Προς το περιεχόμενο

Xbox 360 Ειδήσεις {News Topic}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

H microsoft εγκαινιασε καινουργιο studio παραγωγης games στο vancouver, με 200 προγραμματιστακια

http://www.microsoft.com/presspass/press/2007/jul07/07-05MSExpandVancouverPR.mspx

 

συνεχιζει λοιπον σταθερα το μακροπροθεσμο σχεδιο της...

 

 

edit:

 

επισης

O bill gates ανακοινωσε οτι χωνει $147 εκατομμυρια στη Νοτια Κορεα, μεγαλο μερος των οποιων θα πανε για τη δημιουργια software house κορεατικου, παλι για 360.

"Another new development is a games development center to take some unique work here and adopt it to the 360 global market," Gates reportedly told the press.

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=10443&Itemid=2

  • Απαντ. 14,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
US retailer GameStop has revealed that 64 percent of its Grand Theft Auto IV sales were for Xbox 360.

 

The figures were given to Newsweek blog Level Up, and show Microsoft with a near two-to-one lead over its rival.

 

But despite the initial reaction, these results actually point to GTA IV under-performing on Xbox 360, Newsweek reckons.

 

You see, at the end of March this year, Microsoft had sold 9.9 million consoles in the US and Sony had sold 4.1 million PS3 units. That's a split of 70.7 percent to 29.3 percent.

 

Compare that to the 64 percent to 36 percent GTA IV sales split and, relatively, it shows the PS3 actually over-achieving.

 

However, the full US story will not be known until the end of April when the official NPD figures are released.

 

Here in the UK, the gap between the Xbox 360 and PS3 sales of GTA IV widened this week, rising from 55 percent to 62 percent in Microsoft's favour.

 

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=139733

Δημοσ.
O bill gates ανακοινωσε οτι χωνει $147 εκατομμυρια στη Νοτια Κορεα, μεγαλο μερος των οποιων θα πανε για τη δημιουργια software house κορεατικου, παλι για 360.

 

Βρωμαει MMORG

Δημοσ.

 

το gta παει καλα και στις 2 πλατφορμες (οπως ειναι λογικο), αλλα ειναι ακομα νωρις για long-term συμπερασματα.

τετοια games πωλουνται για αρκετο καιρο, και περα απο αυτο,

το exclusive dlc ισως δωσει μακρυτερα ποδια σε μια απο τις δυο εκδοσεις αργοτερα φετος..

 

το μονο σιγουρο συμπερασμα που μπορουμε να βγαλουμε αυτη τη στιγμη, ειναι οτι η αγορα δεν εχει την αντιληψη "gta=playstation" οπως ειχανε προβλεψει μερικοι <<αναλυτες>>

Δημοσ.

παλαιότερα είχα πει ότι το alone In The dark μου κάνει για μεγάλη πατάτα.μετά τα τελευταία video συνεχίζω να το πιστεύω.καλά το driving gameplay δεν αξίζει καν σχόλιο.

 

κρίμα που το banjo δεν επικεντρώνει στο ptatform κομμάτι.περίμενα καιρό ένα καλο platform.:-(

 

αρε petran τι την ήθελες αυτήν την τελετυαία φωτό από το banjo.ξενέρωσα εντελώς.

Δημοσ.
Τελειωσε τι εγινε ? Αν οχι μπορουμε να την δουμε Live?

ειναι πιο 'μυστικο' event απο οτι νομιζα. ολα τα sites που συνηθως κανουνε live αναμεταδοση εχουνε φαει πορτα.

και δεν εχει τελειωσει. για την ακριβεια, νομιζω οτι δεν εχει καν αρχισει ακομα..

 

 

 

το banjo3 παιδες θα ειναι πολυ καλο.

ανοιχτες πιστες, κατασκευαζεις με κομματια διαφορα κινουμενα μηχανηματα τα οποια καβαλας προκειμενου να φερεις σε περας καποια tasks, με το γνωστο στυλακι <<καρτουν πολυτελειας>> της rare.

 

 

banjo8.jpg

banjo4.jpg

 

να ετοιμαζεστε..

Δημοσ.

το event γινεται στο Σαν φραντζισκο , οποτε μαλλον δεν εχει αρχισει ακομα...και αν καποιος κανει αναμεταδοση αυτος θα ειναι μαλλον ο major

Δημοσ.

Ειμαι περιεργος να δω τι λενε τα LIps , Ninja Blade και φυσικα παρακαλαω για τρια γραμματα ... Rallisport Challenge 3... ή στην χειροτερη ενα WRC ραλλυ....

Δημοσ.

αρε petran τι την ήθελες αυτήν την τελετυαία φωτό από το banjo.ξενέρωσα εντελώς.

 

ισα-ισα που θα επρεπε να φτιαχνεσαι!!

 

ο georgeK. της rare εχει ηδη επιβεβαιωσει οτι υπαρχει απλετο platform action.

απλα αντι να μεινουμε στο gameplay του 1988 (καλο ητανε στην εποχη του) το εμποτιζουμε με νεα, ενδιαφεροντα πραγματα και μηχανικες.

 

φαντασου μια διασταυρωση platform με incredible machine, σε open world. (η rare ειπε επισης οτι ο χαρτης της πολης ειναι 16 φορες μεγαλυτερος απο οτιδηποτε εχουν φτιαξει μεχρι τωρα)

 

do you feel better now? ;pPp

 

 

 

bald devil, για lips δεν ξερω, για wrc δεν εχω ακουσει, αλλα για το αλλο ειπα τα 'ψιτ' μου απο προχτες.. ;]

μεσα στους υπευθυνους παραγωγης, ακουγεται οτι ειναι και αυτος που ητανε υπευθυνος για τα otogi.

για οσους δεν ξερουν, τα otogi ητανε νο.2 action την προηγουμενη γενια, πισω μονο απο το ninja gaiden 8)

Δημοσ.
κρίμα που το banjo δεν επικεντρώνει στο ptatform κομμάτι.περίμενα καιρό ένα καλο platform.:-(

 

αρε petran τι την ήθελες αυτήν την τελετυαία φωτό από το banjo.ξενέρωσα εντελώς.

 

Δεν τρελαινόμουν μέχρι πρόσφατα, παρότι θα ήταν σίγουρα καλοφτιαγμένο, αλλά με 1600 (!!!) parts και κάτι τέτοια "Physics are awesome in this game and everywhere! With one design I placed the foot-in-a-box weapon behind a propella, and when I tried to use it, the foot/boot couldn't get past the propella... well, until I used it enough times to actually kick the propella off the vehicle!" μπαίνει ψηλά στην λίστα.

Δημοσ.
ισα-ισα που θα επρεπε να φτιαχνεσαι!!

 

ο georgeK. της rare εχει ηδη επιβεβαιωσει οτι υπαρχει απλετο platform action.

απλα αντι να μεινουμε στο gameplay του 1988 (καλο ητανε στην εποχη του) το εμποτιζουμε με νεα, ενδιαφεροντα πραγματα και μηχανικες.

 

φαντασου μια διασταυρωση platform με incredible machine, σε open world. (η rare ειπε επισης οτι ο χαρτης της πολης ειναι 16 φορες μεγαλυτερος απο οτιδηποτε εχουν φτιαξει μεχρι τωρα)

 

do you feel better now? ;pPp

 

με έπιασε νοσταλγία μάλλον και περίμενα ένα κλασικό platform.βεβαια έπρεπε να το περιμένω από την rare ότι θα παρουσίαζε κάτι καινοτομικό.

Δημοσ.

“Too Human”

Fact Sheet

May 2008

Title: “Too Human”

 

Publisher: Microsoft Game Studios

 

Developer: Silicon Knights

 

Format: DVD for the Xbox 360 video game and entertainment system

 

ESRB Rating: T for Teen

Availability: Aug. 19, 2008

 

Product

Overview: Step into the world of “Too Human,” the third-person epic action game from renowned Canadian developer Silicon Knights. As the cybernetic god Baldur, players are thrust into the midst of an ongoing battle that threatens the existence of mankind. An ancient machine presence has forced the godsʼ hand, and now Baldur is charged with defending humanity from an onslaught of monstrous war machines bent on the eradication of human life.

 

In “Too Human,” players are treated to a nonstop barrage of action powered by the seamless integration of melee and firearms combat, plus deep role-playing game (RPG) elements fueled by breathtaking visuals enabled by the powerful Xbox 360. Battles unfold in awesome scale as players engage with vast numbers of enemies. Gamers also can take it to the next level by playing the entire game individually or cooperatively via Xbox LIVE.

 

“Too Human” is produced by Silicon Knights, which brings a wealth of knowledge, story-based design and gameplay expertise to the next generation of video gaming.

 

 

Features: ● Thrilling action-RPG gameplay. Unlike some games that may force players to choose between two genres, “Too Human” combines all the creative economy features and social experiences of a typical RPG, such as collecting loot and leveling up, while maintaining the excitement of an action game. With a wide array of weapons, armors, cybernetic implants and skills, players have an unprecedented level of customization with their characters.

• Explosive melee and firearms combat. It will take more than brawn and raw strength to supplant the machine hordes. Using a sophisticated blend of seamless melee and high-tech weapons combat, players have the power to vanquish foes near and far. Witness the fluid grace of heroes and enemies in battle as enacted by the acclaimed motion-capture group Full Action Stunt Team (FAST). Feel each punishing blow through advanced visual effects made possible through the power of Xbox 360.

• The birth of an icon. Fight as Baldur, a powerful cybernetic god battling his way through enemy armies to become one of gamingʼs renowned iconic heroes. From weaponry and armor to combat techniques and combos, players can fully customize Baldur to become the best possible hero.

• Advanced cinematic presentation. Characters and environments come to life with amazing visual fidelity. Experience the full excitement of combat through a dynamically driven presentation system that portrays the combat with cinematic quality. Survive pulse-pounding battles against hordes of on-screen enemies set against the vast landscape of the “Too Human” world. A sweeping orchestral score sets the mood for heartbreak, anger and blood lust as each tune encapsulates the gamer within the immersive gaming environment.

• New level of accessibility through intuitive combat. Perform Baldurʼs elaborate and complex combat maneuvers, and chain together rapid-fire attacks and combos with ease. Through the use of an intuitive combat system, “Too Human” delivers gameplay that is easy to learn and rewarding to master.

• Shared experience. Conquer the world of “Too Human” alone or with friends in advanced, online two-player co-op gameplay through the Xbox LIVE service. Online co-op play requires Xbox LIVE Gold Membership.

• Modern take on classical Norse mythology. In a world ruined by centuries of war, “Too Human” chronicles the epic story of Baldur, favored son of Odin and one of a group of humanityʼs protector, the Aesir. As Baldur, you must destroy the ancient war machines that threaten the world, but to do so you must balance your sense of duty and honor against your lust for revenge — perhaps even sacrificing your humanity in the process.

 

Developer

Information: Silicon Knights is the Canadian-based development studio behind critically acclaimed hits such as “Eternal Darkness” and “Metal Gear Solid: The Twin Snakes.” Building from the experience of working directly with famed game developers Shigeru Miyamoto and Hideo Kojima, Silicon Knights is committed to development methodologies that elevate games to be the dominant form of entertainment.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...