p3tran Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 H microsoft εγκαινιασε καινουργιο studio παραγωγης games στο vancouver, με 200 προγραμματιστακια http://www.microsoft.com/presspass/press/2007/jul07/07-05MSExpandVancouverPR.mspx συνεχιζει λοιπον σταθερα το μακροπροθεσμο σχεδιο της... edit: επισης O bill gates ανακοινωσε οτι χωνει $147 εκατομμυρια στη Νοτια Κορεα, μεγαλο μερος των οποιων θα πανε για τη δημιουργια software house κορεατικου, παλι για 360. "Another new development is a games development center to take some unique work here and adopt it to the 360 global market," Gates reportedly told the press. http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=10443&Itemid=2
privateer Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Alone In The Dark Driving gameplay http://www.gamersyde.com/stream_7185_en.html Alone In The Dark Climbing gameplay http://www.gamersyde.com/stream_7186_en.html
izerman76 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 US retailer GameStop has revealed that 64 percent of its Grand Theft Auto IV sales were for Xbox 360. The figures were given to Newsweek blog Level Up, and show Microsoft with a near two-to-one lead over its rival. But despite the initial reaction, these results actually point to GTA IV under-performing on Xbox 360, Newsweek reckons. You see, at the end of March this year, Microsoft had sold 9.9 million consoles in the US and Sony had sold 4.1 million PS3 units. That's a split of 70.7 percent to 29.3 percent. Compare that to the 64 percent to 36 percent GTA IV sales split and, relatively, it shows the PS3 actually over-achieving. However, the full US story will not be known until the end of April when the official NPD figures are released. Here in the UK, the gap between the Xbox 360 and PS3 sales of GTA IV widened this week, rising from 55 percent to 62 percent in Microsoft's favour. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139733
Pytzamarama Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 O bill gates ανακοινωσε οτι χωνει $147 εκατομμυρια στη Νοτια Κορεα, μεγαλο μερος των οποιων θα πανε για τη δημιουργια software house κορεατικου, παλι για 360. Βρωμαει MMORG
p3tran Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139733 το gta παει καλα και στις 2 πλατφορμες (οπως ειναι λογικο), αλλα ειναι ακομα νωρις για long-term συμπερασματα. τετοια games πωλουνται για αρκετο καιρο, και περα απο αυτο, το exclusive dlc ισως δωσει μακρυτερα ποδια σε μια απο τις δυο εκδοσεις αργοτερα φετος.. το μονο σιγουρο συμπερασμα που μπορουμε να βγαλουμε αυτη τη στιγμη, ειναι οτι η αγορα δεν εχει την αντιληψη "gta=playstation" οπως ειχανε προβλεψει μερικοι <<αναλυτες>>
man_of_the_moon Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Οτι εχει να κανει με την Microsoft gamers day .. Τελειωσε τι εγινε ? Αν οχι μπορουμε να την δουμε Live?
Rebel21 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 παλαιότερα είχα πει ότι το alone In The dark μου κάνει για μεγάλη πατάτα.μετά τα τελευταία video συνεχίζω να το πιστεύω.καλά το driving gameplay δεν αξίζει καν σχόλιο. κρίμα που το banjo δεν επικεντρώνει στο ptatform κομμάτι.περίμενα καιρό ένα καλο platform. αρε petran τι την ήθελες αυτήν την τελετυαία φωτό από το banjo.ξενέρωσα εντελώς.
p3tran Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Τελειωσε τι εγινε ? Αν οχι μπορουμε να την δουμε Live? ειναι πιο 'μυστικο' event απο οτι νομιζα. ολα τα sites που συνηθως κανουνε live αναμεταδοση εχουνε φαει πορτα. και δεν εχει τελειωσει. για την ακριβεια, νομιζω οτι δεν εχει καν αρχισει ακομα.. το banjo3 παιδες θα ειναι πολυ καλο. ανοιχτες πιστες, κατασκευαζεις με κομματια διαφορα κινουμενα μηχανηματα τα οποια καβαλας προκειμενου να φερεις σε περας καποια tasks, με το γνωστο στυλακι <<καρτουν πολυτελειας>> της rare. να ετοιμαζεστε..
The_Sheep Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 το event γινεται στο Σαν φραντζισκο , οποτε μαλλον δεν εχει αρχισει ακομα...και αν καποιος κανει αναμεταδοση αυτος θα ειναι μαλλον ο major
man_of_the_moon Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Ειμαι περιεργος να δω τι λενε τα LIps , Ninja Blade και φυσικα παρακαλαω για τρια γραμματα ... Rallisport Challenge 3... ή στην χειροτερη ενα WRC ραλλυ....
p3tran Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 αρε petran τι την ήθελες αυτήν την τελετυαία φωτό από το banjo.ξενέρωσα εντελώς. ισα-ισα που θα επρεπε να φτιαχνεσαι!! ο georgeK. της rare εχει ηδη επιβεβαιωσει οτι υπαρχει απλετο platform action. απλα αντι να μεινουμε στο gameplay του 1988 (καλο ητανε στην εποχη του) το εμποτιζουμε με νεα, ενδιαφεροντα πραγματα και μηχανικες. φαντασου μια διασταυρωση platform με incredible machine, σε open world. (η rare ειπε επισης οτι ο χαρτης της πολης ειναι 16 φορες μεγαλυτερος απο οτιδηποτε εχουν φτιαξει μεχρι τωρα) do you feel better now? ;pPp bald devil, για lips δεν ξερω, για wrc δεν εχω ακουσει, αλλα για το αλλο ειπα τα 'ψιτ' μου απο προχτες.. ;] μεσα στους υπευθυνους παραγωγης, ακουγεται οτι ειναι και αυτος που ητανε υπευθυνος για τα otogi. για οσους δεν ξερουν, τα otogi ητανε νο.2 action την προηγουμενη γενια, πισω μονο απο το ninja gaiden 8)
MiltoZ Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 κρίμα που το banjo δεν επικεντρώνει στο ptatform κομμάτι.περίμενα καιρό ένα καλο platform. αρε petran τι την ήθελες αυτήν την τελετυαία φωτό από το banjo.ξενέρωσα εντελώς. Δεν τρελαινόμουν μέχρι πρόσφατα, παρότι θα ήταν σίγουρα καλοφτιαγμένο, αλλά με 1600 (!!!) parts και κάτι τέτοια "Physics are awesome in this game and everywhere! With one design I placed the foot-in-a-box weapon behind a propella, and when I tried to use it, the foot/boot couldn't get past the propella... well, until I used it enough times to actually kick the propella off the vehicle!" μπαίνει ψηλά στην λίστα.
Rebel21 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 ισα-ισα που θα επρεπε να φτιαχνεσαι!! ο georgeK. της rare εχει ηδη επιβεβαιωσει οτι υπαρχει απλετο platform action. απλα αντι να μεινουμε στο gameplay του 1988 (καλο ητανε στην εποχη του) το εμποτιζουμε με νεα, ενδιαφεροντα πραγματα και μηχανικες. φαντασου μια διασταυρωση platform με incredible machine, σε open world. (η rare ειπε επισης οτι ο χαρτης της πολης ειναι 16 φορες μεγαλυτερος απο οτιδηποτε εχουν φτιαξει μεχρι τωρα) do you feel better now? ;pPp με έπιασε νοσταλγία μάλλον και περίμενα ένα κλασικό platform.βεβαια έπρεπε να το περιμένω από την rare ότι θα παρουσίαζε κάτι καινοτομικό.
p3tran Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 Δημοσ. 13 Μαΐου 2008 “Too Human” Fact Sheet May 2008 Title: “Too Human” Publisher: Microsoft Game Studios Developer: Silicon Knights Format: DVD for the Xbox 360 video game and entertainment system ESRB Rating: T for Teen Availability: Aug. 19, 2008 ProductOverview: Step into the world of “Too Human,” the third-person epic action game from renowned Canadian developer Silicon Knights. As the cybernetic god Baldur, players are thrust into the midst of an ongoing battle that threatens the existence of mankind. An ancient machine presence has forced the godsʼ hand, and now Baldur is charged with defending humanity from an onslaught of monstrous war machines bent on the eradication of human life. In “Too Human,” players are treated to a nonstop barrage of action powered by the seamless integration of melee and firearms combat, plus deep role-playing game (RPG) elements fueled by breathtaking visuals enabled by the powerful Xbox 360. Battles unfold in awesome scale as players engage with vast numbers of enemies. Gamers also can take it to the next level by playing the entire game individually or cooperatively via Xbox LIVE. “Too Human” is produced by Silicon Knights, which brings a wealth of knowledge, story-based design and gameplay expertise to the next generation of video gaming. Features: ● Thrilling action-RPG gameplay. Unlike some games that may force players to choose between two genres, “Too Human” combines all the creative economy features and social experiences of a typical RPG, such as collecting loot and leveling up, while maintaining the excitement of an action game. With a wide array of weapons, armors, cybernetic implants and skills, players have an unprecedented level of customization with their characters. • Explosive melee and firearms combat. It will take more than brawn and raw strength to supplant the machine hordes. Using a sophisticated blend of seamless melee and high-tech weapons combat, players have the power to vanquish foes near and far. Witness the fluid grace of heroes and enemies in battle as enacted by the acclaimed motion-capture group Full Action Stunt Team (FAST). Feel each punishing blow through advanced visual effects made possible through the power of Xbox 360. • The birth of an icon. Fight as Baldur, a powerful cybernetic god battling his way through enemy armies to become one of gamingʼs renowned iconic heroes. From weaponry and armor to combat techniques and combos, players can fully customize Baldur to become the best possible hero. • Advanced cinematic presentation. Characters and environments come to life with amazing visual fidelity. Experience the full excitement of combat through a dynamically driven presentation system that portrays the combat with cinematic quality. Survive pulse-pounding battles against hordes of on-screen enemies set against the vast landscape of the “Too Human” world. A sweeping orchestral score sets the mood for heartbreak, anger and blood lust as each tune encapsulates the gamer within the immersive gaming environment. • New level of accessibility through intuitive combat. Perform Baldurʼs elaborate and complex combat maneuvers, and chain together rapid-fire attacks and combos with ease. Through the use of an intuitive combat system, “Too Human” delivers gameplay that is easy to learn and rewarding to master. • Shared experience. Conquer the world of “Too Human” alone or with friends in advanced, online two-player co-op gameplay through the Xbox LIVE service. Online co-op play requires Xbox LIVE Gold Membership. • Modern take on classical Norse mythology. In a world ruined by centuries of war, “Too Human” chronicles the epic story of Baldur, favored son of Odin and one of a group of humanityʼs protector, the Aesir. As Baldur, you must destroy the ancient war machines that threaten the world, but to do so you must balance your sense of duty and honor against your lust for revenge — perhaps even sacrificing your humanity in the process. Developer Information: Silicon Knights is the Canadian-based development studio behind critically acclaimed hits such as “Eternal Darkness” and “Metal Gear Solid: The Twin Snakes.” Building from the experience of working directly with famed game developers Shigeru Miyamoto and Hideo Kojima, Silicon Knights is committed to development methodologies that elevate games to be the dominant form of entertainment.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.