Προς το περιεχόμενο

Xbox 360 Ειδήσεις {News Topic}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν βγει θα είναι σε 30fps cap (κοινώς θα πέφτει και στα teens :P) ρε συ και εννοείται ότι θα παραμετροποιηθεί το LOD ώστε να γίνει δυνατή η μεταφορά στα high settings (τα textures δεν νομίζω να αλλάξουν, ήδη το Crysis διαθέτει και στο PC μερικά low-res). Το POM είναι διαθέσιμο στα very high settings του PC και AF δεν θα υπάρχει as usual.

 

Αν αναλογιστείς ότι σε απλά high settings και σε 1280x960 (χωρίς FSAA) το Crysis τρέχει κομπλέ με την 8800 τότε ναι, μπορεί υποθετικά να τρέξει στις κονσόλες με μερικές πτώσεις του framerate και αλλαγμένα τα LOD + total draw distance (μόνο στους χάρτες θα πρέπει να γίνει ριζική αλλαγή γιατί η μνήμη πολύ απλά δεν φτάνει. Αυτό είναι το βασικότερο πρόβλημα της Crytek ;))

 

PS: Έχω καιρό να κάνω benchmark σε high settings (στα Very High φτάνω τα 32fps σε 1024x768 + 16xCSAA + tweaked Very High) οπότε ενδέχεται να είναι πιο απαιτητικά τα high settings από όσο τα θυμόμουν.

  • Απαντ. 14,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αν βγει θα είναι σε 30fps cap (κοινώς θα πέφτει και στα teens :P) ρε συ και εννοείται ότι θα παραμετροποιηθεί το LOD ώστε να γίνει δυνατή η μεταφορά στα high settings (τα textures δεν νομίζω να αλλάξουν, ήδη το Crysis διαθέτει και στο PC μερικά low-res). Το POM είναι διαθέσιμο στα very high settings του PC και AF δεν θα υπάρχει as usual.

 

Αν αναλογιστείς ότι σε απλά high settings και σε 1280x960 (χωρίς FSAA) το Crysis τρέχει κομπλέ με την 8800 τότε ναι, μπορεί υποθετικά να τρέξει στις κονσόλες με μερικές πτώσεις του framerate και αλλαγμένα τα LOD + total draw distance (μόνο στους χάρτες θα πρέπει να γίνει ριζική αλλαγή γιατί η μνήμη πολύ απλά δεν φτάνει. Αυτό είναι το βασικότερο πρόβλημα της Crytek ;))

 

Τωρα μου τα λες καλυτερα : P

Μα το ιδιο λεμε και εγω αυτο ειπα οτι εαν ειναι να βγει, με τετοιο tweaking που θα φαει θα καταντησει κατι αναμεσα σε medium/high settings και θα μπορει να τρεξει σε 720p μονο οπως ειπα εξ αρχης.. Μην ξεχναμε επισης οτι παρα το cap που ισως να φαει στις κονσολες οι devs απεχθανονται τα dips in teens οποτε αρκετα απο τα high settings θα χρειαστουν να θυσιαστουν..

Δημοσ.

εγώ γιατί νομίζω πως το Crysis θα παίζει μια χαρά με γεμάτο framerate συνέχεια στο xbox και με όλα τα details εκτός του 2χ + antialising (το οποίο προσωπικά το απενεργοποιώ και στο pc γιατί μου αρέσει πιο sharp η εικόνα και όχι pastel). Σιγά την δυσκολία που θα αντιμετωπίσει μεταξύ μας... προσωπική μου γνώμη βέβαια είναι αυτή, και όταν (και αν) με το καλό κυκλοφορήσει εδώ θα είμαστε να τα ξαναπούμε. :P

 

p.s. πάντως εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι το ωραίο έχει αυτό το παιχνίδι, σαν ελαφρώς αναβαθμισμένη έκδοση του farcry είναι με το ίδιο ελεεινά βαρετό και μονότονο gameplay μέσα στο ατελείωτο πράσινο... μπλιαξ.

Δημοσ.

Dark Sector: Bloodiest Game Ever?

 

First off, Games Radar has been playing an early build of the game, and they report that despite a huge number of bugs (all of which should disappear before the final product arrives), the game is both promising and gritty as all hell. We'll be using the over-the-shoulder aiming view we all enjoyed in Resident Evil 4, but even RE4 has nothing on Dark Sector when it comes to "splash damage" via impact. There's just blood everywhere, apparently, and perhaps this is due in part to the invention of the Glaive. The nasty weapon is similar to a giant ninja star crossed with a boomerang, and has the capability of shearing off limbs and heads. Combine the Glaive with a "disturbing level of detail," and you've got a game that gore aficionados are just going to adore.
Δημοσ.

Microsoft Already Working on Game For Next Xbox?

EGM's Q-man gets word that Microsoft is already working on its next console.

 

In the latest issue of EGM, rumor hound Q-man got a really interesting tidbit from a mole at Microsoft: a secret first party sequel is already being worked on for the next Xbox console. According to the magazine, the game was originally planned for the Xbox 360, but was recently moved over to the next Xbox console.

 

It's not uncommon for platform holders to begin working on new consoles and launch games years before they actually come out, but this could point to the next Xbox console not being that far off.

 

So what sequel could it be? Hmmm... a new Halo? The next Forza? How about the next Perfect Dark? Oh, or maybe Fable 2? Kidding.

 

For more rumors, not to mention an issue packed with previews of some of 2008's biggest games, check out the February issue of EGM, hitting newsstands shortly.

Δημοσ.
εγώ γιατί νομίζω πως το Crysis θα παίζει μια χαρά με γεμάτο framerate συνέχεια στο xbox και με όλα τα details εκτός του 2χ + antialising (το οποίο προσωπικά το απενεργοποιώ και στο pc γιατί μου αρέσει πιο sharp η εικόνα και όχι pastel). Σιγά την δυσκολία που θα αντιμετωπίσει μεταξύ μας... προσωπική μου γνώμη βέβαια είναι αυτή, και όταν (και αν) με το καλό κυκλοφορήσει εδώ θα είμαστε να τα ξαναπούμε. :P

 

Για να μην floodαρουμε το τοπικ του 360 με τετοια σχολια (και δικαιολογημενα θα μου την πουν αν συνεχισω να το κανω εδω), αυτο θα ειναι το τελευταιο μου για το θεμα και θα σου πω τον πιο απλο λογο. Στα very high settings υπαρχουν fx που δεν μπορουν να αναπαραχθουν απο την gpu του 360. Το παιχνιδι ειναι στην συντριπτικη του πλειοψηφια γεματο με advanced D3D9 fx αλλα υπαρχουν και καποια D3D10.. Περα απο αυτο υπαρχει φυσικα και το θεμα raw performance και memory bandwidth/size που διαθετει η καρτα και η κονσολα κατ' επεκτασιν, και τα οποια ουτε για αστειο δεν επαρκουν για να παιξεις το παιχνιδι με ολα τα "bells and whistles". To AA που δεν σου αρεσει (και δεν κανει αυτο που θεωρεις οτι κανει στην πραγματικοτητα), ειναι απλα το κερασακι στην τουρτα και το τελευταιο που πρεπει να σε απασχολει στην ολη υποθεση. Οποτε πριν κανεις τετοια σχολια θα σου συνιστουσα να δεις 5 πραγματα για τις απαιτησεις του παιχνιδιου. Οπως ειπες ΕΑΝ και ΟΤΑΝ κυκλοφορησει εδω θα ειμαστε να τα ξαναπουμε.. ;)

 

p.s. πάντως εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι το ωραίο έχει αυτό το παιχνίδι, σαν ελαφρώς αναβαθμισμένη έκδοση του farcry είναι με το ίδιο ελεεινά βαρετό και μονότονο gameplay μέσα στο ατελείωτο πράσινο... μπλιαξ.
Προσωπικη αποψη σου ειναι και σεβαστη, αλλα εκατομμυρια κοσμος ανα τον πλανητη θα διαφωνησουν καθετα μαζι σου. Εκτος και αν κανεις πλακα οποτε δεν εχει και νοημα να το σχολιαζω.. :-D
Δημοσ.

Top Xbox LIVE Games of 2007

 

 

Here are the top games for 2007, based on Xbox Live connectivity.

The following rankings are based on data collected from 1/1/07 – 12/31/07:

 

2007 Top Xbox 360 Titles (UUʼs)

1 Halo 3

2 Gears of War

3 Call of Duty 4

4 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas

5 Call Of Duty 3

6 Crackdown

7 Oblivion

8 Guitar Hero II

9 Forza Motorsport 2

10 Lost Planet

 

2007 Top Xbox LIVE Arcade Titles (Sales)

1 TMNT 1989 Arcade

2 Worms

3 Castlevania: SOTN

4 UNO

5 Bomberman LIVE

6 3D Ultra Minigolf Adventures

7 Sonic The Hedgehog

8 Pinball FX

9 Geometry Wars Evolved

10 Texas Hold 'em

 

2007 Top Original Xbox Titles (UUʼs)

1 Halo 2

2 Star Wars: Battlfrnt 2

3 Counter-Strike

4 Battlefield 2: MC

5 Doom 3

6 Forza Motorsport

7 Madden NFL 07

8 Conker: Live Reloaded

9 Call of Duty 3

10 Rainbow Six 3

Δημοσ.

Crysis sto medium με αυτες τις κονσολες και ευχαριστημενoi να ειμαστε εαν παισουν τα 30 frames...και προτειμω ενα σεβαστο AA KAI AF παρα θολουρα κατω και σκαλοπατουρα απο τα high settings.

Δημοσ.

Bioshock 2 will be a prequel?

 

Czech gaming site Hrej.cz posted new information about Bioshock 2 which cames from some unnamed source within 2k Games. According to the source Bioshock 2 is now in pre-preproduction phase and 2k plans to release it in summer 2009. According to Hrej at this stage of development they are trying to focus on storyline and graphic design. Plot will be set BEFORE events from original game. So it looks like Bioshock 2 will be a prequel and we will wittness more about the fall of underwater utopia...

Δημοσ.

Alone in the Dark

 

In classic horror movie fashion, Alone in the Dark isn't just back from the dead, it's back bigger, better and more dangerous than ever. The fifth game in the series, developed by Test Drive Unlimited coders Eden and pencilled in for a March release on PS3 next year, is a hugely ambitious, brain-hurtingly large-scale ghost story, part-Resi, part-Die Hard, set among the trees, reservoirs and winos of New York's 842-acre Central Park.

Δημοσ.

New Banjo-Kazooie 360 information

Two news stories pertaining to a Rare development in as many days? We're as perplexed as you are. Regardless, this news should be classified more for the gossip factor, as Banjo-Kazooie series Creative Director, Gregg Mayles, recently divulged some choice tidbits about Rare's upcoming Xbox 360 hopeful 2008 hit.

 

As a token of thanks for the Banjo fanbase's continued patience, Gregg Mayles answered no more than fourteen of their questions in a slightly late Christmas themed two-part (Part 1 - Part 2) Q&A session over at the Rare Witch Project. While most of the questions and answers were centred around setting, characters and plot themes (a completely new hub world - really?), a few did make cryptic references to what new gameplay design the series will undertake upon its return - indeed, a notion that Rare has made sure of pointing out whenever the topic of the new Banjo game arises.

 

Concrete details on the Xbox 360's Banjo game have been scant ever since its debut trailer at Microsoft's X06 event. Heck, it's yet to even find an official namesake, so it's somewhat of a pleasant surprise to see a key developer take time out to answer its fanbase's curiosities - even if it has mostly fuelled speculation further. Come that still unknown release day, whether the bear and breegull's return will bring with them the same quality gameplay the first two games were renowned for will be the ultimate question. One that no doubt hundreds of jaded Nintendo 64 Banjo fans are growing evermore impatient to answer.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...