα".

 

Χεχε...τυχερός είσαι...εμένα πάλι κανένας δεν μπήκε στον κόπο να με αναζητήσει για να με πληροφορήσει για τις αντιξοότητες που συνάντησε η παραγγελία μου. Έπρεπε να τηλεφωνώ καθημερινά ο ίδιος (ανεβάζοντας πίεση από τις γενικόλογες απαντήσεις και την άγνοια), για να μπορώ τώρα να γράφω το παρόν post.

 

Αργεί που αργεί το πράγμα, μπείτε ρε παιδιά τουλάχιστον στον κόπο να ενημερώσετε τον πελάτη για το τι τρέχει.

Δημοσ.

Αυτο θα ηταν το καλυτερο, σου ειναι δυσκολο βρε αδερφε να παρεις ενα τηλεφωνο εστω για να μου πεις οτι τιποτα δεν παει καλα και να μην περιμενω σαν το μαλακα (συγνωμη για το σαν) ποτε θα χτυπησει το κουδουνι για να παραλαβω το κατι που εχω παραγγειλει, τοσες ευθυμες και χαμογελαστες κλωσες εχεται εκει, βαλε μια να με παρει τηλ, ετσι για να μου ρηξεις σταχτη στα ματια.

Δημοσ.

@ blueviper: δεν πιστεύω ότι είναι πρέπον να δοκιμάζεται κάθε προϊόν πριν την αγορά του. Εξηγούμαι:

 

1) Οι περισσότερες συσκευές/φορητά/εκτυπωτές κτλ κτλ έρχονται σε ΚΛΕΙΣΤΕΣ συσκευασίες, συνήθως περασμένες με σφραγίδα ασφαλείας/γνησιότητας. Αν, για παράδειγμα, ήθελες να δοκιμάσεις την Ψ οθόνη πριν την αγοράσεις, ο πωλητής την άνοιγε και - ΧΩΡΙΣ να έχει πρόβλημα η οθόνη - ΕΣΥ άλλαζες γνώμη - όπως έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις - η οθόνη θα έμενε με παραβιασμένη συσκευασία. Εσένα θα σου άρεσε να πάρεις κάτι το οποίο είναι "ανοικτό" ? Μάλλον όχι. Άρα, όσον αφορά στις οθόνες η λύση είναι η εξής: ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ πρώτα την οθόνη και μετά την ανοίγουν μπροστά σου και την βάζουν σε λειτουργία. Αν είναι ελαττωματική, στην αλλάζουν επί τόπου, end of story. Αν και εφόσον θελήσεις να δοκιμαστεί και η δεύτερη και αποδειχθεί και η δεύτερη ελαττωματική, τότε φίλε μου, είσαι εξαιρετικά άτυχος. Ή παίρνεις πίσω τα λεφτά σου ή παίρνεις άλλη οθόνη.

 

2) Όσον αφορά στα parts για Η/Υ, δεν πιστεύω να περιμένεις να δοκιμάζεται κάθε μνήμη/κάρτα γραφικών ή/και ήχου/σκληρός κτλ κτλ, πριν πωληθούν. Οι λόγοι αναφέρονται παραπάνω.

 

3) Τέλος, όσον αφορά στις αντικαταστάσεις, τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα παρουσιάζεις. Με το κατάστημα με το οποίο συνεργάζομαι, όταν έτυχε να πάρω ένα dvd rom το οποίο παρέδωσε πνεύμα λίγους μήνες μετά την αγορά, πήγα στο κατάστημα με την απόδειξη και τα παιδιά εκεί μου το άλλαξαν επί τόπου. Το ίδιο συνέβει και στην περίπτωση "χτυπημένου" σκληρού και μνημών. Τονίζω ότι πρόκειται για parts και όλα ήταν ΕΝΤΟΣ εγγύησης.

Τα πράγματα στις οθόνες όμως είναι διαφορετικά: Όταν, για παράδειγμα, η LG σου δίνει εγγύηση αντικατάστασης στο χώρο ΣΟΥ, ποιος ο λόγος να ανακατέψεις το κατάστημα; Στις περιπτώσεις που μια οθόνη δεν παρέχει on site εγγύηση, εφαρμόζεται αυτό που περιέγραψε ο sboo σε προηγούμενο post: Το κατάστημα λειτουργεί ως μεταπωλητής και την ευθύνη επιδιόρθωσης/αντικατάστασης φέρει η αντιπροσωπεία.

 

Και για όσους δεν καταλαβαίνουν το ρόλο των καταστημάτων, για λύστε μου την εξής απορία: ΑΝ δεν υπήρχαν τα καταστήματα για να διαθέτουν τα προϊόντα σε τιμές και ποσότητες ΛΙΑΝΙΚΗΣ (κοινώς να πάω και να αγοράσω ΕΝΑΝ σκληρό και ΜΙΑ μητρική), πώς αλλιώς θα έφταναν στα χέρια μας εφόσον οι προμηθευτές/αντιπρόσωποι πωλούν σε τιμές και ποσότητες ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ (άρα πρέπει να αγοράσω 100 σκληρούς και 100 μητρικές); Όλα έχουν να κάνουν με τα κανάλια διάθεσης προς τον τελικό καταναλωτή και ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας είναι τα καταστήματα λιανικής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δεν λέω ότι το σύστημα λειτουργεί αψεγάδιαστα, αλλά δεν χρειάζεται να τα βλέπουμε όλα μαύρα. Στο κάτω κάτω, επιλογές υπάρχουν: Δεν σου άρεσε ο ένας; Λαμπρά. Πας στον άλλο.

 

Όποιος δεν συμφωνεί με την τελευταία παράγραφο, παρακαλείται να δώσει λύση ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ. Στο να κατακρίνουμε, να εμπαίζουμε και εν τέλει να καταστρέφουμε, είμαστε όλοι καλοί. Στο να χτίζουμε κάτι καινούριο στη θέση αυτού που καταστρέψαμε, είμαστε εξίσου καλοί;

Δημοσ.

wizzy υπάρχουν και μερικοί εισαγωγείς που πουλάνε απευθείας στον καταναλωτή λιανικής.

Ένα παράδειγμα που μου έρχεται αυτή τη στιγμή είναι η diskimpex.

Γιατί να πρέπει να το δώσει στον μεσάζοντα αρπάχτρα μαγαζάτορα και να μην μου το πουλήσει εμένα απευθείας?

Γιατί πρεπει να παραμβληθούν 10νταβατζήδες μεσάζοντες μόνο και μόνο για να κονομήσουν χωρίς να μου προσφέρουν τίποτα εν τέλει σε περίπτωση προβληματος?

 

Τα Plextor σε περίπτωση προβλήματος στο Βέλγιο θα τα στείλεις μόνος σου και χωρίς κανένα έξοδο.

Γιατί να μη γινόταν αυτό σε όλα τα προιόντα?

Δημοσ.

doc1000, δεν διαφωνώ με το παράδειγμα της diskimpex. Αλλά, κατά πόσο είσαι σίγουρος ότι η diskimpex δεν πουλάει σε άλλους μεσάζοντες; Και μη μου πεις για τα Tayo Yuden, αυτά ξέρω ότι τα βρίσκεις μόνο εκεί. Αλλά, δεν φέρνει μόνο αυτά, φέρνει και πολλά άλλα CDs/DVDs (το μαγαζάκι της γειτονιάς σου, που βρίσκει τα CDs/DVDs που διαθέτει; Από κάποιον τα παίρνει...)

 

Αν θεωρήσουμε ότι το κέρδος εξασφαλίζει την επιβιώση μιας επιχείρησης, αναγκάζονται εισαγωγείς και λοιποί εμπλεκόμενοι να σκέφτονται τι τους συμφέρει περισσότερο: Να φέρω 9 μητρικές να της πουλησω σε 3 wizzy, σε 3 doc100 και σε 3 blueviper και να ψάχνομαι πώς να πληρώσω τη ΔΕΗ και τον πΟΤΕ ή να φέρω 9000 να τις πουλήσω στις μεγάλες αλυσίδες εξασφαλίζοντας την επιβίωση μου;

 

Και μιας και ανέφερες νταβατζιλίκια κτλ, επέτρεψε μου να σου δώσω λίγη τροφή για έρευνα: Μπορεί να παρατήρησες - ή να παρατηρήσεις στο εγγύς μέλλον - μια σχετική έλλειψη προϊόντων της Thermaltake στην Ελληνική αγορά. Αυτό συμβαίνει διότι ο εισαγωγέας αυτής της εταιρείας αποφάσισε να αυξήσει τις τιμές διάθεσης των προϊόντων κατά 15% χωρίς κάποια προφανή αιτία (κοινώς, χωρίς να υπάρξει κάποια ανάλογη αύξηση από πλευράς Thermaltake). Oι μεγάλες αλυσίδες του χώρου απλά "κόψανε" την διάθεση προϊόντων της Thermaltake, διότι οι τελικές τιμές ανέβαιναν σε δυσθεώρητα ύψη για τον καταναλωτή - εσένα κι εμένα.

 

Μίλησε κανείς για νταβατζιλίκια;

 

 

ΥΓ.: Και κάτι τελευταίο. Το "αστείο" με το 0 pixel έχει παραγίνει πλέον. Εκτός του ότι η τεχνολογία δεν έχει εξελιχθεί τόσο ώστε να παρουσιάζει αψεγάδιαστες οθόνες, πόσοι από εσάς έχετε δει καμένο pixel; Μιλάμε για ένα σημαδάκι στο μέγεθος της τελείας (.) ή και μικρότερο, το οποίο ακόμα και σε εμφανές σημείο να είναι, συμβαίνουν τα εξής: Η απόδοση/ανάλυση/ κτλ κτλ της οθόνης ΔΕΝ ΕΠΙΡΕΑΖΟΝΤΑΙ στο ελάχιστο, συνεχίζει να δουλεύει εξίσου καλά. Επίσης, μετά από λίγο καιρό τα μάτια μας το συνηθίζουν και το αγνοούν πλήρως. Άρα πολύ κακό για το τίποτα (πάντα κατά την γνώμη μου και σύμφωνα με την εμπειρία μου).

Δημοσ.

wizzy για το καμμένο Pixel δε συμφωνώ. Και είμαι σιγουρος ότι θα άλλαζες κι εσύ γνώμη αν έβλεπες την οθόνη της δουλειάς μου με ένα λαχανί pixel συνεχώς αναμμένο στο κέντρο της οθονης...

 

Η απόδοση της οθονης μπορεί να μη επηρεάζεται αλλα η δική μου η απόδοση και η προσοχή μου που αποσπαται σίγουρα επηρεάζονται...

 

Το αν η diskimpex πουλάει και σε λοιπούς μεσάζοντες είναι δικαίωμά της και καλα κάνει. ΠΟΥΛΑΕΙ όμως απευθείας και σε μένα τον καταναλωτή που επιζητώ την καλύτερη τιμή και δεν με ενδιαφέρει το "support" των μεσαζόντων.

Δημοσ.
@ blueviper: δεν πιστεύω ότι είναι πρέπον να δοκιμάζεται κάθε προϊόν πριν την αγορά του. Εξηγούμαι:

 

1) Οι περισσότερες συσκευές/φορητά/εκτυπωτές κτλ κτλ έρχονται σε ΚΛΕΙΣΤΕΣ συσκευασίες' date=' συνήθως περασμένες με σφραγίδα ασφαλείας/γνησιότητας. Αν, για παράδειγμα, ήθελες να δοκιμάσεις την Ψ οθόνη πριν την αγοράσεις, ο πωλητής την άνοιγε και - ΧΩΡΙΣ να έχει πρόβλημα η οθόνη - ΕΣΥ άλλαζες γνώμη - όπως έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις - η οθόνη θα έμενε με παραβιασμένη συσκευασία. Εσένα θα σου άρεσε να πάρεις κάτι το οποίο είναι "ανοικτό" ? Μάλλον όχι. Άρα, όσον αφορά στις οθόνες η λύση είναι η εξής: ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ πρώτα την οθόνη και μετά την ανοίγουν μπροστά σου και την βάζουν σε λειτουργία. Αν είναι ελαττωματική, στην αλλάζουν επί τόπου, end of story. Αν και εφόσον θελήσεις να δοκιμαστεί και η δεύτερη και αποδειχθεί και η δεύτερη ελαττωματική, τότε φίλε μου, είσαι εξαιρετικά άτυχος. Ή παίρνεις πίσω τα λεφτά σου ή παίρνεις άλλη οθόνη.

 

2) Όσον αφορά στα parts για Η/Υ, δεν πιστεύω να περιμένεις να δοκιμάζεται κάθε μνήμη/κάρτα γραφικών ή/και ήχου/σκληρός κτλ κτλ, πριν πωληθούν. Οι λόγοι αναφέρονται παραπάνω.[/quote']

 

Αν μπεις στον κόπο να ξαναδιαβάσεις το post μου, θα αντιληφθείς πως δε μίλησα για έλεγχο του προϊόντος πριν την αγορά του. Φυσικά και υπονοώ την εξέταση της μετά την πώληση λειτουργίας του, ώστε, όπως αναφέρεις και συμφωνώ, να στο αλλάζουν άμεσα και γρήγορα χωρίς να μπλέκεις με τις ατραπούς των αντιπροσωπειών. Δε βλέπω που ακριβώς διαφωνούμε επ' αυτού.

 

3) Τέλος, όσον αφορά στις αντικαταστάσεις, τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα παρουσιάζεις. Με το κατάστημα με το οποίο συνεργάζομαι, όταν έτυχε να πάρω ένα dvd rom το οποίο παρέδωσε πνεύμα λίγους μήνες μετά την αγορά, πήγα στο κατάστημα με την απόδειξη και τα παιδιά εκεί μου το άλλαξαν επί τόπου. Το ίδιο συνέβει και στην περίπτωση "χτυπημένου" σκληρού και μνημών. Τονίζω ότι πρόκειται για parts και όλα ήταν ΕΝΤΟΣ εγγύησης.

 

Το ζήτημα δεν είναι να επαφιόμαστε στην εκάστοτε καλή διάθεση, την προθυμία και την αυτοφυή εξυπηρετικότητα του κάθε καταστήματος, αλλά να υπάρχει το νομικό εκείνο πλαίσιο που θα υπηρετεί πρωτίστως τον καταναλωτή και τα συμφέροντά του (και τέτοιοι είμαστε όλοι). Αν εσένα στο άλλαξαν γρήγορα και χωρίς πολλά πολλά, δεν έχει γίνει το ίδιο με μύριους άλλους όσους κι αυτό όχι απαραιτήτως καθ' υπέρβαση του νόμου, αλλά καθ' υπέρβαση της λογικής (όπως ο ίδιος τουλάχιστον την ορίζω).

 

Τα πράγματα στις οθόνες όμως είναι διαφορετικά: Όταν, για παράδειγμα, η LG σου δίνει εγγύηση αντικατάστασης στο χώρο ΣΟΥ, ποιος ο λόγος να ανακατέψεις το κατάστημα; Στις περιπτώσεις που μια οθόνη δεν παρέχει on site εγγύηση, εφαρμόζεται αυτό που περιέγραψε ο sboo σε προηγούμενο post: Το κατάστημα λειτουργεί ως μεταπωλητής και την ευθύνη επιδιόρθωσης/αντικατάστασης φέρει η αντιπροσωπεία.

 

Δε χρειάζεται να μου επεξηγηθεί και πάλι η διαδικασία. Την εμπέδωσα. Δεν αμφιβητώ την εγκυρότητα όσων λέτε, αλλά την άποψη που τα θέλει όλα καλόβαλμένα στον τοπικό μικρόκοσμό μας.

 

Και για όσους δεν καταλαβαίνουν το ρόλο των καταστημάτων, για λύστε μου την εξής απορία: ΑΝ δεν υπήρχαν τα καταστήματα για να διαθέτουν τα προϊόντα σε τιμές και ποσότητες ΛΙΑΝΙΚΗΣ (κοινώς να πάω και να αγοράσω ΕΝΑΝ σκληρό και ΜΙΑ μητρική), πώς αλλιώς θα έφταναν στα χέρια μας εφόσον οι προμηθευτές/αντιπρόσωποι πωλούν σε τιμές και ποσότητες ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ (άρα πρέπει να αγοράσω 100 σκληρούς και 100 μητρικές); Όλα έχουν να κάνουν με τα κανάλια διάθεσης προς τον τελικό καταναλωτή και ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας είναι τα καταστήματα λιανικής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δεν λέω ότι το σύστημα λειτουργεί αψεγάδιαστα, αλλά δεν χρειάζεται να τα βλέπουμε όλα μαύρα. Στο κάτω κάτω, επιλογές υπάρχουν: Δεν σου άρεσε ο ένας; Λαμπρά. Πας στον άλλο.

 

Δεν επιθυμώ την εξαφάνιση των καταστημάτων, αν και σίγουρα τα πράγματα θα μπορούσαν να λειτουργήσουν και αμεσότερα, όπως ήδη συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις. Αυτό το οποίο αντιπροτείνω είναι την αλλαγή του πλαισίου συνεργασίας ώστε μαζί με τη μεταπώληση να επιβαρύνονται και με τη μετακάλυψη, όπως ακριβώς έκανε και το κατάστημα που σου άλλαξε τα "parts"...χρήσιμο θα ήταν να μου πεις και το όνομά του, να το επισκέπτομαι κι ο ίδιος συχνότερα, μια κι ακολουθεί τέτοια φιλοπελατειακή πολιτική.

 

Όποιος δεν συμφωνεί με την τελευταία παράγραφο, παρακαλείται να δώσει λύση ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ. Στο να κατακρίνουμε, να εμπαίζουμε και εν τέλει να καταστρέφουμε, είμαστε όλοι καλοί. Στο να χτίζουμε κάτι καινούριο στη θέση αυτού που καταστρέψαμε, είμαστε εξίσου καλοί;

 

Προτάσεις έγιναν...συγκεκριμένες κι απτές. Το γεγονός πως δεν μπορώ εγώ κι ένας δυο ακόμα να τις εφαρμόσουμε άμεσα, δεν τις καθιστά ανεφάρμοστες γενικά. Τη παραπάνω δηλαδή θες να πράξω φίλε wizzy από το να αξιώνω την αλλαγή σχέσεων καταστήματος-καταναλωτή-αντιπροσωπείας (αν και άλλο ήταν το νόημα του αρχικού post κι αλλού η διαδικτυακή ζωή μας πάει)? Να μπουκάρω σε κανένα Ram-Shop με καλάσνικοφ για να μου αλλάξουν την οθόνη?

 

ΥΓ.: Και κάτι τελευταίο. Το "αστείο" με το 0 pixel έχει παραγίνει πλέον. Εκτός του ότι η τεχνολογία δεν έχει εξελιχθεί τόσο ώστε να παρουσιάζει αψεγάδιαστες οθόνες, πόσοι από εσάς έχετε δει καμένο pixel; Μιλάμε για ένα σημαδάκι στο μέγεθος της τελείας (.) ή και μικρότερο, το οποίο ακόμα και σε εμφανές σημείο να είναι, συμβαίνουν τα εξής: Η απόδοση/ανάλυση/ κτλ κτλ της οθόνης ΔΕΝ ΕΠΙΡΕΑΖΟΝΤΑΙ στο ελάχιστο, συνεχίζει να δουλεύει εξίσου καλά. Επίσης, μετά από λίγο καιρό τα μάτια μας το συνηθίζουν και το αγνοούν πλήρως. Άρα πολύ κακό για το τίποτα (πάντα κατά την γνώμη μου και σύμφωνα με την εμπειρία μου).

 

Δηλαδή αυτό που έπρεπε να πω στο φίλο μου που έσκασε 550Ε σε μια υπέρβαση χρηματικών ορίων (μια και δεν του περισσεύουν κι όλας), ήταν πως η τεχνολογία δεν έχει ωριμάσει πλήρως και that's life get used to it? Πάντως δε χρειάστηκε τη δική μου εμπειρότερη παρέμβαση για να του κάθεται στο στομάχι το κόκκινο pixel, όποτε άνοιγε την οθόνη...ούτε χρειάστηκε να του επιτείνω την απογοήτευση όταν ανοίγοντας το κουτί και προσαρμόζοντας την εικόνα, το μάτι του έπεσε κατευθείαν εκεί. Τόσα λεφτά έδωσε, ακριβώς γιατί είχε απαιτήσεις ποιότητας...κι ευτυχώς δηλαδή, γιατί στο τέλος θα πρέπει να λέμε κι ευχαριστώ.

 

@etheos

 

Η μπροσούρα που δίνεις μέσω λινκ φίλε etheos αφορά την πολιτική που ακολουθείται από την Eizo γενικότερα...η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα παρέχει ως έκτακτη προσφορά 6 μήνες zero pixel εγγύηση σε όλα τα μοντέλα Eizo που δίνονται από τους επίσημους συνεργάτες της. Μπορείς να το δεις να περνάει και σαν τρέιλερ κάτω αριστερά στην αρχική σελίδα του intro.

Δημοσ.
...Το αν η diskimpex πουλάει και σε λοιπούς μεσάζοντες είναι δικαίωμά της και καλα κάνει. ΠΟΥΛΑΕΙ όμως απευθείας και σε μένα τον καταναλωτή που επιζητώ την καλύτερη τιμή και δεν με ενδιαφέρει το "support" των μεσαζόντων.

 

Ερώτηση, έρχεσαι κάθε λίγο από την Θεσσαλονίκη και αγοράζεις cd/dvd από το κατάστημα της ή αγοράζεις καμμιά χιλιάδα κάθε τόσο (πώς άραγε;;; :confused: ).

Και καλά εσύ τα αγοράζεις, κάπως :? , εγώ μένω 10λεπτά μακρυά από την diskimpex (χωρίς πλάκα τόσο είναι) οπότε πετάγομαι και πέρνω μερικά.

 

Οι υπόλοιποι άτυχοι από την λοιπή Ελλάδα ή ακόμα και από την Αθήνα πώς θα έρθουν να πάρουν;;;

 

Ας είμαστε ρεαλιστικοί, δεν είναι δυνατόν ο κάθε εισαγωγέας να πουλάει και λιανική.

Όταν εισάγεις ένα προϊόν και θέλεις να το διαθέσεις σε ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς προκειμένου να βγάλεις ένα κέρδος και να αποδόσει η επένδυση σου δεν μπορείς να το διαθέτεις απλά από ΕΝΑ μόνο σημείο πώλησης.

Είτε θα το πουλήσεις και σε άλλους οι οποίοι με την σειρά τους θα το μεταπουλήσουν στους τελικούς καταναλωτές, είτε θα φτιάξεις εσύ δική σου αλυσίδα σημείων πώλησης που θα καλύπτουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς (μιλάμε για ΤΡΕΛΑ λεφτά εδώ βέβαια :???: ).

 

Με αυτόν τον τρόπο όμως πρέπει ΟΛΟΙ (αναγκαστικά :-| ) να βγάλουν ένα κέρδος.

Και πώς θα γίνει αυτό όταν κάθε ένας που πέρνει το αντικείμενο για να το μεταπουλήσει προσθέτει κάτι στην τιμή;;;;;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...