p3tran Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 Tελικα απ'οτι φαινεται το κοψανε το clive barker δεν χανεις και πολλα. κλειστοφοβικο και ε-χεμ ..μετριο τουλαχιστον το demo.
mixalisss Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 Poly Kalo to Clive Barker skotino me kalh atmosfera kai poly kalo gameplay!!! Poly kala grafika enalaseis treis xaraktires opote thes oi opooi ektos apo ta opla exoyn kai kapoies xsexoristes dynameis!! An exei kai multi tha einai apsogo osoi den to pexsan nomizw oti xanoyn!
telegamesvg Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 δεν χανεις και πολλα. κλειστοφοβικο και ε-χεμ ..μετριο τουλαχιστον το demo. Προλαβα και το κατεβασα ...θα συμφωνησω μαζι σου και θα προσθεσω και τον χαρακτηρισμο... βαρετό...
telegamesvg Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 Poly Kalo to Clive Barker skotino me kalh atmosfera kai poly kalo gameplay!!!Poly kala grafika enalaseis treis xaraktires opote thes oi opooi ektos apo ta opla exoyn kai kapoies xsexoristes dynameis!! An exei kai multi tha einai apsogo osoi den to pexsan nomizw oti xanoyn! Ειδατε τελικα τι ειναι τα γουστα ??? ενω εγω συμφωνω με τον Petran οτι το παιχνιδι δεν ειναι καλο , ο φιλος mixaliss αντιθετα το βρισκει πολυ καλο ... Ετσι ειναι , οτι αρεσει κ ευχαριστει τον καθενα....που ειναι και το ζητουμενο .. Θα πρεπει επιτελους να σταματησουμε να τρωγομαστε και να το καταλαβουμε αυτο ..
nzeppos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2007 Επειδή λέμε συνέχεια "του Clive Barker" και "του Clive Barker", νομίζω ότι είναι αναπόφευκτη η σύγκριση με το -ασύγκριτο- Undying. Τουλάχιστον υποσυνείδητα αυτό σκέφτομαι, όποτε παίζω το demo του Jericho. Φυσικά δεν συγκρίνεται με το Undying ούτε για αστείο. Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους εδώ μέσα, που κρίνοντας το παιχνίδι από το demo, το θεώρησαν μάλλον μέτριο. Ευελπιστώ ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι αρκετά καλύτερο, γιατί το Jericho φαίνεται για παιχνίδι που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ατμόσφαιρα που δημιουργεί. Και δεν είναι ό,τι καλύτερο να το πιάσουμε από τα μισά, μέσα σε κάτι θεοσκότεινα μπουντρούμια και να προσπαθούμε ξαφνικά να καταλάβουμε τη λογική του παιχνιδιού και τις υπερδυνάμεις του κάθε χαρακτήρα. Πότε βγαίνει?
modecris Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 UK Sales of PS3 and Xbox 360 neck and neck in 2007, but 360 pulling away Statistics from the UK's official company ChartTrack indicate that the sales totals for the Xbox 360 and PS3 in the UK are very close to one another. Both systems were near identical in terms of sales figures for the first 38 weeks of the year, although 55 percent of the PS3 sales came in the first month of its launch. The director of ChartTrack has indicated that with the launch of the Xbox 360 Elite and the 360 price drop, the Xbox 360 is right not outselling the PS3 week on week and it is only going to get better. Xbox 360 enjoyed a 12-week headstart on PS3 before it was launched on March 23rd, but both systems have near identical sales figures for the first 38 weeks of the year. However, 55 per cent of all PS3 sales came in the first four weeks after the consoleʼs launch date. Xbox 360 is still benefiting from its price drop and the introduction of the Elite model last month, when it enjoyed a 260 per cent jump in sales. Since then (week 34), it has consistently sold more units than PS3 week-on-week. ChartTrack director Dorian Bloch believes that the price of Sonyʼs machine and lack of killer app software will see Microsoftʼs format pull ahead in the closing months of 2007. “Prior to week 34, itʼs fair to say that Xbox 360 sales were verging on the unimpressive,” he told MCV. “But since Elite was released and the 360 price drop has kicked in, Xbox is outselling PS3 week-on-week. “The consoles are at different stages of their lifecycles, and long-term the sales balance could easily shift. But unless a PS3 price cut comes in – and after Tokyo Games show it looks unlikely – itʼs difficult to see the 360 not selling more by the end of the year. “It had Halo 3 arriving this week, is cheaper and has a raft of software after being on the market for over two years. PS3 is still in its relative infacy.” link
modecris Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Confirmed: 65nm CPU and GPU now in Halo 3 edition Xbox 360's News has come to light that some of the Halo 3 limited edition Xbox 360 consoles incorporate the 65nm CPU and GPU, which in essence make the console more reliable and less power hungry than the normal 90nm boxes which are to be found in every other Xbox 360 console released to date. We were all unsure when the 65nm consoles would hit, but it took us all by surprise that they have indeed debuted in the Halo 3 machines and not the Elite. However, finding out if you have the 65nm console isn't easy, as you need to take your console apart. link
modecris Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 More Pictures of new CPU HeatSink Xbox360: 65nm? not Falcon? >> Here are more pictures by JWSpeed of the xbox forums of the inside of the Xbox360 with new CPU heatsink we talk about earlier. The motherboard looks identical to the Zephyr (v2), so I doubt it's the falcon already. If the CPU is 65nm or not is hard to say ... it seems to be a bit different to those in the Pro-hdmi or Elite. The lower power usage (displayed below) seems to indicate it might have a 65nm CPU and/or GPU though. While the new heatsink loses the copper heatpipe, it seems a lot bigger/larger than the old CPU heatsink. Please note that not all Halo3 LEs are like this, it seems to start a lot #734 - you can find lot# on the side sticker of the Xbox360 box. The CPU under the new heatsink Motherboard seems identical to Zephyr (Elite/Pro-HDMI) New CPU heatsink is a bit larger than old one. Elite power usage in dashboard Halo3 LE lot734 power usage in dashboard xbox-scene
privateer Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 http://www.gametrailers.com/player/25760.html
privateer Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 http://www.gametrailers.com/player/25766.html
privateer Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 There's an interview with Sakaguchi about Lost Odyssey in the latest Famitsu Xbox360, here are some details from 2ch posters who got the mag: - The game is about 40 hours long, 20 hours of which are taken up by event scenes or FMV. - The MS Briefing portion that Sakaguchi played is the first dungeon. - The trigger timing for physical attacks can add special properties to the attack. - Equipment-wise there's only weapon, ring and accessory. - The encounter rate is low, instead you're supposed to grow stronger from each series of fights. - The Dream of 1000 Years short stories are just text. - They're presented in short 5-10 min segments of text with no voice but with BGM. - There are 34 of these short story episodes in total. - There will be a world map, with a vehicle to move around in it.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.