Προς το περιεχόμενο

Xbox 360 Ειδήσεις {News Topic}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Όσοι έχουν μπαναρισμένα 360 που δεν μπορουν ποια να να εγκαταστήσουν παιχνίδια στο δίσκο του 360 ας κάνουν το νέο dashboard update που σας ξαναδίνει αυτή τη δυνατότητα ακόμα και στις μπαναρισμένες κονσόλες.

 

Εννοείτε ότι παραμένουν μπαναρισμένες αλλά είναι το μόνο μείον αφού όλα τα υπόλοιπα δουλεύουν μια χαρά τώρα ποια.

Δημοσ.

Έπαιξα ήδη κάμποσες ώρες και η αλήθεια είναι ότι η λογική του έχει αλλάξει κάπως σε σχέση με τα παλιότερα SC (τα έχω τελειώσει όλα). Ωστόσο φαίνεται να έχει καλύτερο σενάριο σε σχέση με τα κλασικά Α.Ν.Υ.Π.Α.Ρ.Κ.Τ.Α. "σενάρια" του Tom Clancy, με πολλά flashbacks κλπ (ώρες ώρες μου θυμίζει κάτι μεταξύ max payne και call of duty MW1/MW2.

 

Όσο περνάει η ώρα γίνεται καλύτερο, ειδικά αν συνηθίσεις τα νέα controls. Το μόνο που φοβάμαι είναι η διάρκειά του. Έπαιζα χθες όλο το βράδυ και σύμφωνα με αυτά που λένε στις κριτικές δεν είναι πάνω από 6-7 ώρες, ακόμα και σε normal mode. Άρα σε 2-3 βράδια θα το έχω καθαρίσει.

Δημοσ.

Ωραιο Conviction, πιο ωραιο απο τα προηγουμενα σιγουρα, το κανανε πιο Arcade φαση... Δεν εχει ακομα σοβαρο σεναριο να σε τρελανει.. οσο παει ξεθωριαζει νομιζω.

Δημοσ.

Ποτέ κανένα Splinter Cell δεν είχε σενάριο της προκοπής. Τα έχω τελειώσει όλα και πραγματικά δεν μου έχει μείνει απολύτως τίποτα από το story. Μετά σου λένε ότι τα "σενάρια" πρέπει να είναι by default καλά, αφού τα γράφει ο "μέγας" Clancy (plz, die). Τουλάχιστον το Conviction έχει σχετικά περίπλοκη απόδοση της ιστορίας, με πληθώρα flashbacks, μερικά μη γραμμικά cutscenes και γενικά προξενεί το ενδιαφέρον να δούμε "τι θα γίνει μετά".

 

Επίσης έχει εξαιρετικά γραφικά και αρκετά καλοσχεδιασμένες πίστες.

 

Έχει όμως κι ένα κακό. Είναι πολύ μικρό. Για όσους το αγοράσουν αυτό είναι ένα τεράστιο μείον. Για τους... άλλους δεν έχει τόση σημασία, αλλά και πάλι πρόκειται για ένα αρνητικό στοιχείο. Δεν νομίζω ότι παίρνει μεγάλο βαθμό στο replayability και δεν γνωρίζω αν αξίζει το mulitplayer κομμάτι του.

 

Επίσης δεν μου άρεσαν τα arcade στοιχεία που προσπαθούν να εισάγουν στο παιχνίδι. Σε όλα τα προηγούμενα SC είχα την περηφάνια ότι πολύ σπάνια χρειαζόταν να στείλω κάποιον σε τόπο χλοερό. Ένα χτύπημα στο κεφάλι αρκούσε και μετά τους έκρυβα στις σκιές. Μπορούσα να καθαρίσω ολόκληρα κτίρια χωρίς να με δει κανένας και κανένας να μην καταλάβει τι έγινε. Στο Conviction όμως το παιχνίδι θεωρεί εκ των ουκ άνευ ότι σε αρκετά σημεία πρέπει να καθαρίσουμε κόσμο και κοσμάκη. Είτε με τη νέα μέθοδο του execute (οποίος ρεαλισμός!), είτε αναγκάζοντάς μας να περάσουμε από ένα δωμάτιο 5 επί 5, με 5-6 πάνοπλους εχθρούς να φυλάνε καραούλι.

 

Δεν απογοητεύτηκα όμως. Κάθισα με συνέπεια και το τελείωσα. Απλώς περίμενα κάτι καλύτερο.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
αντε να το ανοιξεις τωρα αυτο να το φλασαρεις ... :fear:

 

Λογικά δεν είναι παρα μια θήκη... διαφορετικά όταν θέλεις να το μεταφέρεις θα ναι αδύνατο (πχ αν σου χαλάσει και το στείλεις για εγγύηση)

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Sakaguchi: “Xbox 360 Will be Big in E3 2010″

 

In the recent interview from Famitsu with Sakaguchi in regards to the upcoming E3 Event in North America, the father of Final Fantasy has said that the Xbox 360 will be big at this year’s E3.

 

Ever since Sakaguchi left Square-Enix and formed his own studio, he has been a micro$oft supporter as his most recent titles are exclusively the Xbox 360 platform; Lost Odyssey and Blue Dragon. With E3 underway in just six weeks, Famitsu asked Sakaguchi some questions as to what he thinks on what micro$oft has in store for gamers out there who own a Xbox 360.

 

Famitsu asked him his thoughts on Project Natal and he has very high hopes for Microsoft’s answer to the Wii. He described Natal has having “some strange sensation of touch” and that game developers can unleash more power and creativity with their games using Natal.

 

He goes on to say that it will “change the way we play games” and together with the traditional controller “Natal can spread the joy of the game”.

 

He did not shed more details on the official release date of Natal as he does not know either. He said to wait until the official announcement is released.

 

He further talks about Xbox 360 bundles that will be releasing in Japan including the new Xbox 360 Elite Value Pack with Lost Planet 2.

 

Sakaguchi seems pleased as to what micro$oft has accomplished thus far in 2010. With the release of the Game Room, the USB Mass Storage Flash Drive option, and with Natal coming this fall, he is confident that micro$oft will succeed.

 

φημες λενε πως θα ειναι το LOST ODYSEY 2

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το Natal πάντως, από εκεί που το περιμέναμε να σκάσει μύτη κοντά στο 60άρι, στη Σουηδία το έβγαλαν κάποια καταστήματα (εννοείται ως προπαραγγελία) στα 150€, ήτοι διπλή και παρ' ολίγον τριπλή τιμή...

Δημοσ.
Το Natal πάντως, από εκεί που το περιμέναμε να σκάσει μύτη κοντά στο 60άρι, στη Σουηδία το έβγαλαν κάποια καταστήματα (εννοείται ως προπαραγγελία) στα 150€, ήτοι διπλή και παρ' ολίγον τριπλή τιμή...

 

όχι και 60 ρε παιδιά...εγώ το περίμενα κανά 100αρι...όπως και να' χει μου είναι παντελώς αδιάφορο (εκτός αν ασχοληθούν πάνω του για κανέναν σοβαρό τίτλο)

Δημοσ.

O Μέγας-Pachter έχει πει ότι η MS θα θέλει να το "σπρώξει" το μηχάνημα. Πιθανότατα να το δούμε σε πιο κάτω τιμή, γιατί αν φτάσει το 150άρι, θα φάνε ήττα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...