Προς το περιεχόμενο

Καθυστέρηση στο e-shop


tom-f

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω παραγγήλει απο την περασμένη Κυριακή ενα pda.Έχουν περάσει τόσες ημέρες και έχει κολλήσει στην διαδικασία τιμολόγησης.Έχει κανείς παραγγήλει αυτές τις ημέρες και είχε καθυστέρηση;Πήρα τηλέφωνο κανα 2 φορές, έστειλα mail αλλά μου είπαν θα τακτοποιήθει.Ακόμα δεν έχω δεί καμιά εξέλιξη.Μάλλον έχει πέσει πολύ δουλειά.Είδομεν...

Δημοσ.

Μάλλον ως συνήθως το είχαν μεν στη σελίδα τους και ίσως το έχουν ακόμα αλλά στην πραγματικότητα δεν το έχουν και το περιμένουν.

Συνήθως στέλνουν κάνα e-mail μετά από μια εβδομάδα για να σε ενημερώσουν.

Αν όχι ίσως το περιμένουν και αυτοί από μέρα σε μέρα.

Μερικές φορές αν ακυρώσεις την παραγγελία σου βάζουν και μυαλό.

Αν όχι συνεχίζουν να σε ταλαιπωρούν.

Στις τελευτέες τρείς ή τέσσερις παραγγελίες μου είχα περίπου το ίδιο πρόβλημα με καθυστέρηση.

Την πρώτη φορά τα πήρα στο κρανίο άσχημα. Έκανα υπομονή τους βρήκα στο τηλέφωνο τους ρώτησα ευγενικά τι είχε γίνει και μου είπαν ότι περίμεναν από μέρα σε μέρα τα πράγματα.

Και εγώ ευγενικά πάντα τους ρώτησα τι δεν είχαν και ότι δεν είχαν απλά ακυρώθηκε και πήρα ότι ήθελα. Και ήθελα επειγόντος ένα dvd writer.

Από τότε μάλλον μπήκα σε μια όμορφη όμως black list και όταν δεν έχουν κάτι με ειδοποιούν με e-mail. :grin: και εγώ μέσω e-mail αλλάζω παραγγελία.

Γιατί μέσω τηλεφώνου μόνο ακύρωση πλέον. :grin:

Ευχαριστημένος είμαι από το μαγαζί δεν λέω. Αλλά κάνουν κάτι τέτοια και με χαλάνε μερικές φορές. :?

 

Τώρα διάλεξε.

Ή κάνεις υπομονή.

ή

Σηκώνεις το τηλέφωνο και ευγενικά πάντα σηκώνεις τα μποφόρ. :-P

Αυτό γιατί έχει κι΄αλλού πορτοκαλιές που κάνουνε λεμόνια. Κι ας έχουν και κάνα € παραπάνω στο κιλό.

Δημοσ.

Στην εξέλιξη παραγγελίας φαίνεται να τα έχουν τα προιόντα.Θα δούμε τι παίζει τις επόμενες ημέρες.Πάντος στο mail που τους έστειλα τους είπα οτι αν καθυστερήσει και άλλο πέρα απο την Τρίτη που έρχεται, θα ακυρώσω την παραγγελία και ας είναι η αγορά με πιστωτική.Κανα 2 φορές που έχω παραγγήλει με αντικαταβολή μετά απο 2 ημέρες είχα το προιόν σπίτι μου.Τώρα που χρέωσαν την πιστωτική πάνε με το πάσο τους.Βέβαια αυτό μπορεί να είναι και τυχαίο.Θα δούμε...

Δημοσ.

Μάλλον ο Γερμανός (που έβαλε τα λεφτά του) θέλει να τα πάρει γρήγορα πίσω,γι αυτό και παίζει μπιλιάρδο στη πλάτη σας,δηλ με ξένα κόλυβα πάει ν' αγιάσει.

 

Σε απλά Ελληνικά,δεν τα έχει σε stock,εν τούτοις πήρε τα φράγκα σας και μ' αυτά τον κάνατε μάγκα,χρηματοδοτήσατε τις εμπορικές του ανησυχίες.

 

Κάποια στιγμή θα τα φέρει και θα σας τα στείλει,θα προφασιστούν δυστοκίες εποχιακές,όλα μέλι γάλα,στους στραβούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει,ζήτω το έθνος (ανάδελφον) καλή χρονιά και εις άλλα με υγεία.

Δημοσ.

Λογικά αυτές τις μέρες είναι αυξημένη κίνηση.

 

Εμένα μου έκανε κακή εντύπωση στο ότι χρεώνουν τα έξοδα αποστολής. Αγόρασα 150Ε πράγματα και μου χρέωσαν το κούριερ 5Ε.

 

Στο Πλαίσιο άνω των 45Ε έχεις δωρεάν παράδοση αλλά και στο Play247 ανεξαρτήτου ποσού.

 

Τι να πω...

Δημοσ.

Σήμερα πήρα πάλι τηλέφωνο και μου είπε μια κοπέλα ότι ήταν στο κτίριο μόλις 3 άτομα.Μου είπε οτι αύριο το πρωί που θα βρίσκεται ολο το προσωπικό θα το κανονήσει.Πήρα το όνομα της και της είπα ότι αν δεν σταλεί και αύριο ακυρώνω.Αύριο θα σας πω την συνέχεια.Ελπίζω αύριο να είναι το τελευταίο post.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...