Daredevil Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Ναι ναι ναι! Θα πληρωσω εγω διοδια και βενζινη και εξοδα! Για πιο οικονομικα θα κοιμασαι μια εσυ και θα οδηγω εγω και εναλλαξ, ουτε ξενοδοχειο δε θα χρειαστουμε. Οδικα θα παμε, σωστα; nai an plhrwseis kai to service meta
xrest Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Prince of Persia for XBLA? Intrigue's afoot in Germany, where the local ratings board has a listing for Prince of Persia Classic on Xbox 360. The Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle site shows the game as an action-adventure and the publisher as Ubisoft, as you might expect. While little else is known about it, the addition of "Classic" in the title and the fact it's only listed on Xbox 360 has led to speculation that we may be looking at an Xbox Live Arcade revamp of one of the older games here. Unfortunately, Ubisoft's UK representatives said they didn't know anything about the listing when we spoke to them this morning and were therefore unable to confirm or deny it. Still, listings like these have proven to be a strong indication of upcoming titles in the past. So fingers crossed.
p3tran Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Too Human realtime frame buffer screengrab μερικα απο τα καλουδια φαινονται εδω.. 4XAA κλπ εντελως in-game επισης παιδες, ο dyack επιβεβαιωσε οτι το game θα εχει drop-in / drop-out co-op 8) 8) Ok fair enough . 4 player co-op, class abilities and ability stacking ftw I should not say more for now - think Diablo/wow/titans quest to start with Can you say if its drop-in co-op? Yes 8) 8)
xrest Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 4XAA κλπ εντελως in-game Θα αναμενω να το δω βασικα στην πραξη,γιατι πολλα λενε εδω και καιρο και ειναι γνωστα.με αυτο το παιχνιδι ειμαι hyperismenos απο εποχη n64 που ηταν να βγει,και ο βασικος λογος ειναι το story το οποιο παρουσιαζει,που δειχνει πραγματικα εκπληκτικο.και γενικα ειναι απο τα παιχνιδια που δε χανονται.may th'force be with'em
p3tran Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Θα αναμενω να το δω βασικα στην πραξη,γιατι πολλα λενε εδω και καιρο και ειναι γνωστα.με αυτο το παιχνιδι ειμαι hyperismenos απο εποχη n64 που ηταν να βγει,και ο βασικος λογος ειναι το story το οποιο παρουσιαζει,που δειχνει πραγματικα εκπληκτικο.και γενικα ειναι απο τα παιχνιδια που δε χανονται.may th'force be with'em ΘA EXEI 4ΧΑΑ ΛΕΜΕ!!!! http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=6104429&postcount=1887
xrest Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 ξερεις γιατι στο λεω πετρο?γιατι και στο forza λεγαν κατι FSAA 4X αλλα τελικα ειναι στο 2χ.οχι πως με χαλαει,αλλα εχω αρχισει να καταλαβαινω οτι το 4x fsaa ειναι ενας μυθος για 360,ps3,ειδικα οταν μιλαμε για χρηση hdr(στο ps3 λογω nvidia ετσι και αλλιως δε γινεται),particle effects etc etc. Bεβαια ολα αυτα μπορει να αλλαξουν στο μελλον με καλυτερη χρηση του hardware,που θα το εχουν μαθει ακομα καλυτερα
p3tran Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 ξερεις γιατι στο λεω πετρο?γιατι και στο forza λεγαν κατι FSAA 4X αλλα τελικα ειναι στο 2χ.οχι πως με χαλαει,αλλα εχω αρχισει να καταλαβαινω οτι το 4x fsaa ειναι ενας μυθος για 360,ps3,ειδικα οταν μιλαμε για χρηση hdr(στο ps3 λογω nvidia ετσι και αλλιως δε γινεται),particle effects etc etc.Bεβαια ολα αυτα μπορει να αλλαξουν στο μελλον με καλυτερη χρηση του hardware,που θα το εχουν μαθει ακομα καλυτερα κοιτα να δεις... στο beyond 3d εχει αναλυθει σε ικανο βαθμο απο προγραμματιστες οτι με χρηση tiling για να χωρεσει στην edram για επεξεργασια, το 720p 4ΧΑΑ εχει μηδαμινο κοστος σε αποδοση. αντιθετα, χωρις αυτη την τεχνοτροπια, το performance hit ειναι αρκετα μεγαλο (~20%?) και ολοι το αποφευγουν για τους ευνοητους λογους. το θεμα ειναι οτι μεχρι στιγμης, ακομα και η πιο <<σπουδαια>> μηχανη που χρησιμοποιειται στο 360, δεν ειναι φτιαγμενη πανω στο 360, ουτε χρησιμοποιει το hardware οπως πρεπει. το 360 ειναι και γαμω για πολυγωνα, ομως π.χ. το unreal engine ειναι λιγα πολυγωνα με πολλα textures. ειχαμε ξαναπει παλιοτερα οτι οοοοοοταν με το καλο θα βγουν τα trully 360-based engines, τοτε θα δουμε ενα performance upgrade το οποιο θα μας ψιλο-αιφνιδιασει.. απο την αλλη, το playstation 3 μη εχοντας αντιστοιχα efficient λυση, ειναι 100% σιγουρο οπως ειπες κι εσυ οτι θα στερηθει περισσοτερο τετοιου ειδους <<καλουδια>> τωρα συγκεκριμενα για το too human, μολις πριν μια ωριτσα καθησε και εγραψε ο dyack οτι ειναι κακο πραγμα τα bullshots και οι εικονες που παιρνουν απο pc και μετα στην κονσολα ειναι μουφα κλπ, για να καταληξει στο οτι η εικονα που ποσταρα ειναι 100% realtime ingame και εχει 4ΧΑΑ κλπ. ειναι στο thread που εβαλα link πιο πανω. 2 PhD και ενα masters εχει ο ανθρωπας.. αμα ειναι τοσο παπαρας και λεει τετοια ψεμματα με τετοιο τροπο θα φαω το καπελο μου
xrest Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 να θεωρησουμε το halo3 ενα απο τα πρωτα based engines στο 360?
p3tran Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 να θεωρησουμε το halo3 ενα απο τα πρωτα based engines στο 360? xmm προφανως.. αν και περισσοτερο με καιει να δω τι σκαρωνει ο carmack τοσο καιρο.....
xrest Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 aυτο που ετοιμαζει ο carmack ειναι μονο για 360?ουτε για pc ουτε για τπτ αλλο?
p3tran Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 ο carmack εχει δηλωσει οτι "βασικη πλατφορμα μου το 360, θα βγαινουν ομως ολα multiplatform (ps3 included)" βεβαια συμπληρωσε οτι οποιος θελει την ultimate αναλυση, θα πρεπει να σκαει μερικα χιλιαρικα καθε φορα στο pc..... αλλα για τιποτα παραπανω απο την διαφορα στην αναλυση.. το halo3 θα ειναι ενα (τρομερο) one-off game. ομως ο,τι φτιαξει ο carmack θα πωλειται ως engine για ολους τους αλλους.. γιαυτο με ενδιαφερει και πολυ περισσοτερο σαν τεχνολογια.
xrest Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 οκ νομιζα οτι ειχε ανακοινωσει κατι συγκεκριμενο και το ειχα χασει.Θα περιμενω το halo3,μιας και ειναι ενα απο τα 3 πιο αναμενομενα παιχνιδια μου μετα sega εποχης....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.