Solmyr Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Θα ηθελα να ρωτησω την γνωμη σας επι του θεματος και να μου πειτε τι προτεινετε, τι θα κανατε στη θεση μου δηλαδη και τι θα επρεπε να γινει, ανεξαρτητα απο την πραγματικη τελικη εκβαση της ιστοριας. Ξεκινω: Προχθες πηγα εναν υπολογιστη Tower Turbo-X στο Πλαισιο, εκτος εγγυησης, ωστε να γινει αλλαγη ενος προβληματικου cooler (ηταν απλη διαδικασια αλλα δεν ηθελα να μπαινο-βγαζω motherboard με δικη μου ευθυνη). Πληρωσα τα χρηματα για το cooler οπως και το service και πηρα το pc πισω σπιτι. Το ανοιγω και ως δια μαγειας δεν εβλεπε την μια μνημη. Παιρνω τηλεφωνο, μου λενε να ελλεγξω το κουμπωμα και να αλλαξω τα slots. Τιποτα! Σημερα το πρωι τον παω πισω. Η μια RAM ειχε χαλασει και ηταν εκτος εγγυησης μου ειπαν και επρεπε να την πληρωσω απο την τσεπη μου! Εκτος απο το εγινα εξω φρενων με την αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα τους με κατηγορησαν εμεσως οτι ο υπολογιστης χαλασε απο πριν και οτι αυτοι δεν ειχαν καμια ευθυνη...! Σε αυτες τις περιπτωσεις τι γινεται; Ποιος περνει την ευθυνη και ποιος πληρωνει την ''νυφη''; Ο μεγαλος κολοσσος Πλαισιο με τισ 22.000 αποδειξεις την ημερα(!) η ο απλος πελατης που δεν προκειται να ξαναπατησει στο μαγαζι μετα την αναρμοστη συμπεριφορα;; Εσεις τι θα κανατε;
sarakinos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 File esi exeis to dikio alla pos tha to apodikseis kiolas?ase ase...ama mplekseis me tetoia kalitera kane tin papia kai plirose mia mnimi...afou tha tous exeis vrisei prota mesa sto idio tous to magazi...kai min ksanapatiseis stin geitonia...exo akousei paroumies periptoseis gia to service tou plaisiou...ti na po..NTROPH TOUS
Sorath Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Κοίτα, μου φαίνεται περίεργο να σου χαλάσανε την μνήμη. Πως θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό; Ακόμα όμως και να δεχτούμε οτι αυτοί έκαναν την ζημιά, άντε να το αποδείξεις. Είναι απο τις περιπτώσεις που δεν λέει να σου τύχει. Επειδή δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη, ρίξε τους ένα βρισίδι να βγάλεις τα απωθημένα σου και πάρε μια νέα μνήμη με life-time εγγύηση.
random Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 H ram μπορει να χαλάσει και μονο που την ακουμπάς, αν εισαι φορτωμένος με στατικό. οποτε μπορει να τη χαλασε ο τεχνικός που τοποθετουσε το cooler. μπορω να σκεφτώ και πιο πονηρά, αλλα λεμε τώρα. μπορει και να ηταν απλα κουνημενη, και να τη χαλασες εσυ, οταν τους πηρες τηλ, και σου ειπαν αλλαξε τα σλοτς! cooler πηγες να αλλαξεις? τι εννοεις? ανεμιστήρα, ή ολο το συστημα ψυκτρα+φαν της cpu? μερικοι θα έλεγαν... αφέλεια. ενα φανακι δεν μπορούσες να αλλαξεις μονος, ειδικα που ολο το συστημα ηταν ηδη εκτος εγγύησης? αλλα και μετά, αφού δεν ηθελες δικες σου ευθυνες, το χεράκι το έβαλες μεσα για να κουμπωσεις, ελενξεις τα σλοτ. Αν τη λαδιά την εκανε ο τεχνικός, 1ον μαλλον δεν το ξερει κι ο ιδιος απ την ασχετοσύνη του, 2ον σιγα μην το ομολογήσει. Αν εισουν εσυ Sorath ο υπευθυνος του καταστήματος, και ερχοταν ενας πελάτης με αυτους τους ισχυρισμούς, τι θα έκανες? προφανώς, θα του εδινες δωρεάν ενα dimmaki για να το βουλώσει, χωρις να εχεις καμια δυνατότητα να ελένξεις ουτε τι εκανε ο τεχνικος, ουτε τι εκανε ο πελατης σπίτι του. Σωστά, έτσι θα έκανα κι εγώ, και πολύ λάθος που δεν το δέχτηκε η εταιρεία. μαλλον ατύχησες που έπεσες σε μη λογικό υπεύθυνο αυτη τη φορά.
S2Katana Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Κοίτα, μου φαίνεται περίεργο να σου χαλάσανε την μνήμη. Πως θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό; Πχ οπως να χτυπησαν καταλαθως τη RAM ενω προσπαθουσαν να ξυλωσουν τη Μοbo.
wert Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Εγώ λέω. Η ζημιά έγινε Άκρη δεν πρόκειται μάλλον όπως κατάλαβες να βγάλεις Καιρός να αποκτήσεις εμπειρία. Ξεκίνα να πιάσεις κάνα κατσαβίδι και τουλάχιστον να ξέρεις ότι ότι ζημιά και να κάνεις την έκανες μόνος σου αλλά απέκτησες την εμπειρία. Οσο για τη ζημιά πιστεύω ότι είτε κατά την μεταφορά του υπολογιστή ή κατά την εργασία για την αλλάγη τι ; ανεμιστήρα; :razz: μάλλον κάποια μνήμη κουνήθηκε απλά. Με λίγο πίεση θα ήταν εντάξει. μπορω να σκεφτώ και πιο πονηρά, αλλα λεμε τώρα. Μεγάλες πιθανότητες δίνω και για κάτι τέτοιο. :wink: Ξεκίνα και κάνε μόνος σου ότι εργασία θέλεις στο pc σου. Ακόμα και λάθη να κάνεις θα βγάλεις το όφελος αμέσως από τις εργασίες που ίσως θα πλήρωνες.
nikpet Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Αν εισουν εσυ Sorath ο υπευθυνος του καταστήματος' date=' και ερχοταν ενας πελάτης με αυτους τους ισχυρισμούς, τι θα έκανες? προφανώς, θα του εδινες δωρεάν ενα dimmaki για να το βουλώσει, χωρις να εχεις καμια δυνατότητα να ελένξεις ουτε τι εκανε ο τεχνικος, ουτε τι εκανε ο πελατης σπίτι του. Σωστά, έτσι θα έκανα κι εγώ, και πολύ λάθος που δεν το δέχτηκε η εταιρεία. μαλλον ατύχησες που έπεσες σε μη λογικό υπεύθυνο αυτη τη φορά.[/quote'] Σωστός ο παίχτης... :)
Solmyr Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2005 Οτι προβληματα παρουσιαζει ο υπολογιστης, προσπαθω οσο ειναι δυνατον να τα λυνω μονος μου, δεν ειμαι καποιος ασχετος χρηστης. Το συγκεκριμενο cooler, ηταν ψυκτρα zalman και χρειαζοταν να βγει η motherboard ωστε να μπουνε απο κατω καποιες βιδες.Μιας και την διαδικασια δεν την ειχα ξανακανει και τον υπολογιστη δεν τον χρησιμοποιω μονο εγω σπιτι, δεν δεχοταν οι γονεις να βαλω χερι γιατι θα τα ακουγα μετα αν γινοταν η στραβη και τα πληρωναν, ηθελα να το κανει καποιος τεχνικος. Σημασια αμεση δεν εχει πως οδηγηθηκα μεχρι το σημειο που ανεφερα στο πρωτο post αλλα η συμπεριφορα του μαγαζιου οταν επεστρεψα τον υπολογιστη πισω. Την μνημη δεν την χαλασα οταν αλλαξα slots, ηταν μια χαρα κουμπομενη εξ αρχης και μνημες γνωριζω να αλλαζω αρα αυτη την περιπτωση την ξεχναμε. Τελοσπαντων, ευχαριστω για τα replies και την προσοχη σας, προσωπικα πιστευω οτι σε αυτες τις περιπτωσεις οταν το μαγαζι εχει απεναντι εναν πελατη που εχει αγορασει αντικειμενα χιλιαδων ευρω τα τελευτεα χρονια, οταν αυτος εχει παραπονο για μια υπηρεσια που του προσφερθηκε και η ''ζημια'' ειναι της ταξης των 26ευρω λιανικης τιμης, πληρωνει τα σπασμενα και τον κραταει. Οχι φυσικα χωρις να κανει τις απαραιτητες ερωτησεις και να συμπεριφερθει με αφελια αλλα να μην φτανει στο αλλο ακρο με φωνες και γελειες προτασεις ("θα σου κανουμε 5% (πεντε!) ΕΚΠΤΩΣΗ. Γιατι ετσι: 1.Χανει μελοντικα εσοδα απο τον πελατη 2.Χανει χρονο για την εξυπηρετηση αλλων πελατων 3. Γεμιζει δυσπιστια αλλους υποψηφιους πελατες στο μαγαζι που ακουνε την κουβεντα και βλεπουν με αλλο ματι την επιχειρηση... Αυτα, Φιλικα Παντα
random Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2005 Ωραια, αφου λεμε για αλλαγη ψυκτρας επεξεργαστή, δεχομαι οτι ενας χρηστης που δεν τα κανει αυτα καθε βδομάδα, δικαιολογημενα δεν βάζει χέρι. (αν και τελικα εβαλες μετα το σερβις), οι μνημες δεν εννόησα οτι χαλασαν με τα κουμπώματα, αλλα λογω στατικου ηλεκτρισμού, απο οποιοδήποτε χέρι, εμπειρο ή όχι. γεγονός σπανιότατο, αλλα συμβαίνει καμια φορά. Ειχα καποτε ενα σετ μητρικη, cpu, cooler, fan & 2 ram simm. Λειτουργουσαν τέλεια 3 χρόνια. κανω αναβάθμιση , κρατωντας κουτι, δισκους, dvd. βγαζω to set οπως ηταν κουμπωμενα πανω στη μητρική, και τα αφηνω σε ενα ραφι. δεν κουνηθηκε τιποτα, ουτε μνημες, ουτε cpu. πανω στο ραφι, 1 περιοδικό, απο πανω αντιστατικο σακουλακι, και απο πανω η mobo. Μετα απο 15 μερες, τα συνδεω σε ενα psu, me mia vga για τεστ, και η μια μνημη τα ειχε παιξει. δεν μπουταρε το μηχανημα αν δεν την εβγαζα. shit happens. Το μαγαζι δεν ενδιαφέρεται για το παρελθον, αν εσυ ξοδεψες χιλιαδες ευρω, αλλα καλο θα ηταν να ενδιαφερεται για το μελλον. Τι ΘΑ ξοδέψεις, και τι θα συζητάς και θα γράφεις απο εδω και περα εναντίον τους. Φυσικά αυτο που θα κανεις απο εδώ και περα ειναι να μην ξαναπατήσεις εκεί, αν και δυστυχως μερικες φορές θα ειναι εναντια στο συμφέρον σου. Το ιδιο πιστευω κανω εγω για μερικές άλλες εταιρείες, (οχι το πλαισιο). οτι τιμες και προσφορές και να κάνουν, τις εχω γραμμένες, ακομα κι αν ειναι να πληρώσω 5 φράγκα παραπανω σε άλλον. Ισως διαβάζομαι λιγο συνηγορος του Π, αλλα απλα θεωρώ οτι δεν μου έτυχε. Εχω αγοράσει αρκετα πράγματα hardware, και μονο 2 φορες επεσα σε ελλατωματικά. Και τις 2 φορες ηταν μνημες. Μια απο το πάλαι πότε Microchip, και μια απο το Πλαισιο. Και οι δυο μου τις αλλάξανε αμέσως, χωρις να ρωτήσουν τιποτα, πως τις κουμπωσα, αν εκανα οβερκλοκ, αν ξερω, κι αν δεν ξερω. Γι αυτό ειμαι, μεχρι σημερα, καλόπιστος.
Sorath Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2006 Αν εισουν εσυ Sorath ο υπευθυνος του καταστήματος, και ερχοταν ενας πελάτης με αυτους τους ισχυρισμούς, τι θα έκανες? Μα φυσικά θα του έδινα νέα μνήμη κι εγώ, όπως λες κι εσύ. Το κέρδος μου θα ήταν πολύ μεγαλύτερο απο οτι να μην του την έδινα και απορώ που το ΠΛΑΙΣΙΟ σκέφτεται τα 50€ που έχει μια μνήμη αντί να κερδίσει την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση του πελάτη της. Απο την στιγμή όμως που η εταιρία επιλέγει να πράξει με αυτό τον τρόπο, αντε να βγάλεις άκρη όπως λέω παραπάνω.
^ACID_BURN^ Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2006 Ελα όμως που δεν είναι το Πλαίσιο που σκέφτεται τα 50 ευρώ αλλά ο τεχνικός που εξυπηρετεί και του έχουν πεί τι να κάνει. Δες και την περίπτωση να μιλήσεις σε κάποιον πιο "υπεύθυνο" μπάς και αλλάξει κάτι. Συνήθως αυτοί δεν θέλουν "κακό όνομα" για την εταιρεία τους.. Δυστυχώς στην Ελλάδα γεμίσαμε "υπεύθυνους" που μόνο αυτό δεν είναι.. Whatever...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.