Προς το περιεχόμενο

Xbox 360 Ειδήσεις {News Topic}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μέχρι στιγμής η αγορά έχει δείξει ότι cpu+gpu σε ένα τσιπ σημαίνει πολύ χαμηλότερο κόστος κατασκευής, άρα και τιμής πώλησης. Είναι κάτι που προσπαθούσαν να κάνουν από την εποχή του πρώτου xbox (μιμούμενοι το ps2 slim) αλλά δεν το κατάφεραν.

  • Απαντ. 14,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

αποσπασμα απο συνεντευξη του a.greenberg στο destructoid:

Greenberg: I know a lot of folks enjoy watching the console wars and we would never underestimate our competition. But answer to your question specifically, didnʼt Sony promise all of this last year including Home as well? We have been fighting Sonyʼs promises from the day we entered the market and if you remember at that time it was all about PS2 being an online cybercity with partner announcements from the likes of RealNetworks and AOL. Then three years ago at E3 they showed what PS3 games would supposedly look like with the Killzone 2 video, that we are now learning will ship four years later. That means that we will have shipped Gears of War and Gears of War 2 before they can even get Killzone out the door. Think back to GDC 2007 when Sony promised to leap ahead in online with the Sony Home unveil. Here we are two years later and multiple delays for a product that has appears to have little to no buzz. Where are the achievements? The friends list integration across all games? Where is the long-promised video store? Where are all the other products using and networking with their CELL chip? How come Blu-ray did not result in better games? What happened with Sixaxis and rumble? Where is the complete 1080p game library we were promised? If Blu-ray as they said would be such a catalyst to PS3 console sales, then why have PS3 sales over the past couple months not seen any lift since the format victory?

 

The reality is that Xbox 360 is leading this generation with a larger installed base, more than 2xs the games library, the most exclusives along with the leading online service and community. While we have not yet announced all of our plans for the full year, I am confident that we will extend our lead over the PS3 in 2008. Today Xbox 360 has a 5-million-unit console sales lead on a global basis based on most recently public reported data from both companies. This includes more than double the installed base in the US according to actual NPD sell-through and over a 1-million-unit lead across Europe also based on reported sell-through from Chart Track and GfK.

 

The days of Sony snowing the consumers and the press are over, I think the pressure is now really on them more than ever to deliver on all of these promises.

 

http://www.destructoid.com/exclusive-destructoid-interview-microsoft-s-aaron-greenberg-on-gta-iv-85192.phtml

 

η συνεντευξη ειναι για το gta, (οπου επιβεβαιωνει ΞΑΝΑ οτι ολα τα επισοδεια που θα βγουν θα βγουν μονο στο 360)

αλλα οταν οι ερωτησεις πηγαν στα συγκριτικα, ο aaron δεν κρατησε το στοματακι του κλειστο... :-D

ριξτε μια ματια, εχει ενδιαφερον..

<<H Microsοft εχει αντιπαλο τις υποσχεσεις της sony>> λεει ουσιαστικα.. ευκολος αντιπαλος λοιπον. ;)

εγω κρατησα το πως γειωσε τη sony σε μια παραγραφο, οπως επισης και οτι συμφωνα με αυτον, το 360 προηγειται στην Ευρωπη κατα 1 ολοκληρο εκατομμυριο σε πωλησεις,

πραγμα που φυσικα δεν ταιριαζει καθολου με τις προσφατες δηλωσεις της sony οτι το ps3 πηρε κεφαλι στην eu. (!!!LOL)

ειδικα για αυτο το τελευταιο, πιστευω θα μαθουμε κι αλλα πραγματα συντομα (κι εσεις που διαβαζετε vga charts, να ετοιμαζεστε να δειτε να αλλαζουν εκει τα νουμερα :lol:)

Δημοσ.

Ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Εμένα μου έκανε εντύπωση η "διαφορά των 5 εκατομμυρίων" κονσολών, νόμιζα ότι ήταν πολύ μεγαλύτερη, γύρω στα 9-10 μύρια. Δεν τους σώζει τίποτα, που να βγει και το GoW2.

 

 

edit: Χαχαχα, καταπληκτικό σημείο εκεί που ο Greenberg λέει:

 

I do feel bad for the PS3 owners who have not been able to experience the multiplayer component of the game, we realize that those guys are gamers just like the rest of us and not being able to get online and play with your friends sucks. It is kind of funny because we have been asked by a number of partners if there was a way we would license Xbox LIVE to other platforms to ensure a great online experience in every game.
Δημοσ.

Mια χαρουλα ειναι το grid! Στον τομεα των γραφικων και στο damage model δινει ρεστα, οσο για τον χειρισμο σαφως καλυτερος απο το dirt!

Δημοσ.

Γ@μάτο "badass" παιχνιδάκι το GRID ! Εννοείται arcadey, αλλά έτσι όπως μου αρέσει προσωπικά, όχι σαν τον αποτυχημένο χειρισμό του Dirt.

 

Οι συγκρίσεις που ακούω ρε παίδες είναι άκυρες. Τι συγκρίνετε; Τα γραφικά του έχουν άλλο ύφος, όπως και άλλο είναι το ύφος του παιχνιδιού. Προσωπικά τα βρίσκω πολύ καλά, χωρίς framedrops ακόμα και σε τρελές συγκρούσεις και αρκετά φινιρισμένα και προσεγμένα ( 4Χ AA στο 360).

 

Χμμμ, αν θέλω να ρίξω την σποντούλα μου για το GT5P, που προβάλλεται ως μέτρο σύγκρισης, ειλικρινά δεν το θεωρώ κάτι τόσο σπουδαίο. Ναι , έχει γίνει καταπληκτική δουλειά στα μοντέλα των αυτοκινήτων και στον φωτισμό επάνω τους. Όπως και στην ingame camera, που είναι η καλύτερη υλοποίηση που έχω δει. Το θέμα είναι ότι δίνεται σχεδόν αποκλειστικά μόνο εκεί έμφαση με αποτέλεσμα ένα πολύ detailed αυτοκίνητο με μέτρια όμως περιβάλλοντα γύρω του. Οι πίστες δηλαδή είναι επιεικώς μέτριες και όπου φαίνονται πιο detailed, έχουμε συνήθως να κάνουμε με κολαζ φωτογραφιών, όχι με 3d rendered γραφικά. Και βέβαια τα περισσότερα βιντεάκια που προβάλλονται είναι απο replays, που καμία σχέση δεν έχουν με την εικόνα του παιχνιδιού σε gameplay συνθήκες. Για να μην μιλήσω για handling ( σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όχι φυσικά σε σχέση με GRID και λοιπά arcade) και την πλήρη απουσία collisions, στην παρούσα τουλάχιστον φάση.

Αρκετά unbalanced δηλαδή το βλέπω στην γραφική του απεικόνιση και με διάφορα "τεχνάσματα" σε replays, στις pre-game screens κτλ. προκειμένου να εντυπωσιάσει. Με εμένα τουλάχιστον δεν τα κατάφερε.

Θα το χαρακτήριζα ως ένα πολύ πολύ καλό "mainstream sim".

ΟΚ, μέχρι εδώ τα rant μου για το GT5P και συγχωρέστε με για το OT, απλά πήρα αφορμή από τις συγκρίσεις που επιχειρήθηκαν. Και, chill out guys , όσοι πέσετε να με φάτε:-D, είναι απλά η γνώμη μου.

 

Εν κατακλείδει, για το GRID , είναι για pure διασκέδαση το παιχνιδάκι. Το καταευχαριστήθηκα κανα δίωρο -3ωρο χθες στο Live.:-D

Δημοσ.

ΠΥΡΕΤΟΣ ΧΡΥΣΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ SINGLE-PLAYER ΚΑΙ MULTI-PLAYER DEMO ΤΟΥ BATTLEFIELD: BAD COMPANY

Έχετε προσληφθεί στην ʽBʼ Company! Η DICE, ένα στούντιο της Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) ανακοίνωσε σήμερα πως το demo για την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του καλοκαιριού, Battlefield: Bad Company™ θα είναι διαθέσιμο στο Xbox LIVE™ Marketplace* και στο PLAYSTATION® Store* στις 5 Ιουνίου. Οι παίκτες θα προσγειώνονται στο πεδίο μάχης ως μέρος της ʽBʼ του Bad Company, μια δύστροπη ομάδα από στρατιώτες που ενδιαφέρεται περισσότερο στην αναζήτηση χρυσού και στα προσωπικά οικονομικά έσοδα παρά στο να ακολουθούν τους κανόνες. Οι παίκτες θα πάρουν μια πρώτη εικόνα πως οι στρατηγικές καταστροφές μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο παίζονται τα shooters, offline και online σε αυτό το single player και multiplayer demo.

 

Όσοι παίκτες έχασαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε αυτό το ειδικό beta, μπορούν να έχουν μια δεύτερη ευκαιρία για να βιώσουν το Gold Rush, ένα έντονο multiplayer τρόπο, στο χάρτη Oasis. Ενώ παράλληλα το single player κομμάτι του demo θέτει τα επίπεδα για τους παίκτες καθώς τους συστήνει στους χιουμοριστικούς και καμιά φορά θρασείς χαρακτήρες, οι οποίοι πλαισιώνουν το “B” company. Καθώς οι παίκτες επιβιβάζονται για την αποστολή τους προς αναζήτηση χρυσού, θα βιώσουν το κλασικό gameplay του Battlefield συμπεριλαμβανομένης και της πρόσβασης σε αναρίθμητα οχήματα, όπλα, και ξεκλείδωτους χάρτες, καθώς και στην ολοκαίνουργια τακτική καταστροφής που μόνο το Battlefield: Bad Company μπορεί να εγγυηθεί.

 

Στα καταστήματα στις 25 Ιουνίου στη Β. Αμερική και στις 27 Ιουνίου στην Ευρώπη, το Battlefield: Bad Company κατασκευάζεται στη Σουηδία από την DICE (Digital Illusions Creative Entertainment, http://www.dice.se). Το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο για τα Xbox 360® video game and entertainment system της Microsoft και το PLAYSTATION®3 computer entertainment system ενώ έχει εκτιμηθεί με “16+” από την PEGI. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι, παρακαλούμε επισκευθείτε το http://www.battlefield.com ή το http://info.ea.com.

Δημοσ.
Next week's event is all about the 2008 line-up, there is supposed to be 3 never seen before game there, one being Banjo, the other a new Rare game, and a surprise title from another dev.

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=11095734&postcount=525

 

Την Τρίτη είναι το event. Για να δούμε. Λογικά θα έχουμε πολύ υλικό για τα παιχνίδια του 2008

Δημοσ.

η dice δείχνει αρκετά ελπιδοφόρα εταιρεία ειδικά με το mirror's edge.βοηθάει βεβαια και το τεράστιο budget που εχει η EA που τα τελευταία χρονια άρχισε να προσφέρει κορυφαίους τίτλους.

Δημοσ.

Πολύ καλό το GRID. Θα συμφωνήσω κι εγώ. Δεν έπαθα και την πλάκα μου, που έπαθα όταν είδα GT5 Prologue (σπόντα για τον απο πάνω :P).

 

Με χαλάει λίγο ο χειρισμός που είναι αρκετά πιο arcade απ'ότι περίμενα (βασικά δεν έχει καμία σχεση με sim)...

Και με χαλάει λίγο και το μοντέλο των στουκαρισμάτων, που δεν είναι στα επίπεδα του Burnout... Αν χτυπήσετε το αμάξι ας πούμε, μπροστά και στα πλάγια, πετάγεται ένα spike, λες και είναι από πλαστελίνη...

 

Το πιο εντυπωσιακό πράγμα που είδα ήταν σε κάποια φάση (με αντιπάλους ΑΙ) που πάνω σε στροφή, χτυπάει ένας πάνω σε έναν άλλο και άρχισε να παίρνει κάτι τούμπες στον αέρα. Πάρα πολύ καλό.

Το άλλο ατού του παιχνιδιού θα έλεγα είναι το στυλ. Ωραία μενού, ωραία χρώματα και πολύ ωραία φίλτρα στα γραφικά που το κάνουν να φαίνεται "συμπαγές". Α, και framerate ψηλα.

 

Πάντως, το single player game θα έλεγα ότι είναι παλουκάκι. Δε γίνεται να κερδίζεις στο Live και να μη μπορείς να μπεις στην πρώτη 5άδα του single...

 

υγ. Απ'τα καλύτερα demo. Πολύ προσεγμένο πακετάκι. Με το time trial του, το drift, το live. Μπράβο... Μπορεί να σε κρατήσει για ώρες. Καιρό είχα να το δω αυτό από demo.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...