p3tran Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 lolol beaten. πολυ δυνατο το too human, και υπενθυμιζω 4-player co-op action rpg. 8) να και το link για να κατεβασετε το video της παρουσιασης του ign: http://streamingmovies.ign.com/games/article/693/693580/ignweekly_episode43_wmvlowwide.wmv επισης ο che(turn10) ειπε οτι το forza κλεινει στο τελος της αλλης βδομαδας. οποτε το demo μπορει και να μην αργησει και παρα πολυ. και φυσικα θα ειναι απο την τελικη εκδοση του παιχνιδιου.
MiltoZ Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Το σίγουρο πάντως είναι ότι το game δημιουργεί τρελές προσδοκίες και θέτει υποψηφιότητα για το πιο σύνθετο action game μέχρι τώρα. Πολύ customization βλέπω και στοιχεία rpg, ενώ και στοιχεία όπως τα co-op combos ενισχύουν αυτήν την άποψη.Tα εντυπωσιακά σκοινικά και το γεγονός ότι πρόκειται για τριλογία (θα μπορείς μάλιστα να μεταφέρεις τον χαραχτήρα σου) του δίνουν μία επική διάσταση. Να πω ότι μου αρέσει πολύ και το artwork. p.s. Έλεος Silicon Knights, βγάλτε το το ριμάδι!
p3tran Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 p.s. Έλεος Silicon Knights, βγάλτε το το ριμάδι! εγω λεω να το κρατησουνε κι αλλο να το καλλιεργησουνε ωστε να γινει κατι πραγματικα πολυ special. ετσι κι αλλιως απο τον μαϊο μεχρι και τον γεναρη ειναι να βγουνε τοσα πολλα καλα games, που αν αυτο παει για πχ φλεβαρη δεν νομιζω να γινει καννα κακο, ειδικα αν ολος αυτος ο χρονος παει σε development time.
MiltoZ Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 εγω λεω να το κρατησουνε κι αλλο να το καλλιεργησουνε ωστε να γινει κατι πραγματικα πολυ special.ετσι κι αλλιως απο τον μαϊο μεχρι και τον γεναρη ειναι να βγουνε τοσα πολλα καλα games, που αν αυτο παει για πχ φλεβαρη δεν νομιζω να γινει καννα κακο, ειδικα αν ολος αυτος ο χρονος παει σε development time. Βρε κι εγώ μαζί σου, απλά είναι τόσα χρόνια που ακούμε για αυτό το game που έχει καταντήσει ανέκδοτο. Αφού θα βγει και σε αυτή τη γενιά πάλι καλά p.s. έχει προοπτικές πάντως για κάτι πολύ πολύ καλό
privateer Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 H epic opws fainetai katalabe to la8os ths me to neo roadie run kai etoimazoun update gia na to dior8wsoun Hey all, As you know, at Epic we try very hard to listen to our community and address issues they may be having with our games. Recently, to do just that, we tweaked the way that roadie run controls so that players would have greater control of their movement in an attempt to reduce the amount of times a player would accidently get sucked into cover. Our idea was to look at “player intent”, in essence, where is the movement stick when a player bumps into cover. If the player wants to go into cover then theyʼll have the stick pointing towards it. It they want to stay out of cover then theyʼll have the control stick pointing away from it. We tested this method extensively for weeks and really felt that it was a solid improvement, otherwise we would have never released it. We have received numerous emails and forum posts from people who really like the new system but unfortunately that is not true for everyone. Based on what weʼre hearing from the community now, there are a large number of players where this new control system does not help them as we intended. For that we apologize. The good news is that we have been looking at this problem very intently as soon as we started getting reports of people getting caught by cover more frequently and we believe we have found the ideal solution for both groups of players. Itʼs one that takes the best elements of the original roadie run control scheme and marries it with the best elements of the latest roadie run update and doesnʼt have any of the negative issues of either. Our current plan is to continue to test this latest tweak to make sure that there are no more issues with it moving forward and then to include it in our next title update. This will not happen immediately of course as a full test pass and a full certification test pass takes time, and weʼll want to monitor if there are any new issues that require attention due to the inclusion of Annex or the removal of certain exploits. We appreciate your patience in this matter and please know that we have your best interest at heart any time we look at updating the game. Thanks, Rod. http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=568091
p3tran Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 :lol: μετα δεν θα προχωραει καθολου!! μονο απο cover σε cover :lol: :lol: :lol: περα απο την πλακα, ο τροπος να πηγαινεις σφαιρα οπου θελεις με το roadie-run ειναι να στριβες προς την κατευθυνση που θες και ελαφρως προς τα κατω με το A πατημενο, ο παιχτης δεν παει οπισθεν (roadie-run mode) και ο "ελεγχος προθεσης (δεξι αναλογικο)" βοηθαει, πχ αμα θες να αποφυγεις ενα τοιχο αριστερα, κανεις κατω-δεξια και εισαι αρχοντας. κατι αλλο: το κτηριο που βλεπετε ειναι της Microsoft Netherlands, και το 8μετρο πανό που βλεπετε λεει οντως "this is living" τοποθετηθηκε εκει μεσα στη νυχτα με βαρυ εξοπλισμο και αποφευγοντας τα μεσα ασφαλειας, την προηγουμενη εβδομαδα. προφανως η sony netherlands δεν ξεχασε το πλοιο της αγαπης του παρισιου. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: http://frontpage.fok.nl/nieuws/75334
p3tran Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Hour of Victory (unreal engine) (snaps απο 480p video)
xrest Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Two worlds According to development team making Two Worlds for the PC, XBOX360 and thats right PS3 ”Oblivion” is completely nice, but we can do that better. Some hefty words of bravoda right there, but it looks like they are backing up there words so-far according to Heiko who got some hand on time with the PC version. Not only did he witness green hills, dense forests, swampland, picture-beautiful beaches, white glaciers, detailed vegetation with high draw distance, detailed animations using Motion Capturing and impressive weather and night and day cycles. They also let spill a little of the stories backdrop as well. It seems that Numerous divinities are alive over the magic-medieval picture book world. The War God Aziraal provides some mischief. With a giant army Groms (formerly known as Orks) it takes up the battle with the other Gods. It loses, is banished, and peace resides over the lands. Until 5000 years later a mysterious artifact emerges. Some little known facts: The music comes from Harold Faltermeyer, Voicework is being provided by the likes of Hollywood stars such as Daniel Craig, Cuba Gooding Jr., Adam Sandler and Willem Dafoe. Quick load times for PC and 360, Graphics to match high end PC versionʼs and A new gameplay feature that will allow you to take two pieces of weaker armour, weapons or achemy herbs and spells and combine them to make a stronger versions as long as you have enough ability to do this. Oh and for you PS3 fans A PS3-version is in planning, and will be released shortly After the 360 version which is to appear 09.05.07. Sounds like you should catch up on your rest now!
xrest Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Bandai Namco brings MMORGP Dragon Ball Online to Xbox 360 Ok folks we have a nice Gameswank EXCLUSIVE scoop here for you, back in March 2007 Bandai Namco announced that DRAGONBALL Online was in development, but what was not know to us untill now is that this title is also in development for the XBOX360! according to gamejob they are looking for a XBOX360 programmer for a Collection of MMORPG “dragon ball online” which is to ship in 2007 Korea/2008 Japan. No metion of the US/Europe but its sure to follow as Dragonball has a huge following around the world. Looks like World Of Warcraft gone anime! Could this be the answer for the XBOX360 in Japan?
p3tran Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 [γελαει με την αποπανω φωτογραφια] αυτη την εβδομαδα μαλλον θα εχουμε 2 games στο live arcade: * Gyrus (400points) * 3D Ultra Minigolf (800points) ενα retro και ενα κανονικο. μια χαρα 8)
p3tran Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 BLUE DRAGON στις 22 Μαϊου?? Blue Dragon (Xbox 360) Gets Dated - 22nd May 2007 That's right, this blog header pretty much says it all! Xbox 360 owners in Singapore as well as other westernized countries can soon look forward to playing Sakaguchi's newest RPG masterpiece come May 22nd. We can all take this news as truly official, as one MS exec revealed to me that Blue Dragon have indeed gotten its release date pushed ahead of schedule. So rather than having to wait till August (as previously stated), 360 gamers can finally taste some sweet RPG love at last next month. And here's the sweetener: MS have listened to RPG fans' feedbacks and have stuck to Blue Dragon's native Japanese audio, but with 100% English texts/subtitles! Way to go Microsoft! But that's not all, as I've also learned that the Americanized (read English translated) version of Square Enix's Wing-Commanderish sleeper-hit, Project Sylpheed, will also be hitting our local shore come June at about the same time as it arrives in the US of A. Fans of car racing should rejoice too, as Forza Motorsport 2 will hit retail some time at the end of May - a date is unconfirmed at this point of writing though. It looks like the Xbox 360 will have a pretty hot summer holiday now, and you've heard it here first at GameAxis. http://www.gameaxis.com/home/index.php?blog=1288
xrest Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 μπα...χλωμοτατο εως πεθαμενο.εκτος αν το ελεγε ο saka,για την σιγκαπουρη και αλλου.προς το παρον ειναι για αυγουστο,και φθινοπωρο ευρωπη.μακαρι ομως να αλλαξει
p3tran Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 αν οντως κρατησανε τις γιαπωνεζουρες φωνες και απλα εξ-αγγλισανε τα μενου και βαλανε υποτιτλους (το αρχικο σχεδιο ητανε να φτιαχτουν οι διαλογοι στα αγγλικα, μαζι με cutscenes κλπ) ειναι λογικο να γλυτωσανε τουλαχιστον 2-3 μηνες δουλεια. και ειναι και καλυτερο να παραμεινει στα γιαπωνεζικα, λογω ατμοσφαιρας αλλα κυριως voice talent. υποτιθεται οτι οι επιλεγμενοι ηθοποιοι για την ιαπωνεζικη γλωσσα ητανε πολυ καλοι στο ειδος τους. ιδωμεν....
john2gr Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Δημοσ. 16 Απριλίου 2007 Είναι υπέρτατη μ@λ@κία ΙΜΟ να βλέπεις τόσο θεϊκές Γιαπωνέζικες φωνές σε παιχνίδια όπως Final Fantasy 7: Crisis Of Core και Metal Gear Solid και αντί να τις κρατάνε οι αχαρακτήριστοι,τις αλλάζουν με Αγγλικούς διαλόγους. Ελπίζω κάποια στιγμή να το πάρουν πρέφα ότι είναι πολύ καλύτερο το japanese voice acting και να το κρατήσουν στα παιχνίδια που χρησιμοποιείται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.